HTML

Miről szól a blog?

Az Alvinczi Péter Szeretetszolgálattal kapcsolatban nagyon sok szóbeszéd látott napvilágot. Megtudjuk vajon valaha az igaz történetét? Hátha.... Egy blog azoknak, akik érintettek.... és azoknak akiket érdekel.

Friss topikok

Linkblog

2009.12.13. 19:26 ZZ

Leadási pontok és beadási pontosítások...

A Minisztérium munkatársa leküldte a listát, hogy kinek hová kell leadnia az igénylést.

Mellékelten felteszem, itt letölthető:

szeretetszolgalat.blog.hu/media/image/Fizet%C3%A9sek/Kirendelts%C3%A9g%20jegyz%C3%A9k.xls

 FONTOS!

A megelőlegezés a MÁK Illetményszámfejtés éretmezése alapján nem viselkedik munkabérként számfejtési okok miatt.
 
Ebből az fakad, hogy mindenkinek kell a foglalkoztatási nyilatkozat, ami a  blogon eddig a szakemberek szerinti más értelmezés alapján szerepelt:
 

Azt írtam, hogy azoknak kell kitölteni 2 példányban, akik megbízásos jogviszonyban dolgoznak.

Aki a Munkaügyi kirendeltségre adja be kérelmét, ott mindenkitől kérni fogják!

Itt van még egyszer, hogy ne kelljen keresgélni:

szeretetszolgalat.blog.hu/media/image/Fizet%C3%A9sek/ad%C3%B3el%C5%91leg_meg%C3%A1llap%C3%ADt%C3%A1s%C3%A1hoz.pdf

vagy:

https://m.blog.hu/sz/szeretetszolgalat/image/Fizetések/adóelőleg_megállapításához.pdf

Ebből fakad, hogy az információ alapján az alkalmazotti adókedvezmény sem érvényesithető.

(A társulások követhetnek más joggyakorlatott!)

 

 

127 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://szeretetszolgalat.blog.hu/api/trackback/id/tr611594866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dolgozó11 2009.12.14. 17:36:35

@reménykedő: Most csak simán a béreket számfejti az államkincstár.
Amikor az Alvinczi megkapja a normativát mindenki részére elszámolja a járandóságát majd.

zsófika szentendre 2009.12.14. 17:38:20

@reménykedő: Ha jól tudom a következőképpen lenne:
HA az Alvinczi megkapja a támogatás
kiutalását akkor: kiutalja a dolgozók
munkabérét , amit nekünk vissza kell fizetnünk oda , ahonnan most megkapjuk.
Akkor lehetséges hogy az utalványokat is megkapjuk.

torna2 2009.12.14. 17:40:23

Tisztelt központ.A felmondásomat 12.hó 4-én postáztam önöknek Pestre.Sajnos a mai napig nem kaptam meg a papírjaimat, ami azt jelenti, hogy december hónapban, már munkanélküli járadékot sem fogok kapni.

zsófika szentendre 2009.12.14. 17:59:34

@torna2: voltál már a munkanélk.ben?

torna2 2009.12.14. 18:14:04

igen voltam,oda is beadtam a felmondásom egyik példányát, egy másikat postáztam a központnak,és a papírjaimra várok lassan 2.-hete

torna2 2009.12.14. 18:15:25

múlthét hétfőn meg kellett hogy kapják,és legkésőbb szerdán postázniuk kellett volna,így péntekre megkaptam volna,hisz péntek reggel 8-ra volt időpontom ismét a munkanélkülibe...és holnap már kedd...

zsófika szentendre 2009.12.14. 18:17:03

@torna2: azt olvastam , itt a lányok írták, hogy onnantól már kapsz munkakersési támogatást amikor beadtad a felmondásodat. Persze ezt ne vedd készpénznek , mert csak hír.
EZT kellen megkérdezned a hiv-ban.

torna2 2009.12.14. 18:17:06

valaki nem tudja a központ számát?
Hogy megkérdezhessem,mikor adják postára?

torna2 2009.12.14. 18:18:21

de ahoz,hogy munkanélkülit kapjak a papírjaim is kellenek,illetve mindennemű támogatáshoz is kérik

zsófika szentendre 2009.12.14. 18:19:41

@torna2: KÁNCZ ÉVA
TEL: 20-459-8820 mobil

zsuzsika21 2009.12.14. 18:20:31

@torna2: Szia!
Én tudok neked egy 20-as számot adni amin érdeklődhetsz a felmondásossal kapcsolatba!Küldj egy mail címet, és már küldöm is a számot:)!

zsófika szentendre 2009.12.14. 18:22:04

@torna2: ez így van de a többiek azt írták, hogy a papírjaik nem baj hogy később érkeznek.
javaslom reggel hívd fel, és menj be a munkanélkülibe is. lássanak, tudjanak rólad.

zsuzsika21 2009.12.14. 18:25:46

@zsuzsika21: Vagy akkor kiírom én is ide, nekem egy másik szám van meg!
20/5695345 Bodonyi Margó

lilapolo 2009.12.14. 18:35:13

Én is hasonló cipőben járok.Csak akkor kaptam segélyt, ha minden papírom ott volt.Harmadszorra sikerült rendeznem mindent.De így a két ünnep között munkanélkülit biztos kapok!

Solya28 2009.12.14. 18:53:04

amúgy meg hétvégén voltunk szombaton a győri kistérségbe a papírok kitöltése miatt és ott mondták hogy januárban lesz csak fízetés.nagyon jó lenne ha nem így lenne de sajnos benn nem azt mondták hogy még idén megkapjuk.

torna2 2009.12.14. 19:21:56

@zsófika szentendre: Igen kapcsolatban vagyok a munkaüggyel, de azt mondták papírok nélkül ne is menjek be.

zsófika szentendre 2009.12.14. 19:30:02

@torna2: hívd fel az Évát holnap, nekem másnapra küldte az igazolásokat.

hani1 2009.12.14. 20:14:52

@zsófika szentendre:
hát én parázok, már nincs egy hét, karácsonyig addig, két helyen is át kell nézni /ha jól tudom/ közel 2000 dolgozó dokomentumait átnézni

Dolgozó11 2009.12.14. 20:24:44

@hani1: Nem egy helyen nézik át.
A területi államkicstárok, a kistérségek és a munkaügyi központok attól függően, hogy ki hová tartozik.

hani1 2009.12.14. 20:47:47

akkor mi is a folyamatí? leadtuk a papírokat a kistérségi központba, onna valószínű, hogy a munkaügyi közponba mennek a kitőltött papírok, ők átnézik 40-50 dolgozó és már küldik is a pénzt, nem kell a MÁK áldása???

Dolgozó11 2009.12.14. 20:56:38

@hani1: Olvasd el, itt választ kapsz a kérdéseidre.
m.blog.hu/sz/szeretetszolgalat/image/Korm_rend_dolg_kif.pdf

Ápoló 2009.12.14. 21:07:28

Csak az a nem mindegy, hogy idén mikor kapunk fizetést. Karácsony ELŐTT, vagy UTÁN. A gyerekeknek nem mondhatjuk, hogy nálunk majd csak a jövő héten, vagy utána jön a Jézuska. Na, most van igazán tele a hócipőm!!!!!!!!!!!!!!!!!!

8gyerekes 2009.12.14. 23:02:01

Sziasztok.Látom mindenkinek sok a kérdése.Ez érthető,hisz senkinek nem mindegy,hogy karácsony előtt,vagy utána kapunk fizut,meg hogy mennyit.Én úgy értelmeztem a kormányrendeletet,hogy a vezetőink leadják a kérelmeket,a munkaügy-vagy a kistérségi önkormányzatok bérszámfejtik a fizetésünket,és továbbítják a MÁK felé.Ennek a határideje:dec 15.(azaz holnap)Ezután a MÁK sürgősséggel köteles átnézni,és közvetlenül a mi számlánkra kiutalni a bérszámfejtett összeget.Na ennek az utalásnak a határideje dec 30.Mivel azonban a hivatalban a két ünnep között nem igazán szoktak dolgozni,ahhoz,hogy a határidőt be tudják tartani még karácsony előtt utalniuk kellene.Szóval reménykedjünk.Az én meglátásom szerint nem is a MÁK-kal lesz a baj,hanem a 15.-i határidővel.Ugyanis ezt nem tudom,hogy tudják megoldani,hogy 2 nap alatt bérszámfejtsenek 50-60 embert,5 hónapra.Szóval szerintem itt lesz a bibi,ha lesz,Bízzunk benne,hogy megoldják valahogy.Az étkezési jegyeket meg ha csak jövőre kapjuk meg,szerintem akkor is örülni fogunk neki,főleg,ha addigra elköltjük a fizetésünket.ZZ szerint keresik a megoldást magasabb körökben is arra,hogy a házi segítségnyújtás ne szűnjön meg,valamilyen formában tovább tudjon menni. Úgyhogy bizakodjunk,legyünk optimisták,örüljünk a hónak,a karácsonynak,és a boldogabb új évnek!

Vasból 2009.12.14. 23:16:52

@8gyerekes: Szia!Jó látni,hogy milyen optimista vagy!!!Bár csak igazad is lenne,a fizetéssel kapcsolatban:-)

kadar.janos 2009.12.15. 07:02:31

Sziasztok!
Az államkincstár honlapján találtam, klikkeljetek rá, s talán a végével kezdjétek, az a lényeg, s reménykedjünk tovább:
www.allamkincstar.gov.hu/cikk/941

zsuzsa12 2009.12.15. 09:01:59

@ZZ: Tisztelt Zelenák úr !
Nem szeretnék direkt vitába bocsájtkozni, de amit ma megengedett magának az egyik központban lévő kolléganő az enyhén szólva is botrányos, a nevét nem szeretném leírni. A másfél hónapja megnem kapott papírjaimért telefonáltam, ő egyből azzal kezdte hogy mindent elküldtek , biztos én küldtem vissza, hát azért ennyire ne nézzenek hülyének. A vita után azért hozzá tette, hogy majd utána néznek.Szerettem volna kérni egy olyan papírt amin az alvinczi elismeri az elmaradt bérem és az étkezési utalványokat, azt mondta hogy ők már nem tartoznak semmivel, és az étkezési utalványokat is megkapjuk. Én ezt teljesen másképp gondolom. Amit most kapunk az tulajdonképpen egy kölcsön amit csak akkor kell visszafizetnünk ha majd valamikor ,talán az Alvinczi kifizeti az elmaradt bérünket, tehát még mindig ugyan úgy tartozik nekünk . Természetesen nagyon örülök annak hogy addig is rendeződik a fizetésünk. de sok dolgozónak végkielégítéssel is adós marad , az étkezési jegyekkel meg mindenkinek, ezért talán nem kéne azt mondani, hogy az Alvinczitől már senki ne kérjen semmit. Vagy még is megkapjuk az étkezési jegyeket? Az ember kicsit több megbecsülést várna még akkor is ha már csak volt dolgozó, de 3 hónapig ingyen dolgoztam én is!!
Tósoki Zoltánné

hani1 2009.12.15. 09:59:10

" A nem önkormányzati körben érintett munkavállalók elmaradt juttatásukat a regionális munkaügyi központokban beadott kérelmük - és a munkaügyi központok határozata - alapján a Kincstárban történő illetményszámfejtést követően kapják meg, oly módon, hogy a munkaügyi központok adatszolgáltatásától függően folyamatosan, legkésőbb 2010. január első feléig a kiutalás megtörténik. "
ez az ami aggaszt, sok település nem tartozik önkormányzati körben !
már tegnap is írtam két helyen is át kell menni a papírjainknak
30.-a a határidő akkor elutalják, ha du.-tán az jan.- jelenkezik a számlákon, bár ne legyen igazam, de án az állambácsiban már nem tudok bízni

Blgon.hu nik 2009.12.15. 12:23:17

ólvasátok el a mai naplót írnak rólunk ott aszt írja meglesz még karácsony előtt a fizink

zsófika szentendre 2009.12.15. 12:40:58

SZIASZTOK!!!!!

@Blgon.hu nik: nem találom, hol keressem?

Kyrenia 2009.12.15. 13:13:08

@hani1: Nekem azt mondta a munkaügyön a kolléga, hogy, nekik 5 napjuk van határozatot hozni, ami testvérek között is 20-a. Azt is mondta, hogy a MÁK huszonvalahanyadikán zárást akar csinálni és előtte el akarják utalni a bérünket. Szóval szerintem lesz itt még decemberi kifizetés is.

hani1 2009.12.15. 14:10:39

@zsófika szentendre: ha megtaláltad ,írd meg hody hol

Blgon.hu nik 2009.12.15. 14:18:00

a második oldalon egy pici cikk van rólunk

hani1 2009.12.15. 14:18:23

ma érdeklődtem Állam. ig.-ál golgozó ismerőseimnél, a MÁK 23.-án utal utoljára

hani1 2009.12.15. 14:19:16

@Blgon.hu nik: de hol a másobik oldal????

Blgon.hu nik 2009.12.15. 14:22:27

a mai naplót nézitek?

hani1 2009.12.15. 14:24:45

@Blgon.hu nik: itt a blogot nézzük, "a mai napló " holtalálható???

Blgon.hu nik 2009.12.15. 14:26:56

jaj én az újságrol beszélek napló újság

Blgon.hu nik 2009.12.15. 14:28:18

az amit a postás hozz újság napló

Blgon.hu nik 2009.12.15. 14:29:31

Bocs de most mennem kell a kisfiamért az isibe

Blgon.hu nik 2009.12.15. 14:34:09

én is az időseknél olvastam de most meg veszem és délután le írom a lényeget ha nem találjátok jó

8gyerekes 2009.12.15. 14:37:11

@zsófika szentendre: Szia! A veszprémi Naplóban van az a cikk,amit keresel,de ez nem teljesen hiteles cikk,mert szerintem csak az újságíró magánvéleménye van benne.Olyan sületlenségeket ír a végén,hogy ez a kifizetés az állam részéről azt jelenti,hogy végleg elbúcsúznak a szeretetszolgálattól,és a gondozónőktől.Pedig ezt így még senki nem mondta ki,tehát nem lett volna joga ezt írni.Egyébként meg szó szerint idézem -"Az ügyintézés gyorsaságától függően akár már karácsony előtt kifizethetik az elmaradt béreket." tehát feltételes módban fogalmazott.A mi vezetőnönk ma adta le a papírokat,és Ő is azt mondta,hogy 5 napja van a munkaügyeseknek a bérszámfejtésre.A MÁK viszont 22.-én utal utoljára.Ha nagyon összeszedik magukat,talán beleférünk,ha nem ,akkor csak január elején.

hani1 2009.12.15. 14:37:32

@Blgon.hu nik: jaj nekünk nem já olyan újság a neten is megtalálhat???

hani1 2009.12.15. 14:54:31

5 nap a leadásra, szombat az 5. munkanap !!!!! és 1 nap elég a MÁK-nak hogy utaljon?????

8gyerekes 2009.12.15. 15:26:47

@hani1: Hát ettől félek én is.Főleg,hogy most az jelent meg a MÁK honlapján,hogy akivel nem végeznek,az január első felében kapja meg.De akkor nem értem a kormányrendelet dec.30.-ai határidejét.Az pont a MÁK -ra vonatkozik.Vagy mégsem?Azért ha van bennük egy kis emberség,talán elutalják,hisz nekik már csak az utalás része marad.

zsófika szentendre 2009.12.15. 15:40:24

@8gyerekes.. milyen karácsony lesz egy fillér nélkül?
Valakikre haragudnom kéne, de nem tudom kire...és haragudni sem tudok, csak várok, várok..

zsurka 2009.12.15. 15:41:02

Én ma voltam a munkanélki hivatalban és ott azt mondták hogy több mint valószínű csak januárban lesz utalás!

mit? 2009.12.15. 15:58:29

Sziasztok!@zsófika szentendre: Ez így van!!:) Aranyos volt, amit írtál!
Nálunk is csak idén lenni kicike kínai karácony:)) Komolyra fordítva, ha teljesen kikészülünk sem lesz jobb!
Talán már az idei dolgokon nem tudok gondolkodni,hiszen mások döntenek a sorsunkról és tenni mi már nem tudunk semmit, jobban foglalkoztat mi lesz jövőre?? Erre várom inkább a választ!

bmarcsi szhely 2009.12.15. 16:34:27

sziasztok Én azt megértem, hogy ZZ nem igazán tud vagy nem akar nyilatkozni a jövőre nézve de az aggaszt,hogy Beatrix sem jelentkezik.Nem rosszindulatból,de valamit csak illene szólni.Nem?

8gyerekes 2009.12.15. 16:39:15

@mit?: Teljesen egyetértek veled.Ez már tényleg nem rajtunk múlik.Bár az eddigiek sem rajtunk múltak,mégis idáig fajultak.Azért én még mindig bízom a jövőnkben,és remélem,hogy annak ellenére,hogy a Naplóban az újságíró már elbúcsúztatott bennünket,azért ez nem így lesz.Mellesleg jegyzem meg,azért ez egy marha jó üzlet ám a tulajdonosnak,nem véletlenül akarják kigolyózni az Alvinczit,számoljunk csak:1.8 milliárd forinttal tartozik a MÁK,és az állam 500 milliót különített el a fizetésekre.A többi?Gondolkodjatok csak.Szerintetek ennyi haszonnal veszni hagyják a céget?Biztos keresnek a folytatásra valamilyen megoldást.

Vasból 2009.12.15. 16:50:57

Sziasztok!!Úgy gondolom,hogy eddig mindenki a papírok leadására koncentrált,az oké!!De most hogy annak vége,most már az Alvinczi további sorsáról is jó lenne híreket hallani,mert ez a bizonytalanság nagyon rossz!!!

8gyerekes 2009.12.15. 16:51:46

@bmarcsi szhely:Nem tudom van-e már gyermeked,vagy nincs,de az hogy a Beatrix most nem velünk foglalkozik,teljesen érthető.Gondolj bele 2-3 óránként szoptat,ami maga fél óra,vagy még több,úgyhogy az egész napja elmegy ezzel,ráadásul idegeskednie sem szabad,hogy legyen teje,meg néha pihennie is kellene,szóval ő most ilyen szempontból igazoltan hiányzik.Néha azért ha van ideje,lehet hogy benéz a blogra,de vitatkozni nem akar,és most mivel nincs tűzközelben ezért érdemi dolgokat nem tud mondani.Ezt persze én csak gondolom,nem bizti,hogy így is van.Nem tudom ki az,aki konkrétumot tudna mondani,de ha lenne ilyen,ZZ biztosan feltette volna.

mit? 2009.12.15. 16:53:22

@8gyerekes: Ez így van, mármint, hogy valakinek jó üzlet, de ez nem is érdekelne, ha mi rendben, havonta megkapnánk a jogos minimálbérünket! Hiszen mi átlagos dolgozók megszoktuk, hogy vannak akik rajtunk nyerészkednek:( Ez van...
Én is bízom abban, hogy nem hagyják veszni az "aranytojást tojó tyúkot" Akkor nekünk is lesz esélyünk dolgozni.

8gyerekes 2009.12.15. 17:07:37

@mit?: Hát én is ezért vagyok ilyen bizakodó.Tulajdonképpen ez az oka annak,hogy idáig jutottunk.Mert állítólag a pécsi "első ember" van egy hasonló cége,és marhára csípte a szemüket,amikor mi egyházi szervezetként 70 %-KAL TÖBB NORMATÍVÁT KAPHATNÁNK MINT ŐK.Ráadásul nagyon nagy területen vagyunk jelen,és ezt is szeretnék átvenni,hogy az ő hasznuk legyen.Kétszer sem mondom,hogy a MÁK igazgatója is benne van a buliban.Szóval lehet,hogy ezért nem kaptunk idáig fizut,ez volt az egész huzavona hátterében.Csakhogy ez az Alvinczisoknak is jó buli,és ők sem hagyják magukat olyan könnyen.Úgyhogy reményeim szerint ez még nem egy lefutott dolog,csak tényleg jó lenne már konkrétumot tudni.Mert sok ember jövője függ tőle.Akik sok gyerekesek,esélyük sincs más munkára.

ZZ 2009.12.15. 18:31:57

Este írok... 10 után...

torna2 2009.12.15. 18:33:20

Remélem nem ússza meg büntetlenül az aki ezt tette velünk,és az idősekkel!Vagy mégis??

hani1 2009.12.15. 18:39:47

@ZZ: vajon a pénzel vagy a jövővel kapcsolatban, vagy mindkettő

Panda78 · http://indafoto.hu/panda78 2009.12.15. 18:59:44

@zsurka: Szia! Ez lehetetlen,mert a kormányrendelet szerint legkésőbb december 30 a határidő...

bmarcsi szhely 2009.12.15. 19:09:39

@8gyerekes: Szióka Igen nekem is van gyerekem,egy 18 éves és egy 12 éves fiú.Teljes szívemből tisztelem öt,hogy az utolsó percig küzdőt a cégért,és még a hatalmas hasával is jött demonstrálni,amikor csak tehette nyilatkozott ,kereste az igazát és védte a céget.DE,amikor ZZ-t kérdeztük ,majd a Beatrix tud nyilatkozni, mivel ö a szakember.Tisztában vagyok vele mennyi gond van egy újszülöttel,de ennyi kitartás után talán néhány szót mégis csak kellene szólni,hiszen mi tölünk is kérdeznek az idősek ,és nekem sem mindegy ,hogy lesz-e munka helyem januártól,vagy nem,vagy ha maradok lesz-e fizetés ,vagy megint nem.Szerinted nem jogos kérdések?

szm71 2009.12.15. 19:35:22

Rendezik a béreket!Az Alvinczi Péter Szeretetszolgálat alkalmazottai még az idén hozzájuthatnak az augusztus óta elmaradt fizetésükhöz.December 9-én elfogadtak egy kormányhatározatot arról,hogy a szeretetszolgálat helyett az állam fizet,erre a célra 500 millió forintot különítettek el.Az alkalmazottaknak ki kell tölteniük egy kérvényt,ami aztán meghatározott helyeken /önkormányzat,munkaügyi központ,kistérségi társulás/leadhatnak.Pénzt csak ezután kapnak.Az ügyintézés gyorsaságától függően akár már karácsony előtt kifizethetik az elmaradt béreket.Mindebből az is kiviláglik,az állam az Alvinczit nem kívánja tovább finanszírozni,ezért ez a helyzetmegoldás a gondozók és a szeretetszolgálat közötti búcsú is egyben.Féltem ideírni, ez jelent meg ma a Veszprém megyei NAPLÓBA!

Hajni44 2009.12.15. 19:42:32

@szm71: szia Márti hát itt a vége?

szm71 2009.12.15. 19:56:01

@Hajni44: Sajna ez volt az újságba!!

szm71 2009.12.15. 19:57:29

@Hajni44: Sajnos ez volt az újságba ezzel várt az egyik kis idős bácsika!!

szm71 2009.12.15. 19:58:40

@szm71: Most meg az én gépem bolondozik!

hani1 2009.12.15. 20:03:10

idézet a közlönyből "(8) A feltételeknek megfelelő igénylések adatait az Igazgatóság megyénként összesítve teleüléssorosan legkésőbb 2009. december 23-áig megküldi az Önkormányzati Minisztérium, valamint a Szociális és Munkaügyi Minisztérium részére"
paraszti nyelvre lefordítva mit jelent az idézésem???? 23.-a és még pénzről szó sincs

szm71 2009.12.15. 20:04:00

@Hajni44: Ma képzeld meglátogattam mindenkit!Nagyon örültek neki és azt mondták várnak vissza!!!Hát nem tudom mi lesz!!

Hajni44 2009.12.15. 20:10:41

@szm71: Minden nap azzal fogadnak szegénykéim, hogy mi lesz.Rettegnek a januártól. öszintén Én is.

zsófika szentendre 2009.12.15. 20:13:24

Lányok! egy cipőben járunk, kérlek benneteket nyugodjatok már meg, nem kellene elhinni egy újságíró által összeállított cikket , aminek persze lehet alapja . Várjuk meg mit fog írni ZZ ma este.
Különben meg a 8gyerekes, kedves kolléganő nagyon jól látja helyzetünket.
biztos nem fogja hagyni a vezetőség , hogy ez a kiépített, jól is működhető céget eltöröljék. Biztos küzdeni fognak , jó ügyvédekkel, politikai hátérrel stb.
Meg fogják találni a megoldást. Bízzatok bennük.

Hajni44 2009.12.15. 20:19:04

@zsófika szentendre: hát eddig is bíztam próbálok kitartani a továbbiakban is.A pénz talán már rendezödik. A munka remélem folytatodhat. Személy szerint Én nagyon boldog lennék.

zsófika szentendre 2009.12.15. 20:26:17

@Hajni44: Pontosan erről van szó, MI mindannyian akik eddig kitartottunk, reménykedtünk eddig is. , pénzünket megkapjuk.
A főnökség pedig hajtja tovább a cég sorsát, normatívát, a jövőnket.
Mi ebben már nem tudunk segíteni, csak abban ha azt érzik, hogy mellettük vagyunk és kitartunk.
Mi mindannyian nagyon félünk, hogy elveszítjük a munkahelyünket, tehát tartsunk ki, legyen kikért harcolniuk!!
:-)) :-)) :-)) :-))) :-)) :-))

sünike81 2009.12.15. 20:52:37

@szm71: olvastam amit az újságban írtak, sajnos erre én is gondoltam!De mi lesz az idősökkel?Sajnos erre nem gondolnak odafent a bársony székben????????

bmarcsi szhely 2009.12.15. 20:57:39

@zsófika szentendre: Én azt gondolom ,hogy bizalmunk és kitartásunk a cég irányába már bizonyított tény.

Panda78 · http://indafoto.hu/panda78 2009.12.15. 23:00:39

Sziasztok! ZZ azt írta,hogy 10 után jelentkezik. Vajon mit szeretne tudatni velünk?

Vasból 2009.12.15. 23:23:38

@Panda78: Szia!Remélem,valami jót!!:-)

8gyerekes 2009.12.15. 23:33:36

sziasztok.Már fent van amit ZZ ma írt.azt hiszem 22 óra körül tette fel.Olvassátok!!!

8gyerekes 2009.12.15. 23:35:48

Párdon.most néztem meg,fél 7.-kor tette fel -Lezárult a leadás - címmel.

Vasból 2009.12.16. 16:27:52

@8gyerekes: Fél 12-kor tette fel ZZ,biztos akkor írta fél 7-kor,de az éjjel rakta fel!!

mahjong · mahjong.blogja.hu 2009.12.16. 17:54:14

MOST KAPTAM A HÍRT, HOGY A PÁPAI MUNKAÜGYI KÖZPONT VISZA DOBTA A LAPJAINKAT MIVEL AZ ÖSSZES GONDOZÓ LUSTA VOLT IDŐBEN ELKÉSZÍTENI A PAPÍRJAIT, HIÁBA VOLT SEGÍTSÉGE, EZÉRT A MUNKAÜGYI KÖZPONT CSAK AKKOR FOGLALKOZIK AZ BECSÜLETESEBB GONDOZÓKKAL, HA AZ ÖSSZES GONDOZÓNAK LE LESZ ADVA A PAPÍRJA AZAZ OTT LESZ, TEHÁT ELKÉPZELHETŐ, HOGY MÉG JANUÁRBAN SEM, MIVEL VOLT OLYAN GONDOZÓ, AKI NEM FGOADTA EL A FIZETÉSI BESOROLÁSÁT MÉG MOST SEM, EZÁLTAL NEM ÍRTA ALÁ A PAPÍRT, VAGY A GONDOZÁSI NAPLÓJÁT SEM ADTA BE...
ELKESEREDTEM EGY KÉT HÜLYE EMBER MIATT TÉNYLEG SZAR LESZ A KARÁCSONYUNK...

jelzős 2009.12.16. 19:35:07

@mahjong: A hír nem igaz!!!!!!!!! Pár gondozónőnek hiányzik az adójóváírásos nyilatkozata. A Munkaügyi Központ vezető beosztású dolgozója mondta, hogy hogy akié rendben van, azét folyamatosan dolgozzák fel. Nem kell hamis információkkal borzolni az amúgy is feszült idegeket.

sünike81 2009.12.16. 19:36:42

@mahjong: Részvétem, ez szörnyű!Hála nálunk a vezetőnk összehívatott és közösen csináltuk!Ez tényleg sz.r ügy pár ember miatt rácseszett a többi is!Nem étem annak a párnak nem kelle a pénz!Mi tiszta lázban vagyunk még most is hogy vajon minden oké-e!

Dolgozó11 2009.12.16. 19:43:29

@jelzős: Egyet értek veled. És még a hiányok pótlásrára is van idő.
Tényleg nem kellene fél információkat és fére értetteket ide feltennie senkinek sem, mert csak zavart kelt.

hani1 2009.12.16. 20:09:16

@Dolgozó11: " És még a hiányok pótlásrára is van idő. "
gondolod, hogy karácsonyig???? és még vásárolni is lehet, hogy ne zsiroskenyér, legyen az ünnei vacsora????

Dolgozó11 2009.12.16. 20:16:50

@hani1: Olvasd el a kormányrendeletet, abban szerepelnek időpontok is.

hani1 2009.12.16. 20:51:41

@Dolgozó11: már többször is elolvastam dec. 30, tehát akkor marad a zsíroskenyér

piri01 2009.12.16. 23:00:21

@mahjong: szia,én is Pápához tartozom,de erről nem hallottam,úgy tudom,minden rendben megy....

mahjong · mahjong.blogja.hu 2009.12.16. 23:32:08

@sünike81: ez nem pánik keltés ez valós, azt hogy mit mondanak és mit tudunk két különböző dolog, nem eggyel beszéltem akinek nincsenek rendben a lapjai, bár a központban köröm szakadtáig dolgoznak a dolgokon, de nem kommentlem a dolgot zabos vagyok...

5percmeszelő (törölt) 2009.12.17. 08:30:28

@mahjong: Az egyes dolgozók papírjainak semmi közük nincs egymáshoz azon kívül, hogy egyszerre adják le őket. Nem utasíthatják vissza mindet azért, mert némelyik nem jó.

ancselmo 2009.12.17. 09:15:34

@mahjong:Hogy merészeled a bátorságot erre venni, hogy valótlan dolgokat írsz. Légyszíves az elérhetőségedet a telefonszámod közöld! Egyébként szívesen várlak az irodában kedden reggel 9 órakor elbeszélgetésre. Majd meglátjuk a személyedet felmered -e vállalni!!!?

mahjong · mahjong.blogja.hu 2009.12.17. 13:20:23

@ancselmo: A telefonszámomat tudod, sőt én is a tiédet, csak néha a fel sem veszed, már ugye ha bent vagy a központba, DE EZ MÁR TISZTA FENYEGETÉS, GYERE KI A FŰRE CÍMŰ JÁTÉK. A dolgot nem az újjaból szoptam. KÜLÖNBEN TÖBBET NEM FOGLALKOZOM AZ ÜGGYEL, VOLTAK AKIK MINDENT ELKÖVETTEK, HOGY A GONDOZÓKNAK MINNÉL ELÖBB RENDBEN LEGYEN A DOLGA........részemről a vita lezárnak tekintendő, KÖSZÖNÖM GÁL BEATRIX, ÉS Z.ZOLTÁN munkáját is.
süti beállítások módosítása