HTML

Miről szól a blog?

Az Alvinczi Péter Szeretetszolgálattal kapcsolatban nagyon sok szóbeszéd látott napvilágot. Megtudjuk vajon valaha az igaz történetét? Hátha.... Egy blog azoknak, akik érintettek.... és azoknak akiket érdekel.

Friss topikok

Linkblog

2009.11.16. 21:50 G. Beatrix

napi hírek november 16.

 Kedves Kollégák!

A mai nap folyamán személyesen jártunk Pécsen, ahol arról tájékoztattak, hogy még a mai nappal sem kapták meg postai úton a határozatot. (írásba is adták). Sajnos arra tudnak hivatkozni, hogy addig nem kötelező rájuk nézve, mert a kézbesítéssel válik hivatalossá.  Épp ezért utalás sem történt.

Fontosnak tartom megjegyezni, hogy ilyen kiemelt esetekben tudtommal nem lennének kötelesek megvárni a postai kézbesítést, faxon pedig már múlt hét szerdán Pécsen volt a határozat. (ezt telefonon el is ismerték)

Ez sokuk feltett kérdésére válasz is, ezért van szükség a kabinet ülésre, mert  a pécsi székben sajnos olyan ember ül, akit hidegen hagynak a jogszabályok, az emberek, az ellátottak, valami megmagyarázhatatlan dolog motiválja.

Ami a jelen helyzetben kevéssé vigasztaló, de a dokumentumok tanulsága szerint komoly nyomozás folyik ellenük.

Ami pedig reményt adhat, hogy talán a holnapi kabinetülésen olyan emberek ülnek majd, akik átérzik a probléma súlyát és megfékezik a Pécsiek ámokfutását.

 

Kollégák kérdezték, kiken múlik a holnapi napunk. 

Kiss Péter Miniszter úr vezeti a kabinetet.

A Társadalompolitikai Kabinet "további tagjai az egészségügyi miniszter, az oktatási és kulturális miniszter, az önkormányzati miniszter, valamint a szociális és munkaügyi miniszter. A Társadalompolitikai Kabinet ülésére a Miniszterelnöki Hivatalt vezető minisztert és a pénzügyminisztert meg kell hívni."

 

 

 

164 komment


2009.11.12. 20:29 G. Beatrix

napi hírek 11.12.

Kedves Kollégák!
Azt a határozatot, amit tegnap láttak - írtam is - még akkor nem vette át hivatalosan a Pécsi MÁK. Sajnos a postázásra nincs ráhatásunk, de reméljük legkésőbb holnap hivatalosan is iktatják (egyébként én ezt írtam a hírekbe is.) Valóban utána azonnal utalniuk kell, de én is a hét első felére gondolnék. Természetesen  minden nap nézem a bankot, amint megjelenik az összeg, rögtön feltesszük ide is hírként. Amint korábban is ígértem, az utalás napján én már küldöm is tovább Önöknek, mi már nem húzzuk az időt egy fél napot sem, amint rajtunk áll.

82 komment


2009.11.11. 13:08 G. Beatrix

A másodfokú hatóság döntött: a MÁK jogtalanul tartja vissza a normatívát, fizetniük kell

Kedves Kollégák!

A mai napon kaptam kézbe a Foglalkoztatási és Szociális Hivatal (a Magyar Államkincstár másodfokú hatósága) határozatát, amely egyértelműen megállapítja, hogy a Magyar Államkincstár teljesen jogszerűtlenül tartja vissza a normatívát.

Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy amint a MÁK-hoz beérkezik hivatalosan is a határozat (már postázták, és faxon is elment, tehát legkésőbb holnapra iktatva is meg kell érkeznie), minden külön határozathozatal, ügyintézési határidők, és egyebek nélkül azonnal utalniuk kell.

Természetesen  teljesen akkor nyugodhatunk meg, ha az átutalás megtörtént. Amennyiben ez jövő keddig (a Társadalompolitikai Kabinet üléséig) nem töténne meg, úgy reméljük legkésőbb akkor és ott ez a szervezet érvényesíti a Magyar Köztársaság Törvényeit, és nem enged tovább folyni egy ilyen több ezer ember életét megkeserítő eljárást.

A határozat itt tekinthető meg:

szeretetszolgalat.blog.hu/media/image/Fszh/fszh 2 hat.pdf

Itt is megnézhető laponként:

szeretetszolgalat.blog.hu/media/image/Fszh/091110_Fszh_megsem_%20hat.jpg

szeretetszolgalat.blog.hu/media/image/Fszh/091110_Fszh_megsem_%20hat_1.jpg

szeretetszolgalat.blog.hu/media/image/Fszh/091110_Fszh_megsem_%20hat_2.jpg

szeretetszolgalat.blog.hu/media/image/Fszh/091110_Fszh_megsem_%20hat_3.jpg

szeretetszolgalat.blog.hu/media/image/Fszh/091110_Fszh_megsem_%20hat_4.jpg

 

202 komment


2009.11.11. 09:34 ZZ

Cikk a Népszabadság internetes oldalán....

 

Ma megjelent egy írás a Népszabadság internetes oldalán. Az első komment azt hiszem tanulságos. Ebben az országban emberek, név nélkül rögtön véleményt nyilvánítanak úgy, hogy valószínűleg fogalmuk sincs arról amiről beszélniük kellene (lásd az első komment!). Lehet, hogy ez így van, ahogy leírja, DE ha ez igaz, akkor ezek szerint azoknak utalják a normatívát? Aki ténylegesen dolgozik és évente többször ellenőrizve van, annak nem?

Itt a megnézhető, elolvasható:

 http://nol.hu/belfold/20091111-angyalok_fizetes_nelkul

Zelenák Zoltán Mihály

8 komment


2009.11.10. 22:31 ZZ

Rendkívüli ülések... végre lesz fizetés?

Mivel azt ígértem, hogy megpróbálok ellenőrzött híreket feltenni, most tudok csak írni a tegnapi események folytatásáról.

Azt azért elöljáróban kijelenteném, hogy tőlem eddig egyszer hallotta bárki is azt, hogy holnap, vagy holnapután fizetés. Ez akkor történt, amikor a MÁK szerdán egy pénteki utalást ígért úgy, hogy azt mondta már be is állították és péntek a biztos nap. Ebből okulva csak abban az esetben hallanak tőlem ilyet, ha látom az utalást. Ennyit bevezetőnek.

92 komment


2009.11.09. 13:47 ZZ

A szocialista képviselők többsége támogatja a bérek kifizetését....

Mai hír, hogy az MSZP frakcióülésén egy képviselő kérdést intézett a PM felé a jogosan járó kifizetések visszatartása ügyében.

Információink szerint Lombos István képviselő úr vállalta fel a feladatot. (Egyike volt azon képviselőknek, aki - a gondozók elmondása alapján is (!) - folyamatosan intézkedett, hogy a dolgozók megkapják a fizetésüket.)

243 komment


2009.11.08. 17:44 G. Beatrix

HÍR TV VASÁRNAP 18 óra

Kedves Kollégák! 

Vasárnap 18 órától a Hír TV Keresztmetszet című műsora foglalkozik a problémánkkal. Később feltesszük a linket, ha valaki lemaradna róla.

12 komment


2009.11.07. 01:32 ZZ

Jelzőrendszeres pályázat 2009. november 06.-ig

 Elnézést mindenkitől. Egy kicsit elhanyagoltam a blog-ot. November 6.-a volt a jövő évi jelzőrendszeres (elő-)pályázatoknak (?) a leadási határideje. Mivel mi továbbra is hiszünk abban, hogy mindenkinek megmarad a munkahelye és az időseknek az ellátása, így elkészítettük és beadtuk a pályázatokat.

Valószínű, hogy rajtunk kívül még ezt elég sokan megtették, mert borzasztó lassan lehetett feltölteni az adatokat és nem is mindent fogadott el (gondolom a méretek miatt), de beadtuk, lezártuk. Várjuk a hiánypótlás lehetőségét és akkor reméljük hatékonyabban lehet feltölteni a maradékot.

A hétvégén felteszem az elmúlt pár nap elmaradt híreit, eseményeit. Ahogy láttam Bea feltette a jövő hét előrejelzéseit.

Aki tud, az tényleg jelezze az országgyűlési képviselőjének a problémát (ha esetleg még nem tudna róla), nehogy megint az a vád érjen minket, hogy nem is dolgozik itt senki. Ha a segíteni akaró Képviselőnek valamilyen kérdés tisztázása érdekében kiegészítő információra lenne szüksége, egész hétvégén éjjel-nappal (mint ahogy eddig is) elérhetők vagyunk. Persze Beát nem merem biztosra ígérni.

Üdvözlettel,

Zelenák Zoltán Mihály

 

95 komment


2009.11.05. 16:58 G. Beatrix

Győri kistérségi kollégáknak

Kedves Győri kistérségben dolgozó kollégák!

Sajnálom, hogy ilyen hírekről kell értesítenem Önöket, de mint már korábban az oldalon olvashatták, minden olyan kistérség, akivel szerződéses jogviszonyunk van, soron kívül teljesíti a számláit azért, hogy a területükön dolgozó kollégák fizetéshez juthassanak.

Egyetlen kivétel a térségek között a Győri Többcélú Kistérségi Társulás, aki már 10 hónapja egyetlenegy számláját sem teljesítette.

Legutóbbi Dr. Görbe László által összehívott "jogsegély" tájékoztatás után külön levélben is kértem jogtanácsos urat, járjon közben a számlák teljesítése érdekében, hogy Önök pénzhez juthassanak.

Sajnálatos módon Görbe Úr nem járt el ezügyben, mindenképpen valamiféle kölcsönök adását javasolta, aminek megfelelő sajtónyilvánosságot is kívánt biztosítani.

Javaslom Önöknek, hogy a következő "jogsegély" beszélgetés, vagy jótanács helyett, ami még tovább eladósítaná Önöket, kérjék a lejárt számlák kifizetését, amiből azonnal (24 órán belül) fizetést tudnak kapni.

76 komment


2009.11.05. 10:11 G. Beatrix

Amit a kormányülésről tudunk...

Képviselőkön keresztül azt a tájékoztatást kaptuk, hogy nem sikerült tegnap döntést hozni az ügyben, mert nagyjából hasonló volt a támogatók, és az ellenző erőviszonya. A szakmai oldal továbbra is támogatná a kifizetést, míg a pénzügyi oldal még mindíg a lent leírt vizsgálat miatt húzná a dolgot. Tudomásunk szerint Pénzügyminiszter Úr nem volt jelen, Őt Katona Tamás Államtitkár képviselte. Mivel nem született döntés, így hétfőn a parlamentben frakcióülésen, szélesebb körben tárgyalják újra. Ez azt jelenti, hogy területi országgyűlési képviselők is hozzá tudnak szólni a kérdéshez, támogatni tudják. Több olyan országgyűlési képviselő dolgozik az ügyben jelenleg, akinek a választási területe érintett a kérdésben, és fontosnak találja, hogy az Önök bére, és az idősek ügye is rendeződjön, azonban nem minden terület országgyűlési képviselője informált a problémákról. Ha a területi vezetők, vagy bárki úgy érzi, hogy a saját országgyűlési képviselője még nem tud a problémáról, de megértené, vagy támogatná azt, a képviselőt szívesen tájékoztatjuk akár mi, akár a parlament szociális bizottsága a problémáról, hogy hétfőn minél többen támogassák, hogy végre mindenki megkaphassa a bérét, és nyugodtan dolgozhasson tovább.

Tudom, hogy már mindannyian a végső tartalékaikat élik fel (nem csak pénzügyileg, de lelkileg is), azonban arra kérném Önöket, ha már hónapokig kitartottak egymás és az idősek mellett, ezt a pár napot még szenteljék rá, hogy az Önöket támogatók eredményeket tudjanak elérni.

 

81 komment


2009.11.04. 23:17 ZZ

Az Alvinczit alapító Egyház feljelentője?

Ahogy ígértük. Megkaptuk az engedélyt és dokumentumot. Az Egyháztól érkezett, változatlan formában tesszük fel, ahogy ígértük.

Elnézést mindenkitől aki nagyon várja a mai nap eredményét. Most értem vissza az irodába egy kistérségi megbeszélésről és én sem tudom még, hogy mi történt a mai napon. Holnap délelőtt megpróbálok feltenni valami ellenőrzött információt.

A kapott dokumentumot is "csak" feltöltöttem. Én is elolvasom és holnap írunk róla bővebben, ha van rá igény. (Gondolom egy jogi szöveg amit lehet, hogy le kellene "fordítani".)

Itt megnézhető, letölthető:

szeretetszolgalat.blog.hu/media/image/feljelentes_J_S_es_tsai_ellen.doc 

 

 

7 komment


2009.11.03. 21:14 G. Beatrix

Amit az állítólagos okirathamisítási ügyről tudunk


Amikor a fenntartóváltás megtörtént az egyház egy érvényes, jogerős bejegyzési dokumentummal rendelkezett (ezt természetesen az ügyvédeink és az engedélyező szerv is vizsgálta)
Később, már jóval a fenntartóváltást követően J.S. (horvát állampolgár), önmagát az egyház képviselőjeként igazolva megjelent a Kaposvári Bíróságon, az egyház törlését kérte, amit dokumentumokkal támasztott alá.
A Kaposvári Bíróság vizsgálta a beadványát, plusz iratokat kért be, majd elutasította a kérését az alábbiakra hivatkozva: J.S.-ről a vizsgálat során kiderült, hogy nem is képviselője az egyháznak, valamint az általa benyújtott dokumentumok érvénytelenek.

4 komment


2009.11.03. 20:53 G. Beatrix

Mai események 2009.11.03.

Tudomásunk szerint a mai nap folyamán a Parlament Szociális Bizottsága tárgyalta az Alvinczi Péter Szeretetszolgálat ügyét. Úgy értesültünk, hogy szociális szakmai oldalról mindenki támogatta a normatíva azonnali kiutalását. Egyedüliként ellenzékben a Pénzügyminisztérium képviselője volt. Ismét. Mivel nem tudtak egyezségre jutni, így a holnapi nap folyamán kormányülés elé viszik az ügyet.
Tudomásunk szerint az egyetlen ellenérv még mindíg a lentebb taglalt ügyészségi vizsgálat, amivel kapcsolatban már minden fontos információ megtalálható az oldalon, javaslom mindenki olvassa el, csak hogy a komolyságát, vagy inkább komolytalanságát megítélje.
Tehát lényegében holnap személyesen Oszkó Péter pénzügyminiszter, Herczog László szociális miniszter és Bajnai Gordon miniszterelnök döntenek majd az ügyünkben. Egyfelől megtisztelő, hogy figyelmet fordítanak ránk, másfelől reméljük, minden korrekt információ birtokában hoznak majd olyan döntést, ami megment több, mint 1.000 főállású és másik 1.000 mellékállású munkahelyet és 20.000 idős ellátottat.

Reméljük a Miniszterelnök Úr is úgy gondolja, hogy Magyarország egy demokratikus jogállam, ahol a kormányzati szerveket is kötelezik a törvények, jogerős bírósági bejegyzések, jogerős határozatok betartása, és nem támogat egy olyan eljárást, amiben a rendőrség a velünk szemben eljáró hatóságnál már hivatali visszaélés megalapozot gyanúja miatt nyomoz.

 

61 komment


2009.11.02. 16:37 ZZ

Hivatali visszaélés? Elrendelték a nyomozást!!!

Ma kaptuk a hírt, hogy a Baranya megyei Rendőr-főkapitányság Bűnügyi Igazgatóság Gazdaságvédelmi Osztálya ismeretlen Tettes ellen elrendelte a nyomozást.

Ezt is megéltük.

24 komment


2009.11.02. 16:02 ZZ

Ma Alvinczi a TV2-ben...... (Tények) Benne voltunk!!!

 Forgatott ma a TV2 stábja. Úgy tudjuk, hogy az esti tényekben (18:30) leszünk benne.

Riportot készítettek gondozókkal, gondozottakkal és Beával is.

Ez a bejegyzés is megjelent:

tenyek.tv2.hu/Belfold/TenyekCikkek/2009-11-02-szeretetszolgalat

Benne voltunk. Szerintem egy korrekt tájékoztatással. Köszönjük TV2! Az első tájékoztatás ahol megpróbáltak pontosan utánajárni az igazságnak.

Ha megjelenik, felteszem a videót is. Közben megjelent:

 

Hihetetlen, hogy ezt tudja ismételgetni a PM főleg úgy, hogy teljesen jogszabályellenes amit csinálnak.

Azt tesznek tönkre akit akarnak minden szívfájdalom nélkül.

Mi köze van ennek az egyházi kiegészítőhöz??? Akkor az alapnormatívát miért nem utalják??? Szerintem nem is tudják, hogy miről nyilatkoznak.

 Zelenák Zoltán Mihály

22 komment


2009.10.31. 00:50 ZZ

Feljelentés ismeretlen tettes ellen....

 Felrakom ezt is.

Nagyon sokan még továbbra sem szeretnék megérteni, hogy miért is nem kaptuk meg a járandóságunkat.

Itt van, érkeztetve. Annak igazolásaként, hogy be lett adva. Borzasztó, hogy eddig kell eljutnia egy teljesen egyértelmű ügynek.

Feljelentés ismeretlen tettes ellen. Sokan úgy gondolják és ennek hangot is adtak, hogy az állammal szemben nem lehet mit tenni. Kiderül. Én nem vagyok ügyvéd, de ezt elolvasva elég egyértelmű az ügy. Nekem. Ítéljék meg Önök is.

 

12 komment


2009.10.29. 23:37 ZZ

Események 2009.10.29.

Ma újabb hírekkel gazdagodtunk. Minden nap azt hiszem, hogy ennél alább már nem adhatjuk. De mégis....

Hírek:

A Szociális Minisztérium a mai megkeresésekre azt nyilatkozta, hogy nem érti a finanszírozás elakadását és azon dolgozik, hogy rendeződjön. Továbbra sem értem, hogy mi ebben ennyire bonyolult. Lassan az sem világos, hogy a PM kivételével minek fenntartani minisztériumokat? Állítólag úgysem dönthetnek semmiben.

Miután a hét eleji indok, miszerint azért nem fizetnek, mert nem adta be elszámolását a Megmentő szintén megdőlt (mivel a Megmentő leadott elszámolást és a MÁK vissza is jelzett) újabb fejezetnél tartunk. Jön újra a MÁK ellenőrizni a Megmentő elszámolását! A május 20-ig terjedő időszakra. Bár a saját jogerős határozatát a MÁK nem hajtja végre, de az Alvinczi, mint jogutód álljon készen azonnal. Ha nem dolgoznának fizetés nélkül, akkor ki adná Önöknek az anyagokat? Gondolom a jogutód lenne a hibás!

És mindezt röpke pár órán belül ki tudták küldeni ahhoz képest, hogy eddig azt mondták nem is adott le elszámolást.

Mindezek után nekem senki ne mondja, hogy ha akar, akkor az államigazgatás nem tud gyorsan intézkedni! 

19 komment


2009.10.29. 21:47 ZZ

Újabb doksik...

Kérés érkezett több dolgozótól, hogy látni szeretnék az alapító dokumentumokat. Az egyház papírjait és a Szeretetszolgálat alapításának igazolását.

 

Szólj hozzá!


2009.10.28. 17:19 ZZ

Napi jelentés 2009.10.28.

A Bea válaszolt egy hozzászólásra. Úgy gondolom ez megér egy új bejegyzést:

" Valóban, sajnos a Mi türelmünket is kikezdte már a dolog. Valójában az elmúlt kb. 2 hónapban, mint hamupipőke, már kitakarítottuk a házat, megvarrtuk a mostohanővérkék báli ruháját, megfőztünk, sőt a kölest is kiválogattuk a darából, mert gyakorlatilag nap nap után kapjuk az újabb és újabb feladatokat. Tegnapi nap folyamán emeltek kifogást egy elmaradt dokumentum miatt, amit reggel lefaxoltunk hogy 1 hónapja!!!!! elkészült. A fax után 4 órával!!!!!!! már megkaptuk rá az ellenőrzési értésítést. Hát nem egy Pécsi MÁK, ahol minden dokumentum a határidő utolsó napján készül. Őszintén szólva ilyenkor nekem is nagyon nehezemre eseik biztatónak lenni, a mellett, hogy tudom, jelenleg sok jó ember dolgozik a megoldáson, és egyszerűen nem akarom elfogadni, hogy ilyen szinten a törvénytelenség, diktatúra legyen az úr Magyarországon. Reménykedem benne, (és lehet írni, hogy naív vagyok), hogy valamelyik képviselő (ha már azt az átok kölest is kiválogattuk úgyis), jön a varázspálcával, és ha nem is hintót, de legalább egy szekeret varázsol ki ebből a rohadt tökből, amit jelenleg a Magyar Állam vezetése képvisel felénk. 

26 komment


2009.10.28. 11:42 ZZ

"vissza alakulunk Megmentővé" ???

 Hát akkor ezt is tegyük egy kicsit tisztába:

A jelenlegi helyzet szerint létezik egy Magyarországon bejegyzett egyház. (Jogerősen, működően) Létrehozott egy egyházi, jogi személyiségű szeretetszolgálatot. Ennek neve Alvinczi Péter Szeretetszolgálat.

Létezik egy fenntartóváltás (szintén jogerősen), ahol a Megmentő Kht. a jogszabályoknak megfelelően jogutódlással átadta teljes működő rendszerét az Alvinczi Péter Szeretetszolgálatnak. 

5 komment


2009.10.27. 16:40 ZZ

Kitüntetés....

 A felröppent hír:

2008. év legjobbjai között!

Dr. Gyenesei István önkormányzati miniszter
nemzeti ünnepünk, október 23-a, az 1956. évi forradalom és szabadságharc kezdetének 52.,
valamint a Magyar Köztársaság kikiáltásának 19. évfordulója alkalmából
a közigazgatás érdekében huzamos időn át végzett kiemelkedő tevékenysége elismeréséül
a Köz Szolgálatáért Érdemjel arany fokozatát adományozta

DR. SZŰCS JÓZSEF úrnak,
a Magyar Államkincstár Dél-dunántúli Regionális Igazgatóság vezetőjének
 

 

Hát nagyjából rajta, a stábján és Katona Tamás PM Államtitkár Úr véleményén (!) múlik a kifizetés.

15 komment


2009.10.27. 14:50 ZZ

Jogerős MÁK határozat és egy kis matek

 Egy kicsit késtem vele, bocsánat.

Az alábbi linkekre kattintva megnézhető - az egyébként nyilvános - határozat az Alvinczi Péter Szeretetszolgálat finanszírozásával kapcsolatban.

Hivatalos, indokolással és nagyon megnyugodott mindenki. Azt hittük ez egy jogállam... Vannak szabályok, amik az államra nézve is kötelező jellegűek. Hát ez most nem így van. Attól mert kiadnak egy határozatot, még nem érzik úgy, hogy teljesíteni is kellene.

2 komment


2009.10.24. 08:45 G. Beatrix

Egy kis történelem


Az Alvinczi Péter Szeretetszolgálat, és jogelődjei már öt éve foglalkoznak szociális szolgáltatásokkal.
Korábban jelzőrendszeres házi segítségnyújtással, 2008. decemberétől pedig házi segítségnyújtással is.
Utóbbi szolgáltatást egy jogszabály tette kötelezővé a társaság (mint bármely más jelzőrendszeres szolgáltató) számára.
A Megmentő Kht. a jogszabály véleményezési lehetőségekor jelezte, hogy ez horribilis plusz költséget jelent majd a költségvetésből, azonban olyan vádak érték, hogy ezt azért teszi, mert nem tudja szakmailag felépíteni, ami a feladata lenne.
Így hát decemberben megkezdtük a házi segítségnyújtás kiépítését, és rájöttünk, hogy rengeteg idős ember van Magyarországon, aki nagyon kiszolgáltatott helyzetben van, így az ellátottak száma rohamosan növekedett.
Mivel azt láttuk, hogy az igény nagyon jelentős, és leginkább azok körében, akiknek - az alacsony jövedelmük miatt - nincs havi több ezer forintja a segítség megfizetésére általánossá tettük a térítésmentességet.

308 komment


2009.10.23. 22:09 ZZ

Az első dokumentum

 Feltöltöm az első doksit.

Természetesen az engedély. Az engedélyről annyit érdemes tudni, hogy mielőtt kiadják megvizsgálják a jogszabályokban meghatározott tárgyi, technikai és személyi feltételeket.

Ebben az évben KÉTSZER lett ellenőrizve úgy, hogy még a buszmenetrendet is megnézték, hogy minden gondozó valóban el tud-e jutni az általa ellátott személyekhez.

Szólj hozzá!


2009.10.22. 22:40 ZZ

Induló bejegyzés

A blog a tervek szerint minden nap feltöltésre kerül a napi eseményekkel, hírekkel az Alvinczi Péter Szeretetszolgálattal kapcsolatban.

Feltöltjük az elmúlt időszakban készült dokumentumokat és válaszolunk a felmerülő kérdésekre. Megerősítjük a valós híreket és cáfoljuk a hamisakat. (Reméljük sikerül.)

Megpróbáljuk kideríteni miért nem fizet az állam egy folyamatosan működő szociális ellátásért akkor, amikor a Magyar Államkincstár határozatban rögzíti a fizetés tényét.

Van ártatlanság vélelme? Vagy ez csak a kiváltságosoké? Aki nem az, azt nem illeti meg?

Tönkre lehet tenni egy éveken keresztül felépített és szívvel-lélekkel üzemeltetett rendszert irigységből és/vagy rosszindulatból?

Miért lehet 20.000 idős ellátott életével játszani? Több, mint 1.000 (!) főállású munkavállaló bérét minden szabályt felrúgva több hónapon keresztül visszatartani?

Vizsgálatokat indíttatni és végeztetni úgy, hogy a vizsgált időszakra járó normatív támogatást viszont nem utalják és ezzel további költségeket generálva ellehetetlenítik az egyébként közmegelégedéssel végzett ellátásokat?

Jogszabályokat változtatni, nehogy már működő rendszerek megmaradjanak, hiszen hamar kiderülne, hogy sok ember nem csinált éveken keresztül semmit. Csak "szakértett", vagy még azt sem.

119 komment


süti beállítások módosítása