HTML

Miről szól a blog?

Az Alvinczi Péter Szeretetszolgálattal kapcsolatban nagyon sok szóbeszéd látott napvilágot. Megtudjuk vajon valaha az igaz történetét? Hátha.... Egy blog azoknak, akik érintettek.... és azoknak akiket érdekel.

Friss topikok

Linkblog

2009.12.31. 18:29 ZZ

Boldog Új Évet Kívánok Mindenkinek!

B.Ú.É.K.

Egy szebb, boldogabb és békésebb  új 2010-es esztendőt kívánok mindenkinek!

Zelenák Zoltán Mihály

793 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://szeretetszolgalat.blog.hu/api/trackback/id/tr171635751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsófika szentendre 2010.02.12. 13:54:50

Érthetetlen számomra , hogy amikor a MÁK kiutalta az előleget , arról volt szó , hogy majd a másik felét visszakapjuk az adóból. Nem mondta senki , hogy 1 év múlva, vagy soha napján...
Az alvinczi pedig nem adhat olyan iratokat ki a kezéből , ami nem felel meg a valóságnak , mert nagyon megüthetik egyesek a bokájukat.

téti (törölt) 2010.02.12. 13:55:34

@jelzős: Neked nem elég bizonyíték a sok törvénytelenség? Tudod, ma az ügyvéd a hasát fogva röhögött, amikor elé raktam a papírokat!
Nem várok én tőled se szitkozódást, se rágalmazást. Annyi azonban elvárható lenne, hogy eldöntsd végre melyik oldalon állsz. Látom, bizonytalan vagy. Soraid legalábbis ellentmondásokba ütköznek. Meg akarod várni a bírósági, rendőrségi eljárás végét, ugyanakkor garanciát akarsz, hogy a béred kifizetésre kerül. Amíg nem tudod eldönteni a dolgot, nem hiszem, hogy a mi véleményünk érdekelne.

jelzős 2010.02.12. 13:58:16

@téti: Igazad van a Tiéd egyáltalán nem

téti (törölt) 2010.02.12. 13:59:24

@zsófika szentendre: Megnyugtatlak. Az Alvinczi kiad olyan papírokat, ami nem felel meg a valóságnak.

jelzős 2010.02.12. 14:01:09

@téti: Egyébként minden okkal történik. Ha csak fele annyira lennél tisztában az államháztartás működési rendjével, a szociális ellátásokról és a szociális igazgatásokról szóló törvénnyel és végrehajtási rendeleteivel, valamint a sok közvetve kapcsolódó jogszabállyal, mint amennyire nem, majd megfontoltabban ítélkeznél. Bocsika, ezt muszáj volt.

zsófika szentendre 2010.02.12. 14:01:56

A kérdéseim :

1.Kell-e perelni? ahhoz, hogy
megkapjuk a fizetésünket.
2.A Mák- nak az előleget vissza kell
fizetni? Mikor? miből?
3.Eddig az a hír járta, hogy a cég
felmond azoknak , akik még
maradtak. most mégsem? Miért nem?

téti (törölt) 2010.02.12. 14:04:16

@jelzős:
Nyugodtan írd le, amit gondolsz, én is azt teszem. Ha valaki ész érvekkel alá tudja támasztani a mondandóját, még meg is hallgatom.

téti (törölt) 2010.02.12. 14:05:20

@zsófika szentendre: Ezekre a kérdésekre csak a bíróságon kaphatsz választ.

zsófika szentendre 2010.02.12. 14:06:31

@téti: Ha nekem kiküld az Alvinczi valótlan adatokkal papírokat , nem leszek ilyen kedves és nyugodt.
A megoldások kezdenek kirajzolódni ,
büntetlenül nem lehet egy munkáltatónak ezeket megtenni.

ancselmo 2010.02.12. 14:06:42

@téti: Nem hiszem, hogy ennek értelme volna ismét egymásnak esni és a tüzet újra szítani. Inkább legyünk egymás segítségére. Mindnyájan tudjuk mennyi törvénytelen dolgot vétett a cég velünk szemben is./Pl.: A munkaszerződésedet sem kaptad meg 3 napon belül!/Ez volt az első!!!!!

téti (törölt) 2010.02.12. 14:07:48

@zsófika szentendre: Örülj neki, ha kapsz ilyen papírokat! Csak a bizonyítékok száma fog nőni vele.

jelzős 2010.02.12. 14:12:33

@ancselmo: Most kaptuk meg a MÁK igazolást, az teljesen jó. Munkaviszonyból származó bérjövedelemként hozza az általuk leszámfejtett összeget. Az Alvinczisnél kell vigyázni, mert az nem lesz jó. Nem csak a ténylegesen kifizetett bérekről szól.

zsófika szentendre 2010.02.12. 14:17:28

@téti: Hidd el jobban örülnék neki, ha békében élhetnénk, nem idegeskedni állandóan, hogy megint nem kaptunk fizetést, hogy a beígért adó visszatérítésből nem lesz semmi, még az is kiderülhet, hogy nekünk kell befizetni adót ?, hogy a kilépő papírokon úgy szerepelnek a fizetések , mint ha folyósítva lettek volna, hogy munkaügyi biróságra kelljen járnunk összefogva , ügyvédekkel a hátunk mögött, hogy a médiákkal közölni , hírverést csinálni újra, csak más szemszögből
szóval nem örülnék neki , de ha ez kell , akkor ez lesz!

zsófika szentendre 2010.02.12. 14:20:35

@téti: Persze mondom ezt úgy , hogy végsőkig kitartottam én is, mindig bíztam és biztattam másokat is.
Nagyon sok problémát megértettem és elfogadhatónak ítéltem meg ami velünk megtörtént , de EZT már nem!

ancselmo 2010.02.12. 14:37:01

@jelzős:Igen látom, most kaptam meg én is.Szerintem is érthető és jó. Hát majd a cégesre vagyok kíváncsi!

hani1 2010.02.12. 15:03:58

Én is megkaptam a MÁK-tól és az Alvinczitől is, de rohadtul nem tudok elmenni rajta, osztottam, szoroztam, stb. NEM ÉRTEM!!!!!!!

zsófika szentendre 2010.02.12. 15:06:58

@hani1: A 4 havi bruttóból levontak 51,5 % -ot , ( 35% adót és 16,5 % eü
jáeulékok) EZ A MÁK-é.
A másikat írd meg.

zsófika szentendre 2010.02.12. 15:50:21

@hani1: horányba nem jött , lehet hogy a másik címre.

hani1 2010.02.12. 16:04:03

@zsófika szentendre: mert az Éva is megkapta Horányi cím, pedig az utca nem stimmel rajt!
Alvincitől:(1) munkaviszonyból származó bérjövedelem érdekképviseleti tagdíj nélkül : 204867
(29) adójóváírás , (legfeljebb 136080 Ft ), jogosultsági hónapok száma 12----, 9936
na ezt kapd ki !!, vért izzattam mire elolvastam a gomdostű betűket

hani1 2010.02.12. 16:14:59

@hani1: ja kemény 19 napra 4 órában !!!!!

Blgon.hu nik 2010.02.12. 17:27:43

Mikor kaptátok meg a MÁK-tol az igazolást ?

zsófika szentendre 2010.02.12. 17:54:14

@Blgon.hu nik: ma kaptuk meg , a mák
az jól adta ki, de az alvinczis röhejes..

mary6505 2010.02.12. 18:31:34

Ma kapta meg fónökasszonyunk az adópapírt (nem is értem miért nem mi), 3 hónapra 820.000.-ft bért kaptam szerintük. Az, hogy honnan szopták ezt az össszeget sajna nem derül ki, mert csesznek felvenni a telefont. Esetleg nem tudna valaki adni egy olyan számot, hol még elérhető valaki a "cég"-től? Nagyon megköszönném, ha leírná, én amit tudok 20-4598820. Amúgy nem fogom elfogadni, és most már tényleg elmegyek a végsőkig.

bmarcsi szhely 2010.02.12. 18:40:42

@mary6505: Bármilyen telefonszámot adnánk vagy próbálnál hívni senki nem fog szóba állni velünk.MUNKAÜGYI JÓGI TANÁCSADÁS KÉRÉSE.MINDENKI TEGYE MEG MERT 1DÜL SENKI NEM BÍR EZZEL AZ ÜGGYEL!!!!!!!!!!!!

8gyerekes 2010.02.13. 14:15:19

Sziasztok.Úgy látom már csak én nem mondtam fel,én még mindig dolgozom,és megvárom,amíg ők rúgnak ki.Bár a vezetőnk azt mondta,hogy senkit nem fognak elküldeni mert most arra várnak,hogy mindenki felmondjon.Hát én nem fogok.Majd csak küldenek valamit,ha megszüntetik a tevékenységüket,akkor kénytelenek lesznek értesíteni erről hivatalosan.Addíg meg maradok.

bmarcsi szhely 2010.02.13. 14:25:10

@8gyerekes: Szióka ezt már én sem értem,csak sejtem hogy vállakózóként neked megéri ez az állapot,de azt tudod ugye hogy pénzed ebből nem lesz esetleg csak polgári peres úton.Minden jót,vigyázz magadra!!!!!Pusszzz Marcsi

szm71 2010.02.14. 13:01:28

Pénteken megkaptuk az adózáshoz szükséges papírt.Elvittem megcsináltatni!!Kiváncsi vagyok a VÉGÉRE!!!Örülök én is,hogy még mindig irtok ide bár én már két hónapja felmondtam.REMÉLEM MINDENKI MEGKAPJA méltó büntetését,mert minket is tönkre tettek!!

szm71 2010.02.14. 17:22:08

@8gyerekes: Te hol dolgozol még???Honnan várod a fizetésed???

angyalüzö 2010.02.15. 15:16:07

Valaki segítsen már ki!
kaptam a MÁK-tól adós papírt a cégnél felmondtam januárba!Onnan is kellene külön kapnom adós papírt?Mármint az Alvinczitöl?Segítsetek légyszi!

Hajni44 2010.02.15. 15:21:13

Sziasztok most sikerült felfedeznem, hogy még él a blog. Én személyszerint eddig kitartottam ma pedig postára adtam a rendkivüli felmondásomat. Ez így nem mehet tovább.
Embertelen a helyzet ami itt kialakult. Bíztunk vártuk türelmesek voltunk, de vége.

bmarcsi szhely 2010.02.15. 15:26:49

@angyalüzö: Szióka igen kell,hogy kapj az Alvinczitől is elszámoló papírt az adózásodhoz.Figyelj oda mert nem valós bevallásokat írnak

angyalüzö 2010.02.15. 15:46:16

@bmarcsi szhely: Akkor ezek szerint már fel kellene hivnom öket hogy kérném mivel már januárba felmondtam akkor már kellett volna kapnom?Vagy még várjak türelemmel?

bmarcsi szhely 2010.02.15. 15:52:11

@angyalüzö: igen valószínű,hogy jó lenne ha fel tudnád hívni őket. De a legjobb az lenne ha személyesen mennél be mert akkor meg csinálják rőtön és látod azt is ha nem jó a papírod. Ha a postázásra vársz kiszámíthatatlan hogy mikor kapod meg mert rengeteg ember lépett most ki egyszerre.

szm71 2010.02.15. 16:12:22

Amit az Alvinczi küld az nem jó!!!Csak a MÁK-os papir!!!!!!

bmarcsi szhely 2010.02.15. 16:15:10

@szm71: Nem tudom nálatok mi a helyzet de az én környezetemben az Alvinczi azt is rávezette az adó papírra amit nem is fizetett ki,mintha ki fizette volna

angyalüzö 2010.02.15. 16:23:44

Most akkor kell nekem Alvinczis papir vagy nem?S honnan tudom azt hogy jo e vagy sem?

Vasból 2010.02.15. 18:33:09

Sziasztok!!!Én már ma 2 hete felmondtam,semmi papírt nem küldtek,se nekem,sem a munkanélk.hivatalba!!!!Adóspapírom sincs még,bár ha ilyen szarokat küldenek,akkor nem is sok értelme van neki ,hogy küldjenek!!!!!

szm71 2010.02.15. 20:21:02

@bmarcsi szhely: Én a MÁK-tól kaptam ki is számoltuk és amit visszaigényelhetek az fedezi még a tartozást.Az Alvinczis papír nem jó!!!!!Nem kaptál még a MÁK-tól papírt???Igen azon valótlan adatok vannak!!!

szm71 2010.02.15. 20:23:12

@bmarcsi szhely: Igen az Alvinczis nem jó!!!!Nem kaptál a MÁK-tól????Mi kiszámoltuk már az amivel még tartoztak adóba visszaigényelhető!!!!REMÉLEM MEGJELENIK!!!!

ancselmo 2010.02.15. 20:30:01

@Vasból: Kérd el a híres cégünktől a bér papírokat, mi azt tettük és kész.Az adós papír amit kiállítottak tartalmazza azt a bért amit a MÁK-tól kaptunk! Nem jó!!!

bmarcsi szhely 2010.02.15. 21:08:11

@angyalüzö: Az Alvinczinek mindenképpen ki kell adnia az adós papírt mindenkinek.Onnan tudod hogy jó-e a papírod,hogy ellenőrzöd az összeget ami rajta van,nem tudom mióta dolgozol a cégnél,de ha egész évben akkor,a bruttó(teljes)fizetésed összegét megszórzod8-al,mert szeptemberben már nem kaptunk fizetést.HA nem egyezik az összeg akkor nem jó.Nekünk az egész évet beírta mintha végig kaptunk volna fizetést.Kérjétek a jó papírokat.és érdeklődjetek,mert a szálak összefutnak az Apehnál és olyan mintha több helyről kaptunk volna pénzt.Hozzáértő ember segítségét kérjétek.Várjatok még a visszaigényléssel mert a szálak össze futnak,és ha nem lesz ki bogozva nem mi kapunk vissza hanem mi fizethetünk még.Legyetek résen és kérjetek segítséget.A legjobbakat mindenkinek!!!!!!

mary6505 2010.02.16. 08:04:53

Sziasztok!
Arra nincs valakinek ötlete, hogy hogyan lehetne jó papírt kérni innen a világ végéről? A telefont nem veszik fel, a cím pedig állítólag megváltozott, valami öregek otthonát adtak meg új címnek. Nem tudom másnak mit írtak, de én akárhogy számoltam nem jött ki, még ha a MÁK által fizetett összeget belevettem, akkor sem jó. Nagyjából úgy is a dupláját írták.

Blgon.hu nik 2010.02.16. 17:33:45

Ha valaki meg csináltatta az adóbevallását és jó lett legyen szíves szóljon mert ezekkel a papirokal nem tudom mit lehet kezdeni tiszta hazugság az egész

duba 2010.02.16. 17:45:56

@8gyerekes: Még én sem mondtam fel és a térségünkből velem együtt hárman nem. Mi is úgy gondoltuk, hogy várunk és mondjon fel a cég. De ki tudja, hogyan lenne jobb!

ancselmo 2010.02.16. 17:57:03

@bmarcsi szhely: Szia!Ma az egyik kolléganőnk aki rendelkezik belépési kóddal az APEH-hez lekérdezte az ügyfélkóddal a bejelentést. Az Alvinczi már október november hónapra/gondolom/ akkor decemberre sem teljesített bejelentést róla és ebből következik hogy rólunk sem.!!! Ott voltam mikor megnéztük!

bmarcsi szhely 2010.02.16. 20:42:39

@ancselmo: Szióka Nagyon örülök,hogy ti nem jártatok úgy mint mi.Én nem mondtam,nem is mondhattam hogy mindenkinek rossz a papírja,vagy hogy mindenkinek többszörös az apeh felé a bejelentés a nekünk utalt pénzről.Én azt mondtam hogy mi úgy jártunk ahogy leírtam,és hogy figyeljen oda mindenki,és kérjen segítséget a papírjaik ellenőrzéséhez.Egyébként ahogy olvasom az Alvinczi által kiállított adó papírok nem csak nálunk nem stimmelnek.Senkit nem akarok idegesíteni sem uszítani hiszen akik az elejétől olvassák a blogot tudják hogy ez nem az én stílusom.Egyszerűen csak mindenkivel szeretném megosztani a tapasztalataimat,szeretnék segíteni akinek csak tudok(bár nagyon kevés ez)hogy lehetőleg ennél nagyobb bajba ne kerüljünk már.Nem ez érdemeljük szerintem a cégtől,és segítséget és tanácsot is csak egymástól remélhetünk,azzal hogy elmondjuk észrevételeinket vagy esetlegesen nekünk tanácsolt dolgokat osztunk meg mindenkivel.Remélem rendeződnek a dolgok,vigyázzatok magatokra a legjobbakat mindenkinek!!!!

bmarcsi szhely 2010.02.16. 21:19:02

@mary6505: Szióka sajnos igazán jó tanács nincs,csak úgy tudsz elérni valamit ha személyesen mész be a központba és intézkedsz.Úgy emlékszem írtam már hogy nagyon sokan léptek most ki és a papírozás még annyira sem megy mint eddig,de aki személyesen be megy annak megcsinálják a papírját rögtön és legalább látod hogy rendben van-e minden.Azért leírok egy pár elérhetőséget hátha valamelyiket nem tudod és hátha valakit el tudsz érni ezeken:A központ új címe-Arany alkony idősek otthona Alvinczi Péter szeretet szolgálat Budapest 1147 Vezér út 151-155. minden papírt ide kell küldeni és személyesen is ide kell menni intézkedni.Pénzügyes Oroszné Zsóka 06 20 951 5559 email cím zsokaoroszne@gmail.com munkaügyis 06 20 486 9741 Remélem sikerül elintézned mindent,ja és mindenféleképpen említsd meg hogy az adópapírod nem jó és kérd a javítását,mert amig ezek a papírok nincsenek rendben addig nem tudod az adó vissza igénylésedet sem rendezni.A legjobbakat mindenkinek!!!!

Vasból 2010.02.16. 22:08:00

Sziasztok!!
Ma az egyik kollegina bent volt a mi térségünk APEH irodájában,ott azt az infót kapta,hogy a MÁK-os papírunkkal mehetünk adót bevallani,mert tudják hogy az Alvinczi "rosszul" adja ki a papírjainkat,de ott a gépen szerepelünk és ők tudják ,hogy mit hogy miért,csak egy papírt kell írni arról az APEH-nak,hogy rossz a céges bevallásunk és akkor már ők el is készítik a bevallást!!!Úgy hogy érdeklődjetek és akkor nem kell könyörögnünk a "JÓ" bevallási papírunkért!!!!

torna2 2010.02.17. 07:35:14

@duba: nálunk is van olyan aki még dolgozik!De ezzel csak a kollégái helyzetétét nehezíti akik már nem dolgoznak!Valamint a gondozottak neheztelnek azokra a gondozókra akik fizetés hiányában befejezték a munkát.Az ilyen hozzáállás még egy lapáttal rátesz hogy teljesen idiótává váljunk egy kis faluban..

§ Brenda § 2010.02.17. 07:57:52

Sziasztok@torna2: Én erre csak azt tudom mondani,hogy ez időre mindenki elhagyta a süllyedő hajót!Aki még most is dolgozik,azt elmerem neked mondani,hogy az idősek által vannak finanszírozva!Mert én is tudok ilyenről,hogy tehetetlenek és nem tudnak mást csinálni,mint pénzt adni a gondozónak hogy csak menjen!Ha csak "IRGALMAS SZAMARITÁNUS"-ként jár ki,akkor nagyon tudom irigyelni az eszéért!

torna2 2010.02.17. 14:17:11

@§ Brenda §: ez pontosan így van!Szóval jó munkát a hősöknek..

ancselmo 2010.02.17. 16:21:44

@torna2: Csatlakozom az előttem szólokhoz!!!!Hajrá ingyenmunkások!!!

Vasból 2010.02.17. 19:04:35

Sziasztok!!!
Én azt mondom,ha az idősek engem is megfizetnének,ha megtudnának,akkor én is mennék örömest,de mivel hogy élni is alig tudnak a nyugdíjból,maradok itthon!!!Épp eleget dolgoztunk az Alvinczinek ingyen!!!!!!

bmarcsi szhely 2010.02.17. 20:52:56

@Vasból: szióka én megkockáztatnám azt hogy már pénzért sem,én már sem tisztelni nem tudnám őket sem pedig bízni nem.Aki ebben a szférában dolgozik mindenki bizalmi állást tölt be,akár gondozó akár vezető,emberekért felel.Én azt gondolom be bizonyítottam hogy számítani lehet rám,ők mit bizonyítottak be.Mindenki válaszoljon maga erre.A legjobbakat mindenkinek!

Blgon.hu nik 2010.02.18. 18:48:36

Sziasztok ma sikerült beszélnem a munkaügyis növel és aszt mondta hogy
minden kinek ki fogják küldeni az új
adó papírt csak még most dolgozzák át

pénztelen 2010.02.19. 20:34:55

Elég szomorú,hogy még csak most dolgoznak a papírokon! Már rég meg kellett volna kapnunk!

Herczeg Éva 2010.02.21. 21:45:36

Kedves Mindenki!
Akit anyagi kár ért az Alvinczi részéről, akár HSG-s, akár jelzős, és szeretne részt venni a kártérítési perben, jelezze nekem. Írjátok meg nekem az adatokat, én továbbítom az ügyvédnek. Név, lakcím, születési dátum, mikor léptél be a cégbe, a károd értéke, jellege. Tudom hogy indítottatok már pereket, de ez nem számít. Akkor van igazán esélyünk, ha közösen indítjuk minden régiót összefogva. Munkaügyi és büntető per is indul. Címem ahová az adatokat küldhetitek:zsebi1964@freemail.hu
Legyetek szívesek azokat is értesíteni, akik már kiléptek. Az ügyvédünk, Budapest legjobb ügyvédje! Előre is köszönöm a segítségeteket.

Solya28 2010.02.22. 13:40:55

Szia Éva!én benne vagyok ebben amit leírtál és kell ezért valamit fízetni vagy hogyan müködik

ancselmo 2010.02.22. 19:25:25

@Herczeg Éva: Szia! Érdekelne bennünket a dolog, most beszéltem a főnökasszonyommal és egy kolléganőmmel, kérünk részletesebb tájékoztatást és az anyagi oldalát is szíveskedj közölni. A továbbiakban a kolléganőinket is megkérdezzük és a kapcsolatot felvesszük veled.

Herczeg Éva 2010.02.22. 22:27:55

Sziasztok! Úgy gondoltuk az operátor központban, ideje lenne elindítani a munkaügyi és büntető pereket. Kézbe vettem az ügyet és kerestem egy jó ügyvédet. Ő tanácsolta azt, hogy ha már ennyi embert érint, fogjuk csokorba. Így sokkal biztosabb a siker. Amennyiben szükség lesz rá, bevonjuk a médiát is. Nincs anyagi vonzata, szívességből áll mellénk. Köszönöm az eddig érkezett email dömpinget. Folyamatosan továbbítom az ügyvédnek és várom a továbbiakat. Akit nem csak fizetési kár ért, hanem banki vagy közmű, azt is kérjük. Viszont csak azt lehet igényelni amit dokumentummal tudtok igazolni! Ne keseredjetek el, mindent elkövetünk, hogy megbüntessék az IGAZI BŰNÖSÖKET! Addig is, ha van kérdés írjátok bátran. Amire szabad, arra válaszolok. Üdv mindenkinek

ÖREG PALÓC 2010.02.22. 23:49:36

Tisztelt Herceg Éva!
Kb.19999 sorstársammal együtt a múlt héten íratták alá velünk Beja néni és Pista bácsi üzenetét a gondozottaknak.Az üzenetben tudatták velünk,hogy vége a gondozásunknak tovább a HELP BOX szolgáltatásnak az ő részükről és menjünk a kistérséghez vagy ahova akarunk.Igy mi is károsultak vagyunk,de jure!Én hasonló szándékkal szerettem volna megkereni verike-dragfort;de nem jelentkezett.
Nekem a kezemben van a blogról valamint a médiából összegyűjtött összes dokumentum.Sőt meg vannak még azok a kapcsolataim is;amelyek egy ilyen ügynek országos kicsengésűvé válásához kellenek.Az biztos,hogy nem fogom hagyni;amennyiben ténylegesen büncselekményt követtek el az Alvinczi vezetői,hogy a választások után az új kormányt besározza ez az ügy.Mert a FIDESZ-KDNP több képvíselője,valamint a HÍR TV egyes munkatársai jóhiszeműen kiálltak az Alvinczi vezetői és ügye mellett,minden háttér info nélkülAzonban az Alvinczi Péter Szeretetszolgálat Károsultjainak Egyesületének megalapításához szükséges még az ügyészségi illetve rendőrhatósági vizsgálatokról egy állapot ismertető,amit csak egy megalapozott feljelentés alapján rendelhet el egy bíróság.Én nem tudom,Ön kicsoda.Lehet,hogy egy agent provocateur?Engem itt már annyian támadtak,mert a 43 éves szakmai tapasztalataimra és megérzéseimre hallgatva;többször a kételyeimet fejeztem ki az elemzéseimben az egész üggyel kapcsolatban.Most hol vannak a Dolgozó 21, a Megmentő meg a többi olyan blogbeírók;akik a "vezérkart" képviselték vagy támogatták itt.Mindenkit megkérnék,ne ugorjanak be ellenőrizhetetlen informácíóknak és nem leigazolható személyeknek.Ha itt valaki komolyan gondoja,hogy a károsultak érdekvédelmi szervezetét akarja megalakítani;akkor az összes érintett volt és még jelenleg is dolgozó munkatársat és ellátottatt meg kell mozgatni és nyerni az ügy érdekében.Ezért részemről az Ön elképzelését csak akkor fogom érdemben támogatni,ha nyílt sisakkal és tiszta lappal indul.Keressen meg,ha ugy gondoja.Megtalál az INTERNET-en és a hatályos telefonkönyvben.Ezt javaslom a többieknek is.
Fazokas Kómis Károly,FIDESZ szimpatizáns; gondozásra szoruló

Herczeg Éva 2010.02.23. 21:44:31

@ÖREG PALÓC: Tisztelt Kolléga! Nem fogok politizálni, sem a politikusok problémáival foglalkozni! Érdekvédelmi szervezet létrehozására, sem időm, sem energiám nincs. Nem ismerem önt, de azért még nem nevezem provokatőrnek. Javaslom, vegye a fáradtságot és ismerjen meg. Üdvözlettel: Herczeg Éva

Verike 2010.02.24. 06:45:58

@ÖREG PALÓC: Jó reggelt Öreg! Ne haragudj, más egyéb dolgom volt, azért nem kerestelek. Ma mindenképp írok Neked! Még egy dolog: alapvető gyanakvásod érthető, hiszen nem csak az elmúlt félévben a "cégnél" lezajlott események edzették leki világunkat, hanem az ország általános morális állapota is okot szolgáltat arra, hogy egyre több dologra bizalmatlanul tekintsünk. AZONBAN EZÚTON JELZEM: AZ ÉVA KÖZÜLÜNK VALÓ, SZEMÉLYESEN IS ISMEREM!!! Az események immár olyan fázisba kerültek, hogy el lehet kezdeni a jogi számonkérést, mely elképzelhető, hogy nem lesz egy rövid folyamat, de meggyőződésem, hogy a végén a bűnösök elnyerik méltó "jutalmukat"!!! Ezúton is csak annyit üzenhetek Beának: nagy butaság volt kicsi csillagom, hogy ennyire hülyének néztél minket és nézel a mai napig!!! el lehet kezdeni komolyan idegeskedni!!! Tehát fogjunk össze, gyűjtsük az adatokat, közösen nyilvánvalóan nagyobb esélyünk van - és ahogy az Éva, úgy én is hangsúlyozom, hogy ez az egyéni érdekeket, a közös megmozdulástól független privát pereket semmilyen negatív módon nem befolyásolja, sőt!!! Viszont nem ez a fórum, ahol a konkrétumokat vázolnunk kell, ne adjuk meg a lehetőséget felkészülésre! Bőven elég lesz a vádirat... Tehát maradjunk a privát levelezésnél az adatokat, konkrétumokat illetően, a napi, blogos bejegyzésekben erről ne essen szó! Forduljatok bizalommal Évához, mi mindenben segítjük, támogatjuk őt! Öreg! közben írhatsz Te is nekem, a dragfor@gmail.com címen elérsz! Mindenkinek szép napot kívánok!

ÖREG PALÓC 2010.02.24. 11:47:11

Kedves Herceg Éva!
Ha visszamenőleg elolvassa a bejegyzéseimet,talán megérti a gyanakvásom.
A gondozóim február 16-val felmondtak;de eddig semmilyen papirt nem kaptak.Arra szeretném figyelmeztetni,hogy a FREEMAIL nem biztonságos!Azért én ma a megadott e-mail címen megkeresem és megadom az elérhetőségeimet.Sajnos, nem mi akartunk ennek az Alvinczi ügynek politikai szinezetet adni,hanem a "vezérkar".Jómagam is,előlegezve a bizalmat;még tavaly szeptemberben interveniáltam néhány;mindkét oldali politikus ismerősömnél az Alvinczi ügy érdekében.Most meg nehéz eléjük állni,hogy bocs-vissza az egész!
A gondozóimnak azt mondták,hogy azért nincs pénz;mert a ZELENÁK lelépett 200 millióval'Szerintem ez egy újabb mese.Ha úgy itéli meg a beírásaimból,hogy érdemes vagyok arra;támogassam önöket;szívesen megteszem.Nekem DRAGFOR üzenete elegendő volt.Kézcsókkal.Károly

ancselmo 2010.02.24. 14:58:47

@Herczeg Éva: Kedves Éva!Szeretném megkérdeni, hogy melyik az a határidő mikorra az adatokat és a papírokat el kell juttatni hozzád, mivel a mi gondozónőink 115 -en vannak és ez egy kis időt vesz igénybe,mire mindenkit összeszedünk és tájékoztatjuk aki részt akar venni ebben a történetben!Válaszod,
köszönjük!

Verike 2010.02.24. 15:52:51

@ÖREG PALÓC: Írnék néhány sort, de nem tudom az elérhetőségedet. Légy szíves a megadott címemre küldd el nekem.

duba 2010.02.24. 17:14:41

@ÖREG PALÓC: Kedves Károly! Én sem hiszem, hogy a Zelenák lépett volna meg 200 millióval. Ez egy újabb mese a megetetésünkre és hogy ne kelljen felelősséget vállalniuk velünk szemben - legalábbis egyelőre. Habár, semmin sem csodálkoznék, ami ebben az ügyben történt vagy történni fog. Minden jót kívánok: Éva

ÖREG PALÓC 2010.02.24. 19:26:18

@duba: Kedves Éva!
Az azonosítóját és a csinos fényképét megnéztem az általam is látogatott másik INDA blogon.Ott nem akartam tolakodni,mert az a blog az Önöké és Önökről szól.Én csak egy nagyrészt ágyhoz kötött,csomó gyógyíthatalan betegséggel küzdő ember vagyok.Apám mindig arra tanított,hogy embernek lenni és maradni a legnehezebb de a legszebb dolog a világon.Engem erről a blogról letíltottak,de már nem zavar.Zelenák úr megkeresett az INTERNET elérhetőségemen ma délután és kérte,nevezzem meg azokat a gondozóimat;akik a vele kapcsolatos pletykát közölték velem.De én már "nagycsoportos" vagyok és elsősorban csak magamban bizok.Azt válaszoltam neki,hogy sajnos neveket nem adhatok és remélem a jövöbeni büntetőeljárás során tisztázni tudja majd magát.Egyébként értesüléseim szerint a magyar és horvát rendőrség együtt és külön-külön is nyomoz,már Horvátországban is.Zelenák felhívta a figyelmemet,hogy a "vezérkar" felszólította őt e blog bezárására.Emlékszik,mit jövendöltem ugy 3 hónapja?Zelenák nem vállalta!Ezért a tiszteletem az övé;bár a szerepe előttem mind a mai napig tisztázatlan.De lehet,hogy csak a 43 év alatt belém ivodott gyanakvás az oka ennek.Minden maradék erőmet és kapcsolatomat be fogom vetni annak érdekében,ha tényleg büncselekmények történtek;z igazság valamilyen formája kiderülhessen és az általam támogatott politikai pártot,a FIDESZ-KDNP-ét ne sározzák be az ALVINCZI SAGA miatt.Egyébként a Princess fedőnevű névrokonával és DRAGFOR-ral felvettem a kapcsolatot.Kérem,bizzanak bennem;mert engem dühít,ha hülyének néznek senkiházi bitang pénzhajhászok.

Tiszteletteljes kézcsókkal:KÁROLY

ÖREG PALÓC 2010.02.24. 19:34:36

@duba: INTERNET elérhetőségem:www.fazokaskk46.eoldal.hu.Ott megtalálhatja az emailomat is.Üdv:Öreg Álpalóc(az igazi palócok ugyanis poloveci kun-tatárok a krimi félszigetről).

§ Brenda § 2010.02.25. 07:51:42

Jó reggelt mindenkinek!Többen azt mondták,hogy ezt a blogot már kutya sem olvassa!Ebben biztos voltam hogy nem így van!Tessék lássék ZZ is aktív olvasója ezek szerint és akkor úgy gondolom,Bejjácska is előszeretettel olvassa!Egyet nem tudok,hogy nem kevés rágalom éri itt most Bejját,már mint lassan lassan beigazolódnak a rágalmak,számomra az nagyon érdekes,hogy míg az igazát hajtotta,minden Bejjának vélt támadásnál egyszerre blogolt,most már semmi izgalomra nem ugrik!Érdekes!!Vajon miért nem?Csak nem igazak a "rágalmak"??????Erősen úgy néz ki!

Herczeg Éva 2010.02.25. 09:25:38

@ancselmo: Szia! Jövő héten megyek megint az ügyvédhez és viszem az eddig össze gyűlt adatokat. Pótlólag is be lehet adni, de azért még egyszer rákérdezek. Ami már meg van, folyamatosan küldheted az email címemre. Üdv:Évi

ÖREG PALÓC 2010.02.25. 16:17:13

@Herczeg Éva:
Kedves ÉVA!
Szeretném támogatni a munkáját,ugy;hogy ne legyek a terhére. Az itteni lányok közül kettőt átvett a Kistérség,4-4 órában.Bírom a hozzájárulásukat az Ön támogatásához.Ha úgy érzi,szüksége van a tapasztalataimar,a kapcsolataimra és a támogatásomra,keressen meg.Az email elérhetőségem:fkomis.karoly@gmail.com.
Tisztelettel:Fazokas Kómis Károly

Herczeg Éva 2010.02.25. 23:22:22

Kedves Mindenki!

Egy kis segítség az adóbevallás körüli bonyodalmakhoz! Fénymásold le a 09M30-as nyomtatványt, a bérpapírokat (már ha kaptál).Írd meg, hogy valótlanságot tartalmaz. Nem szeretnél adócsalást elkövetni, ezért kéred a segítségüket. A levél fejlécére ezt írd: Állásfoglalási kérés felülvizsgálathoz. A területileg illetékes APEH operatív osztályának címezd. Ezzel elkerülheted a problémák nagy részét. Más! Akinek nem válaszoltam a levelére, attól elnézést kérek! Mostanában gondok vannak a Freemail-el, nem mindig küldi el a válaszlevelet. Időnként fél napot is várni kell. Azért minden rendben, kitartó vagyok. Üdv:Évi

ancselmo 2010.03.03. 17:55:13

@Herczeg Éva: Kedves Éva! Légyszíves tájékoztass bennünket mikor indítják a bírósági pert! Köszönjük!

Herczeg Éva 2010.03.09. 22:08:28

@ancselmo: Sziasztok!
Ma vittem el a meglévő adatokat az ügyvédhez. Azt ígérte, legkésőbb holnap beadja a megfelelő szervekhez. Még mindig érkeznek az email-ek. Nagyon jó, csak küldjétek. Megyek még a héten és ha kell, a jövő héten is. Ja és kedves férfi kollégák! Minden csajszinak Boldog Nőnapot! Köszönjük. Üdv nektek. Évi.

duma2 2010.03.11. 15:54:00

Kedves Éva ! Én nem kaptam bérpapirokat csak a jun és a juliusi van meg amikor kaptam fizut több nincs ily is elküldhetem?Üdv Zsuzsa

Herczeg Éva 2010.03.11. 20:56:29

@duma2: Szia Zsuzsi! Nem vagy egyedül a bérpapír hiánnyal. Aki kapott, annak sem a valós adatokat tartalmazza. Azért biztosan kitudod számolni, hogy mennyit kellett volna kapnod. Küld nyugodtan az adatokat, várom. Üdv:Évi

duma2 2010.03.12. 13:53:04

@Herczeg Éva: Szia az adatokat és a kárt már elküldtem neked az adós papirokkal vagyok bajban arra kérdeztem hogy ha nincs berpapirom akkor is elküldhetem az apeknak?Mert amit kiállitottak az hamis adatokat tartalmaz mint mindenkinek és én ezt nem irom nekik alá.Nálunk az apeknál nem szivesen akarnak segiteni csak azt mondják adjuk be igy azt ök majd a többit intézik.

Renimama 2010.03.12. 18:30:32

Sziasztok! Ma regisztráltam, mivel én is az Alvinczi áldozata vagyok. Sajnos ugyanabban a cipőben járok, mint Ti. Bérpapírokat én sem kaptam, csak a szeptemberit, amit ki sem fizettek. Felmondásom után az általuk kiküldött papíron is valótlan összeg szerepel, amit természetesen nem fizettek ki nekem! Most olvastam Herczeg Éva tanácsát, hogy az APEH-nél mi a teendő. Én már elküldtem az adóbevallásomat, és ilyenkor mi a teendő? Tudok-e valamit ezen módosítani?

Herczeg Éva 2010.03.14. 21:16:31

@duma2: @Renimama: Sziasztok! Semmi gond. Fénymásold le amid van. Írd meg mikor mennyi pénzt kaptál. Küld el nekik, bízd rájuk. Mást nem tudsz tenni. Üdv:Évi

Renimama 2010.03.16. 17:38:36

Köszönöm Éva! Látom bírósági perről is szó esett a levelezéseitek folyamán, én is csatlakoznék hozzátok, nem akarom annyiba hagyni, hogy ilyen csúnyán átvertek! Ebben is tudnátok nekem segíteni? Üdv: Elza

torna2 2010.03.17. 19:05:06

Sziasztok!Én és kolléganőm is csatlakoznék!

duma2 2010.03.25. 14:15:29

sziasztok!Voltam az apeknél bevittem az összes papiromat meg amivel tutam igazolni mennyi fizut kaptam és azt a felvilágositást adták,hogy mivel náluk is ezek az összegek szerepelnek a gépbe nem tudnak semmit tenni ha nem adok be bevallást meg még engem büntetnek meg.Ugy nézki a dolog,hogy 4 honapig két helyröl kaptuk a fiztésünket.A cégel kellene felvenni a kapcsolatott valos papirt adjanak ki de szerintem nem fognak.Van valakinek valami jó ötlete?

Vasból 2010.03.25. 16:28:28

@duma2: Sziasztok!
Én nem tudom hogy felétek hogy működik az APEH,én ma adtam be az adóbevallásom,és minden rendben van,mert amit utalt a Mák az a lényeg,az Alvinczist is csatolták mellé és semmi kommentárt nem kellet mondanom,mindenki tudja már ott a minek a miértjét!!Írni akartam az APEH-nak egy levelet,amit mondtak itt fent,hogy írni kell,de még azt sem kellet megírni,mert mindenhol tudnak Alvincziékről mindent!!Úgy hogy nekem egyszerű volt a bevallás!!Kívánom hogy Neked is sikerüljön!!

duma2 2010.03.26. 14:04:36

@Vasból: Szia itt az a lényeg,hogy az Alvinczi jól rászedettbennünket mivel én tölük kaptam Juniustól 150 ezret + amit a mák utalt és az Alvinczi 530 ezerröl adott ki igazolást ami nem fedi a valot és igy olyan mindha szeptembertöl két helyröl kaptunk volna fizetést.Ami nem igy történt sajnos erért nem tudom mit kéne csinálni az igazunkért az apek ebbe nem segit akkor kihez lehet fordulni?

8gyerekes 2010.03.29. 13:19:35

@duma2: Szia.Én már nagyon régen írtam ide,de had nyugtassalak meg,hogy nincs semmi baj, az Apeh nem számol duplán,én is leadtam minden papírt,és csak a valós adatokat vették figyelembe,mert ma meg is kaptam az adóvisszatérítésemet.Igaz,egy kicsit kevesebbet,mint ahogy számítottam,de itt van.Úgyhogy nyugi.

torna2 2010.04.03. 18:08:26

@8gyerekes: Nagyon érdekes amit írsz..Nekem, csak tizezer forintot!! tudtak volna visszatéríteni az Apehban, a rendelkezésemre álló papírjaim alapján, és ugyebár ennél sokkal több jár vissza.Három órát töltöttem ennek okán az irodában, mire odáig eljutottunk, hogy beadvánnyal élek, mivel addig az apeh nem képes elfogadni ezek alapján az adóbevallásomat

torna2 2010.04.03. 18:09:35

@torna2: Ja és remélem, hogy ezeket a sorokat a volt Alvinczis vezetők is olvassák!!!

Vasból 2010.04.03. 23:15:51

@torna2: Akkor ezek szerint ezt is APEHja válogatja,mert nálunk semmi beadvány,kérelem,stb. nélkül is simán megcsinálták!!Ez is érdekes!!
KELLEMES HÚSVÉTi ÜNNEPEKET KÍVÁNOK!!Jó éjt!

torna2 2010.04.05. 17:55:27

Köszönöm,szépen aranyos vagy, neked is!

duma2 2010.04.14. 10:59:15

Sziasztok!Ez az apekos dolog az idegeimre megy a lányom aki szintén itt dolgozott 15 ezret kapott vissza pedig start kártyája is volt nálunk mindent ugy fogadtak el ahogy volt nem csináltak semmit de mi semm élhettünk semmivel mert náluk a gépben is ezek az adatok voltak ugyhogy az anya uristenhez is mehetek az én szavam nem ér semmit a munkáltatoéval szemben.Ezt kell elviselni de szerencse hogy már sikerült munkát találni igy csak ki fogunk lábalni ebböl a kátyuból amit az alvinczi tett velünk és mindenkinek ezt kivánom.Tud valaki fejleményt az ügyünkbe?Vagy ide nem akarjátok irni mert akkor kérek egy email cimet ahol lehet érdeklödni.Köszi

ancselmo 2010.04.14. 21:02:19

@Herczeg Éva: Kedves Éva! Kértünk tájékoztatást freemail címeden.A mai napig választ nem kaptunk.Kérlek tájékoztass bennünket a perrel kapcsolatban ,van e valamilyen fejlemény.Illetve szeretnénk megkapni az Ügyvéd telefonszámát.Köszönjük!

Blgon.hu nik 2010.04.18. 20:35:35

Sziasztok szeretném megkérdezni hogy ti hánynapon belül kaptátok meg az adó vissza téritéseteket

zsófika szentendre 2010.04.19. 15:27:53

@Blgon.hu nik: Szia, 1 hónap + 1 hét alatt érkezett meg. üdv.

csibe_81 2010.05.20. 09:44:02

Sziasztok!
Nem írtam még ide sosem.Én is az Alvinczi-nél dolgoztam,de március egyel már nem vagyok ott.És most kaptam jövedelem igazolásokat, írták,hogy ebben az évben kaptam fizetést.Holott ez nem igaz!!!Sőt tőlük csak tavaly juniusban és juliusban kaptam pénzt...amit tavaly decemberben utaltak azt nem ők adták.Ebben az évben meg nem is kaptam egy forintot sem.Ilyenkor merre kell menni,mint kéne csinálni??Ügyvéd??

piroka63 2010.05.20. 15:27:50

Szia csibe_81!
Nem kell semmi mást csinálnod csak bemenni az APEH-ba, viszed az igazolásokat amik valótlan adatokat tartalmaznak, lenyilatkozol, hogy ezek az adatok nem felelnek meg a valóságnak, megindoklod, hogy miért. Lefénymásolják az igazolásokat amit kaptál az Alvinczitől, és ennyi. Mi is ezt csináltuk, pár hét múlva kapsz egy levelet, hogy továbbították a Baranya megyei APEH-hoz, mert ők az illetékesek a további eljárást illetően. Ugyan ezt csináltam a 2009-es adóbevalláshoz is, ezt az apeh-ba mondták nekem, hogy így kell.

irmuska61 2011.02.16. 13:55:10

Herczeg Éva!
Kérlek,tájékoztassál a perrel kapcsolat bennünket!
süti beállítások módosítása