HTML

Miről szól a blog?

Az Alvinczi Péter Szeretetszolgálattal kapcsolatban nagyon sok szóbeszéd látott napvilágot. Megtudjuk vajon valaha az igaz történetét? Hátha.... Egy blog azoknak, akik érintettek.... és azoknak akiket érdekel.

Friss topikok

Linkblog

2009.11.30. 19:54 ZZ

Napi 2009.11.30. Másodfokon a Pécsi Ítélőtábla döntött....., MÁK Elnök levele pénteken...

 Döntött a Pécsi Ítélőtábla. Másodfokon is elutasították a törlési kérelmet. Fellebbezésnek helye nincs!

Itt a letölthető dokumentum:

szeretetszolgalat.blog.hu/media/image/P%C3%A9csi%20It%C3%A9l%C5%91t%C3%A1bla_V%C3%A9gz%C3%A9s091104.pdf

Itt az első fok még egyszer:

szeretetszolgalat.blog.hu/media/image/SmB%C3%ADr%C3%B3s%C3%A1g_Joger%C5%91s_v%C3%A9gz091104.pdf

Pénteken Kis Ágnes a MÁK Elnöke levélben fordult az Önkormányzatokhoz és kistérségekhez adatszolgáltatást kérve Tőlük. Mindenki elolvashatja itt:

 szeretetszolgalat.blog.hu/media/image/k%C3%B6rlev%C3%A9l.pdf

Egy két dolog azért ezzel kapcsolatban, bár én nem vagyok szakember és biztos, hogy nem látom jól a dolgokat:

- Ha aznapi határidővel vissza is küldték az adatszolgáltatást a címzettek, honnan tudja a MÁK, hogy mennyi embernek kellene fizetést kapnia? Vagy azt, hogy hány embernek nyújt ellátást? (Az Alvinczi tudomásom szerint több helyen önállóan saját engedélye alapján végzi szociális ellátásait). Az FSZH ellenőrizte a nyáron és kora ősszel a területek egy jelentős részét. Miért nem Őket kérdezik?

- Vajon mi a célja az adatszolgáltatásnak? Bár nincsenek álomképeim ma már az ártatlanság vélelméről, de ......

- Mikor lesz az a pillanat amikor esetleg megkérdezik, vagy egyáltalán hajlandók leülni a Szolgáltatóval is?

Az elmúlt héten az Alvinczi Péter Szeretetszolgálat egyházi (hitéleti tevékenységének) vezetője időpontot egyeztetett Szűcs úrral. Reménykedve abban, hogy a valóságnak nem megfelelő híreszteléseket tisztázza, eloszlassa a félreértéseket és megkérdezze, mire van szükség a folyósítás megindításához. Megbeszélték, hogy ma (hétfőn), délután egy és három óra között fogadja az Igazgató úr. Ma felhívtam, hogy mi lett a megbeszélés eredménye.

Az alábbiakról tájékoztatott:

A Tiszteletes úr egy óra körül megérkezett, leadta a Szeretetszolgálat jövő évi normatíva igénylését (ma volt a határidő), majd átment a másik épületbe, hogy találkozzon Szűcs úrral. Sajnos ez a találkozó nem jött létre, mert az Igazgató úr titkárnője tájékoztatta Őt, hogy tárgyalópartnere negyed órája elment és nem is jön vissza. (Elmondása szerint tudják az elérhetőségeit, telefonszámát, de semmilyen jelzést nem kapott a megbeszélés elmaradásával kapcsolatban.)

A Tiszteletes úr próbálja továbbra is felvenni a kapcsolatot Szűcs úrral.

 

591 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://szeretetszolgalat.blog.hu/api/trackback/id/tr341564673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Panda78 · http://indafoto.hu/panda78 2009.12.02. 21:27:52

- Mi a közös vonásuk a politikusoknak és a pelenkának?
- ???
- Mindkettőt gyakran kell cserélni, és ugyanabból az okból.

zsófika szentendre 2009.12.02. 21:27:57

Komolyan feladom, már idegileg nem bírom. Eljöttem szabira, már dolgozni
sem tudok.Lassan elvesztem a hitem , a türelmemet.. mindent.
ZZZZZZZZZ ZZZZZZZZZZZZZ !!!!!

hatta_istvan 2009.12.02. 21:28:59

@sünike81:
Légyszíves ne kelts pánikot! Szó sincs olyan dologról, hogy nem lesz cég. Ne találgass. Ha nem bírod kivárni- mint én sem- lesd meg a Dr. House-t a dobozban.:D:D

téti (törölt) 2009.12.02. 21:30:44

@hatta_istvan: Sajnos itt már nem kell pánikot kelteni! Van az már 4 hónapja!

norwell 2009.12.02. 21:30:57

Mármint az írás a kisfiúról és az apáról.

hatta_istvan 2009.12.02. 21:34:04

A cigány álláshirdetésre jelentkezik, mint favágó.
- Hát cigány, milyen referenciamunkát tudsz felmutatni, hogy elnyerd az állást?
- Há' dikmá, á káláhári erdőt!
- Cigány, a Kalahári az nem erdő, hanem sivatag!!!
- Mosmá!

sünike81 2009.12.02. 21:36:00

@hatta_istvan: Igazad van nézzném is ha ott járna az eszem!nem pánikot kelltek én eddig a cég és a pozitív oldalon voltam de itt van 21:33 sms-be egy nulla infót kaptam amiből tök semmi nem derül ki!itt meg még ennyit sem!!!!!!!!!most már teljesen ki vagyok!Ha rossz hír azt is ide írhátnak már végre vagy meddig kell még itt gubasztani , nem hiszem el , hogy senki nem bámulja ezt a k....a blogot aki többet tudna!!

zsófika szentendre 2009.12.02. 21:36:33

@hatta_istvan: JÓÓÓÓ VÓÓÓT!!!
csak MARHA ideges vagyok!!!!!

téti (törölt) 2009.12.02. 21:38:36

@sünike81: Tudod, ez azért van / hogy nincs info / mert nincs infó! :) Mit írjon ZZ? Hogy bocs emberek, de nem tudunk semmit?

hatta_istvan 2009.12.02. 21:39:46

A radiológus magához hívatja a beteget:
- Van egy jó és egy rossz hírem, melyiket mondjam először?
- A rosszat, doktor úr!
- Rendben. A röntgenfelvételén egy nagy kiterjedésű, rosszindulatú tumor látszik!
- Hát ez szörnyű, és mi a jó hír?
- Photoshoppal el tudom tüntetni.

Nos... Jó éjt mindenkinek!!

téti (törölt) 2009.12.02. 21:40:12

Lenne egy költői kérdésem! December 15 után mire fogunk várni?

sünike81 2009.12.02. 21:40:26

pl emberek sajna nem jutottunk egyről a kettőre, vagy
emberek van kiút, vagy bármiiiiiiiiiit!!!!!!!!!

Vasból 2009.12.02. 21:43:02

@téti: Január 10-re!!Mert az idő alatt még a fű sem fog nőni :-(

zsófika szentendre 2009.12.02. 21:43:40

@téti: EZ A NAP KÉRDÉSE :)

Szerintem tudunk e venni olcsón kötelet ??????
Vagy száraz kenyérből és hideg vízből mit főzzünk karácsonyra???????

téti (törölt) 2009.12.02. 21:43:48

@sünike81: Szerintem itt nincs kiút! Úgy értem vagy fizet az államkincstár, vagy nem! Nincs más! Ha fizetni akarna, már rég megtette volna! Ergo.......

téti (törölt) 2009.12.02. 21:46:12

@zsófika szentendre: Ne olcsó kötelet akarj venni, hanem jó erőset, mert ebben az országban addig nem lesz rend, míg ilyen politikusok irányítják!

téti (törölt) 2009.12.02. 21:49:44

GB írta:

Korábban írtam, hogy szerdán minden területen személyes tájékoztatás lesz. Önöknél is.

Ehhez képest mindjárt 10 óra, és nem tudunk semmit!

sünike81 2009.12.02. 21:50:58

@Vasból: ja afejesek a parlamentből valamelyik luxus szigeten lógatják a .......mi meg itt maradunk füzetés nélkül!Mert nekünk nem más kell csak az a kis megérdemelt fizetés!!!!!!S nálunk nincs év végi osztalék, prémiumról, de nekik még az is !Hát ilyenkor megy el a kedvem Magyarnak lenni!!Peddig a múltat nézve büszkék lehetnénk ha a napjainkat nézzük peddig szégyen!!!!!!!!Ez a mai MAGYARORSZÁG!!!!
JA ÉS HOLNAP MIT MONDJAK A GONDOZATAIMNAK, AKIK NAP MINT NAP VÁRJÁK MI LESZ VELÜK?

Panda78 · http://indafoto.hu/panda78 2009.12.02. 21:50:59

@zsófika szentendre: küldtem neked egy mail-t,mert megígértem...

téti (törölt) 2009.12.02. 21:51:38

@téti: Most látom, hogy amit a kötélről írtam félreérthető! Természetesen az erős kötelet a politikusokra értettem! Remélem nem értetted félre!

téti (törölt) 2009.12.02. 21:53:34

@zsófika szentendre: Hülyülök! :)) Magamnak küldtem a neked szánt üzit!

sünike81 2009.12.02. 21:53:52

@téti:HA MEG VAN MÉG EGYÁLTALÁN A mák-NAK AZ A MAJD 2 MILLIÁRD FT?
De gyanús, másképp miért húzznák , hónapról-hónapra??????

mit? 2009.12.02. 21:55:21

@téti: Itt sasollak ám benneteket, a viccek jók, a beírásaitokkal egyet értek, de ma nagyon nyugodt vagyok, talán ez a vihar előtti csend!?? Ám az is lehet, hogy nagyon kifáradtam!:))Politika!!ne eddig még jó volt a gyomrom, de már a szótól hányingert kapok. Jó éjszakát mindenkinek!

zsófika szentendre 2009.12.02. 21:57:51

@mit?: Jó az nem lesz, ha nem kapok valami pozitív infót. Már aludni sem tudok.
NEKED jó éjszakát kívánok!!!

téti (törölt) 2009.12.02. 21:58:14

@sünike81: Szerintem nem az a baj, hogy nincs meg a pénz. Ha jól tudom, májusban utaltak utoljára. Akkor még csak volt!? Inkább valaki nagy üzletet lát ebben a dologban, és meg akarja kaparintani magának! Mi meg közben szívunk! Nem is kicsit!

sünike81 2009.12.02. 21:59:26

További jó estét én feladtam szerintem semmi értelme, inkább nézzem a született feleségeket hátha jobb kedvem lesz tőle!!
JÓ ÉJT MINDENKINEK!!!!!!!!!

zsófika szentendre 2009.12.02. 22:00:15

@Panda78: A freemail-em nem jön be, ha megtennéd , hogy a ( fannika61@gmail.com - ra elküldenéd!
léééécccciiiiii köszönöm

sünike81 2009.12.02. 22:01:21

@téti: LEHET IGAZAD VAN EZT MÁR MI IS FONTOLLGATUK, BÁNUM IS KI VESZ ÁT MINKET CSAK KAPJUK MEG A 4 HAVI FIZUT, JA ÉS UTÁNA MŰKÖDJÜNK TOVÁBB!!!!

totty55 2009.12.02. 22:01:29

"Vesztegetés, hűtlen kezelés és más bűncselekmények gyanúja miatt nyomozást rendelt el a 4-es metró építése és a Margit híd felújítása kapcsán a Fővárosi Főügyészség - számolt be a köztévé szerda esti Híradója.
A büntetőeljárás ismeretlen tettes ellen indult, gyanúsított még nincs."

Akkor most mennyi pénzt tud sporolni a mák?
Akik a főpolgármesteri hivalatban dolgoznak nem fognak fizetést kapni egy darabig?

téti (törölt) 2009.12.02. 22:01:31

@sünike81: Neked van igazad! Én is megyek! Nem idegelem itt magam tovább! Jó éjszakát mindenkinek!

zsófika szentendre 2009.12.02. 22:01:58

@téti: NEM CSAK TE , én is hülyülök mááááááááááááááár.........

téti (törölt) 2009.12.02. 22:04:00

@totty55: Lehet, hogy már a választásokra gyűjtik a lóvét!

sünike81 2009.12.02. 22:06:09

@téti: CSAK Gyüjtsék!
Nem baj érik már a narancs hervad a piros szegfű!!!!!!!!!

8gyerekes 2009.12.02. 22:08:20

Sziasztok!Látom mindenki nagyon türelmetlenül várja az infókat.Sajna én csak most tudtam gépközelbe jönni,és legelőször az e-mailjaimat néztem meg.Nekem már 18.30-kor elküldte a vezetőm azokat az infókat,amiket már előttem más is feltett ide.vagyis:kérik a türelmet dec.15.-ig(megjegyzem,azt nem Írta,hogy addígra lesz fizu),szombat de.10 ó.-kor több helyen összehívják a dolgozókat,és gyertyagyújtás mellett adják át a petíciót a képviselőknek.Nálunk pl.nem lesz,aki akar a legközelebbire mehet el(én Veszprém térségből vagyok.)És még az aláírások,amiket szintén említettek már,tehát alá kell írni,hogy mi igenis dolgoztunk,alá kell iratni a gondozottakkal is,és a rokonaikkal is.Szóval ennyi volt az e-mail.Szerintem ebben nincs semmi titkos,de az az érzésem,hogy ez megint csak időhúzás,mert nem értem,hogy ezek a dolgok mit oldanak meg.Ha aMÁK kifizetné akár csak a dolgozók jövedelmét,vagy kaptunk volna más helyről kölcsönt,akkor erre mi szükség?Remélem hamarosan választ kapunk ZZ.-től erre,mert így szerintem ez megint csak egy nesze semmi fogd meg jól.Azért én még mindig remélem,hogy megoldódik ez az ügy,képzelhetitek,hogy nekem 8 gyerekkel mennyi esélyem van másik állásra.

téti (törölt) 2009.12.02. 22:08:21

@sünike81: Csak csendben jegyezném meg, hogy eddig még a narancs se csapott az asztalra! Vagy lemaradtam valamiről?

ÖREG PALÓC 2009.12.02. 22:08:37

Kedves sünike81-Marika!
Neked és mindenkinek aki e blogot ma nézte,egy jobb éjszakát kivánok!
Marika,téti kezdi pedzeni a gondok eredetét!Tudod miről írtam itt korábban!
Szerintem G.B és/vagy Z.Z.M.csak ad majd valami infot holnap.Szálasi azt mondta az akasztófa alatt:KITARTÁS(Ausdauern)!Elnézést a keserű beszólásért.
Tisztelettel:egy gondozásra utalt gondozott

téti (törölt) 2009.12.02. 22:12:39

@8gyerekes: Mi a jó francnak kell aláírnunk, hogy dolgoztunk? Meg a gondozottaknak? Ott vannak a gondozási naplók! Nézzék meg, hogy melyik nap melyik percében melyik gondozottnál voltunk!!!!!! A gondozottak azt már aláírták, tehát valós adatok!

sünike81 2009.12.02. 22:15:36

@téti: Igen lemaradtál 4 havi fizetésről!!!!!!!
8 gyerekes el hiszem én 3 gyerek mellett nem tudok labdába rúgni?Neked mennyi idősek?

sünike81 2009.12.02. 22:16:40

@ÖREG PALÓC: Köszönöm karcsibácsi!Remmélem Edina hamarosan jobb hírekkel szolgál majd!
jó éjt!

téti (törölt) 2009.12.02. 22:18:02

@sünike81: Tudod, hogy nem úgy értettem! Ne érts félre, nekem semmi bajom a naranccsal, csak néha elkeseredem, mert nem érzem, hogy ők, vagy bármelyik másik kiállna mellettünk!

sünike81 2009.12.02. 22:20:51

Igen igazad van , de sajnos a narancsot, jellenleg elnyomja a szegfű illata!:)Érted?Nem akarok itt politika fórumot nyitni de sajnos a Libapásztortól semmit jót ne várjatok!!!!!!!A libások már lógtak, ne tán rajtunk gondozónőkön a sor???

8gyerekes 2009.12.02. 22:21:01

@zsike: Sajna semmi más infó nem jött,csak ennyi.azért írtam,hogy ezzel nem nagyon vagyunk előbbre.@sünike81: 23-Fanni,21-Patrik,18-Martin,16-Rajmond Richárd,10-Kevin Jeremi,8.5-Filip Dominik,5-Sarlott Melani,2-Benett Benjamin.Szóval mindenből kiveszem a részem,a bölcsistől a felnőttig.

sünike81 2009.12.02. 22:24:28

@8gyerekes: ez aranyos!Sok kitartás kívánok!Csak nem teszik meg velünk azt hogy itt hagynak pénznélkül!

téti (törölt) 2009.12.02. 22:24:43

@sünike81: Hát azt gondolom, hogy tényleg rajtunk a sor. Kicsinálnak bennünket! Azért írtam feljebb, hogy jó erős kötél kell, mert másképp nem lesz soha rend ebben az országban!

sünike81 2009.12.02. 22:25:55

@ÖREG PALÓC: Ja Karcsibácsi küldtem egy emailt elolvasta??

téti (törölt) 2009.12.02. 22:26:10

Az előbb már elköszöntem, de mostmár tényleg megyek. Holnap korán kezdek melózni! Sziasztok!

sünike81 2009.12.02. 22:27:32

Én is megyek mert itt infó már nem lesz!
jó éjt !!!!!!

8gyerekes 2009.12.02. 22:34:08

@téti:Nem a főnökeinknek kell bizonyítanunk,hogy dolgoztunk,hanem ezeket az aláírt papírokat akarják átnyújtani gondolom a minisztereknek,ahol egyesek(pl.Katona Tamás )szerint ennél a cégnél még mindig csak 53 ember dolgozik.Ja,meg azt is írta,hogy a Bea helyett kijelöltek 3 embert,aki majd intézkedik a nevünkben,mint munkavállalók,és szeretnék elérni,hogy mindenről Írásos jegyzőkönyvünk legyen.Amiről eddig nem kaptunk.pl a kabinetűlés stb.@sünike81:Mire Írtad,hogy aranyos?A sok gyerekre,vagy a neveikre?Sajna fiú többség van,ugyhogy rendesen ki szoktak csinálni.

8gyerekes 2009.12.02. 22:41:59

@téti:Az előbb írtam egy jó hosszú válazt,de nem küldte el a gép,és még ki is törölte,de már nem írom le újra,mert elmentél aludni.@sünike81: Mi az aranyos?a sok gyerek,vagy a nevük?Sajna nem jó az arány,túl sok a fiú,rendesen ki is csinálnak idegileg.Most meg még ez is.És azért nem kaphattam krízissegélyt ,mert van munkahelyem.Ha kisebbség lennék,már rég kaptunk volna.Az egyik kis öregem javasolta is,hogy bokszoljam be magam.Ez teljesen komoly.

Sophia76 2009.12.02. 22:43:04

Azért nem szép dolog a vezetőségtől,hogy nem küldött ma infót,mert azt hiszem mi-akik kitartunk-ezt igazán megérdemeltük volna.Lelombozó!

suzveg 2009.12.02. 22:43:32

@ÖREG PALÓC: Öreg! Most húzzon el innen a büdös picsába, a román nevek hiteles leírásával, a rizsáival., a vélt és valós sirámaival, a nyálas - mindenkit kenegető - stílusával, valamint az 1989 előtti gyakorlatával egyetemben. Milyen baromságokkal próbálja itt kábítani az embereket? Először azt hittem, hogy - bár letűnt idők letűnt korát véltem felfedezni - próbál segíteni. Most látom, hogy elszenvedett - saját hibájából vagy egyéb módon ,mind1 - keserveit próbálja regénybe önteni, hihetetlenül agresszív, befolyásoló módon! - nem elvitatható - választékosan megfogalmazva, sokak számára érthetetlen gondolatokat fűzve. Bejegyzéseit ezerféle aláírással maga által megtámogatva!!! Öreg! Levettem Rólad a kezemet! - még gyűjtést is szerveztem volna a telefonos kapcsolatod érdekében, én hülye!!! - de örülj neki, hogy nem így történt! Már Rád helyezném a praclimat - legalábbis itt a gép előtt így érzem -, de abban nem lenne sok köszönet!, de sérült tested, lelked és agyi kapacitásod visszafogottságra int! Keresd az utat PathFinder, de ne itt baszdmeg, hanem javaslom a falu szélén!!! Ott úgyis vagy kocsma van, vagy parcelláznak....

8gyerekes 2009.12.02. 22:45:37

@zsike: Ne haragudj,hogy nem i-mailbam válaszolta,de már atöbbiek elmentek aludni,én meg annyira nem értek a géphez,hogy ott válaszoljak.

ZZ 2009.12.02. 22:46:24

@ÖREG PALÓC:

Tisztelt Uram!
A Szeretetszolgálatnak nem a Püspök úr a lelki és hitéleti vezetője. Bár abból a szempontból nem érdekes, hogy nyilván Őt sem fogadták volna.

8gyerekes 2009.12.02. 22:50:13

@dragfor: Azért ez egy kicsit durva reakció,nem gondolod?Semmire sem mész azzal,ha káromkodsz,csak magadat járatod le.Mindenkinek lehet véleménye ,de azt lehet normális hangnemben is közölni.Min húztad így fel magad?

suzveg 2009.12.02. 22:56:03

@8gyerekes: Durva. Káromkodunk. Lejáratom magam? Azon húztam fel magam, hogy bmeg nélkül is leírtam már 100x. Arra nem figyel senki!!!

8gyerekes 2009.12.02. 23:03:09

@dragfor: Olvastad az új infót?inkább azzal foglalkozz,és ne mérgelődj.Igaz azzal sem nagyon vagyunk elöbbre.

bűnüldöző 2009.12.02. 23:05:09

Az Alvinczi Péter Szeretetszolgálat dolgozói reménytvesztetten várják nap mint nap a 4 hónapja ki nem fizetett bérüket!!!
Felháborító ez a macska-egér játék! Itt ebben a "törvénytelen" országban ahol nem az a lényeg, hogy ennyi idős ember ellátását potom! pénzért emberek százai ellássák, hanem az, hogy maguknak minél több maradjon. MÁK vagy Minisztérium, már nem tudni. Talán már harc a választásokért? Hát itt már minden megtörténhet! Csoda hogy az utolsók között kullogunk az Unióban?
Hát a gerincesség rég elveszett odafönn! Undorító! Az ország pénzét herdálják! Számla nélküli juttatások, adómentességek, drága autók külföldi villák! Ott nincs ellenállás?
Itt igaz CSAK idősekről és minimálbérből élőkről beszélünk!
A lelkiismeret már megszólalhatna azokban, akik azokból élnek akik az "igát" huzzák? Vagy már nekik semmit nem jelent egy idős ember???!!!!! Egy biztos, hogy egyszer ők is megöregszenek, de kívánom nekik hogy ne legyen egy ember sem a közelükben aki egy pohár vizet odatesz az asztalra, ha nem tud érte menni!!!!!!
Ezeket az embereket hamarosan utol fogja érni a nép haragja, akik ennyibe veszik egy család és benne az idősek, középkoruak, gyerekek életét.
Lábbal tapossák az EMBERI JOGOKAT itt Magyarországon 2009-ben!!!!

ÖREG PALÓC 2009.12.02. 23:17:48

Tisztelt ZZ!
Én ezt nem is állítottam!Arról írtam,hogy az újabb elmarasztaló 2 médiahírben azt a tényt közlik;ogy a HMRKE-nak és annak magyarországi egyháztestének(KÁLVIN JÁNOS PRESBITERI MISSZIÓ)ugyanaz a lelki és a világi vezetője:Kopácsi-Kettős János szuperintendáns főtisztelendő úr.Ha én voltam félre érthető,elnézést.
Tisztelettel őszinte híve

ÖREG PALÓC 2009.12.02. 23:21:35

Mindenkinek azt tanácsolom,hogy a mai Z.Z.M.által feltett hírek után folytassuk a blogbejegyzéseket.Mert már tapasztalhattuk,hogy a szerver tulajdonos moderátora az újabb vezetői híroldal feltéte után megtöri a régebbi blogbeírásokat.Viszlát tehát a mai 12.02.-ei Z.Z.M.bejegyzés utáni blogrész-fórumon.
Tisztelettel:egy nem teljesen kibic

8gyerekes 2009.12.02. 23:22:44

@bűnüldöző: Teljesen egyetértek veled!Én is már mióta ezt hangoztatom mindenhol,de senkit nem érdekel,vagy akit igen az meg nem tud a sajnálaton kívül semmit tenni.De arról bezzeg beszélnek,hogy az állami dolgozók fel vannak azon háborodva,hogy JUTALOMKÉNT,csak a fizetésük 2X-ét kapják(tegnap írta valaki,hogy ez átlag havi:580 ezer Ft)ugyanis eddig a 8X -osát kapták.Nem értik,hogy amit megígértek nekik év elején,azt miért nem teljesítik.Mi csak a jogosan járó ,már ledolgozott minimálbérünket kérjük,de ez nem érdekel senkit.Na ez elég durva!

bmarcsi szhely 2009.12.02. 23:33:47

@ÖREG PALÓC: TISZTELT URAM TALÁN IDEJE LENNE EGY PICIT VISSZA FOGNIA MAGÁT VAGY ÚGY GONDOLJA HOGY A BLOG RÉSZ-FÓRUMOT IS ÖN VEZETI?

8gyerekes 2009.12.02. 23:39:05

Én azt hiszem mára mindenkitől elköszönök,jó éjszakát nektek is!

suzveg 2009.12.02. 23:39:45

@8gyerekes: Olyan aranyos vagy! Olvastam. Lefordítom: ugyan már nem tudni, hogy ki vezeti a céget, de eddig is Ti(MI) tartottátok életben, azzal, hogy bíztatok, ingyen dolgoztatok, most küzdjetek meg a jövőért(lesz még munkahely?), meg a jelenért(éhen döglünk?). Delegálunk, hátha Ti nagyobb befolyással bírtok!!! Számonkérhetsz nindenkit, mert papírod van róla! Meg még mennyi mindenről van papír...!!!! Jöjjön a további bmeg??? Pedig én már moderáltam magam...

suzveg 2009.12.02. 23:50:39

@bmarcsi szhely: Marcsi! Olvastad a 22:43 körül írtakat? Én már nem fogom vissza magam! Nincs értelme, a Zoli ezzel a PainthFinderrel feleselget! Vagy engem moderálnak, vagy magamat én(jelen pillanatban nem sok esélyt látok erre!), vagy én mást, DE: nem vagyok áruló mint a pezsgőzés napján elhangzott, hanem pusztán azt szeretném, hogy a lehetőségekhez képest normalizálódjon a helyzetünk!

8gyerekes 2009.12.02. 23:51:46

@dragfor: Hát én sem sok esélyt látok arra,hogy amit nekik nem sikerült május óta elintézni,azt majd most ennek a 4 embernek sikerül 13 nap alatt?Bár úgy lenne!De kicsi rá a realitás.Szerintem.De csúnya szavak nélkül is megértjük egymást.Remélem az első mondatod,.. nem gúnyos hangsújjal gondoltad.Tudod én nem bántani akartalak,de a gyerekeimre is rászólok,ha így beszélnek.(pedig a 4 nagynál előfordul.23,21,18,16,éveseknél.)

suzveg 2009.12.02. 23:57:45

@8gyerekes: Nem volt gúny benne, így gondolom,sőt minden bejegyzésed olvastam, tisztellek. A szöveg pedig...: bocs' de férfiből lévén néha az "az" szót is használom, nem Neked szántam, a srácok meg úgyis beosztják gondolom. Az enyém 10 éves, de hallottam már néhány dolgot tőle, de elég csak elé menni az iskolába és hallgatni a kollégáit...

8gyerekes 2009.12.03. 00:02:13

@dragfor: Akkor oké!most már tényleg megyek,jó éjt!

ÖREG PALÓC 2009.12.03. 00:05:03

Kedves bmarcsi szhely!
Már a korábbi blogtöréseknél is jeleztem,hogy a párbeszédek logikai menetét a szerver tulajdonosának moderátora szakítja meg esetenként azzal,amit az Alvinczi vezetői hírként feltesznek.Gondolom,ezt a figyelem centralizálása miatt teszik.ZZ kijelentette,hogy nem ő moderátorkodik.Én sem azt teszem.Természetesen nem kivántam Önt befolyásolni,hogy melyik blogrészbe és mit ír.Már megbocsásson,én csak;mint informatikus alkalmazkodom a szervert(magyarul az Alvinczi-nek fórumblogot bíztosító)üzemeltető cég szisztémájához.Egyébként higgye el,két csigolyasérvvel a hátamban egy speciális székben ülve nem poénkodni és másokat izélgetni,netán szórakozásból vagyok itt.Még két hete azt se tudtam,hogy ez a blog létezik.Azért jöttem erre a blogra,mert az egyik gondozom megkért,miután megadta a blog websíte azonosítóit;figyeljek,szóljak hozzá,ha kell adjak tanácsot;mert neki nincs PC-je.Azóta a falunkban és a társ-faluban többen megkerestek ugyanezzel a feladattal.Ha Önt zavarja,hogy "ide pofátlankodtam"mint gondozott,és merek véleményt nyilvánitani;nagyon sajnálom.Én figyeltem az Ön bejegyzéseit és szimpatikusnak,emberi hangvételűnek találtam.Ezért eddig se,de ezután sem illetem kritikával.
Tiszteletteljes kézcsókkal:egy 1966 óta számítástechnikával-informatikával is foglalkozó rokkant nyugdíjas

suzveg 2009.12.03. 00:21:42

@ÖREG PALÓC: Mellik országban foglakoztál 66-ban szt-val + informatikával? 20 évesen! Kis polihisztor, gondolom a csöves technikáról csak az jut eszedbe amikor kiviszed megkönnyeztetni a bohócot!!!

suzveg 2009.12.03. 00:28:13

@dragfor: Az és-vagy kapu, illetve a vagy-és az látom megy!!! Azért, mert a "megbízóidnak" nincs gépük, ne próbálj megvezetni senkit! Nagyon utálom ezt a stílust, itt is mondom: húzz el innen a bánatba!!!

suzveg 2009.12.03. 00:34:25

@dragfor: Dühömben magamnak címeztem, De Neked szólt Öreg Palóc, Útkereső, Gondozásra szoruló, Rokkant nyugdíjas, Informatikus, Gazdasági szakember, Igaszságügyi szakértő vagy a faxom tudja ki + az elmúlt idők iskolázott csökevénye.

Dolgozó11 2009.12.03. 00:36:54

@dragfor: NAGYON KÉRLEK!!! ))))))))

bmarcsi szhely 2009.12.03. 00:37:55

@ÖREG PALÓC: Tisztelt uram ne haragudjon de úgy gondolom hogy ilyen tanult emberrel nem vitázhatok mint ön és tiszteletből sem teszem ide fel a lapra amit gondolok önről.Bár ki bár mire kérte önt az engem nem zavar de az hogy mindenbe bele ártja magát az már igen.mivel én nem vagyok "nagy szám"csak egy egyszerű gondozónő aki az idősek testét és lelkét ápolja ezért kérem pihenjen le mert nagyon késő van. NYUGODALMAS JÓ ÉJSZAKÁT

suzveg 2009.12.03. 00:38:49

@ÖREG PALÓC: Elborult az elmém!!! a 00:28-as és a 00:34-es téma természetesen Neked szól!

suzveg 2009.12.03. 00:41:13

@Dolgozó11: Mire? Szívesen, ha jók a célok, rám számíthattok!!!

suzveg 2009.12.03. 00:43:23

@bmarcsi szhely: Én is ezt mondtam: Pihi...

Dolgozó11 2009.12.03. 00:47:47

@dragfor: Nyugodj meg kérlek!
Próbálj meg pihenni!

bmarcsi szhely 2009.12.03. 00:48:36

@dragfor: jó éjszakát neked is te is pihenj ne mérgelödj

suzveg 2009.12.03. 00:54:06

@Dolgozó11: @bmarcsi szhely: Tényleg aranyosak vagytok! Jó éjszakát Nektek is, dühömben még dolgozom egy kicsit. Szép álmokat!

bmarcsi szhely 2009.12.03. 00:55:58

@Dolgozó11: TE NEKED IS JÓ ÉJSZAKÁT PRÓBÁLJ MEG PIHENNI REMÉLJÜK A HOLNAP JOBB LESZ NYUGODALMAS JÓ ÉJSZAKÁT MINDENKINEK

sünike81 2009.12.03. 06:53:17

Hát láttom este semmi jót nem kaptunk!!Tehát így marad a várakozás:(Csak mint többen írták jönn a karácsony!

sünike81 2009.12.03. 06:59:12

@dragfor: Bocsi de nem dondolod, hogy dúrva amiket öregpalócnak írtál?
Megkérdezném, te milyen szociális gondozónő vagy?
Hogy adsz lelki támogatást a gondozataidnak?Mert ha ilyen módon részvétem nekik!!!!!!

téti (törölt) 2009.12.03. 07:13:37

@dragfor: Szia!
Kb egy hete írtam neked egy e-mailt.
Megkaptad?

suzveg 2009.12.03. 08:46:25

@téti: Szia! Megkaptam köszönöm, válaszolok rá délután.

sünike81 2009.12.03. 09:13:25

@dragfor: Bocsi nemtudhattam , hogy férj vagy , de akkor sem bweszélhesz így senkivel!Inkább közös kitartás kellene de ,sajnos én már feladtam!Igaza volt annak aki azt írta ,itt macska -egér játék folyik!Eddig volt erőm, türelmem, de úgy láttom itt vége mindennek, csak jönnek a hónapok és a fizetésünk meg sehol!!!!!!!!!!

ÖREG PALÓC 2009.12.03. 10:21:04

Tisztelt dragfor!
1966-ban,miután kirugtak a Műszaki Egyetemről verekedés(a menyasszommal akart szórakozni egy tanársegéd) miatt;elhelyezkedtem íyukkártya-nagygépkezelőnek.Ugyanakkor felvettek a Közgázra,esti hallgatónak.1966-év végén -az egyetemi tanulmányaim mellett-megkezdtem a KSH SZÁMALK-nál különböző számítástechnikai tanfolyamok elvágzést.Végzettségeimre tekintettel elemző szakközgazdász és informatikai rendszerszervező vagyok.Továbbá könyvvizsgálói képesítésem is van.Dolgoztam az IM Igazságügyi Könyvszakértői intézeténél,mint gazdasági büncselekményeket vizsgáló bírósági igazságügyi szakértő.Mindez nem tartozik Rád,ha már letegeztél az engedélyem nélkül.Ha rajtam töltöd ki az Alvinczivel kapcsolatos problémáidat;további jó szórakozást.Nyugodj meg, a kialakult helyzetben nekem már nincs több szakmai mondanivalom.Jöjjön,aminek jönni kell!Tisztelettel:egy eddigi szimpatizánsod

ÖREG PALÓC 2009.12.03. 10:24:55

Tisztelt bmarcsi szhely!
Ha kegyednek ezen a blogon az a legnagyobb problémája,hogy én ide beírtam;megnyugtatom;bbe a blogrészbe már nem írok többet.
A kialakult helyzetben pedig tényleg nincs mit szakmailag mondanom.
Tisztelettel
süti beállítások módosítása