HTML

Miről szól a blog?

Az Alvinczi Péter Szeretetszolgálattal kapcsolatban nagyon sok szóbeszéd látott napvilágot. Megtudjuk vajon valaha az igaz történetét? Hátha.... Egy blog azoknak, akik érintettek.... és azoknak akiket érdekel.

Friss topikok

Linkblog

2009.12.18. 20:49 ZZ

2009.12.18. Megbeszélés... Fellebbezés....

Egy anyagot kaptam a héten, ezt fel is teszem.

A Szeretetszolgálat fellebbezése. Ez elmaradt és nem került még fel.

Itt megnézhető:

 szeretetszolgalat.blog.hu/media/image/20091204_Makhoz_fellebbez%C3%A9s.pdf

A szerdai megbeszéléssel kapcsolatban nem tudok semmi érdemlegeset leírni. Bea tartott csütörtök délután egy vezetői értekezletet (én nem voltam), ahol megbeszélték a továbbiakat. A tájékoztatást úgy tudom a vezetőkön keresztül kapja meg mindenki.

Krisztián sajnos nagyon beteg (esélyes a H1N1), egy pár napig biztos nem lesz elérhető.

 

61 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://szeretetszolgalat.blog.hu/api/trackback/id/tr301607738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

érd 2009.12.19. 08:48:01

Hát erre vártam napokig?!?!?! Teljes tudatlanságban vagyok, valaki megsegítene egy e-mail-lel!? Várom bárki infóját!
Krisztiánnak jobbulást!

Pandabocs 2009.12.19. 08:56:52

@érd: Mi megkaptuk az e-mailt róla hogy dolgozhatunk januártól.
Szerintem a többi kistérségben is ez lesz.Már csak a fizu hiányzik és nem lesz talán rossz igy az év befejezése.

téti (törölt) 2009.12.19. 10:38:32

@Pandabocs: Lehet, hogy nagyon igényes vagyok, de nekem az nem elég, hogy dolgozhatok januártól!
1. Van-e garancia arra, hogy januártól lesz fizetés?
2. Kell-e fizetniük a gondozottaknak az ellátásért?
Ezekre várom a választ!

ÖREG PALÓC 2009.12.19. 11:38:39

Kedves TÉTI!
Nincs jogom a vezetőség helyett nyílatkozni.Azért tettem fel a 15.-ei blogrészben a két kormányrendelet szövegét;hogy Ön is megnyugodjon;ha áttanulmányozta.A lényeg:ez az elszámolási rendszer 2010.március 31.-ig(kihírdetés szerint:2010.április 1.-ig)ugyanigy megy tovább,havi elszámolási formában.A rendeletek nem említik meg külön az Alvinczi Péter Szeretetszolgálatot.Észrevehette már volna(nem bántásként mondom);hogy amig a szeretetszolgálat ellen büntetőeljárás(ok)vannak folyamatban(2 a szeretetszolgálat mellett,egy pedig ellene);addig a jelenlegi kormányzati szervek nem tekintik tárgyalópartnernek a céget.
Kértem itt korábban,hogy "öntsünk tiszta vízet a pohárba";az sem történt meg.Tehát az ellátás fínanszirozása az Alvinczitől függetlenül 2010.I.negyedév végéig biztosított.Nem értem,miért én nekem kell itt erre rávílágitanom.A második rendelet szerint pedig amelyik ellátó szolgáltató elbúkta a jelzőrendszeres pályázatot(pld.Alvinczi)újból kell pályáznia 2010 júliusában.A következtetéseket magára bizom,mint azt is;ohgy a beharangozott vezetői értekezleti tájékoztatásról most kiderült,e blogon nem publikus.
Tisztelettel:egy gondozott,aki a bizonytalan biztosból a biztos bizonytalanba került további 19999 társával együtt.

bmarcsi szhely 2009.12.19. 13:03:29

Előre is elnézést kérek ha valamit rosszul értelmezek,de sajnos ,már a felfogásom is lassul.Akkor ez azt jelenti,hogy március 31-ig biztosított a munkahely a fizetésünk (ebben a formában)és a gondozottak ingyenes ellátása?Nem tudom kitől kérdezzek de ha valaki tudja a választ ,legyen szíves tájékoztasson. Krisztiánnak mielőbbi gyógyulást kívánok! A legjobbakat mindenkinek!

téti (törölt) 2009.12.19. 14:02:02

@bmarcsi szhely: Ha a fizetésünk marad ebben a formában, akkor abból köszönöm szépen, nem kérek!
@ÖREG PALÓC: Ön is azt írja, hogy az elszámolási rendszer márc. 31-ig ugyanígy megy tovább! Vicces! Azért köszönöm a levelét! Levontam a következtetéseket! Sajnos tovább kell keresgélnem a munkaerőpiacon.

zsófika szentendre 2009.12.19. 14:02:39

LEHET HOGY MÁR MEG IS HÜLYÜLTEM , DE AMIT ZZ FELTETT ABBÓL SEMMI NEM DERÜL KI!

1. MIKOR LESZ FIZETÉS?
2. MI LESZ JANUÁRTÓL.
3. HA MÜKŐDÜNK TOVÁBB KELL E FIZETNIÜK AZ IDŐSEKNEK?.

ERRE A HÁROM KÉRDÉSRE VÁROM A VÁLASZT, A TÜRELMEM ELFOGYOTT.
aZT IGÉRTE , HOGY PÉNTEKEN FELTESZI A SZERDAI MEGBESZÉLÉS EREDEMÉNYÉT , AMIBŐL MEGTUDHATÓ MI LESZ JÖVŐRE.
NINCS FŐNÖKÖM , KITŐL VÁRJAM AZT A HITELES INFÓT?

zsófika szentendre 2009.12.19. 14:09:47

ZZ EZT ÍRTA:
"Mindenki tudja, hogy a fizetések miatti idegeskedés egy kicsit alábbhagyott és a helyét átvette a kétségbeesés, hogy januártól mi lesz az ellátottakkal és lesz-e (megmarad-e) a munkahelyük.

Holnap, azaz szerdán egy megbeszélést hívott össze az Alvinczi vezetése, aminek ez lesz a témája. Az egyház és a Szolgálat tisztában van vele, hogy tájékoztatási kötelezettsége van Önök (a dolgozók) felé és azzal is tisztában van, hogy ezt nem a hónap végén kell megtennie.

Azt az információt kaptam, hogy szerdán döntés születik a jövővel kapcsolatban, amit írásos formában legkésőbb péntekig az illetékesek megjelentetnek. Úgy tudom a héten vezetői értekezlet is lesz ezzel kapcsolatban. (gondolom csütörtök, vagy péntek)"

VÁROK AZ INFORMÁCIÓRA!!!!!!

téti (törölt) 2009.12.19. 14:17:49

@zsófika szentendre: Az az érzésem, hogy rajtunk kívül már mindenki a karácsonyra készül! Nem akarok én senkit megbántani, de a kérdések megválaszolatlanul maradnak!

téti (törölt) 2009.12.19. 14:21:53

@zsófika szentendre: Ja, egyébként ne izgulj, az sem tudja a válaszokat, akinek még van főnöke!

bmarcsi szhely 2009.12.19. 14:57:31

@téti: Sajnos én is úgy látom,hogy kérdéseinkre nincs válasz,pedig én is már elég rég kérdezem ezeket a kérdéseket.Én nem csak azóta foglalkozom ezekkel az idős emberekkel mióta a cégnél dolgozom. Válaszokkal tartozok nekik.Mit mondjak?Én itt maradok és nap mint nap beszélek ezekkel az emberekkel.

zsófika szentendre 2009.12.19. 15:08:27

@téti: @bmarcsi szhely:

AZT HISZEM EZ IGY NEM FAIR!!

a PÉNTEKI napra ígért infót nem kaptuk meg, talán elkerülte a vezetőség figyelmét hogy a kis embereket , akik DOLGOZNAK a mai napig is

TÁJÉKOZTASSÁK????

ÖREG PALÓC 2009.12.19. 16:01:58

Kedves TÉTI!Kedves bmarcsi és zsófika szentendre!
Kezemben van mindkét kormányrendelet teljes szövege!
Meg várom,hogy a vezetőség mikor fog e rendeleteknek a szeretetszolgálattal kapcsolatos teendőire illetve konzekvencíáira intézkedést foganatosítani;netán e blog-on megmagyrázni(ha még saját szemszögükből is)a rendeletek nyomán kialakult új helyzetet.
Volt tanítványomtól tudom,hogy folyó hó 21.-én megkezdődnek az utalások.A magam részéről a saját véleményemet (amelyet ügyvéd ismerőseimmel előzetesen egyeztettem)akkor fogom feltenni a blogra,ha a vezetőség kiad egy hivatalos közleményt.Például ZZM azt ígérte,12.07.MAI NAP-blogrészben többek között(idézek):"A szereteszolgálat a sajtóban megjelentekre közleményt ad ki.Amint megkapom a végleges változatot,természetesen felteszem."
Nem akarok még egyszer sületlen,rosszindúlatu beavatkozónak tünni.Tudomásul vettem,hogy egy vagyok azok közül,akik a bizonytalan biztosból a biztos bizonytalanba kerültek,ellátásuk szempontjából.Nem kell nekem hinni,el kell olvasni a rendeleteket. Apropó, a két kormányrendelettel kapcsolatban ZZM 12.09.-éna MAI NAP blogrészben(20:37)a következőket írta(ídézek):"Ma megjelent a Magyar Közlönyben a Kormány rendelete(aminek impresszumát-azaz tervezetét ő feltette)és egy határozat (!)ezzel kapcsolatban."Ennek 10 napja!Én nem írtam neki rögtön,hogy ez sületlenség,mert két kormányrendelet van és a második foglalkozik a jövő kérdéseivel!Hát egyenlőre ennyi!
Tisztelettel:egy dühős öregember

bmarcsi szhely 2009.12.19. 16:03:03

@zsófika szentendre: Igen,ezt én is így gondolom.hogy nem fair.Tudod a családom legfőképpen a gyerekeim ,megértették,hogy ha másokon akarsz segíteni akkor áldozatokat kell hozni,és néha nagyon keményen.Erre azt hiszem a mi példánk nagyon helytálló.Én azt gondolom mindent megtettem amit csak tudtam,de a végtelenségig a családomat sem facsarhatom ki,és nem is akarom.A példa mutatásból ennyi élég.Nem értem ,hogy miért nem lehet nyíltan ,egyenesen válaszolni?!

Pandabocs 2009.12.19. 16:20:26

@téti: Küld el az e-mail címed, szívesen tájékoztatlak amit tudok. Vagy telefonon.

Pandabocs 2009.12.19. 16:27:04

Saját vélemény: az idősek nagy többsége annyira kevés nyugdíjjal rendelkezik hogy nem is tudna a gondozásért fizetni.Ezt szerintem tudják a vezetők is, és figyelembe is kell venniük.

endre56 2009.12.19. 16:52:49

@zsófika szentendre:
Kérek mindenkit, hogy a jövővel kapcsolatba várjuk meg, Bea mit ír.
Legjobb tudomásom szerint Ő az Alvinczi ügyvezető igazgatója, tehát ha döntés születik, biztosan írni fog.
A blog hozzáférhető MINDENKI számára,ezért teljesen jogosan Bea csak akkor ír, ha VALÓS és PUBLIKUS információja van.Egyenlőre örüljünk a hóesésnek...legalább a gyerekek szánkózhatnak, hógolyózhatnak.

bmarcsi szhely 2009.12.19. 17:09:12

@Pandabocs: Nagyon -nagyon csendesen mondanám,hogy hiába van tisztában a vezetőség dolgokkal ha nem ők szabják a feltételeket. Ne legyen igazam!!!!

Kyrenia 2009.12.19. 17:21:04

Sziasztok! Ez a "dolgozhatunk tovább" kikre vonatkozik? Házigondozókra, vagy jelzősökre? Jó lenne már tudni valamit. Éppen 12 nap múlva vége az évnek és nem tudunk semmit. Ha valakinek van infója, legyen szíves megosztani velem! Köszönöm!

zsófika szentendre 2009.12.19. 17:21:57

@endre56: Szia! Valószinű hogy Bea nem ér rá, mert dolga van.
Helyette lettek kinevezve a Négyek akik eljárnak a cég ügyében, tehát nem a Beától várok infót.
A türelmetlenségem pedig a miatt van , hogy ZZ igérte , hogy péntekig írásos formában az illetékesek megjelentetik a döntést , hogy mi lesz velünk és az időseinkkel. Ezt vártam és várom most is.
Ezek szerint tudtok valamit, amit én nem, hogy ilyen nyugodt mindenki.

hani1 2009.12.19. 17:46:14

sokak akik renddzeresen írogattak, nem látni őket
remélem ne vihar előtti csend uralkodik

megmentő 2009.12.19. 17:57:23

Nyugalom. Itt vagyunk. Mi sem tudunk többet. Főnökeinknek biztos oka van hogy nem írnak fel valamit. ( "A tájékoztatást úgy tudom a vezetőkön keresztül kapja meg mindenki."-ezt írta ZZ! bár az én főnököm pont a Krisztián! Jobbulást neki.) Én se tudok többet. Egyenlőre még vagyunk, remélhetőleg még pénzünk is lesz .
Ne higgyetek minden önjelölt elemzőknek. Többször megbuktak már ezeken az oldalakon. Mégis osztják fene nagy eszüket.

torna2 2009.12.19. 17:57:38

@zsófika szentendre: Itt vagyok én is ,de szerintem mint mindenki más ,teljesen le vagyok lassulva..már nem tudom értelmezni a mondatokat.Elfáradtam-idegileg.

mit? 2009.12.19. 18:05:25

@megmentő: Ez most egy kicsit jól esett:)mármint amit írtál. Én is az üres oldal láttán már kezdtem kétségbe esni!@hani1: Valóban olyan, mint a vihar előtti csend.
Eddig kiakadtam, amikor egymást marták a kollégák, de lassan már az is hiányzik:))...de nem kell azért...:)))

zadkielcy 2009.12.19. 18:05:34

Szerintem ez nem nyugalom, - magamból kiindulva - és nem is a karácsonyi készülődés, sokan talán már abba is belefáradtunk, hogy nyugtalankodjunk. Számomra az az elképesztő, hogy képesek (bocsánat a kifejezésért) hülyének nézni bennünket, és maximálisan egyetértek abban, hogy még annyira sem tisztelnek bennünket, hogy korrekt tájékoztatást adjanak. Ami tényleges információhoz jutottam, azt annak köszönhetem, hogy közvetlenül felhívtam p.l. munkaügyi hivatalt, ugyanis, akitől tájékoztatást kellett volna kapni, ezzel soha nem tudott szolgálni. De már ehhez is elég fáradt vagyok. Úgy látom, piszkosul vissza éltek a türelmünkkel és a jóhiszeműségünkkel, s azt gondolom, ha valakik bevállalják egy ekkora volumenű, de akár kisebb szervezet működtetését, akkor az nagy felelősséggel jár. Ennek most mi áldozatai vagyunk, de a példát már én is megmutattam, s talán legyen már ennyi elég. Én is azt kérném, hogy tiszteljenek már meg mindenkit az őszinte válaszokkal. Akár tetszik, akár nem, emberek felelősek vagyunk egymásért, ezzel egyszer mindenkinek szembe kell nézni. Jó lesz ezen elgondolkodni, vajon mivel teszünk legjobbat a többiekért? Ezeket a sorokat oda "föntre" szántam.

zadkielcy 2009.12.19. 18:09:59

Főleg így karácsony tájékán...Én eddig is tudtam, hogy az ünnepnek nem a nagy bevásárlás a lényege, és igazán jó lenne már a béke és a nyugalom

bmarcsi szhely 2009.12.19. 18:29:14

@megmentő: Szia ,örülök hogy itt vagy.Remélem most is igazad lesz,mint eddig mindig!

téti (törölt) 2009.12.19. 21:10:14

@Pandabocs: Ha gondolod, szívesen megadom az e-mail címem, vagy a telefonszámom, azonban azt gondolom, hogy ha tudsz valamit, akkor azt ide is leírhatnád a blogra. Mindenki nagyon szeretne már biztosat tudni, mindenkit érdekelnek a hírek.
Lehet, nagyon buta vagyok, de valamit nagyon nem értek. Most ugyebár nem az Alvinczi fog kifizetni bennünket. Akkor hogy lehet azt mondani, hogy januártól minden megy tovább? Ki fog fizetni bennünket januártól?
Ti értitek ezt?

8gyerekes 2009.12.19. 21:21:23

@téti: Szia!Ha figyelemmel kísérted az eddigi beírásaimat,akkor tudhatnád.Egyébként pandabocs is ugyanazt az infót tudja csak,amit már egyszer leírtam,mert Ő is a mi térségünkben van.Öreg Palóc pedig részletesen kifejtette,hogy márc.31.-ig a kormány elkülönített külön keretéből lesz a fizetésünk,úgy ahogy most kapjuk majd meg,tehát a MÁK-on keresztül.Addígra talán rendeződik az Alvinczy sorsa,kifizeti az állam a jogos elmaradt normatívákat-ezért ment a fellebbezés,amit ZZ utoljára tett fel-és onnantól akkor megint rendes úton kapunk fizetést.

téti (törölt) 2009.12.19. 21:36:43

@8gyerekes: Jó amit írsz, de kérlek azt mondd meg, hogy ezt ki mondta!? Van arról papír, hogy márc.31-ig fizet bennünket az állam? Egyébként meg majdnem tökmindegy! Eddig is volt egy rahedli papír, fizetésünk mégsincs!

MENTŐS 2009.12.19. 21:42:22

@8gyerekes: @téti: Ez jó kérdés ! Elmondom sehol nem említik a Március 31 . Mi December 31 -ig leszünk kifizetve.

8gyerekes 2009.12.19. 21:44:02

@téti: Ha visszamész a hozzászólásokba ,11:38.-kor írta öreg Palóc,hivatkozással az egyik kormányrendeletre.Tehát ezek szerint erről hivatalos kormányrendelet van.Ezt én is csak innen tudom.azt,hogy januártól dolgozhatunk tovább,meg már többen is megerősítették.Csak azt nem értem,hogy ezt ZZ miért nem tudta feltenni ide,ha egyszer ez kormányrendelet.Megnyugtatóbb lett volna mindenki számára az Ő szájából hallani.Meg meg is ígérte.

MENTŐS 2009.12.19. 21:53:53

@8gyerekes: 278/2009. (XII. 9.) Korm.
rendelet ez az a kormányrendelet(amire hivatkoznak ) . Nézd meg ugyanaz ami intézkedik a mi kifizetésünkről(ZZ feltette). Nincs itt egy szó se benne arról hogy minket 03.31-ig kifog fizetni az állam sőt ! Persze azért érdekelne ki és miért magyarázza félre a dolgokat?!

8gyerekes 2009.12.19. 22:04:16

@MENTŐS: Én most visszakerestem,hogy az öreg mit írt a 15.-ei blogban.Azt írja,hogy fenti kormányrendelet 9.§-a szerint ez az intézkedés 2010.ápr.1.-én hatályát veszti,vagyis addig ez van érvényben.Tehát addig minden hónapban e szerint leszünk elszámolva.Ezt Ő írta,én annyira nem értek a paragrafusokhoz,de talán Ő igen.Azért ZZ megerősíthetné,hogy így van-e.

MENTŐS 2009.12.19. 22:17:58

@8gyerekes:Tévedésbe vagy !Fogalma sincs róla .Többen elmondták már neki . Én is az elején. Nézd én nem akarok veled vitatkozni. Jó példa hogy nem szabad mindenkinek elhinni amit leír.
Azért egyet megkérdezek tőled ezt hogy értelmezed "
6 §(3) A támogatás felhasználásának végsõ határideje 2010. január 31. Az ezen határidõig fel nem használt támogatásrészt
vissza kell fizetni a központi költségvetésbe."
Ez ugyanis benne van ! Olyan amiről ti beszéltek nincs !!!!!
Félre vagytok vezetve ! mondhatnám csúnyában is .

8gyerekes 2009.12.19. 22:53:46

@MENTŐS: Most én is visszakerestem a fenti kormányrendeletet,és újból átolvastam az egészet.Szerintem Neked van igazad,és nem az öregnek.Tényleg benne van,amit írtál,mármint a jan.31.-es határidő.Meg a munkaügyes résznél is ott van,hogy legkésőbb dec.15.-ig le kell adni a kérelmeket..stb.Tehát ez a rendelet konkrétan csak az eddigi elmaradt bérek rendezéséről szól,és hiába van ott a legvégén,hogy érvényét veszti ápr.1.-én,szó sincs bent arról.hogy a továbbiakban is kapjuk ezt a pénzt.Sajnos túl korán örültem,és hittem az öreg értelmezésének.De azért ha januártól tovább dolgozhatunk,legalább is mi HSNY-k,biztosan találtak valami egyéb megoldást rá,csak még hivatalosan nem közölték.Azért remélem hamarosan megteszik.És én még mindig bízom benne,hogy karácsonyig ideér a pénzünk is .Bár most,hogy újra átolvastam a rendeletet,ebben sem vagyok már olyan biztos.Mert azt írja,hogy a munkaügy csak határozatot hoz,-erre van 5 napja,-az ugy 20.-a,utána a MÁK bérszámfejti,és utalja.Ha 22.-én utal utoljára,nem hiszem,hogy 2 nap elég neki arra,hogy több száz ember fizetését ezalatt bérszámfejtsék.Szóval a nagy örömöm már nem is olyan nagy.Kár volt ma feljönnöm ide,eddig legalább hittem a dolgokban.Na most már mindegy,megyek aludni,jó éjszakát mindenkinek!

ZZ 2009.12.20. 00:21:08

@ÖREG PALÓC:

Kedves Öreg Palóc!
Dühe helyett inkább azokat is egyeztesse ügyvédeivel, amiket ide felír. A minisztérium által kért pontosítás alapvetően az Ön beírására vonatkozik.
Bár rendre levezetőz és én minden alkalommal próbálom leírni Önnek, hogy nem voltam, nem vagyok az Alvinczi vezetője.
Arra, hogy ellátotti minőségét ilyen beírásokra használja fel, nem is reagálnék.
Tisztelettel,
ZZM
(egy ember, akinek ezek szerint alapvetően más elképzelései vannak az alapvető emberi értékekről és hozzáállásokról, mint Önnek)

MENTŐS 2009.12.20. 05:26:13

@8gyerekes: Ne haragudj ,én nem akartam a kedved elrontani. Úgy éreztem hogy nagyon félrevezetnek titeket. ZZ beírásai ezt meg is erősítették. Mindenesetre szerintem is a vezetőink beírásaira kell koncentrálni.
Az öreg téves eszme futtatásokat gyárt sorozatban.Mindenesetre én se örülök annak amit ZZ beírt. Viszont őt a legkevésbé hibáztatom.

ÖREG PALÓC 2009.12.20. 07:05:31

Tisztelt ZZM!
Nekem a dühőm nem Önre és az Alvinczi vezetőíre vonatkozik,de köszönöm a kioktatást.Elismerem,hogy a két rendelet nyomán kialakult adminisztrativ helyzetet sikerült,némi nehézségek árán megoldaniuk az adminisztrációs kérdéseket és a dolgozók megkapják a járandoságukat!Igy egy Önöktől független elszámolási rendszerben;de előleg formájában a pénzükhőz jutnak.Ha tisztességes tájékoztatást fognak adni a két kormányrendelet következtében kialakult helyzetről,akkor elértem a célomat.Én nem tájékoztatok félre senkit!A sületlenségeimre meg annál a béogrésznél válaszolok tételesen Önnek,ahol megkritizált.Ön emberi érték különbözetekről beszél,de talán el gondolkozhatna azon;hogy a jelenlegi kialakult helyzetért;amelyben a 2000 gondozó és a 20000 gondozott a bizonytalan biztosból a biztos bizonytalanság állapotába került;Önnek és a vezetőségnek mekkora a felelőssége!?Hat hónapjuk volt a feljelentésük után kialakult helyzet rendezésére.A kialakult helyzetért Önöknek is vállalni kellene a felelősséget.Aztán Ön ide felírt tájékoztatásokat a kiválasztott 4 szerepléséről,a főtisztelendő útnak Dr.Szűcs úrral történő megbeszéléséről=semmilyen információ adása nem történt!MAI NAP bejegyzéseinként tudom idézni az igért tájékoztatókat!Most azt irja,nem tudom hanyadszor,hogy Ön nem vezetője a szeretetszolgálatnak.Tehát annyi beírási joga van erre a blogra,mint nekem;aki pup vagyok a hátukon,mert figyelni merészelem,mi folyik itt.Más.Én nem kérdőjeleztem meg eddig sem az Ön itteni tevékenységét,sem pedig a vezetőségét;sülenségeimet kritizálva,felvettette korábbi munkaköreimben betöltött beosztásaim alkalmatlanságát.Ez mutatja az Ön emberi értékét.
Azt hiszem,az ide beíroknak joguk van a beígért tájékoztatásokat megkapnia,hogy végre tisztán lássanak;mi fog velük történni és mi lesz a sorsuk!Egyébként az idő meg a vizsgálatok ugy is kiderítik,ki gyárt téves eszmefuttatásakat és félre tájékoztatásokat.Én eddig abban a tévhítben voltam,hogy Önöket megvezették és jószándékuk megalapozott; a kialakult helyzet a kormányzati köröknek az első feljelentés utáni "nem zörög a haraszt,ha nem fúj a szél"beidegződéséből fakadó ellenállása a jelenlegi helyzet oka.Azonban az Ön hozzáállása az én szereplésemhez nem ezt bizonyítja.Nyugodjon meg,mindaddig figyelni fogom Önöket,mig a környékünkön dolgozó gondozók és ellátottak elhelyezése és jövője nem bíztosított.A jelző rendszeres segítségnyújtás üzleti alapokra helyezéséről az Ön részvételével pedig legyen szíves akkor nyílatkozni,ha a MEGMENTŐ vagy az ALVINCZI pályázat nyertes lesz. és az új kormányrendelet szerinti előírásoknak meg fog tudni felelni.
Tisztelettel:Sületlen úr

Pandabocs 2009.12.20. 09:09:51

@téti: E-mailt küldtem, légyszíves nézd meg!

megmentő 2009.12.20. 09:10:16

@ÖREG PALÓC: Sületlen ÚR ! Talán illene azon elgondolkozni hogy nem kellene SÜLETLENSÉGEKET beirkálni. Pl mi köze az üzleti alapra helyezésről a pályázathoz ? Semmi. ZZ arról nyilatkozik amiről akar. Nehogy már ön határozza meg neki hogy miről nyilatkozhat. Megmagyarázni meg a hülyeséget nem lehet !Egyébként én nem hatalmaztam fel önt hogy az én nevemben érdeklődjön, helyzetemről nyilatkozzon.Elég volt önből.

pótkerék 2009.12.20. 09:17:00

@megmentő: Tökéletesen egyetértek veled !

Küzdő 2009.12.20. 09:34:41

@ÖREG PALÓC:én eddig kittem önnek.most már nem. a hibás eszmefuttatásával nagyon sok ember becsapott. engem is . eltud számolni a lelkiismeretével ? maradjon csendbe .nehiggyetek neki hazudik.

Küzdő 2009.12.20. 09:37:20

egy szó mint száz igaza volt tegnap a mentősnek . nem szándékozik itt az állam fizetni csak december 31-ig. nincs itt szó más dátumról.

zsófika szentendre 2009.12.20. 11:53:15

@Pandabocs: Nem kaptam meg. lszives
elküldeni a : fannika61@gmail.com -ra
köszönöm szépen, szia

bmarcsi szhely 2009.12.20. 12:29:25

Ezért fontos az,hogy a megfelelő tájékoztatást kapjuk.Nem mindenki érti meg amiket határozatokat feltesznek(köztük én is)ezért fontos a magyarázat még ha fárasztó is.Köszönöm ZZ tájékoztatását.

Blgon.hu nik 2009.12.20. 12:46:56

na most már semmit nem értek tegnap kaptam a munkanélkülitől egy levelet hogy el fogadták a fizetés megelőlegezésemet de ha nem értek valamivel egyet 10-munkanapon belül fellebbezhetek akkor most mivan

hani1 2009.12.20. 13:47:09

@Blgon.hu nik: te még dolgozol vagy kiléptél?

Blgon.hu nik 2009.12.20. 13:48:51

szia én már november 30-án leszámoltam

hani1 2009.12.20. 14:00:31

lehet, hogy csak azok kaptak levelet akik kiléptek

Blgon.hu nik 2009.12.20. 14:03:12

nem tudom de mit kell ezen még fellebbezni utaljanak már végre

Blgon.hu nik 2009.12.20. 14:11:15

már elegem van szerintem nem lesz karácsonyra pénz

Blgon.hu nik 2009.12.20. 14:14:38

szerintem hétfőn felhívom a munka ügyet meg kérdezem mi a helyzet

téti (törölt) 2009.12.20. 19:20:09

@Blgon.hu nik: Ha megtudsz valamit, légyszi nekünk is írd meg! Most már csak magunkra számíthatunk, infót már nem kapunk mástól, csak egymástól! Szomorú!

Blgon.hu nik 2009.12.21. 05:56:36

@téti: jól van de csak 1-körül leszek itthon akkor fel hívom őket ha valamit tudok irok

Blgon.hu nik 2009.12.21. 13:06:43

beszéltem a munkaügyel nem kell meg várnom a 10-nap fellebbezést és aszt mondták még karácsony előtt utal a mák remélem így is lesz
süti beállítások módosítása