HTML

Miről szól a blog?

Az Alvinczi Péter Szeretetszolgálattal kapcsolatban nagyon sok szóbeszéd látott napvilágot. Megtudjuk vajon valaha az igaz történetét? Hátha.... Egy blog azoknak, akik érintettek.... és azoknak akiket érdekel.

Friss topikok

Linkblog

2009.12.03. 20:10 ZZ

2009.12.03. Napi hírek...

Ma két intézményben három állami szervezet képviselőjénél tárgyalt a négy meghatalmazással rendelkező vezető.

Minden megbeszélésen megerősítették, hogy a dolgozók kifizetésének kérdése napirenden van még kormány szinten is.

Valóban nehéz tényeket írni a mai napról, mert a döntésekről már elég sok szerv hallott, de mivel semmilyen leírat nincs a kezükben, egyenlőre nem nyilatkozhatnak hivatalosan az ügyben. Ameddig ez nem jelenik meg hivatalos közlemény formájában addig én nem írok ide többet. (Ezt már jeleztem többször.)

A képviselők bemutatták a meghatalmazásaikat, így elmondásuk szerint mindenhol tárgyalópartnernek tekintették Őket.

Bejelentkeztek a Köztársasági Elnök úrhoz és jövőhét elején a Pénzügyminisztériumba is el szeretnének jutni.

Minden térségben a gondozók keressék vezetőiket, ha vannak tények, amik papír alapon is megjelennek és megkapom, azonnal felteszem a blog-ra.

 

 

 

560 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://szeretetszolgalat.blog.hu/api/trackback/id/tr941572098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ÖREG PALÓC 2009.12.06. 21:01:31

Kedves hatta istván Úr!
Mint ahogy eddig is;most is egyetértek Önnel.Ide értve az utolsó két bejegyzését is.
Tisztelettel:Karcsi bá

csak pozitívan 2009.12.06. 21:10:12

@Csacska csacsi: Hát erre én is kíváncsi lennék! De tudod mi a mondás: "Legjobb védekezés a támadás!!!

csak pozitívan 2009.12.06. 21:11:59

@csak pozitívan: Ne haragudj,hogy letegeztelek, de azt hiszem mi valamilyen szinten más véleményen vagyunk mint a PEPEDék csapata.

Pandabocs 2009.12.06. 21:13:33

"Kedves Kollégák"!
Ritkán olvasom a blogot.Nekem ez már durva,pedig fizut 5hónapja nem láttam.
A vezetőket pedig kérdés esetén mindig elértem telefonon, e-mail-ben.
Választ is kaptam kérdéseimre.Most minden dolgozó a karácsony és pénztelenség miatt ideges(én is)
Ne legyen ennyi durvaság,tiszteljük meg ennyivel egymást!
Köszönöm!!!!

hatta_istvan 2009.12.06. 21:20:42

@ÖREG PALÓC:

Üdvözlöm Karcsi bá'!!!

Hogy telt a hétvége? Remélem a körülményekhez képest jól!
Mikulás járt-e arra?

Nálunk a fiam hatalmas élményben részesült)))

hatta_istvan 2009.12.06. 21:35:29

Az imént beszéltem egy sofőr kollégával...

Nagyon örülök, hogy azért "mi" egy véleményen vagyunk!!

Ha van még sofőr aki olvassa a blogot, szívesen venném ha megkeresne az e-mail címemen:

hattaistvan@gmail.com

ÖREG PALÓC 2009.12.06. 21:58:20

Kedves hatta_istván!
Én most már két éve,hogy a betegségeim miatt is,semmilyen ünnepi alkalomkor nem tudom meglátogatni az unokáimat.Sőt,ajándékokat sem tudok nekik venne,mert a gazdasági váltság miatt tönkre ment az egyéni vállakozásom.A családom meg a barátaim tartanak el,és 2 bank indított behajtást ellenem.DE az élettársam minden hétvégén itt van nálam.Most is itt volt,és eljátszottam neki,hogy én vagyok a MIKULÁS.
Ezért is tudok itt mindenkit,meg a gondozóimat megérteni az anyagi helyzetük miatt.
Hát ez is motívált;mert én,mielőtt végképp leköltöztem a falunkba;minden vagyonomat szétosztottam aí családomba.Soha nem híttem volna,hogy 63 évesen nekem mások támogatására lesz szükségem.Azért abban híszek,hogy az én ISTENEM segíteni fog rajtam is.
Karcsi bá, a luzer

Hajni44 2009.12.07. 06:52:45

Jó reggelt mindenkinek. Ismét hétfö van. Ma lesz friss info? Olvastam a hétvégi hozzászólásokat és úgy gondoltam ebböl az adok-kapokból inkább jobb kimaradni. Nehéz ez a helyzet mindenkinek.

Hajni44 2009.12.07. 06:53:51

@szm71: Mártika nem ért át a mail vagy tán elfelejtettél?:)

mahjong · mahjong.blogja.hu 2009.12.07. 08:09:20

EZ A SOK ACSARKODÁS CSAK A REMÉNYVESZTETT EMBEREK ELKESEREDÉSE MIATT LEHET...ÉN IS ÍGY GONDOLOM, HOGY KELLENE MÁR AZ A BIZONYOS ÖSSZEG, DE SAJNA NEM LESZ, BE KELL LÁTNI, A HETEK MEG CSAK MENNEK... MINDENKINEK NYUGOD NAPOKAT, MEGYEK KICSIT DOLGOZNI...

Kyrenia 2009.12.07. 09:05:59

Jó reggelt Mindenkinek! Péntek óta nem olvastam a blogot, de sajnos úgy veszem észre, hogy tovább romlott a helyzet. De örülök, hogy nem csak engem zavar, hanem mást is! És tökletesen egyet értek Hatta Istvánnal!
Remélem ettől függetlenül kapunk ma valami jó hírt is!

várok a pénzemre 2009.12.07. 09:31:27

Sziasztok! Hát ahogy olvasom a blogot, van aki keményen odaszólogat a másiknak! De van valami értelme?? Mindenki feszült a pénz miatt , ez érthető , köztük én is , de ne egymást okoljuk már érte , inkább összekéne fogni , esetleg együtt többre mennénk nem??

teleapohár 2009.12.07. 09:40:02

Sziasztok!
nem igen olvstam mostanában a történeteket.
Az én véleményem:
Napokig azt mondták hogy majd megyünk Pestre aztán kiderül mi lesz.
Megjöttek mi volt: JA hát ami fent történt az nem nyilvános.Ez szerintetetek korrekt?

Ápoló 2009.12.07. 10:46:46

@ÖREG PALÓC: Kedves Karcsi Bácsi!
Engedje meg, hogy így szólítsam. Minden bejegyzését olvasom, egyet is értek Önnel az esetek többségében, köszönöm, hogy próbál tenni értünk, illetve azt is, ha csak lélekben velünk van.Amiért Önnek címeztem ezt az írásomat, annak különösebb oka nincs, csak annyi, hogy az egyik hozzászólásában érinti azt, amit én is meg szeretnék osztani a kollégákkal,Beával, ZZ-vel és
természetesen Önnel.Ez pedig a FELELŐSSÉG. Kedvenc idézetem a Kis hercegből való:"...mert egyszer s mindenkorra felelős vagy azért, amit megszelídítettel!..." A család iránti felelősség nem kérdés.Bár mostanában elgondolkodom azon, hogy nem volt-e részemről felelőtlenség egy másik, nemes cél érdekében ilyen kilátástalan/Karácsony előtt 2 héttel, pénz nélkül/ helyzetbe hozni a gyermekeimet.
A másik az idősek iránti felelősség, amiről Ön is írt. Ez egy másik vérző seb a szívemen. és itt egy kicsit másképp gondolom, mint Ön. Mi, akik mostanáig kitartottunk,mindent /család anyagi biztonságát,fáradságot,időt,saját magunkat/háttérbe helyeztük azért,
hogy az időseknek segítsünk, megteremtsük számukra azt a biztonságot, amit az alatt a néhány hónap alatt megszoktak, mert hozzászoktattuk Őket. DE. Én úgy gondolom, hogy ennek a felelősségnek az oroszlán része a főnökeinké kell, hogy legyen.Nem a mi felelősségünk, hogy most ott tartunk, ahol. Ezzel nem azt szeretném mondani, hogy teljesen az övéké, de, hogy nem a miénk, az biztos. Higgye el, én minden reggel úgy ébredek, hogy most mit fogok mondani a gondozottaknak.Mert ugye kérdeznek.A legrosszabb az, hogy nem tudok mit mondani, mert én sem tudok semmit,illetve szerintem nem az én dolgom az ilyen jellegű tájékoztatás.
Úgy gondolom, hogy nálam a 15.-e sorsfordító lesz.
Akkor mi lesz a gondozottakkal, hiszen nem velem kötöttek szerződést, hanem a szeretetszolgálattal!Egy gondozónő kiesése nem azt jelenti, hogy 10 gondozottat kihúzunk a listáról. Lesz, aki Karácsony előtt összesöpör, bevásárol, gyújtóst vág?...Az én lelkiismeretem tiszta, a végsőkig megtettem mindent, még annál is többet. Kíváncsian és szomorú szívvel várom, hogy kinek a lelkiismerete fog megszólalni ez ügyben. Ez lesz csak az igazán nagy felelősség!
Jó egészséget és minden jót kívánok Önnek!

Évi42 2009.12.07. 10:52:52

Sziasztok!
Általában figyelemmel kísérem a beírásokat,elkeserítő ami itt megy.
Ami viszont a legjobban felháborít az az,hogy eltűnt az a tény,amiért a blog létrejött.Csak a pocskondiázás,a hízelkedés,és a marha nagy titkolózás.Ez lett belőle.Mit csodálkoztok,hogy avezetők nem tesznek fel híreket?Kinek,és minek tennének?Ha valaki tud is valamit,az titkos,meg csak bizonyos körökben terjedhet,nem az a lényeg,hogy azok az emberek akik még egy kis reménnyel bírnak tájékoztatva legyenek,hanem olyan emberek információhálózatává vált,akik egyébként is tartják a kapcsolatot a mindennapjaikban is.Akkor itt mi a francnak adják a nagyokost,az én tudok valamit,de nem teszem közzé szöveggel,de xy-nak ment a mail,meg sms,meg egyebek.
Pffff....ilyen szar világban élünk,hogy akik valamilyen szinten egy csónakban vagyunk,ott is áskálódás megy.Ezért van hatalmuk az ilyen Szűcs féléknek.
Jó munkát,és további titkolózást az okosoknak!
Pfff...

cigi48 2009.12.07. 11:09:17

@Évi42: Szia igazad van ,csak az a gond ,hogy mire leirtad a mondadód az ellenfél azt is tudja milyen bugyit vettél fel reggel ,sajnos a csicskák dolgozna ,nem a mi érdekünkbe , ha minden kikerül ide ,már lépnek is ,hogy ne keljen fizetni

Évi42 2009.12.07. 11:16:12

@cigi48: Akkor van értelme ennek a blognak?A másik úgy is pattanásig feszült idegeit még jobban húzni?

mit? 2009.12.07. 11:16:46

@teleapohár: Nem, nem korrekt, de valószínű, a képviselők kiválasztásán kívül, nem sok minden történt, ezért nincs mit mondaniuk.
Nálam a pohár már nem csak tele van, ki is csordult. Bízni már nem tudok, mert már hír és hitegetés sincs. Amíg volt addig legalább volt mibe kapaszkodni, de azt gondolom már biztatást sem tudnak adni, ez elkeserítő.
Sajnos a négy képviselő, pedig nem hajlandó velünk kommunikálni, pedig tőlük várhatnánk friss infókat.
Természetes, hogy G.Beatrixnek most más feladatai vannak és őt helyettesíti a négy vezető, de talán nekünk dolgozóknak is lenne jogunk tudni, hogy mi történik, Mi lesz veled Alvinczi Péter?
Optimista voltam, kitartottam, meddig? Nem tudom, a legkegyetlenebb az amikor az elkeseredett dolgozó 4 havi bizakodását, türelmét, kitartását azzal "köszönik" meg, hogy mindenki maga dönti el, marad vagy tovább lép. Tehát, már nem képviselünk értékes munkaerőt a munkáltatónknak, talán csak a gondozottak részéről kapunk némi biztatást.
Itt tartunk!!!
Sajnos ennél a cégnél összefogást a beírások alapján, nem lehet tapasztalni, ami alapesetben egy ilyen irányú cégnél természetes lenne, a megértés, tolerancia embertársaink iránt!
Mikor mondanak ki pontos határidőt? Lehet ezt még húzni, vagy szép lassan elszállingóznak az emberek, akik átlépik a saját tűréshatáraikat?
Tudom nem kapok választ a kérdéseimre, vagyha kapok akkor is kicsit kifordítva, szavakba belekötve, esetleg szelektálva.....

cigi48 2009.12.07. 11:21:39

@Évi42: Ez a cél ,mindenki beadja a kulcsot ,Majd a gondozottakat áttcsábitják máshova ,,

ÖREG PALÓC 2009.12.07. 11:24:30

Kedves ÁPOLÓ!
Egyetértek a legutóbbi beírásával.Azt híszem,észre vehette;hogy én szándékosan kerülők minden konfrontácíót a SZOLGÁLAT vezetőivel.Egyrészt nincs jogom hozzá,másrészt én mindenkinek megelőlegezem a jóhíszeműséget és a jószándékot;amig írásos bízonyítékkal az ellenkezőjére nem derrül fény.A vezetők felelőssége sokkal nagyobb,mint az Önöké.
Nemcsak erkölcsi,hanem anyagi felelősséggel tartonak Önök felé és bármilyen híhetetlenül hangzik itt;a 20ezer gondozott felé is.Ugy gondolom,hogy a SZOLGÁLAT vezetői ezekkel a tényekkel tisztába vannak.
Köszönöm a sorait.
Tisztelettel:Karcsi bá

ÖREG PALÓC 2009.12.07. 11:37:04

Kedves évi42 és cigi48!
A nagy titkolozásról csak a következőket:
-többen megkeresték erről a fórumról az e-mail címemet és üzeneteket küldtek részemre.Az üzenetekben ismertették velem az értekezleten elhangzott, "titkos"informácíókat.
-a hallgatás és titkolozás oka;hogy az ellendrukkerek ne jussanak még több informácíóhoz.Mivel nekem is jogom hallgatni,azt teszem és az itt közölt beírásaimban sem ülők fel a "titkos"híreszteléseknek.Ha viszont a "titkok"ennyire ismertek,gondolják el; másik oldal már nem tud róluk?
Nyugi,ugy is minden ki fog derülni előbb vagy utóbba!
Tisztelettel:Karcsi bá'63

Ápoló 2009.12.07. 12:18:37

@ÖREG PALÓC: Kedves Karcsi bá!
Köszönöm a válaszát.

Panda78 · http://indafoto.hu/panda78 2009.12.07. 14:23:57

Gyurcsány és Kóka sétál a határban, amikor is látják, hogy egy egyéni gazdálkodó vet:
- Hé paraszt, mit vetsz? - rikkant oda Kóka.
Az öreg hátranéz, látja kik azok, köp egyet, majd folytatja munkáját.
- Hagyd már - szól oda Gyurcsány -, bármit vet az öreg, úgyis a miénk lesz!
No, erre már megfordul az öreg:
- Kendert vetek, kötél lesz belőle!

lilapolo 2009.12.07. 14:26:14

Sziasztok!
Ma a Jegyző Asszony felhívta a figyelmünket rá,hogy kapott egy levelet,amiben tájékoztatták,h a Szeretetszolgálat ellen eljárás folyik..............(mondtuk neki,h tudtuk,már elég régota)Most már hozzá is eljutott hivatalosan is.
Szerinte, pénzt ne várjunk egyhamar.

mona16 2009.12.07. 14:42:13

@Ápoló: Nagyon jó amit írtál,de egy pár dolog kimaradt!!
Elfelejtetted leírni,az elején mennyit kellet ahhoz beszélned az idős embereknek,hogy engedjék meg azt,hogy oda járj és segíts neki,mert ez ingyenesen működik részükről,viszont nekik ehhez joguk van!!! Most,hogy már működik,elfogadtak,szeretnek bennünket álljunk oda és mondjuk azt,hogy bocsánat,de eddig tartott!? MI itt élünk velük egy faluba és mi "tartjuk a hátunkat"! Mert a következő lesz"Én megmondtam,ezért nem akartam és most mi lesz velünk ezután? Ki fog velünk törődni??""
Úgy gondolom,hogy ezt nem neked és nekem kell elmondani,hanem a főnökség részéről kiadni egy tájékoztató levelet,amit minden gondozott részére kipostázni és majd innen értesülnek az érintettek! Mi fog történni,ha egy havi telefonszámla nem lesz befizetve a cégnél és helyette boríték és bélyeg lesz véve? Semmi, ez fontosabb!!! Szerintem!!
Én leszek a legboldogabb,ha erre nem kerül sor!!! Nem kell leharapni a fejem,ez az én véleményem amit ide leírtam!!

sünike81 2009.12.07. 15:39:09

Sziasztok?
Semmi hír?A főnőkeink?
Már jó lenne így 7-én délután újabb fejleményekről kapnánk hírt!Mert mostmár uncsi, hogy nem tudatnak velünk semmit!!!!!!!!!Én feladtamnem idegeskedem annyit, s rájöttem a családom többet ér cégnél!!Ha lesz pénz lesz ha nem majd csak valamikor pont kerül az i-re!Én többtől kapok biztató információkat , remmélem bejön nekik!

Ápoló 2009.12.07. 16:07:19

@sünike81: Én meg csak most idegeskedem igazán, mert újabb csekkek jönnek és nem tudom a kupac aljára, vagy a tetejére rakjam. Arra meg nem szívesen gondolok, hogy nem lesz pénz, mert akkor nem tudom mit mondok a gyerekeimnek Karácsonykor. Már most sem merek a szemükbe nézni. Valóban, valami infó azért jól jönne, mert nem tudom kinek van ehhez köze, ha nem nekünk.

torna2 2009.12.07. 16:08:40

@mit?: Igazad van!A tisztelt főnökség hivatalos tájékoztatása hol marad??

Ápoló 2009.12.07. 16:12:00

@mona16: Hidd el, én már most is kerülöm a tekintetüket, mikor erről kérdeznek. Pedig nem nekem kellene szégyellnem magamat.
Rád pedig továbbra is szeretettel gondolok!

sünike81 2009.12.07. 16:23:24

Én a múlthetekben teljesen kivoltam, tudom nehéz, ha anyalgilag rombadőltik a családokat!
mert ha gyerekeimnek nem adhatnám meg amit kérnek én sem mernék a szemükbe nézni, hol nem én vagyok a hibás hisz nem kocsmázni járok, hanem dolgozni!De minnek ha nincs fizu?

hani1 2009.12.07. 16:36:26

tényleg milesz, ha 10.-én sőt 15.-én sem lesz pénz, az már a vág akkor ebben az évben nem is lesz

torna2 2009.12.07. 16:43:14

@hani1: miért neked mondtak konkrét dátumot??Én úgy tudom nincs semmiféle 10,sem 15!

hani1 2009.12.07. 16:46:30

kronkrétumot nem mondtak, de mintha olvastam volna addig megoldódik, én pénzre gondoltam

torna2 2009.12.07. 17:00:09

@hani1: hol olvastad?Vagy itt rajtam kívül mindenki olvasta valahol?

hani1 2009.12.07. 17:02:35

itt a blogon a beírások közt, már nem tudom mikor

várok a pénzemre 2009.12.07. 17:02:42

@hani1: Igen a fönökség mondta hogy dec 15 ével minden dolgozó megkapja a bérét!!! Az az igazság hogy én már csak akkor hiszem el ha a pénz a kezembe lessz!! Én úgy érzem hogy a fönökök se mondanak el mindent!!

szekta 2009.12.07. 17:03:17

Sziasztok semmi info sincs? Meghalt a blog vagy mi történik itt? vsaból vagy zsófika ti sem tudtok semmit?

hani1 2009.12.07. 17:04:42

@várok a pénzemre: köszönöm azt hittem már halucinálok, minden hol pézt látok ? csak a pénztárcámban nem !!!

john doe 2009.12.07. 17:22:33

@várok a pénzemre:
Persze, hogy nem.Hivatalosan közölték velünk, hogy 15-éig kifizetnek? NEM!
Jó lenne ha néhányan már megértenék, hogy amig nem irják itt le konkrétan, addig semmi esély nincs a pénzünkre.
Hány időpontot hallottatok már nyár óta? Megy az időhúzás dec.31-ig.

várok a pénzemre 2009.12.07. 17:25:23

@hani1: nem vagy egyedül bárcsak felébrednénk és kiderülne hogy csak egy rémálom volt!

várok a pénzemre 2009.12.07. 17:28:15

@john doe: hát mehet mert én addigra már nem leszek itt!

lilapolo 2009.12.07. 17:30:02

Ez a bolg már semmire sem való!
Én már nem vagyok dolgozó,tehát a gondozónő engem nem fog tájékoztatni,akkor csak várjak...........?
Vagy dodjak, ki az ablakon több mint 300.000 Ft-ot??Na azt már nem.Ez szerinetm is csak időhúzás,ezért nem írnak semmit.Jól ráfáztunk.Boldog Karácsonyt!

zsófika szentendre 2009.12.07. 17:54:35

Sziasztok! Hír???? AZ NINCS!!!!
Most már elég régóta nincs újabb infó!!
Ennek oka van , pro vagy kontra....
Elhangzott a 15 - ig való kifizetési dátum innen , onnan , ti is olvastátok .
Még ez a hét, majd kiderül....
Biztos , hogy ZZ felrakja , ha biztos lesz valami, addig nem ír. Mondanám , hogy nyugi , de szétvet az ideg.
Szép karácsony!! Már magam, sem tudom, mit higgyek . Az biztos hogy ha nem igyekszenek kifizetni , nem lesz dolgozó , hitelét veszti a szeretetszolgálat. A NEVÉT lejáratták,
mindenki ismeri . Nagyon sajnálom.

zsófika szentendre 2009.12.07. 18:00:27

Az tuti, hogy dec .31-ig tart a 2009-es
év , tehát az ez évi normatívát is így számolták. Addig tényleg dolgozni kell.
Hogy mi lesz jövőre , az kiderül , hogy nyert e a cég a pályázaton.

EZ AZ ÉN GONDOLATAIM! NEM INFÓ!!!!

Lehet,hogy rosszul filózom , de nekem ez a véleményem!!!

sünike81 2009.12.07. 18:03:46

Az a véleményem , hogy amíg látják, hogy itt pénz nélkül is dolgoznak, nem fognak sietni a kifizetéssel!A MÁK-ra gondoltam!
És dolgozunk ugye foléyamatosan hónapja pénz nélkül!!!!!!!!!!!
Összefogás kellenne a cégtől, hogy senki ne dolgozzon, addig még nem fizetnek!!!!!DE EZ AZ ÉN VÉLEMÉNYEM!
"de egy fecske nem csinál nyarat"

zalakriszti 2009.12.07. 18:06:06

Kész téboly egy fél nap az otp-ben hogy jussak 100ezer ft-hoz,hát kurva nehéz na meg 30hóra 5700ft.Mondom nektek úgy haza vágtak minket anyagilag ember legyen aki ebből kilábal......Kész vagyok,nem tudok gondolkodni mi lesz így a családokkal???????????????????

ÖREG PALÓC 2009.12.07. 18:08:15

Kedves sünike81,john doe és a többiek!
Olvassák el ZZM 2009.12.03.-ai Napi Hírek utolsó bekezdésében foglaltakat figyelmesen,indulatok nékül.Ott ZZM azt közli,ha lesz a kezében új írásos dokumentum informácíókkal,hírekkel;azt azonnal felteszi.Más nincs! A hozzám e-mailban elküldött un."titkos"információk sem tartalmaztak konkrét fízetési dátumot.
Tudomásom szerint a parlamenti ülésszak fog befejeződni 2009.12.15.-én.Ebbe a blog-részbe javasoltam ZZM-nek,hogy minden munkanap tegyen fel NAPI HÍR-t;még akkor is,ha nem történt semmi!Az is hír.DE nekem nincs itt jogom senkit sem befolyásolni!Ha a területi vezetőktől,vagy szóbeszéd alapján szereztek az itt beírók tudomást a december 15.-ei fízetési dátumról;a korábban ZZM által hívatalosan feltett dokumentumok között ilyen dátum nem szerepel!
Egyetlen tény adatunk van:a MÁK elnőkasszonyának levele;melyben szó van arról;hogy a PM intézkedési "csomagot"tervez a fennálló fizetési probléma megoldására.Szíveskedjenek elolvasni,még egyszer! Semmilyen más konkrétumot én a blog-részekben feltett dokumentumok között nem találtam.Ezért szerintem azok,akik messianisztikus csodát várnak dec.15.-ével;nem kellően megalapozott informácíókra támaszkodnak.Ne legyen megint igazam,de úgy látszik;egyeseknek érdekük a dec.15.-ei kifízetés elhíresztelése!
Tisztelettel:Karcsi bá

ÖREG PALÓC 2009.12.07. 18:14:22

A Google kereső:ALVINCZI PÉTER SZERETESZOLGÁLAT fórum-portálon az utolsó bejegyzés:2009.12.03.A feltevő az un.SHADOW(magyarul:Árnyék) BLOGJA-MENTŐK,TÖRTÉNETEK.Elérhetősége:shadowblogja.blogspot.com.
Témája:egy mellékfoglalkozású mentős gépkocsivezető(?)elmondja az Alvinczivel kapcsolatos problámákat.
Tisztelettel:egy pathfinder(nyomkereső)

ÖREG PALÓC 2009.12.07. 18:17:07

Az elérhetőség helyesen:shadowblogja.blogspot.com.
Elnézést a pontatlanságomért!
Tisztelettel:Karcsi bá

szm71 2009.12.07. 18:27:10

@zalakriszti: Látod senkit nem érdekel.A Tisztelt vezetőség úgy eltűnt mint sz...a ködbe!!Jól tönkre tettek mindent.Csak azt nem tudom aki még dolgozik miben bízik???T ZZ azt írta minden papírt meg kell kapni.ÉN NEM KAPTAM MEG AUG.SZEPT.OKT.havi bérpapírjaimat valamint azt a papírt amivel a SZERETETSZOLGÁLAT igazolja,hogy mennyi PÉNZZEL tartozik!!!!Ez is csak ígéret.Ha tisztába lennének a dolgokkal ezeket kérés nélkül meg kellene kapnunk!!!Ja és mi honnan kapnánk infót hiszen mi már nem tartozunk ide!!

szm71 2009.12.07. 18:34:15

És még azt szerettem volna kérdezni Tisztelt ZZ miért nem GÁL BEATRIX írta alá a papírokat!!!!!VÁROM VÁLASZÁT gondolom olvassa az oldalt titokban!!!

szm71 2009.12.07. 18:45:05

@zsurka: Valaki munkaügyes lehet !!Ketten is aláírták.A keltezéshez meg csak a dátumot írták oda de hol állították ki az rejtély!!

zsófika szentendre 2009.12.07. 18:59:01

@szm71: Kedves kolléga! Ma telefonáltam az első csörgés után felvette a telefont Káncz Éva, tőle kell
kérned azt a papírt amiben az elmaradt fizetéseket felsorolja, ezt fel tudod használni bank hitel elmaradáshoz, vagy lehet hogy villany, gáz stb. nél.
Ma én kértem, 3 főnek , ígérte holnapra itt lesz. Kérés nélkül ezt nem adják ki.
A Bea valószinü, hogy nem tudja aláírni , mert otthon van a picivel, de helyette van más aki aláírja.

sünike81 2009.12.07. 19:16:20

@zsófika szentendre: A Bea jogilag nem is írhatja alá, mivel most Gyed -en van!Én így tudom!
Ja én szeptemberóta nem kaptam papírt, igaz ha fizetés nincs minek a papír?:)

endre56 2009.12.07. 19:16:27

Kedves Kollégák!
Szeretném kérni azon VOLT dolgozók infóit, akik segíteni tudnak a kilépést fontolgató többi munkatársnak, köztük nekem is:
-a kilépés" közös megegyezéssel" történt?
-a kiállított dokumentumokkal tudtatok jelentkezni a munkaügyi központnál?
-milyen okmányokat kell KÜLÖN kérni,mert elfelejtik kiadni?
Aki tud, legyen kedves tájékoztassa a többieket, segítsünk egymáson, hiszen már csak magunkra számíthatunk.
Köszönöm.Egy gondozónő.

sünike81 2009.12.07. 19:21:23

@ÖREG PALÓC: Én megértem Karcsibát, de azért már jellezhetnének felénk valamit!!Valami fejleményekről illenne tudnunk!Az a baj az ünnepek miatt nem is fog a kutya sem foglalkozni velünk, és ellment a decemberi hónap is!!!Én már nem 9is idegesítem magam, kiveszem a szabim, és a pici családomra koncetrálok, megpróbálok nem foglalkozni ezzel az üggyel, mert akkor csak kiakadok!Csak ha eszembe jut, hogy van olyan kolléga aki talán, nemtud mit tenni karácsonykor az asztalra, a Jézuska nem,tud mit vinni a gyerekenek, na ha ezekra a családokra gondolok , a szívem összeszorul!!!!!!!

ÖREG PALÓC 2009.12.07. 19:31:23

Kedves sünike81-Marika!
Tudom,neked és itt a körjegyzőség két falujában dolgozóknak milyen problémát jelent ez az egész.Egyébként nekem 2004-ben volt utoljára cégem és addig úgy csináltuk,ha nem tudott a cég valamelyik hónapban fizetni;akkor is volt számfejtés.csak a bérpapíron záradékban volt,hogy a cég ebben a hónapban nem fizetett és halmazatilag ennyi meg ennyivel tartozik a munkáltatójának.Azóta nem tudom,mi az előírás!Lehet,hogy ahány munkáltató,annyi szokás.Nem tudom;hogy mi az aktuális jogszabályi előírás.Az viszont bíztos,hogy ha le lett igazolva a havi teljesítés-elszámolásotok;és van nálatok ilyen papír;akkor valamikor valakinek ki kell ezt fizetnie!Ha másképp nem,majd a saját vagyona terhére!

zsófika szentendre 2009.12.07. 19:37:34

@endre56: Ha főállású vagy :
1. közös megegyezéssel kérheted,
2. rendkivüli, azonnali felmondás a dolgozó részéről, bér nem kifizetése miatt.
1a, a közös megegyezésnél , lehet felmondási idő, gondolom ettől a munkaadó eltekint ebben az esetben.
Ez egy normális kilépés mindkét félnek.
2a, meg kell indokolni az azonnali felmondást.

A külön papírt írtam, fel lehet használni , ha tartozol.
Okmányok:
- míl lap( fehér kis könyv)
-tartozásod van-e
-fizetési összesítő
-kilépésről igazolás

zsófika szentendre 2009.12.07. 19:41:13

@sünike81: Így van, Bea nem dolgozik.
Ezért van helyette más.
Szerintem nem csak TE nem kaptál bérpapírt , hanem egyikőnk sem.

hani1 2009.12.07. 19:42:14

gondolom a 15.-e azért volt mérvadó, mint ahogy Karcsibá írta, "parlamenti ülésszak fog befejeződni ", vagy is paraszti nyelven, a kutya sem fog törödni velünk, akiktől függ a kifízetés, ők már készülődnek az ünnepekre, mi meg csak szomorkodjunk

zsófika szentendre 2009.12.07. 19:42:42

PEPED???
DOLGOZÓ 11??
CENTERHALF????

zsófika szentendre 2009.12.07. 19:56:58

senki???

INFÓT KÉR SOK SZERENCSÉTLEN DOLGOZÓ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

zsófika szentendre 2009.12.07. 20:03:13

Tisztelt Zelenák Zoltán!

Kérem Önt, hogy jelentkezzen!!!
Ha nincs információ akkor is!!!
Hol tart az ügyünkben a négyek ??
Mai nap történt, vagy nem történt.. valami????
Várjunk, vagy vége????
Meddig dolgozzunk????

MEGÉRDEMELJÜK HOGY TÁJÉKOZTASSANAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hani1 2009.12.07. 20:04:24

az a baj, hogy ha megint felraknak infót, a sok negatív hozzászólás késleteti

zsuzsa12 2009.12.07. 20:29:52

@endre56: Azt hogy mit nem küldenek csak akkor tudod meg ha megkapod a levelet,nekem még nincs OEP kiskönyvem már lasan 3 hete, hogy külön kértem őket , olyan igazolást sem küldtek hogy bármivel is tartoznának, pedig azt is kértem már többszőr is.A munkaügyi központba a felmondásoddal is jelentkethetsz és adnak 10+10 napot hogy pótold,annyi idő alatt talán megküldik.A munkanélkülis. attóla naptól számolják amikor bejelentkezel. Sok sikert!

zsuzsa12 2009.12.07. 20:57:26

@mona16: Kedves mona!Én is falun dolgoztam ,és dolgozom a mai napig annak ellenére hogy már nov. elején felmondtam .Van olyan 85 éves nénim ahol hetekbe tellett amíg elfogadta, hogy segítsek neki mosakodni, olyan dolgokat amiket még az unokáinak se engedett,a leg alapvetőbb higéniás körűlmények is hiányoznak nála.Nekem kellett elmagyarázni ezt a lehetetlen helyzetet, amit nem is hiszem hogy megértett.A vezetőgondozónő levelét nekem kellett aláíratattni, ami 2 mondat volt és csak az állt benne,hogy a gondozás szünetel. A néni mást nem fogad el ,én azóta is folyamatosan járok hozzá néha ad valamit ,néha nem.Egy másik gondozottamnak sok szenvedés után most halt meg a lánya őt sem tudom elhagyni , "csak " a köszönömért járok hozzá de ez a " köszönöm" nekem nagyon sokat jelent .Sajnos még sorolhatnám a tőrténeteket.Ahogy írtad ennek a folyamatnak nem csak anyagi vesztesei vagyunk, " mi tartjuk a hátunkat ", magyarázkodni nekünk kell! Ők csak minket ismernek.

Panda78 · http://indafoto.hu/panda78 2009.12.07. 21:08:40

Sziasztok! Ez a bizonytalanság talán sokkal rosszabb,mint maga a pénztelenség... Jó lenne,ha ma kapnánk valami felvilágosítást a vezetőség részéről!!!!

szm71 2009.12.07. 21:23:39

@endre56: A közös megegyezés és a Rendkivülivel is azonnal mehetsz munkanélkülire!!Mindent írj le a papírra már mint a követeléseidet,hogy a cég mivel tartozik feléd.Én múlt hétfőn mondtam fel csütörtökön itt voltak a papírok!!Ma leadtam mindent és úgy néz ki talán még a két ünnep között jutok egy kis pénzhez!!

szm71 2009.12.07. 21:24:47

@zsófika szentendre: Szerinted jelentkezni fog???UGYAN!!!!!!

Dolgozó11 2009.12.07. 21:30:23

@zsófika szentendre:
Szia!
Biztosan jelentkezni fog valaki majd. ))))

Dormi26 2009.12.07. 21:32:17

Nekem a munkaügyi fönöke azt tanácsolta hogy rendkívülivel kell felmondani,mivel hogy a cég szerződést szegett mert nem teljesitette azt ami le van irva mint a 10-ei fizetést!

Dormi26 2009.12.07. 21:34:24

Nekem a munkaügyi fönöke azt tanácsolta hogy rendkívülivel kell felmondani,mivel hogy a cég szerződést szegett mert nem teljesitette azt ami le van irva mint a 10-ei fizetést!

gipszi 2009.12.07. 21:34:41

@Dolgozó11: Szia és mit fog mondani nekünk? Hát emberek pénz az nincsen...de munka ellenben az van. Csupa szeretetből kitartás...

Dormi26 2009.12.07. 21:36:56

De megmondom öszintén hogy én még mindig nem mertem felmondani ,mert mi van ha igy nem állitja ki a papírokat?S honnan tudom majd hogy kifizetik e amiért megdolgoztam?Mert mondani tudjátok mindent lehet:)!
De szerintem pápá van a pénzünknek!Gyerekek spórol nekünk rendesen az állam:)!

Jófej 2009.12.07. 22:13:05

@zsófika szentendre: Biztos vagyok benne,hogy ma vagy holnap jelentkezik valaki a főnökök közül.

Jófej 2009.12.07. 22:17:44

@Ápoló: Én még bízom abban,hogy a főnökök a több ezer gondozót nem eresztik szélnek és tesznek értük valamit.Most már jó lenne ha a járandóság egy részét kifizetnék áthidaló előleg formájában.

barbarizga 2009.12.07. 22:28:50

Dolgozó 11: Fent vagy még??

8gyerekes 2009.12.07. 22:47:21

@Panda78: Szia!A hétvégén figyeltem a blogot,de nem volt kedvem beírni,mert mindenki csak veszekedett,és nem láttam értelmét.Pedig megfogadhattátok volna a tanácsomat,és inkább azzal kellett volna foglalkozni,hogy kit küldjünk krampusznak álcázva "drága Szücsikénkhez"?Sajnos senki nem díjazta az ötletemet,pedig egy100-ast megért volna.Nem?Ilyen mikulás ajándékot biztos nem kapott még.Mint ahogy mi sem kaptunk még olyan karácsonyt,amit az idén Ő szerez nekünk.Ennyi visszajárna neki is.

8gyerekes 2009.12.07. 22:55:19

@Panda78: Ma voltak a gyerekeim (a10éves,a8 éves,és az 5 éves)Budapesten,a Parlamentben,és mikor megkérdezte tőlük a vezető,hogy van-e valakinek kérdése,az 5 éves kicsi lányom megkérdezte,hogy igen,neki van.Az anyukája rendesen dolgozik,és még sincs már 4 hónapja fizetése.Itt a karácsony és mi 8-an vagyunk tesók,és anya nagyon szomorú.Mit lehet tenni?A hölgy azt mondta nekik,hogy ebben ő sajnos nem tud segíteni.Kár,hogy nem volt ott egy képviselő a közelben,megnéztem volna,(bár én nem voltam ott) milyen képet vág,ha ezt egy 5 éves szájából hallja.

Panda78 · http://indafoto.hu/panda78 2009.12.07. 23:06:23

@8gyerekes: Szia! Most már én is csak ritkán nézek fel a blogra,nekem nem hiányzik a sok-sok marakodás,van anélkül is éppen elég gond... Aranyos lehetett a kislányod...

Panda78 · http://indafoto.hu/panda78 2009.12.07. 23:07:21

Most olvastam a Magyar Államkincstár oldalán egy érdekes dolgot....

Panda78 · http://indafoto.hu/panda78 2009.12.07. 23:20:52

@8gyerekes: Bocs,most néztem meg jobban a dátumot november 26-án került oda fel,lehet hogy már nem is aktuális,inkább ne is foglalkozzunk vele! Nem akarok semmiféle keveredést... Abból már így is akadt bőven... Gyerkőceid jól vannak?

8gyerekes 2009.12.07. 23:24:01

Kedves ZZ!Volt valami a mai napon,vagy ez a nap sem hozott semmit?Sokan azért vagyunk fent ilyen késő éjszakákig,mert várjuk,hogy Ön hazaér,(tudjukd,hulla fáradt,és tele van a hócipője)de mi azért reméljük,hogy lefekvés előtt még rápillant a blogra,és feltesz nekünk valamit.Higgye el sokan addíg nem tudnak elaludni,amíg nincs egy Ön által feltett beírás.Ha semmi nem volt,azt is megírhatja,és akkor nem virrasztunk tovább.Köszönettel várjuk a mait.

8gyerekes 2009.12.07. 23:25:48

@Panda78: Köszi jól,szerencsére egyik sem kapta el ezt a vírust.Gyorsan le is kopogom.És ti?

ZZ 2009.12.07. 23:26:38

Most kezdtem el írni. Elnézést.

8gyerekes 2009.12.07. 23:28:10

Hurrá!Akkor érdemes volt fentmaradni.

8gyerekes 2009.12.07. 23:51:25

@Panda78: Fent vagy még?Remélem jó híreket kapunk,így éjfél körül.Már alig várom!

ZZ 2009.12.08. 00:09:46

@szm71:

Tisztelt szm71!

Már az elején megkérdezte tőlem, hogy ki vagyok és mit keresek az Alvinczi körül. Leírtam. Ennek ellenére "Kedves Főnökség" jelzővel illet. Ezek szerint nem értette meg, hogy a pénzemért küzdök. Azokért az emberekért is, akik abban az időben kezdtek el dolgozni a rendszerben, amikor én még tulajdonosa voltam. És leginkább az ellátottakért. Bármennyire is hihetetlen érdekel a sorsuk a mai napig. Ön a beírásai alapján nem lehetett közöttük, mert azt írta, júniusban kezdett. (Ha ez nem így van és már a Megmentőben is dolgozott, nagyon szomorú leszek)
Az Ön által eddig produkált 118 bejegyzésében lehazugozott, letolvajozott. Különböző jelzőkkel illetett.
Szeretném megkérdezni kedves szm71, Ön mit tett eddig, hogy ez az ügy rendeződjön? Önzetlen, de dicsekszik nagyfokú empatikus képességével.
Egyszer nekem is betelhet az a bizonyos "pohár". Nem fogom moderálni. Ha úgy érzi, hogy beírásaival és pocskondiázással előrébb viszi az ügyet, rajta.
Csak olvassa el, hogy ki, kicsoda ezen a blog-on.
Lehet, hogy azokat bántja akik Önért is dolgoznak?

mona16 2009.12.08. 08:46:04

@zsuzsa12: Köszönöm válaszodat,látom te is átérzed a problémát. Van olyan idős nénim aki miattam mondta le az addigi takarítónőjét,mert ismer engem a családomat és szeret minket gyerek korunk óta. Ha netalán megszűnik a cég mit mondok neki? Bocs eddig tartott,hívja vissza a régit?
A másik nénim depressziós és nagyon sokat kell vele lelkizni.Ő a múlt héten tüzet rakott az asztalon,mert már nem voltam ott és egyedül volt nem volt aki hallgassa és megnyugtassa!! Ő most kórházban van igaz semmi komoly baj nem lett,de lehetett volna! Neki mit mondok majd?? Bocs beszélgessen ezután a falnak??
A másik nénim szökik folyamatosan,mert nagyon fél! Vele órákat kell lennem,mert csak utána ér haza az unokája! Neki mit mondjak majd? Csavarogjon nyugodtan majd megfagy valahol a télen! És sorolhatnám.....
Én egy gondozónő vagyok a sok közül és nem vagyok egyedül a nehézségeimmel!
Nem tudom elhinni,hogy a 21.században ilyet meg tudnak tenni emberekkel! Ők is emberek,vagy mégsem? Mi dolgozunk a nem létező fizetésünkért is és nem százezrekért,hanem 50-60 ezerért!
Szívesen cserélnék valamelyikükkel egy hónapra,nem tudom ők meddig bírnák ezt a munkát pénz nélkül! Most nem sajnáltatom magunkat,de azért nehéz ez a munka!! Az idős embernek hiába mondjuk,hogy nem kapunk fizetést,őt megilleti ez a szolgáltatás! Szerződése van! És igaza is! Mi meg,ha kell 5 után is megyünk,mert ezt kéri!! Hol van itt az igazság ??
Senkinek nincs"OTT"szíve?? ITT A KARÁCSONY??
Tudják milyen ünnep?? Kétlem!!
Nagyjából ennyi,bár még nagyon hosszan tudnék írni.

Ápoló 2009.12.08. 11:00:53

@mona16: Édesem! Te betegen írogatsz? Ja, hogy dolgozni is elmentél!? Na erre most mit mondjak?

ÖREG PALÓC 2009.12.08. 11:27:13

A blog-nak olyan,az üzemeltető által müködtettett szerverein futó rendszere;hogy egy újabb,NAPI HÍR feltétele után az előző blogrészt megtöri.Igy az újabb bejegyzések az újabb NAPI HÍR-ek után(jelen esetben 2009.12.07.ei ZZM blogrész után folytathatók.
Tisztelettel:KARCSI bá

szm71 2009.12.09. 13:56:23

@ZZ: T ZZ!Tegnap nem voltam gépközelbe,így ma reggel találkoztam üzenetével!!Köszönöm szépen!!!Azt,hogy maga hogyan értelmezte a dogot arról nem tehetek.Az biztos nem mocskoltam és nem neveztem tolvajnak se!!Én az idősekért és a négy havi béremért dolgoztam!!ennyi közöm volt a céghez!Valamint kétszer írtam Mesterházy Attilának de hát hiába!!!!
süti beállítások módosítása