HTML

Miről szól a blog?

Az Alvinczi Péter Szeretetszolgálattal kapcsolatban nagyon sok szóbeszéd látott napvilágot. Megtudjuk vajon valaha az igaz történetét? Hátha.... Egy blog azoknak, akik érintettek.... és azoknak akiket érdekel.

Friss topikok

Linkblog

2009.12.19. 22:51 ZZ

2009.12.19. Utalás várható időpontja... Pontosítások...

 Először a legfontosabb!

Beszéltem ma a minisztérium képviselőjével aki az alábbiakat mondta:

1.) A rendelet a kérelem beadására adta a 2009.12.15.-i határidőt, és az ez évben elmaradt bérre reagál. Igazgatási, pénzügyi okok érdekében él a rendelet 2010. elejéig és nem pedig finanszírozási okok miatt.

2.) A kérelmek több mint 90%-a elbírálásra került és már megítélték a támogatást. A MÁK 21-én hétfőn fog utalni, ami 23-án vagy az ünnepek miatt 28-án kerül a számlákra.

3.) A kirendeltségek a területi vezetőkkel a visszajelzések szerint jól tudtak együttműködni, ez is sokat segített az eredményes munkavégzésben.

4.) Még egy "kör" lesz ezzel kapcsolatban, amire kérik ugyanígy az Önök segítségét. Az év végi bér és adóelszámoláshoz kiállítandó papírokat kell majd kiosztani, aláírni és visszajuttatni a Központoknak. Mivel ez Önöknek legalább annyira érdekük, mint a Munkaügyi központoknak, így gondolom ezzel nem lesz probléma.

Másodsorban egy kis kiegészítés azoknak, akik nem olvassák a blog-ot az elejétől fogva, vagy nem ismerik teljesen annak a szeretetszolgálatnak a felépítését ahol dolgoznak.

A Megmentő Kht. egyik tulajdonosa voltam. Szolgáltatást nyújtok a Szeretetszolgálatnak. A tárgyi-technikai feltételek biztosítását jelentős részben a Megmentő alapítása óta a hozzám tartozó gazdasági társaság biztosította. Emellett tanácsadója is lennék többek között azért, hogy a régi tulajdonosok és a saját érdekeimet érvényesíteni tudjam az ügylet befejezéséig. Az Alvinczi Péter Szeretetszolgálat nem fizetett még a rendszer használatáért ebben az évben. Mivel hiszem és tudom, hogy igazuk van, jár az Őket megillető normatív támogatás és érzelmi szálak is kötnek (alapvetően a jelzőrendszeres) a felépített szolgáltatásokhoz, így december 31.-ig mindenképpen fenntartom az általunk nyújtott szolgáltatást. Ha addig megoldást találnak a továbbműködésre és fizetik a díjakat, nem rajtunk múlik a jövő. A HelpBox® rendszerből 2010-től egy fizetős, üzleti alapon működő szolgáltatás jön létre. (Sajnos ebben az esetben azoknak a gondozottaknak nem lesz rá lehetőségük, akiknek a legnagyobb szükségük lenne rá.) Az erre az évre vonatkozó elmaradt díjak remélem legkésőbb a vizsgálatok lezárását követően normatíva utalásból, vagy rosszabb esetben kártérítési ügymenetben rendeződnek.

A Szeretetszolgálat képviselőivel folytatott "szerdai megbeszélésen" alapvetően arra kértek, hogy ne tegyek fel a blog-ra semmiféle információt a jövő évvel kapcsolatban, mert erről majd Ők tájékoztatják azokat, akiket ez érint. (Ez nem esik nehezemre, mert mint az előző bejegyzésemben írtam, nem voltam jelen az azt követő megbeszéléseken.) Szó volt arról is, hogy a kistérségi társulások és önkormányzatok is megkapják a nekik szóló tájékoztatást. Beszéltünk arról is, hogy kiadnak egy hivatalos és nyilvános tájékoztatást a gondozottak részére.


Biztos vagyok benne, hogy jelenleg is a megoldásokon dolgoznak és próbálják életben tartani ezt az eddig gond nélkül működő szociális szolgáltatást.

Nem kaptam anyagot amit feltehetnék, de az eddig hozzászólásokban beírt teóriák a bérek jövő évi kifizetésével kapcsolatban nem állják meg a helyüket. (A minisztériumból sokan olvassák. Azt hitték valamelyik vezető érti ennyire félre a jogszabályt. Kérték ezt emeljük ki, hogy nem így van. Leírtam az 1.) pontban. Ez nem egy folyamatos, a jövő év első hónapjaira is vonatkozó áthúzódó bérfinanszírozási megoldás.)

Kérem várják meg a Szeretetszolgálat hivatalos nyilatkozatát. Mindenki a legjobb megoldást keresi. Nekem hiába telefonálnak, higgyék el nem tudok ennél többet, mint amennyit leírtam.

Az igazgatóktól úgy tudom, a területi vezetőiken keresztül lesznek értesítve. (Lehet, hogy mire ez a beírás megjelenik, már meg is történt.)

678 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://szeretetszolgalat.blog.hu/api/trackback/id/tr591609990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bmarcsi szhely 2009.12.30. 22:16:02

@hani1: Szia örülök,hogy te is itt vagy.Gondolom,hogy ez mindenhol így van ,vagy lesz.Gondolom,hogy amit ZZ irt pénzösszeget azt osztották el,ezért kellet az áll.kincstárnak számfejtenie.Remélem nem mondok hülyeséget. Megígértem,hogy utána járok,megtettem.Még egy dolog van ami piszkálja a csőrömet.Remélem azt is ki tudom deríteni,hogy mi az igazság.

8gyerekes 2009.12.30. 22:18:40

Sziasztok!Mi Veszprém térségiek már 23.-án megkaptuk a pénzt,és nem tudom ki hogyan számol,de nekem csak azt a havi 12 ezret-azaz 5x12=60 ezret vonták le,ami az alkalmazotti adókedvezmény,és amit mondtak is,hogy annyival mindenki kevesebbet kap.Igaz,én nem a bruttó béremet számolom,és ahhoz hasonlítom a fizetést,mert ha a cég fizetne akkor sem a bruttót kapná senki,csak a nettót.az meg jóval kevesebb ám normál körülmények között is.Szóval egy kis matek:Én bruttó 90300Ft keresek.Az 5 hónappal szorozva 450 ezer Ft.Nettóban ugyanez havi 72000Ft-az 5 hónapra 360 ezer.Ebből megkaptam 300 ezret.Tehát nem mindegy ,hogy mit nézünk.Persze így is kevesebb,de lényegesen kisebb a különbség.Egyébként már alig van belőle.Azért sajnálom,aki még mindig nem kapta meg,és szurkolok nekik a mielőbbi utalásért.

8gyerekes 2009.12.30. 22:26:14

Ja,és közben voltam két hét szabin is,és ezek szerint arra az időre is megkaptam a pénzt.Az a havi 12 levonás meg állítólag azért van,mivel a MÁK bérszámfejtett,és mi nem az ő alkalmazásában állunk,ezért nem vehették figyelembe az alkalmazotti adókedvezményt,de természetesen ezt megkapjuk az adó visszatérítésnél,ha addig nem rendezi az Alvinczi.

bmarcsi szhely 2009.12.30. 22:29:57

@8gyerekes: szióka örülök,hogy látlak.Az én bruttóm 85000 amiből kézhez szoktam kapni 73000-t.Ha ezt x5-el,akkor az 365000.Jó voltam szabin és betegállományba.Akkor sem jön ki a 214000.

Vasból 2009.12.30. 22:32:56

Sziasztok!!! @8gyerekes: Akkor Te szerencsés vagy,mert én nekem havi 40000 ft jutott csak!!!De ezzel nagyon sokan így vagyunk!!Ez az összeg,több mint 100000ft-al kevesebb!!!Akkor ez hogy van????Mitől függött az 53%,most már teljes a képzavar!!!

bmarcsi szhely 2009.12.30. 22:33:00

@8gyerekes: Ja,és ha hozzá adom az5x12000-et,akkor is kevés.

8gyerekes 2009.12.30. 22:34:46

@bmarcsi szhely: Ezért nem értem,hogy ki hogy számol.Mármint minden MÁK mást von le?Mi a székesfehérvári MÁK -hoz tartozunk,állítólag ők számfejtették a pénzünket,és én 300.-at kaptam.akkor ezt végképp nem értem.Lehet,hogy nekünk szerencsénk volt?

bmarcsi szhely 2009.12.30. 22:36:17

@Vasból: Szia nekem is 43000/hó jött ki.

Solya28 2009.12.30. 22:39:18

sziasztok nincs köztetek posta bankos?

8gyerekes 2009.12.30. 22:41:04

@Vasból: Szia!Nem tudom mi az az 53% amit emlegetsz,de az nagyon sok lenne.Szerintem annyit nem vonhatnak le senkitől.Bár itt már nehéz okosnak lenni.

Solya28 2009.12.30. 22:41:31

és ebből a 43000X5 az ugye 215.000 ezt tisztán kaptad vagy ennyit vontak le mert az durva lenne

bmarcsi szhely 2009.12.30. 22:43:27

@8gyerekes: Valószínű,hogy úgy lehet,de lehet, hogy azt gondolják,hogy így megúszhatnak bizonyos többlet munkát, a vissza igénylések miatt.Mint kedvenc sorozat színészem mondta,"Az igazság oda át van"De azt nem tudom hol van az az oda át.

8gyerekes 2009.12.30. 22:46:47

@Solya28: Posta bank van még egyáltalán?Én úgy tudtam,hogy beolvadt az Erste-bankba.Én legalábbis régen Posta bankos voltam,tőlük vettük fel építkezéskor a hitelt is,és egyszer csak becsődölt,és akkor beolvadt az Erstébe.De egyébként teljesen mindegy,hogy hol vagy,az utalásokat nem befolyásolja,egyszerre küldik mindenhova,és egyszerre is érkezik meg.Ha holnap sem kapod meg,akkor sajnos már csak jövő héten várhatod.

hani1 2009.12.30. 22:48:14

@8gyerekes: én is 40ezer / hó kaptam

bmarcsi szhely 2009.12.30. 22:51:27

@8gyerekes: Lehet,hogy tényleg szerencsétek van,de lehet az is,hogy úgy gondolták,hogy meg úszhatnak egy kis többlet munkát a vissza igénylések miatt.Mint kedvenc színészem mondta"az igazság oda át van"De,hogy hol van az az oda át azt nem tudom.ezért az igazat sem tudom..

Solya28 2009.12.30. 22:51:45

hát remek nagyon jó lenne pedig ha holnap jönne amúgy meg bíztos igazad van akkor valószínű hogy erste lett a posta bank de amúgy meg posta bankos elszámoló lap jön ugyhogy nem értem de nem is ez a lényeg csak már lenne itt.

Solya28 2009.12.30. 22:53:36

és ti hogy kaptatok pénzt hogy lett kiszámolva nekem 357.500 lenne szerintetek abból mennyit vonnak le valaki írja le?

8gyerekes 2009.12.30. 22:53:57

@bmarcsi szhely:Lehet,hogy odaát van az igazság,de mondjuk elég furcsa,hogy ennyire különböző módon számolnak.A múltkor írta valaki,hogy az ő ismerőse meg jóval többet kapott,mint amennyi járna neki.Akkor mi a fenének kérték be a szerződéseinket,ott rajta van világosan,hogy kinek mennyi a bruttója ,hát nem?Persze most csak a nevetekben háborgok,mert én még nem szólhatok egy szót sem,a tietekhez képest egész jól kaptam.

Vasból 2009.12.30. 22:57:09

@8gyerekes: Lehet tényleg Mákja válogatja :-)

várok a pénzemre 2009.12.30. 22:58:38

Én a Győri kistérségből vagyok már nekem is öröm lenne ha azt írhatnám hogy megkaptam a pénzt! Még ha kevesebbet is de kaptam!

Vasból 2009.12.30. 22:59:30

@Vasból: Nekem 2000-el kevesebb a nettóm és 100000 kevesebb fizut kaptam!!!Pfffff ..................... ez gáz!!!!

bmarcsi szhely 2009.12.30. 23:00:46

@8gyerekes: Nem vagyok bolond,hogy2x írtam le.Az 1-ső nem jelent meg ezért újra írtam,aztán jött mindkettő.

Vasból 2009.12.30. 23:00:46

@8gyerekes: Nah,már teljesen kész vagyok!!Magamnak írtam,pedig Neked akartam :-)

8gyerekes 2009.12.30. 23:02:02

@Solya28: Nehéz ezt megmondani,mert mint az előző eszmefuttatásból láthatod,"MINDENKI MÁSKÉPP CSINÁLJA"-és ez a MÁK-os elszámolásokra vonatkozik.Kérdés,hogy a 357500 Ft-od nettó?Gondolom igen.Az biztos,hogy a havi 12 ezret,azaz 5x12=60 ezret mindenképp levonják.Aztán,hogy arra felétek vonnak-e még le mást is,csak az illetékesek tudnák megmondani.Tőlünk mást nem vontak le,de ha olvasod a beírásokat sokfele még mást is levontak.Hogy mit,és miért ,meg ne kérdezd!

bmarcsi szhely 2009.12.30. 23:05:06

@8gyerekes: Örülj neki ennyi gyerek mellett jól jött az a pénz,remélem,hogy mindenkié rendeződni fog mihamarabb.

Solya28 2009.12.30. 23:05:52

hát legyen igazad hogy csak 60.000-t vonnak többet nem igen amúgy az a bruttó amit leírtam.

suzveg 2009.12.30. 23:08:18

Jó estét! Nagyon szomorúan szemlélem, hogy számolással telik az év utolsó éjszakája, ahelyett, hogy sütnénk-főznénk!!! Nagyon kívánom, hogy holnapra már mindenkinek odaérjen a pénz(szándékosan nem azt írtam, hogy a pénze!!!), mindegy milyen bankba. És szeretnék mindenkinek Boldog ÚjÉvet kívánni! VIDÁMSÁG!!!
Nem örülök, hogy ilyen módon, de öröm, hogy megismerhettelek Titeket!

8gyerekes 2009.12.30. 23:09:05

@Vasból: Hát ez tényleg gáz...mármint az,hogy ekkora különbségek vannak.Én sem értem,hogy miért.Sajnállak benneteket,mert ha belegondolok,hogy mondjuk én is csak 200-at kaptam volna,biztos én is pipa lennék.Így is örültem,hogy be tudtam tömni a likakat.Mármint az adósságaimat.De azt tényleg nem értem,hogy miért számolnak ennyire különböző módon,hisz egy cégnél vagyunk mi is,meg ők is.

8gyerekes 2009.12.30. 23:13:25

@Solya28: Ezek szerint 70.ezer a bruttód havonta?Az elég kevés,az nettóban mennyi akkor?Mennyit szoktál havonta kapni?

Vasból 2009.12.30. 23:15:07

@dragfor: Szia!!Pár hete,ráérős időmben vissza mentem a legelső bejegyzésekhez,nagyon vicces volt újra olvasni,mikor még senki nem tudta,hogy "ki kivel van :-) ",most meg már ha csak a nickről is,de tudjuk ki milyen stílusú,kivel van,stb.........!!!!
Hát tényleg megismertük egymást két hónap alatt!!De bár csak inkább,egy jó munkahelyi bulin tettük volna ezt!!!!!

Vasból 2009.12.30. 23:18:50

@8gyerekes: Hát ezért van káosz a fejemben,vicces hogy mi módon számoltak!!Lehet magasság,vagy súly,vagy valami ehhez hasonló módon !!! :-))

G. Beatrix 2009.12.30. 23:22:07

Kedves Kollégák!

Köszönöm szépen a rengeteg türelmüket, kitartásukat, és áldozatos munkájukat. Remélem hamarosan most már mindenki hozzájut a megérdemelt pénzéhez. A jövő évvel kapcsolatos kérdéseikre a vezető gondozójuktól tudnak részletes tájékoztatást kapni. Ezügyben karácsony előtt volt egy megbeszélés, amiről gondolom többségük már tájékozódott. Jövő héten minden vezető gondozónő részt vesz egy megbeszélésen, így ha esetleg maradtak fenn kérdéseik, ezeket kérem hét elején tegyék fel nekik, az értekezlet után mindannyian összehívják majd a hozzájuk tartozó kollégákat és tolmácsolják a hallottakat.

Ahhoz, hogy a Szeretetszolgálat tovább tudjon működni, és úgy, hogy a jövőben a fizetéseik biztosítottak legyenek, az elmúlt időszakban elég komoly szervezésekre volt szükség, ami nem tette lehetővé, hogy itt kommunikáljak Önökkel. A jövőben ezt a vezető gondozókon keresztül oldjuk meg, ezért kérem, senki ne vegye személyes sértésnek, ha ezen a fórumon nem kap választ a kérdéseire, a vezetőitől személyesen kap majd.

Mégegyszer köszönöm szépen mindenkinek a munkáját, és jövőre ennél az évnél egy sokkal szerencsésebb, boldogabb új évet kívánok mindannyiunknak.

Gál Beatrix

8gyerekes 2009.12.30. 23:22:44

@dragfor: Szia!Én már kisütögettem magam karácsonyra,utána meg jöttek köszönteni a tesómék szülinapra,(igaz,csak jan.04.-én lesz)ugyhogy akkor megint sütöttem egy adagot,most meg jó lesz a maradék.Hozzánk senki nem jön,mi sem megyünk sehová,csak a gyerkőcökkel szilveszterezünk itthon.De azért persze más süthet,ha lesz vendége.Remélem mindenkinek jól telik az év utolsó napja ,és péntekre ránk virrad egy boldog új év,egy sokkal jobb,szebb,és boldogabb mint az előző volt.Tiszta szívemből kívánom mindenkinek,hogy így legyen,és hogy ebben az új esztendőben legyen jövőnk,tudjunk továbbra is tisztességesen dolgozni,segíteni a rászorulóknak,és zökkenőmentesen átvészelni a fizetések napját,mert azért nekünk,és a családjainknak is meg kell élni.Csak ennyit kívánok magunknak!

suzveg 2009.12.30. 23:23:06

@Vasból: Én is átfutottam rajta párszor... A bulit én is jobban bírtam volna, de ha jól emlékszem már a meghívottak listája is készülgetett... sütés-főzés elosztva, csak aztán nem mi ültük körbe az asztalt...

suzveg 2009.12.30. 23:29:43

@G. Beatrix: Önnek is! Párnahuzatot kell cserélnem!!! Könnyesre sírtam, csak azt nem tudom, hogy most sírok, vagy nevetek!

Vasból 2009.12.30. 23:34:38

B ékés álmainkban ne csalódjunk soha,
O ltalmazzon minket angyalok mosolya,
L elkünkben béke és szeretet virítson,
D üh és gaz álnokság meg ne szomorítson,
O stoba szólamra ne hajoljon szívünk,
G azdagság kísérje minden vidám léptünk.

Ú tjaink vigyenek igaz célunk felé,
J övendőnk munkája ne váljon keresztté.

É jszaka pompásan ragyogjon csillagod,
V eled örüljek amikor csak akarod,
E gymásra találjon most minden kereső,
T ársával éljen minden egymást szerető.

K özösen tegyük szebbé ezt a világot,
Í zleljünk együtt valódi boldogságot.
V álljon minden titkos szép álmunk valóra,
Á brándjaink ne pazaroljuk csalókra,
N evetni tudjunk és őszintén örülni,
O dvas idő fogát messze elkerülni.
K eveset mondok végül, de szépet:
Kívánok boldog új évet!!

bmarcsi szhely 2009.12.30. 23:35:28

@G. Beatrix: Köszönöm,hogy írt nekünk,ha nem is túl sokat de annyit megtudtunk,hogy van még jövője a cégnek,ez által nekünk,és az öregjeinknek is.Kívánok én is nagyon boldog új évet,önnek és az egész vezetőségnek.

8gyerekes 2009.12.30. 23:42:09

Nem térek magamhoz,hogy 11 nap után végre valaki a vezetőségből vette a fáradságot,és írt néhány sort.Ezt igazán előbb is megtehették volna,szerintem kb 2 perc ezt begépelni.Na mindegy,azért legalább egy" boldog új évet",elhangzott a részükről.Azt már idáig is észrevettük,hogy nem sok mindent közölnek velünk ezen a fórumon,pedig valamikor ha jól tudom ezért jött létre.Na mindegy,ez van.A vezető gondozóknak,ha karácsony előtt volt összejövetelük,és tudnak valami konkrétumot,akkor nem értem,hogy azt miért nem közlik velünk?Mert mi pl.nem kaptunk semmi ehhez kapcsolódó információt.AAkkor kérdezem én,milyen kérdésem lehetne ezzel kapcsolatban,ha semmiről nem tudunk?És érdekes,hogy az itt jelen levő vezetők(pl.Kariby) sem tudnak semmit.Akkor milyen értekezlet volt?Ti tudtok valamit eről?

Solya28 2009.12.30. 23:49:12

keveset szoktam kapni mármint számlára 59.000

8gyerekes 2009.12.30. 23:49:49

@Vasból: Köszönjük a szép verset,kedves vagy,hogy ezt feltetted ide.Én már egyszer leírtam ,hogy mindenkinek mit kívánok,nem akarom ismételni önmagam.Arra gondoltam,ha ez az ügy megoldódik,-mármint a cég ügye-és ismét egyenesbe jövünk,egy jó kis nőnapi bulit szervezhetnénk itt magunknak.Addigra talán már megkapnánk a levont adókat is,és legalább lenne rávaló is.

bmarcsi szhely 2009.12.30. 23:50:20

@8gyerekes: Ez valóban érdekes,mint egyszer már írtam az vez.gnöm.nagyon készséges,egyenes és szerintem szavahihető is.Mégis,mindig azt mondja ö is,hogy nem tud semmit,és valóban bár mi történik rögtön írja a kör sms-eket. Remélem,hogy nem labda passzolásról van szó,és ha ezt írták valóban tudnak majd valamit mondani a jövőben.

suzveg 2009.12.30. 23:51:24

@8gyerekes: A kérdések nem kicsik!!! 31-én(mindjárt) tudja-e valaki a továbbiakat, 1-től kinek dolgozik?, mikortól?, mennyiért?, tényleg nem fórumtéma de... Egy biztos, BUÉK, aztán húzzál dolgozni!!!
A többire majd menetközben rájössz!!!

8gyerekes 2009.12.30. 23:54:01

@Solya28: Hát ez tényleg elég kevés.Akkor te még nagyon fiatal lehetsz,vagy kevés éved van,hogy csak ennyi a havi béred.Ha ebből levonnod a 12.-őt,az 47x5=235 ezer FT.Persze,ha mást nem vonnak le.

suzveg 2009.12.30. 23:56:19

Rájössz mi lesz veled mer' megy a "körsüsümese"!!! Nekem elég lesz a holnapi pezsgő(bocs'tecsós akciós habzóbor), ami elhülyít!!!

8gyerekes 2009.12.31. 00:01:01

@dragfor: Valószínű,hogy így lesz,én biztosan megyek 4.-én dolgozni(ma is voltam az egyik kis öregemnél,pedig most szabin vagyok)mert én mindenkinek azt mondtam,hogy akkor majd januárban jövök.Hogy kinek dolgozunk?Nekem olyan mindegy,hogy mi lesz a nevük,csak működjön rendesen,és legyen fizetés.A többi már nem az én dolgom.

8gyerekes 2009.12.31. 00:04:32

Most nézem,hogy már szilveszter napja van,úgyhogy elteszem magam ma reggelre,és mindenkinek jó éjt,meg jó évet!!!

suzveg 2009.12.31. 00:04:34

@8gyerekes: A "működjön rendesen" a két kulcsszó! Többet nem kívánt senki eddig sem!!!

bmarcsi szhely 2009.12.31. 00:06:15

@kariby: Ha még itt vagy ,te mit szólsz Beatrix írásához?

suzveg 2009.12.31. 00:06:42

Esetleg Fizetést!!!

suzveg 2009.12.31. 00:09:09

@bmarcsi szhely: Most én mérges vagyok, de tényleg nem fröcsögni akarok! Jogos a kérdésed, 31-én, legalább a vezetők tudják, merre-meddig?

bmarcsi szhely 2009.12.31. 00:23:50

@dragfor: Én azt gondolom,hogy ne mérgeskedj,szilveszter napja van.Ebben az évben már úgy sem kapunk választ a kérdéseinkre.Én azt gondolom,hogy jövőre valami biztossal kell, hogy szolgáljanak,mert ez így nem mehet tovább ahogy eddig ment.Én nagyon szeretem a munkám és sok szempontból felelősnek érzem magam az idősekért akiket én "csábítottam" ide,de én sem tehetek mindent kockára ezért.Meg látjuk mit hoz a jővő?!

suzveg 2009.12.31. 00:25:17

Na akkor még egy szösszenet részemről: El tudom képzelni, hogy Beának milyen kellemetlen lehetett most írni; bármilyen jókívánság, bocsánatkérés stb. cinikusként hathatott volna eddig! Nem mintha most valami változott volna, de a többség megkapta a "félpénzét". Örülnek. De a Bea határozott nő: eddig bármit írt, megfontoltan, tényekre(...) ,vagy legalábbis biztos forrásokra alapozva(pfúj) vetette monitorra. Most meg közölte, hogy azoktól kapunk tájékoztatást, akik maguk sem tudják, hogy van-e, lesz-e munkahelyük. Én tényleg sok boldogságot, örömet kívánok a gyermekéhez és a családjához Bea, legyen sikeres mint családanya, de mint vezető megbukott, alkalmatlan -ergo LEKÉNETENNIALANTOT Kiscsillag!!!

suzveg 2009.12.31. 00:32:57

@bmarcsi szhely: Igazad van, Te egy nagyon aranyos, jóérzésű hölgy vagy, egyébként többedmagaddal!!! Tisztellek Titeket, de én teljesen más aspektusból szemlélem az eseményeket! Már nagyon unom, hogy a feleségemet - Veletek együtt -ilyen szinten sem veszik emberszámba!!! Irritál, kikérem magamnak!!! S ha ez a pár mondat szóban hangozhatott volna el, szegény Kazinczy és kollégái... Visszafogott voltam és nőies!

bmarcsi szhely 2009.12.31. 00:43:15

A szerencsebanknál a 2010-es számú számládra átutaltam 365 nap szerencsét, egészséget, és jókedvet. Minden jót az elköltéséhez!
Boldog új évet!

bmarcsi szhely 2009.12.31. 00:48:26

@dragfor: Az egészben az a legjobb ha két ilyen különböző ember mint te és a feleséged megfér egymás mellett, annál már csak az a jobb ha sok különböző ember el van egymás mellett.

bmarcsi szhely 2009.12.31. 00:51:03

Virradjon rád szép nap,
köszöntsön rád jó év,
kedves hajlékodba
költözzön a jólét.

A lelkedbe boldogság,
a szívedbe béke,
ezt kívánom neked
a következő évre.

suzveg 2009.12.31. 00:51:31

@bmarcsi szhely: Az ellentétek vonzzák egymást! Képzeld el, hogy mindnyájaM ugyanolyanok lennénk!!! Hol lennének a napi izgalmak?

bmarcsi szhely 2009.12.31. 00:57:53

Langy esőben, tömör ködben,
hót részegen mély gödörben,
Szilveszternek nehéz napján,
négykézláb az árok partján,
átölelem a világot,
Boldog Új Évet Kívánok!

bmarcsi szhely 2009.12.31. 00:59:31

@dragfor: Ezzel teljesen egyet értek,én is tapasztalatból mondom.

suzveg 2009.12.31. 01:15:27

Nincsen versem, szánom-bánom, de ezúton is azt kívánom,
legyen szép és boldog éved,
ne legyen oly', mint ez volt, még egy!

bmarcsi szhely 2009.12.31. 01:25:05

@dragfor: ENNÉL SZEBB ÚJ ÉVI KÖSZÖNTŐ NEM IS KELL SENKINEK!! SZERINTEM MENJÜNK MI IS CSICSKÁLNI.JÓ ÉJSZAKÁT,ÁLMODJ NYUGALMAT,BÉKÉT,ÉS SZERETETET,ÉS MIRE FELÉBREDSZ KÍVÁNOM ÁLMOD VALÓSÁG LEGYEN!!

jelzős 2009.12.31. 08:06:00

Szép jó reggelt Mindenkinek!
Megpróbálok egy kis segítséget nyújtani Nektek a matekozáshoz
1.Az igénylés során ki kellett tölteni az alábbi nyomtatványt: Nyilatkozat a kifizetőtől/munkáltatótól származó bevétel adóelőlegének megállapításához 2009. évben
Aki a nyomtatványon a 2. pontot jelölte /göngyölítéses módszer/ annak a levonása:
18% adóelőleg + 15,5% TB járulék + 1,5% munkavállalói járulék /ez utóbbit a férjemnek nem vontak, vajon miért?/ = 35% levonás
Aki a nyomtatványon a 3. pontot jelölte /általános szabályok szerint/, vagy nem jelölt semmit, annak a levonás:
36% adóelőleg + 15,5% TB járulék + 1,5% munkavállalói járulék = 53% levonás
Alkalmazotti kedvezményt /11.340,- Ft/hó nem kapott senki!
2.A szabadságra járó távolléti díj összege megegyezik az arra a napra járó munkabér összegével, tehát nincs különbség a szabadságon töltött nap és a munkavégzésért járó bér között, ezért a számfejtést nem érinti.
3.A táppénz, betegszabadság számfejtését az előzmények (volt-e már táppénzen az idén a dolgozó) ismerete nélkül a MÁK nem tudja elvégezni. Itt csak a lehetséges variációkat tudom leírni.
Ha a táppénzes papírokat csatoltátok, akkor levonta a munkában nem töltött napokat, és csak a ledolgozott munkanapokra, a fenti nyilatkozatban meghatározott adó + TB + munkavállalói járulék levonásával leszámfejtette a bért.
Ha a táppénzes papírt nem csatoltátok, akkor a teljes hónapra számfejtett munkabért.

hani1 2009.12.31. 09:07:11

@jelzős: én már nem emlékszem hogy a 2. pontot jelöltem, vagy 3. pontot jelöltem, mi van azzal aki nem volt tisztába vele és a 3. at, jelölte?

kariby 2009.12.31. 09:32:03

@8gyerekes: szia
azon az értekezleten amiről a Bea beszélt, csak területi igazgatók vettek részt. Amit tudtak elmondtak nekünk, én sms-ben közöltem a hozzám tartozókkal. De ezeket már irtam itt is. Pl.,hogy januártól folytatódik az ellátás, valószínűleg megoldódik egyházon belül, de ez is még 99%. Ennyit tudunk. Jövő héten talán többet.

Minden jót kívánok!!!

kariby 2009.12.31. 09:41:03

@bmarcsi szhely: most olvastam Bea írását, a 8gyerekesnek írtam, olvasd el. Én személy szerint örülök,hogy Bea írt, megérthető szerintem,hogy addig nem nagyon akart írni, míg valami biztos ki nem derül. Találgatások, hitegetések nem a vezető feladata. Ez az írás határozott, és pozitív volt. Remélem minden úgy jön össze, ahogyan elképzelték ott Bp-en. Sajnos sem teljes belátásom, sem beleszólásom nincs a dologba, ugyanolyan alkalmazott vagyok mint ti. Januártól itt dolgozom, sokat dolgoztam én is, mint a többi gondozónő az ellátottakért, a cégért, remélem maradni fog...

jelzős 2009.12.31. 09:52:51

@hani1: Aki a nyomtatványon a 3. pontot jelölte /általános szabályok szerint/, vagy nem jelölt semmit, annak a levonás:
36% adóelőleg + 15,5% TB járulék + 1,5% munkavállalói járulék = 53% levonás
A többlet adólevonást és az alkalmazotti kedvezményt az adóbevallásban visszaigényelheted

jelzős 2009.12.31. 09:58:37

@kariby: Én nem sűrűn szoktam írni a bolgora, de folyamatosan figyelemmel kísérem a hozzászólásokat. Az a véleményem, hogy a cégnél a kommunikáció nem működik rendesen. Sajnos nem mindegyik vezető gondozó olyan mint Te. A vezetői értekezleteken elhangzottak sok esetben nem jutnak el a beosztott dolgozókhoz. Ebből adódóan aztán sok a bizonytalanság, találgatás. Jó lenne, ha időközönként a vezető gondozók is összejönnének, és valamiféle egységes álláspontot képviselve, tájékoztatnák a dolgozókat. Az az igazság, hogy én ZZ. információra is kiváncsi lennék, mivel leginkább ő tudott tényszerű adatokkal szolgálni eddig is. (Határozatok, Végzések stb.)

Solya28 2009.12.31. 11:00:18

hát a mi jó reggelünk már megvolt úgy látom sanyarú egy estém lesz egy fillér nélkül mert még mindig nem kaptam egy fillért se úgy látom marad a január 4 de már abban se hiszek ugyhogy hétfői nappal fel is mondok én is nem bírom ezt már tovább én se eddig bírtam.

várok a pénzemre 2009.12.31. 11:51:49

Sikerekben Gazdag Boldog Új Évet Kívánok Mindenkinek!!

bmarcsi szhely 2009.12.31. 12:07:39

@jelzős: KÖSZÖNÖM A TÁJÉKOZTATÁSODAT EZT MÉG AZ ÉN NEHÉZ FEJEM IS MEGÉRTI.

bmarcsi szhely 2009.12.31. 12:12:14

@kariby: szia köszönöm,hogy válaszoltál.Azért abban biztos,hogy lehet valami amit jelzős írt .A vez.gondozónők közt sem egyforma a tájékoztatás.Én is remélek ezért vagyok még mindig itt.

bmarcsi szhely 2009.12.31. 12:17:02

ÉS VÉGÜL,DE NEM UTOLSÓ SORBAN SZERETNÉK MINDENKINEK NAGYON BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNNI,MINT AHOGY MÁR ÉJSZAKA NÉHÁNYSZOR MEGTETTEM.REMÉLEM AZ ÚJ ÉV ELHOZZA AZ ÉJSZAKAI PIHENÉS ÖRÖMÉT IS,NEKEM,ÉS MINDENKINEK AKINEK NEM JÖN ÁLOM A SZEMÉRE.

nagykati 2009.12.31. 13:21:15

Sziasztok, szomorúan olvasom, hogy ennyire naívak vagytok! Elég a google-ban keresni a megmentő kht tulajdonosaira, az alvinci péter szeretetszolgálatra és szép lassan kinyílik a könyv: Az Alvinci Péter szeretetszolgálat annyira szeretetszolgálat, amennyire a Szientológiai Egyház, egyház. Semennyire! Csak a pénzt mossák tisztára, a pénz miatt vettek fel olyan formát, hogy a pénz nagyrészét kivegyék. Ez ment a megmentő kht- val is. Jelzőrendszer? Otthoni ápolás? Baromi jó üzlet! Nyomta az állam a pénzt. Ebből a pénzből bőven lehet menni afrikai Land Rover túrára, ügye ZZ? Bea asszonyról meg ne is beszéljünk, merre is jártál már? 70% (a látszat kedvéért) - szolgálat az idősek felé, 30% buli az élet!
Hülyítenek minket, hogy lesz meló, és lesz pénz, gonosz állam, gonosz államkincstár. Az állam tényleg gáz, akár mszp, akár fidesz vagy szdsz/mdf van kormányon. Azért direktbe kaptunk fizetést, mert mind a megmentő, mint az alvinci pénter SÁROS. Az állam jogosnak látja, hogy akik ebben dolgoztak, azok megkapják a pénzüket, ezért utaltak direktbe, kihagyva azt a nagyon sok-sok milliót, amit elvileg "fenntartási és bérköltségre" számolnak el az általunk naívan kedvesnek hitt főnökeink.
Miért nem a Málati szeretetszolgálatnak, vagy az ökumenikusnak mondták azt, hogy lécci segítsétek vagy vegyétek át, olvadjunk át a megmentőből? A jelzőrendszer szuper dolog, jó hogy fizetett érte az állam. Sok mindenért lehet az államot lenyúlni, csak a tűz közelében kell lenni.
Az Alvinci péter nevet egy olyan csapat vette fel, aki tudja, hogy jól cseng. Református? Semmi közük a magyar református egyházhoz! De még a Horváthoz sem! Azon se csodálkoznék, ha a Szcientológiai egyházhoz (ami csak a pénzmosás miatt egyház) lenne közük. Ha Tom Kruz ide beírni, hogy sorry, nem is csodálkoznék.
Sajnálom a néniket, a bácsikat, akiket ezentúl nem tudunk ápolni, de a mi családunk véleményem szerint ezerszer fontosabbak! Keressünk bátran új munkahelyet, nehéz lesz, de nincs más!
Az ígérgetésből nem tanultatok? Politikusok is ezt csinálják. 20, nem 60 éve ezt csinálják velünk!
Szerintetek miből éltek ez alatt a fél év alatt a mi kis cégünk vezetői? Hm? Van ott más tejbe aprítani való. Miért lett a megmentő kht megszünése után egyből egy megmentő kft is? Minket miért az Alvinci vett át és miért nem a megmentő kft? oda mit mentettetek át? Lányok-lányok, ne legyetek ostobák, ne legyetek naívok!
Minket ez alatt az 1 év alatt végig kihasználtak éh bérérért, mégha szerettük is csinálni. Szerettük, mert jó csapat volt, megszerettünk több idős embert, fájt, ha valaki elbúcsúzott, fájt, a szeretetük tartotta bennünk az életet. Emlékezzetek bölcs tanácsaikra, akkor kinyílik a szemetek.

Zárásul boldog új évet mindenkinek és egy új, korrekt munkahelyet, amelyet ennél a bandánál becsületesebb emberek vezetnek.

8gyerekes 2009.12.31. 14:06:25

Sziasztok!Az előző komment egy kicsit lehangoló volt,bár lehet némi igaza,azért én mégis bízom benne,hogy lesz jövőnk és lesz munkahelyünk jövőre is.Hogy kinek mekkora üzlet ez,az kevésbé érdekel,csak jöjjön minden egyenesbe,és mi kapjunk rendesen fizetést,akkor minden oké lesz.Főzés közben kiagyaltam egy kis újévi köszöntöt nektek,fogadjátok szeretettel:

Alvinczisek figyelem!!
Új esztendő közeleg!
S reméljük a "minden jóból"
Kivesszük a részünket.
Hátrahagyjuk az Ó évet,
A sok rosszat,a türelmet,
A hitegetést,a reményt,
A sok hűhót semmiért.
Holnaptól már 2010.
Egy boldog új év hajnala
Reméljük a dolgozóknak
Nem lesz már annyi baja.
Nem kell mindig reménykedni
Úgy 10.-e körül,
Hogy itt van-e már,vagy kimarad
Az e havi fizetésünk.
A jövő év csak jót hozzon!.
E sok kedves embernek!
Kik erőn felül dolgoztak,
S kitették szívüket,lelküket.
Ők,akik nemcsak karácsonykor
Mondták azt,hogy szeretet,
Hisz 5 hónapig dolgoztak így
Mert sajnálták az idős embereket.
Ezért,mikor ma éjfélkor
Pezsgő durran mindenhol...
Kívánom nekik,hogy jövőre
Oldódjon meg minden gond!!
Ha "versem"kicsit sántít néhol
Ne csodálkozzatok rajta,
Nem vagyok én költő,csak
Egy 8 gyerekes családanya.
Aki ma délben fél kézzel,
A fakanalat fogta,
A másik kezével pedig
E jókívánságokat írta.

Remélem egy kis mosolyt csaltam vele az arcotokra,azéra is ,aki még mindig nem kapta meg a fizuját.Minden jót mindenkinek,
JÖVŐRE VELETEK UGYANITT!

téti (törölt) 2009.12.31. 14:23:04

Mindenkinek nagyon Boldog Új Évet Kívánok sok-sok szeretettel!

zsófika szentendre 2009.12.31. 14:35:29

@8gyerekes: HÁT EZ TÜNEMÉNYES VOLT KEDVES KIS KOLLÉGANŐ!!!!

Kívánok én is nektek és minden kollégának boldogabb új évet , szeretetet , egészséget, jó munkahelyet és sok pénzt.

ovisok 2009.12.31. 15:10:16

Sokkal boldogabb és sikeresebb évet kívánok mindenkinek 2010-re mint amilyen ez volt!További szép napot!

jelzős 2009.12.31. 17:00:44

Boldog új évet mindenkinek!

ancselmo 2009.12.31. 17:46:54

@jelzős: "Eljött hát az idő, nagy levegőt veszek,mindenkire vonatkozó bejelentést teszek.Ma van az évnek utolsó napja, hagyományból lesz ma mindenki berúgva.Szép az a szokás mit jövőre hagyok.Boldog újévet kívánok mig magamnál vagyok." BUÉK!!!!!

jelzős 2009.12.31. 17:49:17

@ancselmo: CSATLAKOZOM!!!!!!!!!!!!!

torna2 2009.12.31. 17:57:38

bBoldogabb új évet kívánok magunknak, mint az idei volt!!!!

cigi48 2009.12.31. 18:04:24

BÉKESSÉG,BOLDOGSÁG KÍSÉRJE LÉPTETEK,
GOND,BÚBÁNAT KERÜLJE FEJETEK.
ÁLMAITOK,VÁGYAITOK VÁLJANAK VALÓRA,
EZT KÍVÁNJUK NEKTEK,HA ÉJFÉLT ÜT AZ ÓRA.

ZZ 2009.12.31. 18:31:29

@nagykati:

Kedves Hölgyem!

Ezért az egy bejegyzésért kár volt "titkos" e-mail címet regisztráltatnia.

Ez a nap nem ennek a hozzászólásnak a megválaszolására van. Meg fog történni.

Addig B.U.É.K. Önnek is!

Tisztelettel,
ZZM

ancselmo 2009.12.31. 18:41:06

@ZZ: Bár személyesen nem ismerjük egymást, így ismeretlenül is meg köszönöm fáradozását amit értünk tett. BÚÉK !!

2000111 2009.12.31. 18:55:59

Mindenben igazad van nagykati
végre egy ember aki tisztán látja a dolgokat. Nekem is lenne egy kérdésem a sok szakképzetlen mit keres a gondozók között. BUÉK

Jófej 2009.12.31. 18:57:55

@Vasból: Kár volt a fél mondattal a
megirt újévi köszöntőmet elrontani!!

Boldog Újévet Kivánok!

sünike81 2009.12.31. 19:12:33

B orongós napok tűnjetek tova
O kkal szomorú ne legyél soha
L épteid kísérje töretlen szerencse
D erűs percek rajzoljanak mosolyt a szemedre
O szoljanak el az óévnek sötét árnyai
G úzsból szabaduljanak a képzelet szárnyai

Ú j évet hozzon a nesztelen iramló idő
J öjjön már a rég várt, csodálatos jövő

É vek ha múltok, ha elszálltok napok
V idámságot, örömet számolatlan
adjatok
E lfusson most az óévnek malaca
T öbbé ne legyen senkinek panasza

K erüljön betegség, bánat messzire
Í rmagjuk is vesszen mind a semmibe
V ágyaid sorra valóra váljanak
Á lnok szavak többé ne bántsanak
N övekedjen az igaz barátok tábora
O kosan élj, ne legyél ostoba
K ívánom neked, legyen 365 szép ünneped!

BUÉK!!

endre56 2009.12.31. 19:38:16

@G. Beatrix:
Kedves Bea!
Csak jelzem, hogy Szentendre-Kistérség vezető gondozónő nélkül maradt.....

bmarcsi szhely 2009.12.31. 19:49:15

@nagykati: Nem tudom csak sejtem mi volt a célod ezzel az írással.Nem szeretnék senki nevében írni ezért amit írok csak rám vonatkoztatom.Azt gondolom,hogy amíg nem bizonyított bármilyen törvénysértés a cég részéről addig amit írsz az csak rágalom.a rágalmakkal pedig jobb óvatosan bánni.Részemről abszolút nem érdekel, hogy melyik vezető hol telel,vagy túrázik,engem nem irritál,hogy neki van rávaló.Engem az érdekel,hogy rendbe jöjjön minden és mindenki aki itt maradt tovább dolgozhasson,és ne maradjanak magukra azok az emberek akik számítottak arra,hogy van valaki aki mindig segít rajtuk.Nekem is voltak ki fogásaim,észrevételeim,olyan dolgok amik nem tetszettek én is megírtam.Valóban nagyon nehéz helyzetbe kerültünk,nehézkesen de azért ez is meg oldódott(!?).Ha meg szólaltam ezért mindig meg próbáltam szem előtt tartani azt,hogy olyan embereknek-ről írok akik 2000 embernek munkát adtak,és 20000 olyan idős ember gondozásáról gondoskodtak akikkel senki nem foglalkozott.Szerintem gondolkodj el ezen,és azon is hogy egy ilyen szuper csapatot ami itt össze jött a te beírásaid nem tud szét robbantani!!!! B.Ú.É.K.

bmarcsi szhely 2009.12.31. 20:06:30

@2000111: VALÓSZÍNŰ,HOGY NEM ANNYIT MINT TE HA SZAKKÉPZETT VAGY?!

G. Beatrix 2009.12.31. 20:44:09

Kedves Endre!

Természetesen tudunk róla, de köszönöm a segítő szándékú közlését.

Kedves Kollégák!

Azt gondolom, elég az utolsó 100 bejegyzést végigfutni, és elvileg mindenki számára világossá válik, miért térünk vissza a vezetők általi tájékoztatásra.
Úgy gondolom - amellett, hogy az elmúlt fél év miatt mindenki felháborodását megértettem - nincs értelme azért bejegyzéseket írni, hogy utána - számtalanszor bebizonyosodott, hogy mégcsak nem is saját kollégánk - hosszan próbálják minden szavunkat kiforgatni, és a kollégák közt hangulatot kelteni.
Mint korábban írtam, szerdán minden vezető gondozónő tájékoztatást kap az értekezleten, amit tolmácsolnak majd Önöknek.

hani1 2009.12.31. 20:52:08

BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK

8gyerekes 2009.12.31. 23:24:12

nagykatinak!! Kedves valaki, ha te is lettél volna annyira bátor,hogy ezt az egészet megcsináld akkor te is telelhetnél melegebb éghajlaton.Így csak egy okoskodó liba vagy!/a kolléganőtök férje vagyok/A dolgokat nemcsak kritizálni kell, hanem megalkotni is.

8gyerekes 2009.12.31. 23:36:16

@2000111: Ez egy kicsit szíven ütött.Mi az,hogy mit keresnek a szakképzetlenek a gondozónők között?Szerinted,csak az tudja rendesen ellátni ezt a munkát,akinek papírja van róla?Szerintem meg nem kell ahhoz semmi,hogy valaki emberhez méltón,szeretettel foglalkozzon egy idős emberrel,segítsen neki,figyeljen rá,hogy érezze,hogy számíthat valakire.És aki ezt 5 hónapig végigcsinálta egy fillér nélkül,annak elhiheted,hogy mind ide való,mert abban több az emberség,mint bármilyen végzettség.Mindjárt éjfél,tovább nem hergelem magam,de kikérem mindenki nevében.Szerintem te nem is vagy közénk való.

bmarcsi szhely 2010.01.01. 21:34:40

@ÖREG PALÓC: NO COMMENT JELIGÉRE:
Tegnap és ma is itt volt a gondozónőm.Mint a többi nógrádi,ő sem kapta meg meé a pénzét.Közölte velem,hogy a fönőke kérdezi;hajlandó vagyok-e bruttó 300.-Ft/óra óradíjat fizeni a jelzőrendszeres szolgáltatásért és a gondozásért.Ez napi egy óra ellátással számolva,átlag 22 napos munkahónapot figyelembe véve 6.600.-Ft/havi díjat jelent.Nekem,mint krónikus betegnek a családom(élettársam és a két nagylányom+a vejeim)hajlandók fízetni.De nem tudom,mi lesz a többi,a körjegyzőségünkhőz tartozó,nálamnál betegebb,rossz anyagi helyzetben lévő;döntően egyedülálló gondozottal.Tekintettel arra,hogy a megyénk az egyik legszegényebb és munkanélküliek számában pedig az első helyezettek közé tartozó terület;attól tartok,hogy az ellátottak és a gondozók száma drasztikusan csökkeni fog.Ja!És még azt is mondta a gondozóm,hogy 2010.január 4.-től ő és a társai valamint mi,a gondozottak a kistérséghez fogunk elsődlegesen tartozni.
Mindenkinek kivánok egy boldogabb, jobb új esztendőt!
Tisztelettel:Karcsi bá Tisztelt Karcsi bá Szeretném meg kérni,hogy ezt a beírását magyarázza meg.hogy lehet,hogy önnek ilyen értesülései vannak,amiről sem a vezetők sem pedig a dolgozók nem tudnak? Köszönettel,ezúton szeretnék boldog új évet kívánni önnek.Bacsa Mária

megmentő 2010.01.02. 09:32:16

@bmarcsi szhely: Igen ez valóban így megy. Azt viszont elfelejtették leírni, közölni hogy egyenlőre az Alvinczi marad( hogy és miként a jövő héten választ kapunk ). A gyarmati kistérség megint magán akcióba kezdett és belesül . Ugyanis sokan nem vállalták a fizetést. Nem véletlen hogy a kistérség vezető nagyon ideges. Egyébként csak azok kerülnek át a gondozottak közül is akik menni akarnak. Az viszont tisztán látszik hogy nem fognak sokan fizetni ezért nem fog annyi gondozónő se kelleni. Vajon ezt is közölték velük. Például Honton nem lesz öt gondozónő hanem lehet hogy csak egy . Az se a kistérség alkalmazásában.

pótkerék 2010.01.02. 10:19:31

Én azért megkérdezném az érintett gondozó nőket ( akik még nem mondtak fel az Alvinczinél) és a gondozottakat is hogy ma 2.- van felbontották a szerződésüket. Írtak alá valamilyen iratot az új ellátóval ? Ugyanis ha 4-én akkor hogy kerülnek át hogy kezdik meg az ellátást?
@bmarcsi szhely: Talán azért nem tudnak róla mert helyben kihagyták őket? Egyre jobban érthető hogy vezetőink miért nem írnak fel semmilyen információt erre a bloggra. Ja és még egy külön szeretném megemlíteni Balla Mihály levelét ! Talán ha tett volna értünk valamit azt sokkal jobban díjaznám mint hogy hazug leveleket irkáljon. Ne akarjon más tollával ékeskedni.

Küzdő 2010.01.02. 13:25:47

@ÖREG PALÓC: "Tegnap és ma is itt volt a gondozónőm.Mint a többi nógrádi,ő sem kapta meg meé a pénzét.Közölte velem,hogy a fönőke kérdezi;hajlandó vagyok-e bruttó 300.-Ft/óra óradíjat fizeni a jelzőrendszeres szolgáltatásért és a gondozásért."
Szó szerint ! Nos .
1.Erről annyit hogy én is nógrádi vagyok és az ó év utolsó napjaiban megkaptam többed magammal a pénzünket.Igaz jó sok levonással de kaptam .
2. Érdekelne melyik főnöke mondta a gondozónőnek amiket idéz??
Ha lehet név szerint !

Uram ön rendkívül pontatlanul elferdítve közöl dolgokat.
Eddig is azt tette. A maga állításai nem bizonyultak több ízben igaznak. A jelige választás nem túl szerencsés. Inkább nevetséges öntől.
süti beállítások módosítása