HTML

Miről szól a blog?

Az Alvinczi Péter Szeretetszolgálattal kapcsolatban nagyon sok szóbeszéd látott napvilágot. Megtudjuk vajon valaha az igaz történetét? Hátha.... Egy blog azoknak, akik érintettek.... és azoknak akiket érdekel.

Friss topikok

Linkblog

2009.12.10. 18:33 ZZ

2009.12.10. Kérelem, nyilatkozatok...

Jó estét mindenkinek. Kezd kialakulni a leadás körüli feladat. Bár ma a folyosón is MÁK ellenőrök ültek, holnap mindenki aki mozogni tud ezzel fog foglalkozni. A területi vezetőknek elkészültek a meghatalmazások. Ük fogják csoportosan beadni a kérelmeket.

Itt a levél:

 Csatoltan küldöm további szíves felhasználásra az FSZH munkatársai által előkészített kérelem és meghatalmazás mintát, valamint tájékoztató anyagot. Ismételten hangsúlyozzuk, hogy a megküldött anyagok segítségek, a rendelet nem ír elő formakényszert, de természetesen célszerű az összes kérelmet a mellékelt minta szerint beadni ,hogy minden adat rendelkezésre álljon az azt elbíráló szerv számára

 

Felhívom szíves figyelmüket ara, hogy a munkaügyi központok kirendeltségein csakis azok a dolgozók nyújthatják be kérelmüket a bérelőlegre, akik a nem ellátási szerződéssel rendelkező térségekben dolgoznak/dolgoztak. Ellenkező esetben a kirendeltség kénytelen elutasítani a kérelmet.

Ezen túlmenően tájékoztatom Önöket, hogy a mai megbeszélés eredményeképpen megállapításra került, hogy az alkalmi munkavállalói kiskönyvvel rendelkező dolgozók bérelőlegezésére ebben a körben jogszabályi akadály miatt nincsen mód.

 

Amiket ki kell tölteni!

 

Ki kell tölteni azoknak, akik olyan területen dolgoznak, ahol van ellátási szerződés a Szeretetszolgálattal:

Még nem kaptuk meg. Készül. Ha megkapom, felteszem. (hasonló várható)

 

Ki kell tölteni azoknak, akik olyan területen dolgoznak, ahol nincs ellátási szerződés a Szeretetszolgálattal:

 szeretetszolgalat.blog.hu/media/image/Fizet%C3%A9sek/K%C3%89RELEM_M%C3%81K_V02.doc

 Nem kell ki kell tölteni mindenkinek (!!!):

szeretetszolgalat.blog.hu/media/image/Fizet%C3%A9sek/csaladi_potlek_nyilatkozat%5B1%5D.doc

Nem kell nyilatkozatot adnia, ha adóterhet nem viselő járandóságban nem részesül, vagy ilyen jogcímen bevételt csak az esedékes jövedelmének adóelőlegét megállapító munkáltatótól/kifizetőtől kap.

Azoknak kell kitölteni 2 példányban, akik megbízásos jogviszonyban dolgoznak:

szeretetszolgalat.blog.hu/media/image/Fizet%C3%A9sek/ad%C3%B3el%C5%91leg_meg%C3%A1llap%C3%ADt%C3%A1s%C3%A1hoz.pdf

 

Mindenki próbálja elolvasni és értelmezni. Akinek kérdése van itt is felteheti, megpróbálunk rá válaszolni. Ha nem tudunk, akkor megkérdezzük.

Holnapra meglesz azoknak a helyeknek a listája, ahová a kérelmeket le kell adnia a helyi vezetőknek. Ahol valamiért nincs helyi vezető, ott ki lesz jelölve meghatalmazással az aki azt a területet intézi.

A vezető gondozók fogják a kérelmeket összegyűjteni és egyben leadni. Leadáskor az átvevő munkatársakkal végignézik, hogy rendben van-e a leadott anyag. Így senki akinek benyújtásra kerül a kérelme nem kerül abba a helyzetbe, hogy hiányzik belőle valami, ami miatt elutasítják.

Azoknak, akiknek hiányzik valami hozzá, vagy olyan helyeken, ahol valamelyik hatóság lefoglalta vizsgálatra a dokumentumokat a nyilvántartásból mindenki megkapja a másolatot.

Nem fogok várni egy napot a következő bejegyzéssel, ha van hír, azonnal felteszem.

78 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://szeretetszolgalat.blog.hu/api/trackback/id/tr111588756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZZ 2009.12.10. 19:53:54

Nekem nincs mit.

Vasból 2009.12.10. 20:00:04

Hát ezt nem hiszem el!!Nem elég hogy négy hónap nélkülözés,még ennyi papírt töltsünk ki,hogy a jogos bérünket megkapjuk!!!Teljes a káosz a fejemben!!!!!

N.Atti 2009.12.10. 20:02:56

@ZZ: Felhívom szíves figyelmüket ara, hogy a munkaügyi központok kirendeltségein csakis azok a dolgozók nyújthatják be kérelmüket a bérelőlegre, akik a nem ellátási szerződéssel rendelkező térségekben dolgoznak/dolgoztak. Ellenkező esetben a kirendeltség kénytelen elutasítani a kérelmet. Ez kikre vonatkozik ????

hatta_istvan 2009.12.10. 20:04:44

Én ma beszéltem egy illetővel a munkaügyi központban. Azt közölte, hogy a MÁK próbálja még karácsony elött átutalni a béreket.

Ne vegye senki k.p.-nek, de jó volt hallani.

hatta_istvan 2009.12.10. 20:07:37

T.Z.!!

Küldenék egy mailt, lenne pár személyes kérdésem. Ha van pár perced.

N.Atti 2009.12.10. 20:09:32

Ki kell tölteni azoknak, akik olyan területen dolgoznak, ahol nincs ellátási szerződés a Szeretetszolgálattal: Ahol van ellátási szerződés azok pénzével mi leaz ? és honnan tudják hogy hová tartoznak ?

zsófika szentendre 2009.12.10. 20:10:43

@endre56: MÁR HÍVHATSZ,köszi

Puppy2 2009.12.10. 20:11:22

Mi van azokkal akik felmondtak??

zsuzsika21 2009.12.10. 20:14:10

@ZZ: Jó estét!
Új vagyok itt a blogon, de végig figyelemmel kísértem a bejegyzéseket, hozzászólásokat!Eddig minden segítséget megkaptam a vezető gondozónőmtől, de mivel december elsejével kértem a felmondásom azt mondta egyedül kell intéznem a továbbiakban a kérelmezést a fizetésemhez!Nekem olyan kérdésem lenne, (persze ha lehet):Másodállásban dolgoztam Önöknél, és december elsejétől táppénzen vagyok veszélyeztetett terhességem miatt a főállásomnál, ezt jeleztem múlt hónapba a vezető gondozónőmnek és azt is,hogy dec. 1-től felmondanék.Nem kaptam tájékoztatást arról,hogy a felmondást nekem kell intéznem így késtem vele 9 napot.Elméletileg ma kellett megkapniuk a felmondási levelem.Kérdésem az volna,hogy elfogadják-e a felmondási kérelmem elsejétől vagy nem?Mikor kapom kézhez a felmondásom, mert láttam, hogy csatolni kell a munkaviszony megszűnését igazoló papírt is!A dokumentumokat a vezető gondozónővel is alá kell íratni?Elnézést, hogy így elsőre ilyen hosszú voltam, csak sok kérdés van bennem és reménykedem,hogy itt választ kaphatok rá!
Köszönettel és tisztelettel:
Zsuzsika

schumi84 2009.12.10. 20:14:18

Kedves Z.Z. Az volna a kérdésem, hogy azt honnan tudhatjuk meg, hogy a mi térségünkkel (győri kistérség) van e szerződése az Alvinczinak?

Hajni44 2009.12.10. 20:15:36

@Puppy2: Ugyan ez vonatkozik rájuk

ZZ 2009.12.10. 20:18:25

@N.Atti:

Írtam, hogy holnap megkapja az Alvinczi a listát, hogy ki hová kell, hogy leadja a kérelmét. Itt sem tudja még pontosan senki a helyeket.
A rendelet értelmében két helyre mehet kérelem:
1.) Ahol az Alvinczi a kistérséggel szerződést kötött valamelyik feladatra, ott arra a feladatra vonatkozóan a kistérség intézi és oda kell benyújtani
2.) Ahol saját engedélye alapján és alanyi jogon végezte szerződés nélkül ott a Munkaügyi Központ az illetékes

Térségenként összegyűjtve kell bevinni és aki viszi tudni fogja, hogy hova kell. Ide is fel lesz téve a lista.

ZZ 2009.12.10. 20:19:32

Akik felmondtak azoknak is ki kell tölteni az adatlapokat. Úgy kapják meg a pénzt.

ZZ 2009.12.10. 20:20:22

@schumi84:

Holnap fent lesz a lista, kik melyik csoportba tartoznak.

Peped 2009.12.10. 20:23:34

@zsuzsika21: Azt gondolom, elég alaposan megbeszéltük, hogy ha kérdésed lett volna, akkor válaszoltam volna. A megkérdezésem nélkül mondtál fel, amihez jogod volt. De nem fair dolog most arra hivatkozni, hogy a felmondásod miatt nem segítek, hiszen épp hogy elmondtam, mit tegyél ahhoz, hogy az itt szerzett jövedelmed is figyelembe vegyék ahhoz, hogy a táppénzed magasabb legyen. a felmondásod meg, mivel felnőtt ember vagy, talán nem kellene arra várni, hogy majd valaki más beadja helyetted, nem tudom, mi a meglepő abban, hogy neked, személyesen kellett intézned. Nem emiatt késtél vele, hanem magadnak kell tudnod, miért, de hogy nem én vagyok az oka, az biztos. Gerinces dolog a másikra mutogatni, de mit is várhattam volna, ugye? Viszont megkérlek, a gondozási naplód add le, és a gondozási terved rendezd, ha elmaradásod van vele. Szavaidat megköszönöm, és jó egészséget kívánok a továbbiakban, a kisbabádhoz is.A vezetőd.

Dolgozó11 2009.12.10. 20:25:52

@Peped: Kérlek hivj fel! Köszönöm!

Peped 2009.12.10. 20:27:01

@Vasból: Szia!
Végre haza értem. Jól jött a kocsinyi izé...
A cellieknek szeretném üzenni, akik fenn vannak a blogon, hogy szombaton délelőtt 8-tól szeretettel várok mindenkit, segítek a papírok kitöltésében. Aki úgy érzi, megbízik bennem, annak szívesen vállalom a papírjainak az ügyintézését, aki nem, azzal nem tudok mit tenni.
Holnap mindenkinek elküldöm sms-ben is!

ZZ 2009.12.10. 20:27:50

Minden felmondott dolgozónak segítenek a vezetők. Biztos vagyok benne. Az elszámolásokra azonban tényleg szükség lesz.
Nem javaslom senkinek, hogy egyedül intézze, mert a hivatalokban a leggyorsabb ügyintézés akkor lesz, ha a vezető viszi be a kérelmeket. (Nem kell sorba állni, stb.) Azért alapvetően nem minden hivatalnok ellenséges, higgyék el.

schumi84 2009.12.10. 20:29:56

@ZZ: Kérdezném , hogy abérszámfejtési papirokat a vezetők fogják hozni, amikor jönnek összegyüjteni a papirokat?

ZZ 2009.12.10. 20:32:49

@schumi84:
Milyen bérszámfejtési papírokra gondol?

angyalüzö 2009.12.10. 20:33:41

@hatta_istvan: Én is ezt az infot kaptam hogy még decemberben lesz pénzünk!

hatta_istvan 2009.12.10. 20:35:22

@Peped:

Köszi, élek!) Bár tegnap ismét nem nyertem meg a "nyihogós" lottót, azért nem adom fel!:D:D

Gondolom ma sem unatkoztál.
Velem semmi nem történt-ami említésre méltó lenne.

DEE!! Valami azért igen!
Voltam készüléket szerelni. A néni egy kamrában tartotta a készüléket, villany semmi. Képzelheted, mire megtaláltam... Olyan sötét volt ott, mint a tehénben.
Aztán az udvaron megtámadott 2 nagy liba, futottam a kapuig. Megjegyzem futottam már pár kutya elől, de ez a 2 liba kegyetlen gyors volt. Jobbak, mint a putbill vagy mi!:D:D

Peped 2009.12.10. 20:38:55

@hatta_istvan: Vizsgáztam. De a libás sztori izgi..

schumi84 2009.12.10. 20:40:20

@ZZ: A kormányrendeletben olvastam. gondolom azokról a papirokról lehet szó amit fizetéskor kellett volna kapni. de igazából nem tudom ezért is kérdeztem

ZZ 2009.12.10. 20:42:07

A központban dolgozók és a volt dolgozók anyagait itt készítik. Leadása ugyanúgy együttesen történik.
Aki "tüskével" a lelkében ment el, annak is javasolnám, hogy keresse fel az irodát. Aki pedig jókedvvel, az legalább találkozik egy-két régi munkatársával.
Ha valaki nem tud bejönni, az juttassa el a papírjait. Nekik nyilván nem térséghez kell leadni a papírokat, hanem Munkaügyi Központhoz. Az, hogy melyikhez.... Holnap reméljük az is kiderül. Ha kiderült, felteszem.

zsuzsika21 2009.12.10. 20:43:01

@Peped: Én úgy gondolom nem voltam gerinctelen!Múlt hónapban többször jeleztem a felmondásom Neked is és a Katinak is!Nem reklamálásként írtam azt itt feltett kérdéseim,hanem segítségért fordultam ide.Mikor ma beszéltünk telefonon azt mondtad aki felmondott annak maga kell intéznie a dolgait!Én ezt meg is értettem, nem panaszkodásként írtam le amit leírtam,csak magamtól nem jövök rá, hogy mit hogyan kell!A felmondással kapcsolatban pedig csak annyit tudok mondani,hogy 21 éves vagyok nem volt sok munkahelyem ez a második, és amikor az első helyen felmondtam ott helyben intézték a papírokat ezért úgy gondoltam máshol is így működik!Nem kérdeztem belátom, de nem tudtam hogy máshogy is működhetnek a dolgok!Sajnálom, ha a kérdéseim bántóak voltak, nem annak szántam!
Én is minden jót kívánok a továbbiakhoz!

ZZ 2009.12.10. 20:52:39

biztos vagyok benne, hogy mindenki kap segítséget.

Dolgozó11 2009.12.10. 20:53:10

@ZZ: Tisztelt Z.Z.!
Szeretném megkérdezni, hogy az eredeti munkaszerződést kell csatolni vagy elég a fénymásolata is?

Dolgozó11 2009.12.10. 20:56:55

@ZZ: Tisztelt Z.Z. !
Szeretném megkérdezni, hogy az eredeti munkaszerződést kell csatolni a kérelemhez vagy pedig elég annak a fénymásolata is?????

Peped 2009.12.10. 20:57:37

@zsuzsika21: Mint mondtam, magánügyed, ha felmondtál. De ne hártís másra semmit. Azt is elismered, nem kérdeztél. Akkor viszont nem értem az első feltett szöveget...de jobb lesz, ha hagyjuk.

ZZ 2009.12.10. 20:58:39

fénymásolat elég

ZZ 2009.12.10. 21:05:54

Rosszul írtam az egyik részt. Bocsánat!!!

Javítom, mert az adós papírt csak a megbízásos jogviszony esetén kell kitölteni.
Bocsánat, nem vagyok ebben szakértő. :(

ZZ 2009.12.10. 21:09:28

Köszönöm a szakmai kiigazítást!
Ha frissítik az oldalt, az adós papírhoz tartozó szöveg javítva.

ZZ 2009.12.10. 21:15:10

@schumi84:

Ezek a csatolandó dokumentumok:

− Munkaszerződés vagy megbízási szerződés
− Amennyiben a jogviszony megszűnt:
o munkaviszony esetén a felmondás [278/2009. (XII. 9.) Korm. rendelet 5. § (1) b)]
o megbízási jogviszony esetén a jogviszony megszüntetésének dokumentuma, elszámoló lap [278/2009. (XII. 9.) Korm. rendelet 5. § (1) c)]
− Megbízási jogviszony esetén teljesítésigazolás
− Továbbá a bérszámfejtéshez szükséges valamennyi dokumentum, így többek között:
o Nyilatkozat a személyi jövedelemadóról (megbízási jogviszony esetén)
o Nyilatkozat az adóterhet nem viselő járandóságokról
o Magán-nyugdíjpénztári tagság estén belépési nyilatkozat

Nem tudom melyik nincs Önöknél. A teljesítési igazolás (megbízásosoknál) gondolom a havi beosztás és elszámolás. Ez meg kell legyen egy pld.-ban a területen és egy pld.-ban a központban is. A vezető gondozók gondolom jelzik, ha nincs náluk (ellenőrzés elvitte stb.) és egy másolat ki lesz adva. Úgyis a vezető gondozók viszik be.

ZZ 2009.12.10. 21:17:30

Indulok haza, de otthonról folytatom, ha van kérdés.

Vasból 2009.12.10. 21:32:45

@Peped: A munkaszerződésünket is beküldjük hozzád szombaton???

zsuzsika21 2009.12.10. 21:36:55

@Peped:Nem hárítok senkire semmit!A felmondással kapcsolatban így van nem kérdeztem, mivel nem tudtam más lehetőségről.
Én csak itt feltettem egy két kérdést, és arra szeretnék választ kapni!Sajnálom,hogy támadásnak veszed minden mondatom, úgy gondolom én kulturáltan írtam le mindent!

Peped 2009.12.10. 21:37:01

@Vasból: Majd megnézem, de szerintem van belőle az irodában. Legalábbis lennie kell.

sünike81 2009.12.10. 21:44:08

@Peped: NE HERGELJÉTEK FEL EGYMÁST MOST VAN ÉPP ELÉG BAJ, MUNKA!
PEPED:fŐ A NYUGALOM, ILYENEKEN NEM KÉNNE IDEGESKEDNED. NEKED IS VAN ÉPP ELLÉG NYUGI!

zsuzsika21 2009.12.10. 21:46:51

@Peped:Két kérdésem viszont még lenne, Neked alá kell írnod a kérelmet vagy nem?Munkaviszonyom megszűnését igazoló papírokat körülbelül mikor kapom meg?
Köszönöm!

zsófika szentendre 2009.12.10. 21:51:43

@hani1: megvannak a papírok, g-é
készen vannak, az adózási lapot úgy ahogy van nem értem.

h.marcsi 2009.12.10. 21:57:32

Sziasztok!
Valaki megmondaná, hogy az elmaradt munkabérnél a december havit is fel kell írni?

Solya28 2009.12.10. 22:00:20

és a cég további sorsa arról tud valaki valamit mondani?

Kovácsné Varga Ildikó 2009.12.10. 22:24:58

Szeretnék tájékoztatni minden győri és csornai kistérségben dolgozó gondozónőt, hogy segítségnyújtás (kérelmek kitöltéséhez)céljából értekezletet fogunk tartani. Csornán pénteken délután 5 órakor a kollégium étkezőjében (Szent István tér). A györi kistérséghez tartozók számára, még nem tudjuk a pontos idejét a találkozónak.Szombaton tervezzük, vagy a györi kistérségi társulás irodájában, ha kapunk rá lehetőséget, ha nem valószínű két helyszínen (Ikrény, Bőny).Ezzel kapcsolatban mindenkit időben fogunk tájékoztatni. Arra kérek minden dolgozót, vegyen részt az értekezleten(az is, aki már felmondott)!Csak ebben az esetben tudunk segítséget nyújtani!Azokat a dokumentumokat, amik rendelkezésre állnak(fent felsoroltak alapján), kérem mindenki hozza magával! Ne essen senki pánikba, igyekszünk mindenben segíteni.Ahol a soförök nem hozták még el a gondozási naplókat, gondozási terveket, azt is hozzátok magatokkal, lesz lehetőség azok leadására is.

Kovácsné Varga Ildikó 2009.12.10. 22:30:15

@schumi84: A Magyar Államkincstár fogja a munkaszerződések alapján bérszámfejteni a béreket. Ez úgy lehetséges, ha csatoljuk a munkaszerződés másolatát, hiszen ezeken szerepel mindenkinek a besorolás szerinti munkabére.Aki megbízási szerződéssel dolgozik, annak a havi munkaidő összesítőjét is csatolni fogjuk hozzá.

Kovácsné Varga Ildikó 2009.12.10. 22:33:43

@h.marcsi: Augusztus 1-től december 31.-ig történik meg az elszámolás.

mahjong · mahjong.blogja.hu 2009.12.10. 22:44:07

MIVEL HÓNAPOK ÓTA SEM BÉR SEM BÉRPAPÍR, CSAK AZ ITT KITÖLTÖTT NYOMTATVÁNYOKAT, ÉS A MUNKASZERZŐDÉST TUDJUK BEKÜLDENI, MI KELL EZEN KÍVÜL MÉG?
KÖSZÖNÖM A SEGÍTSÉGET!
KÖSZÖNÖM A VEZETŐSÉG ÉS AZOKNAK A SEGÍTÉSÉGÉT, AKIK EBBEN RÉSZ VETTEK, A KITARTÓ MUNKÁJÁT, ÉS A FELVILÁGOSÍTÁST. BÍZOM ABBAN, HOGY 2010-BEN FOLYTATÓDNI FOG A MUNKA RENDES KERÉKVÁGÁSBAN, VÁRNAK A GONDOZOTTJAINK IS...ÉS REMÉLEM A PÉNZÜNK MINÉL ELÖBB A KEZÜNKBEN LESZ...
KELLEMES NAPOKAT KÍVÁNOK MINDNYÁJUKNAK...

Kovácsné Varga Ildikó 2009.12.10. 22:45:39

@schumi84: A győri kistérségben mindkét feladat ellátására van ellátási szerződés.

Kovácsné Varga Ildikó 2009.12.10. 22:51:45

@mahjong: A Magyar Államkincstár saját bérelszámolási programja alapján bérszámfejti a béreket.Föállású munkaviszony esetén a munkaszerződésben megjelölt brutto munkabér alapján. A megbízásos szerződéssel rendelkezőknek kell csatolniuk a havi munkaidő összesítőt, ami igazolja a teljesítést.(ledolgozott munkanapok alapján)

sunsine1 2009.12.10. 22:54:16

@Kovácsné Varga Ildikó: a cég jövőjéről lehet tudni valamit? mi lesz 2010-ben az idősekkel és velünk?
van még remény?

sunsine1 2009.12.10. 22:56:34

karácsony előtt még talán lesz fizunk?

zsuzsa12 2009.12.10. 23:18:52

@Kovácsné Varga Ildikó: A táppénzen töltött napokat is kifizetik? Azokhoz gondolom kellene az igazolás

baba27 2009.12.10. 23:20:28

Sziasztok! Egy kérdésem lenne, ha a MÁK a saját programja alapján bérszámfejt akkor nem kell külön igényelni az adójóváírást?

moncsa21 2009.12.10. 23:35:56

szia szm71 és pénztelen!irtam nektek a 12.09én lévö oldalra!jo éjt!!

Kovácsné Varga Ildikó 2009.12.10. 23:51:10

@zsuzsa12: Mivel erre a kérdésre nem tér ki a kérelem, illetve a csatolandó dokumentumok között sem szerepel a táppénzes papírok csatolása,holnap rá fogok kérdezni a Minisztérium illetékes munkatársánál.

Solya28 2009.12.11. 06:55:51

Szia Ildikó!jó látni hogy te is írtál a blogra azt szeretném kérdezni nem tudom tudod e a választ de hátha a cég további müködése érdekelne hogyan tovább januártól.

szm71 2009.12.11. 06:56:27

@moncsa21: Bocs de csak most olvastam.Annyira nem emlékszem rád.Sz.... biztos ad majd infót!!!!

Hajni44 2009.12.11. 06:57:46

Szia jó reggelt mindenkinek.
Nálunk ma lesz délelött a papírok töltése hétfön egybe viszi be a Vezetönk a munkaügyre ez hatalmas segítség nem egyénileg kell kalapoznunk. Fel a fejjel kitartás mindenkinek. A jövöt nézve szép lenne ha folytathatnánk, de ez mát csak a hab a tortán.

Solya28 2009.12.11. 07:12:56

sziasztok jó reggelt!miújság hogy vagytok ha gondoljátok akkor várom a többiek jelölését is iwiwen ha vannak pápaiak jelöljenek bátran nagyszüleim ott élnek meg a nagybátyámék,keresztszüleim,
írjon az email címemre jeanny23@citromail.hu

téti (törölt) 2009.12.11. 07:39:46

Tisztelt ZZ!
Nekem is lenne kérdésem.
1. Az étkezési utalványokról lehet valamit tudni? Mivel azt már júliusban sem kaptuk meg, 6 hónapról van szó. 36 ezer forint több mint fél havi bérem, és az is nagyon hiányzik!
2. Ön néhány hete azt írta, hogy felteszi a lehetőségeket a kártérítést illetően. Sajnos nagyon sokan vagyunk felmondott hitelszerződésekkel, vagy kikapcsolt szolgáltatásokkal! Természetesen én is nagyon fogok örülni, ha megkapjuk az elmaradt fizetéseket, de ezek a dolgok is nagyon fontosak!
Válaszát előre is nagyon köszönöm!

Kyrenia 2009.12.11. 09:23:39

@Kovácsné Varga Ildikó: Akkor jól értelmezem, hogy elég csak a szerződéseinket hajtanom, a bérpapírra nincsen szükség? Csak a munkaidő összesítőt kell csatolni? Ezt a munkaügyi központban mondták? Fontos info!

feleség2 2009.12.11. 10:39:33

@hatta_istvan: kültem neked egy emailt légyszi válaszolj köszi

Kovácsné Varga Ildikó 2009.12.11. 20:16:14

@Kyrenia: Bocsánat, nap közben Budapesten voltam,ezért most tudok csak válaszolni. A munkaszerződést kell csatolni a főállásúaknak, a megbízási jogviszonyban foglalkoztatottaknak kell még a havi munkaidő összesítő is a teljesítés igazolására.Bérelszámoló lap (Alvinczis) nem kell, ezt ma ismételten megerősítette a minisztérium képviselője, hiszen a MÁK a saját bérszámfejtő programjával dolgozik.

pénztelen 2009.12.11. 20:31:59

@moncsa21
Sümeg,itt dolgoztam itt lakom.okt 09.felmondtam közös megegyezéssel.Akkor te még dolgozol?
A 21 az éveidet jelenti vagy csak egy szám?Az édesanyám különben Dabroncon lakik.

zsuzsa12 2009.12.11. 20:32:07

@Kovácsné Varga Ildikó: Kedves ildikó! A táppénzes napokkal mit kell csinálni? Le kell vonni a havi bérből arányosan ? Köszönöm előre is a válaszát!

Solya28 2009.12.11. 21:45:18

Szia Ildikó!arról esetleg nem tudsz valamit hogy a kaja jegy is ki lesz e fízetve vagy sem pedig az se lenne mellékes mostmár 30.000 forint.köszi a választ Orsi

mahjong · mahjong.blogja.hu 2009.12.12. 03:00:13

@Kovácsné Varga Ildikó: valóban, mikor influenzás voltam lázasan jártam dolgozni, de mikor már nem bírtam elküldött az orvos beteg szabadságra,, hogy ne fertőzzek meg időseket, ezért két hét volt minimum a "táppénzes időszakom" erre 85% jár vagy hogy is van ez bér szerint? Köszönöm.

Kovácsné Varga Ildikó 2009.12.12. 17:38:38

@mahjong: Nem,a teljes munkabér alapján adtuk be a kérelmeket,mert ezt a tájékoztatást kaptuk a Szociális és Munkaügyi Munkaügyi munkatársától.
süti beállítások módosítása