HTML

Miről szól a blog?

Az Alvinczi Péter Szeretetszolgálattal kapcsolatban nagyon sok szóbeszéd látott napvilágot. Megtudjuk vajon valaha az igaz történetét? Hátha.... Egy blog azoknak, akik érintettek.... és azoknak akiket érdekel.

Friss topikok

Linkblog

2009.11.08. 17:44 G. Beatrix

HÍR TV VASÁRNAP 18 óra

Kedves Kollégák! 

Vasárnap 18 órától a Hír TV Keresztmetszet című műsora foglalkozik a problémánkkal. Később feltesszük a linket, ha valaki lemaradna róla.

12 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://szeretetszolgalat.blog.hu/api/trackback/id/tr491509498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kistérség 2009.11.08. 18:32:11

Most legalább nem 2-3 percben beszéltek rólunk.Remélem lesz most már valami reagálás magasabb helyekről,vagy csak reménykedek?
Köszönöm, hogy felteszi azt mikor hol lesz a cégről valami látható.

Panda78 · http://indafoto.hu/panda78 2009.11.08. 18:59:27

@kistérség: csak egy dolog érdekes még mindig: Most sem állt ki senki a MÁK részéről... Vajon miért nem????

ritisi (törölt) 2009.11.09. 16:59:50

Sziasztok!
Én lemaradtam!Küldjétek el a linket,mert a hirtv honlapján nem találom! Köszi

Habó 2009.11.09. 18:39:25

Tud már valaki valamit arról, hogy ma tárgyalták-e az ügyünket a Parlamentben?

torna2 2009.11.10. 07:29:43

Most akkor mi az ábra?Már elvesztettem a fonalat..Ja és a cérna is elszakadt.Életemben nem voltam ilyen helyzetben.!!

zsófika szentendre 2009.11.10. 11:39:28

Tisztelt Gaál Beatrix Asszony!

A múltkor megkértem Fülöp Daniella és
részemre ( Kövesdi Ildikó ) két-két igazolást amivel igazolni tudnánk a bank felé a bérhátralékot.
J.GY. közvetlen vezetőm a központra hivatkozva nem tudja ezt kiadni , de akkor mi mit tehetünk?
Ugyanakkor várjuk még Daniella kilépő papirjait , kénytelen volt főállásban elhelyezkedni és másodállásúként ellátja az időseket.

Köszönettel Kövesdi Ildikó

zalakriszti 2009.11.10. 19:43:18

Tisztelt Gál Beatrix asszony! Sajnos a múlt héten felmondani kényszerültem anyagi gondjaim miatt hétfön elfaxoltam a felmondásom azóta várom a papírjaimat csütörtökön letellík a 8munkanap mehetek a munkaügyre hosszabításért szerettem volna a krízis támogatásra ésmindenféle segélyre beadni a papírjaimat a krízist nov30.-ig lehetne.Tisztelettel megkérem nézessen utána a papírjaimnak nagyon fontos volna számunkra.Név:Zalavölgyi Tamásné 1971.08.06

Peped 2009.11.10. 19:55:35

Hahó! Friss híreket ígértek nem is olyan mostanság! Azzal lesz valami?

G. Beatrix 2009.11.10. 20:42:02

Kedves Ildikó, és Kriszti!

Beírásukat továbbítottam Káncz Éva kolléganőmnek, Ő foglalkozik a papírok kiadásával. Holnap telefonon érdeklődjenek nála, valószínűleg már postán lehetnek a papírjaik.
Sajnálom, de megértem a döntésüket, sok szerencsét kívánok.
süti beállítások módosítása