HTML

Miről szól a blog?

Az Alvinczi Péter Szeretetszolgálattal kapcsolatban nagyon sok szóbeszéd látott napvilágot. Megtudjuk vajon valaha az igaz történetét? Hátha.... Egy blog azoknak, akik érintettek.... és azoknak akiket érdekel.

Friss topikok

Linkblog

2009.12.15. 18:24 ZZ

2009.12.15. Lezárult a beadás...

 

Lezárult. Úgy tudjuk, hogy minden térségben beérkeztek a kérelmek. A Munkaügyi kirendeltségek, kistérségi társulások, területi vezetőik és a Szoc. minisztérium is sokat segített ebben.

Minden dolgozó nevében köszönjük! (Tudjuk, hogy sokan olvassák a blog-ot a segítséget nyújtók közül.)

Az átcsoportosított pénzalap az első körben 500 millió forint ugyan, de ha ez kimerült akkor az aznap megjelent másik rendelkezés szerint további összegek csoportosíthatók át. Tehát remélhetőleg mindenki megkapja a pénzét.

Bea természetesen babázik, de folyamatosan dolgozik is. Biztos vagyok benne, hogy a Szeretetszolgálat vezetőivel mindent meg fognak tenni, hogy a helyzet rendeződjön.

Mindenki tudja, hogy a fizetések miatti idegeskedés egy kicsit alábbhagyott és a helyét átvette a kétségbeesés, hogy januártól mi lesz az ellátottakkal és lesz-e (megmarad-e) a munkahelyük.

Holnap, azaz szerdán egy megbeszélést hívott össze az Alvinczi vezetése, aminek ez lesz a témája. Az egyház és a Szolgálat tisztában van vele, hogy tájékoztatási kötelezettsége van Önök (a dolgozók) felé és azzal is tisztában van, hogy ezt nem a hónap végén kell megtennie.

Azt az információt kaptam, hogy szerdán döntés születik a jövővel kapcsolatban, amit írásos formában legkésőbb péntekig az illetékesek megjelentetnek. Úgy tudom a héten vezetői értekezlet is lesz ezzel kapcsolatban. (gondolom csütörtök, vagy péntek)

Meghívottja vagyok ennek a megbeszélésnek, de én sem tudom részleteiben, hogy miről lesz szó. Nem fogok többet és hamarabb tudni semmiről ezzel kapcsolatban, mint ahogy a hivatalos közleményt kiadják. Ez azt jelenti, hogy leghamarabb csütörtökön, de inkább pénteken lesz hivatalos álláspont. Természetesen felteszem ide, amikor megkapom.

Azt nem tudom, hogy az újság honnan szerezte az információit, én nem tudok arról, hogy ez így lenne.

 

53 komment · 1 trackback


A bejegyzés trackback címe:

https://szeretetszolgalat.blog.hu/api/trackback/id/tr631600396

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

8gyerekes 2009.12.15. 23:44:27

Tisztelt ZZ!köszönjük a tájékoztatást.Reméljük a héten már csak csupa jó hírt tesz fel ide nekünk,hisz nemsokára jön a Jézuska,úgyhogy csak jókat mondhat.A Naplóban megjelent cikkben,már írtam,ez valószínű csak az újságíró következtetése lehetett.Remélem így lesz.

8gyerekes 2009.12.15. 23:49:18

Panda 78:Szia!Fent vagy még?Régen voltál fent a blogon.Remélem nem vagytok betegek!Nekem a legkisebb-aki most 2,5 éves volt beteg a hétvégén,ráment a nátha a fülére,40 fokos láza volt,de szerencsére már jól van,holnap mehet már bölcsibe.

8gyerekes 2009.12.15. 23:57:56

Látom már senki sincs fent,akkor én is megyek aludni,majd holnap folytatjuk a reménykedést.

Kyrenia 2009.12.16. 10:58:33

Úgy látom most lecsillapodtak a kedélyek. Mindenki beadta A papírokat és várjuk a végeredményt. Most izgulhatunk a január miatt.

Hajni44 2009.12.16. 15:53:35

@8gyerekes: Sziasztok az én kisfiam is lázban feküdt a hétvégén arcüreg gyulladása van. De márt ö is jobban van.
@Kyrenia: Tényleg kezd egy kicsit mindenki le engedni.

endre56 2009.12.16. 18:07:30

Szentendre-Kistérség Figyelem!
A mai napon a szentendrei Munkaügyi Központ átnézte a leadott dokumentumokat, apróbb észrevételeken kívül mindent rendben találtak . A holnapi nap folyamán a helyreigazísásokat elvégezzük. Kérünk mindenkit, hogy legyen elérhető mobilon!
Köszönöm:Üdv:Judit

zsófika szentendre 2009.12.16. 19:38:16

@endre56: Nagyon szépen köszönjük a segítségeteket !!!!!

8gyerekes 2009.12.16. 22:19:30

Kedves ZZ!Mi volt a mai értekezleten?Van valami reménykeltő híre?tudom,azt írta,hogy péntek fele lesz majd írásos információ,de addig is jó lenne valamit hallani a mai végeredményről.Kérem,ha tud valamit,súgja meg nekünk.

Kyrenia 2009.12.17. 09:38:53

Tényleg, arról volt szó, hogy kapunk infót a megbeszélésről. Így 17-én már éppen aktuális lenne, nem?

hani1 2009.12.17. 14:21:07

@endre56: apróbb észrevételeket sikerült rendezni???? lehet tudni mikor továbbítja a Munk. központ, a papírokat, a MÁK-nak????

Tamika1 2009.12.17. 16:33:42

Elegem van!!!!!!!Nálunk nem lesz Karácsony az Alvinczi Péter Szeretetszolgálat szeretete miatt!Meg a M.Á.K. miatt!!!!Nem érdekel már a sok ígérgetés!Sem az,hogy egyesek szerint 22.-én a számlán lesz!Ismerik a "Farkast kiáltó juhász" meséjét ugye?
Itt éhezünk!10kg-ot fogytam 1,5 hónap alatt, és bnár az idegességtől lenne!koplalok!És a szomszédtól vagyok kénytelen írni mielőtt még beszólnának páran,hogy: netre van pénzem!NINCS PÉNZEM!Egy lyukas garasom sem!ÉHES VAGYOK!!!!ÉÉÉÉÉHES!Tudják mi az?Korgó gyomorral kelni meg feküdni????Adjon valaki egy kis pénzt!

Tamika1 2009.12.17. 16:35:46

Úgy fogom tölteni a Karácsonyt, hogy semmi nem lesz.SEMMI.Egy tisztességes vacsora sem lesz.Semmi.De az hagyján,hogy Karácsonykor nem.És addig?

zadkielcy 2009.12.17. 18:27:06

Sziasztok! Én eddig nem szóltam, csak figyeltem, és már hónapok óta folyamatosan az bánt, hogy megtörténhetett, hogy emberek, önhibájukon kívül kerülnek olyan méltatlan helyzetbe, hogy még a napi betevőjüket sem tudják saját, megdolgozott pénzükön állni, beleértve engem is. Sokszor voltam azon a ponton, hogy kell-e ez így nekem, mert már iszonyú terhes, és nem magam miatt, hanem azok miatt, akiknek tartozom, bár ők kérés nélkül adtak, amíg volt miből. Mer hogy nem volt felhalmozott tartalékom. Na meg ugye a gyerekeim, meg az unokáim, akiket nem tudtam meglátogatni, megköszönteni és jogosan mondják, hogy "rád mindig csak várni kell". De érdekli ez azokat, akik nem élték ezt át? Sajnos még mindig nagyon kevesen vannak, akik túl tudnak lépni saját, kicsinyes, beszűkült világukon.

endre56 2009.12.17. 18:29:38

@hani1: Szia! Tegnap minden papírt leadtunk a Mügyi Kp-nál.Az apróbb észrevételeket javítottuk,holnap reggelre még várunk az Alvinczitól három fénymásolatot.Hétfőig kell a MKP-nak továbbítania a MÁK felé elektronikus úton az adatokat.Onnantól kezdve a MÁK számfejt és utal.Tehát keddtől lesz érdekes a dolog........

Tamika1 2009.12.17. 19:01:15

elegem van!Itt ülök a szomszédomnál délután óta, nem megyek haza,csak aludni,mert már NINCS MIVEL FŰTENEM!Nem értem meddig húzzák még?

hani1 2009.12.17. 19:42:29

@endre56: köszönöm a választ, bíztos mindent megtettek
én már nem reménykedem, hogy kedden utalna, szerdai utalás ?, nem tudom, mire mennek akiknek nics tartalékuk, mert a 4 - 5 hó. semmi pénzből nem is lehet tartalékolni, szerintem sokan vannak így,mindig azt mondam karácsony előtt, hogy ennél már rosszabb nem lehet, mert mindig jobban és jobban össze kel huzni a nadrágszíjjat,
azt mondják a remény hal meg utoljára, nálam már az is meghalt! köszönhető az állambácsinak

zsófika szentendre 2009.12.17. 20:36:12

@hani1: Szóval két ünnep közt????
Komolyan kérdem ÉN IS :És ADDIG????

zsófika szentendre 2009.12.17. 20:51:11

@endre56: Szia , ha hétfőig kell a Mák felé továbbítani és ők még utána számfejtik a béreket, kétségeim támadnak , hogy egyáltalán idén megkapjuk. Persze ne így legyen,de amit @Tamika1: leírt az is nagyon valóságos probléma egyeseknek és sokunknak.
A MÁK túlórázni fog miattunk kedden és szerdán? A szerdai utalás sokaknak már késő, tehát elvileg kedd délutánig kellene utalni, akkor pedig nincs idő a számfejtésre.
Tehát valószínű hogy idén nem lesz karácsonyunk .

hani1 2009.12.17. 20:53:52

@zsófika szentendre: nem tudom a MÁK-nál meddig tart ?, csak a környékünkön, ha jól tudom 40 - 50 ember számfejtése ????

ronyka81 2009.12.17. 21:09:09

Sziasztok. Ha valaki tud valami hiteles infót, akkor lécci közölje. Már kibírhatatlan ez a bizonytalanság.

8gyerekes 2009.12.17. 21:33:20

@hani1: Szia!Én úgy tudom,hogy a munkaügyisek bérszámfejtenek,azért kell nekik az 5 nap,és a MÁK már nem csinál mást,csak utal.Tehát nekik nem kell sok idő,csak megnézik,hogy kinek hova,és megcsinálják az utalásokat.Nálunk,itt Veszprémben egyébként kedden utalnak utoljára,tehát adddigra meg kell lenniük vele.Marad 1 nap a bevásárlásra,de még mindig jobb,mintha nem is utalna,mert a két ünnep között úgy tudom,nem dolgoznak.Mivel őket is köti a határidő(dec.30.) kénytelenek lesznek gyorsan elutalgatni.Remélem így lesz.

hani1 2009.12.17. 21:38:22

@8gyerekes:
endre56 írta "a MÁK számfejt és utal"

lilapolo 2009.12.17. 21:57:26

Akárki számfejt,és akárki utal!!!!!!!JÓ lenne mielőbb,már tegnap!!!!

8gyerekes 2009.12.17. 22:05:17

Kedves ZZ!Remélem megerősíti a jó hírt amit kaptunk,és Ön is így hallotta,ahogy én tudom,hogy megmarad a cég.

8gyerekes 2009.12.17. 22:12:43

Elnézést,még egyszer elolvastam az e-mail-t,és rájöttem,hogy félreértelmeztem a 21.et.Szóval nem ma 21.óráig,hanem 21.-éig ,tehát hétfőig van a határidejük leadni a MÁK felé,a papírokat.Ebből világosan kitűnik,hogy ők bérszámfejtenek,remélem a MÁK-nak elég egy nap az utalásokra.A másik felében nem tévedtem,tényleg igaz,hogy megy tovább minden januártól.Remélem nem csak én örülök.

8gyerekes 2009.12.17. 22:54:22

csajok!!!Hát nincs itt senki,aki velem örülhetne??Pont most alszik mindenki??Mi van ma??Eddig mindig volt fent valaki itt a blogon,most a jó hírekre senki nem reagál?Majd holnap remélem azért egy-ketten örülnek velem.Mindenkinek jó éjt!

Hajni44 2009.12.18. 07:28:20

@8gyerekes: Szia Én örülök veled.Így legyen minden ahogy leírtad pénz, munka. Nagyon szép karácsonyunk lenne.

Kyrenia 2009.12.18. 08:57:38

@hani1: Nem a MÁK számfejt! Úgy kellett leadni a papírokat, hogy már benne van az elmaradt bruttó bérünk. Mindenkié. Legalábbis nálunk így kellett leadni. Pont azért, mert a MÁK ezzel nem akart foglakozni.

Kyrenia 2009.12.18. 08:58:30

@8gyerekes: Én is örülök veled, mert én is így tudom, ahogyan TE!

mit? 2009.12.18. 10:25:43

Sziasztok!
Én is hasonló híreket kaptam!! És azt, hogy jan.4-én kezdhetünk dolgozni:) Ez már csak igaz!

érd 2009.12.18. 11:42:02

Mindenhol mindenki megmarad, vagy lesznek "áldozatok"? Valami változás biztosan lesz,csak az a kérdés, mennyire fog fájni . (Lehet, hogy pesszimista vagyok, de jobb nem lesz ! Ezt a következtetést az évek óta tartó megfigyelésemre alapozom.) :)

ÖREG PALÓC 2009.12.18. 11:54:09

Tisztelt MINDENKI!
Kérek minden érintett jóidulatulag a következőkre:
-várják meg az Alvinczi vezetőségének beígért tájékoztatóját;
-olvassák el figyelmesen az alábbi két kormányrendelet szövegét a Magyar Közlöny 2009.évi 117.számából.A hívatkozott kormányrendeletek:
-a Kormány 278/2009(XII.9.)Korm.rendelete a házi segítségnyútást,illetőleg a jelzőrendszeres házi segítségnyujtást ellátó szerződés keretében biztosító helyi önkormányzatok támogatásáról,valamint az e szolgáltatások körében tevékenységet végző személyek elmaradt juttatásainak megelőlegezéséről.A rendelet 2010.április l.-én hatélyát veszti(9.§);tehát addig az itt meghírdetett és most alkalmazott elszámoltatási rendszer marad érvényben.
-a Kormány 279/2009.(XII.9.)Korm.rendelete egyes szociális tárgyú kormányrendeleteknek a szociális foglalkoztatás és a jelzőrendszeres házi segítségnyújtás állami támogatásának átalakításával,valamint az egyházi kiegészítő támogatás megtérítésével összefüggő módosításáról.A rendelet 29-30§.sai 2010.január elsején lépnek hatályba.A jogszabályok értelmezéséhez,ha az itteni vezetőségtől nem kapnak ismertetést;forduljanak az önkormányzatokhoz vagy a kistérségekhez állásfoglalásért.Továbbá vegyék figyelembe a 279/2009.Korm.számú rendelet áttanulmányozásakor azt a tényt,hogy az Alvinczi Péter Szeretetszolgálat ellátási körzetenként beadott házi jelzőrendszeres pályázatait a FEH 2009.12.07.-én elutasította!Tisztelettel:egy a bizonytalan biztosból a biztos bizonytalanba taszított gondozottak közül.

Kyrenia 2009.12.18. 11:54:32

Sziasztok! Én most beszéltem a munkaügyi központtal, azt mondták, hogy ma emilben továbbítják a határozatot rólunk és utána fizet a MÁK.

hani1 2009.12.18. 13:13:14

@Kyrenia: melyik térségből vagy?

hani1 2009.12.18. 13:19:35

A következőket a MÁK oldaláról másoltam át.
" Önkormányzatok, figyelem!
A nem önkormányzati körben érintett munkavállalók elmaradt juttatásukat a regionális munkaügyi központokban beadott kérelmük - és a munkaügyi központok határozata - alapján a Kincstárban történő illetményszámfejtést követően kapják meg, oly módon, hogy a munkaügyi központok adatszolgáltatásától függően folyamatosan, legkésőbb 2010. január első feléig a kiutalás megtörténik."
Szeríntem sokan vagyunk akik a munkaügyi központokba adták be a kérelmet!

Kyrenia 2009.12.18. 13:43:53

@hani1: Zirc térség. Akkor már nem nagyon értem, mert a munkaügyis kollégának meg mást mondtak. Remélem azért nem neked lesz igazad! Nem azért, mert ego vagyok, hanem mert jobb lenne még idén megkapni. Meglátjuk. Hozzáteszem, nálunk összesen 11 ember nyújtotta be ehhez a központhoz, és az nem túl sok.

hani1 2009.12.18. 13:51:04

@Kyrenia: jó lenne ha nem az lenne amit olvastam

zsófika szentendre 2009.12.18. 17:47:37

@hani1: ZZ mára ígérte , hogy felteszi
MIRE SZÁMÍTHATUNK???

zsófika szentendre 2009.12.18. 17:53:14

..nincs senki?... infót tud valaki?????

zsófika szentendre 2009.12.18. 18:03:59

KEDVES ZZ!!

A szerdai tárgyalás eredményét legkésőbb péntekig felteszed -ezt ígérted-.Bár még 6 óra van a mai napból , s valószínű hogy még nem érsz rá, de mindannyian " remegve "
várjuk , hogy mi lesz jövőre.
NAGYON VÁRJUK!!! ÜDV: Ildikó

mit? 2009.12.18. 18:04:43

@zsófika szentendre: Szia! Szerintem sokan felnézegetünk ide, de mindenki csak várakozik, hogy ZZ vagy bárki tegyen már fel valami infot!! Az idegeink pattanásig feszültek!

zsófika szentendre 2009.12.18. 18:21:07

@mit?: jobb lenne ha addig is vicceket írnának a csajok, azzal is telne az idő..
már vakaródzom az idegtől...:-))

zsófika szentendre 2009.12.18. 18:51:48

@Vasból: köszi megkaptam, hurrá!!!, kérdésem is van, irtam.... köszönöm

Vasból 2009.12.18. 21:01:31

@zsófika szentendre: Bocsi,még csak most írtam,mert nem voltam gépen!! :-)

Era_35 2009.12.18. 21:51:13

Kérlek küld el az e-mailt nekem is .Köszi!

rivercrow 2009.12.18. 22:53:59

Kedves ZZ!
Köszönjük az infót.Remélem előbb,vagy utóbb megtudom és talán jó hír lesz!
Jobbulást Krisztiánnak!!!!

Solya28 2009.12.18. 23:03:32

szia milyen infót köszönsz írt volna valamit mert én nem találom sehol se.de jó lenne ha már tényleg felkerülne valami érdemleges infó.

hani1 2009.12.19. 08:47:47

Krisztiánnak jobbulást kívánok !!!!
süti beállítások módosítása