HTML

Miről szól a blog?

Az Alvinczi Péter Szeretetszolgálattal kapcsolatban nagyon sok szóbeszéd látott napvilágot. Megtudjuk vajon valaha az igaz történetét? Hátha.... Egy blog azoknak, akik érintettek.... és azoknak akiket érdekel.

Friss topikok

Linkblog

2009.11.07. 01:32 ZZ

Jelzőrendszeres pályázat 2009. november 06.-ig

 Elnézést mindenkitől. Egy kicsit elhanyagoltam a blog-ot. November 6.-a volt a jövő évi jelzőrendszeres (elő-)pályázatoknak (?) a leadási határideje. Mivel mi továbbra is hiszünk abban, hogy mindenkinek megmarad a munkahelye és az időseknek az ellátása, így elkészítettük és beadtuk a pályázatokat.

Valószínű, hogy rajtunk kívül még ezt elég sokan megtették, mert borzasztó lassan lehetett feltölteni az adatokat és nem is mindent fogadott el (gondolom a méretek miatt), de beadtuk, lezártuk. Várjuk a hiánypótlás lehetőségét és akkor reméljük hatékonyabban lehet feltölteni a maradékot.

A hétvégén felteszem az elmúlt pár nap elmaradt híreit, eseményeit. Ahogy láttam Bea feltette a jövő hét előrejelzéseit.

Aki tud, az tényleg jelezze az országgyűlési képviselőjének a problémát (ha esetleg még nem tudna róla), nehogy megint az a vád érjen minket, hogy nem is dolgozik itt senki. Ha a segíteni akaró Képviselőnek valamilyen kérdés tisztázása érdekében kiegészítő információra lenne szüksége, egész hétvégén éjjel-nappal (mint ahogy eddig is) elérhetők vagyunk. Persze Beát nem merem biztosra ígérni.

Üdvözlettel,

Zelenák Zoltán Mihály

 

95 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://szeretetszolgalat.blog.hu/api/trackback/id/tr321506079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szm71 2009.11.07. 06:47:59

Én szivesen jeleznék de nem tudom hogyan tudom elérni Mesterházy Attilát!!Ha tudnak kérem segitsenek milyen cimen vagy telefonszámon tudom elérni!!ZZ Úr hétfőn mennyire leszünk előbbre??Mire lesz pénz ha egyáltalán még van??

centerhalf 2009.11.07. 08:19:31

Elérhetőségek

Mesterházy Attila elérhetőségei :
Levelezési cím: 8300 MSZP Tapolca Kossuth u. 12/2

Email cím: attila.mesterhazy@parlament.hu

Portréoldal: mszp.hu/tagok/mesterhazy-attila
Szóval ő a frakció vezető ha megnyered nem kis dolgot teszel a cél érdekében. Hajrá . A mi képviselőink mellettünk vannak . Úgy hogy hajrá !

centerhalf 2009.11.07. 08:22:40

ZZ ! talán nem ártana feltenni azoknak a képviselőknek a nevét akik eddig dolgoztak az érdekünkben. Ideje tiszta vizet önteni a pohárba most már !

lelkes56 2009.11.07. 09:06:52

Sziasztok!

Nekem tegnap sikerült telefonon beszélnem FIERTL MÁTYÁS, Sopron országgyűlési képviselőjével, Ő tudott a problémánkról és támogatásáról biztosított. Elmondtam neki, h nagy szükség van a munkánkra, és becsülettel ellátom a feladatomat lassan 3 hónapja fizetés nélkül, és milyen anyagi helyzetbe kerültem emiatt.
Sajna ennél többet nem tudtam tenni. Bizzunk a kedvező döntésben.

50barika 2009.11.07. 09:22:35

Kedves ZZ! Én Nógrád megyében vagyok gondozó nő. A mi Polgármesterünk röhög rajtunk hogy nem kapunk fizetést és így dolgozunk.pedig a segítség elkelne ebben az átmeneti helyzeten de inkább nap mint nap a képünkbe mosolyog.Nem lehetne valami módon megkérni őket hogy segítsenek a gondozó nőknek átmenetileg?Az idős emberek szeretnek minket és számítanak a munkánkra nap mint nap. A polgármester ellenünk volt és ellenünk is lesz.Mi csak magunkra számíthatunk. Írd meg ha tudsz valami megoldást? Köszönöm.
NEM ADOM FÖL A REMÉNYT!

Dolgozó11 2009.11.07. 09:39:56

Tisztelt Z.Z.!
Frakcióvezetők elektronikus elérhetőségei. Talán önöknél van olyan összefoglalás a problémánkkal kapcsolatban amit el lehetne küldeni a számukra.

www.parlament.hu/cgi-bin/insurl?/fotitkar/frak/frakbev.htm

h.e.e. 2009.11.07. 10:32:35

Én úgy tudom, már nagyon nincs képviselő a T.Házban, aki ne tudna a problémánkról. Folyosói beszélgetések témája vagyunk. Persze, ettől függetlenül érdemes megkeresni az illetékes Urakat/Hölgyeket. Én is ezt teszem :) Lássák csak, hogy nem adjuk fel!
A lehetőségekhez képest szép hétvégét mindenkinek! Üdv: H.É.E

megmentő 2009.11.07. 11:47:53

@2000birka: Nálunk is a polgármesternő csak azzal biztat hogy jelentsük fel a céget. Más alternatívát nem tud elénk lerakni. Sajnos a kolléganőimet erősen befolyásolja. Egyébként az idősekkel meg semmit nem törődik a falunkba. Amikor a céghez jöttünk dolgozni nem tetszett neki hogy a vezető gondozónő az ő megkérdezése nélkül vett fel minket.Félti a kakaska a szemétdombját pedig a következő évben úgyis kidobják róla .

Dolgozó11 2009.11.07. 11:58:56

Eddig melyik kis falvakban törődtek az idős emberekkel? Ott ahol kötelezően működtetni kellett a gondozóházat megtették és ennyi volt. A környező településeken élőkkel meg nem törődött senki, sajnos hiába volt mikrotérségi szerződés az önkormányzatok között.

pótkerék 2009.11.07. 12:14:16

@Dolgozó11: Igazad van ! Sehol nem foglalkoztak. Ahol volt ilyen szolgáltatás ott is ellátott 20 vagy még több embert.A normatívával jól lehúzták az időseket. Mint az RTL legutolsó riportjában
.@megmentő: Egyébként nálunk is ilyen a polginő egy pökhendi senki. Remélem olvassa és magára ismer. én sem hiszem hogy meg lesz választva. Mert nem is a településünkön lakik már. Úgy hogy ÉVIKE neked is leáldozott. Báj Báj!

érd 2009.11.07. 13:38:42

Írtam Sólyom László Köztársasági Elnöknek, és dr. Jánosi Györgynek, aki érdi képviselő.(Érd adta ki az országos működési engedélyünket.) Remélem meghallgatják a segélykiáltásomat!
Sok szerencsét magunknak!

S Teri 2009.11.07. 14:14:08

én is gondozo nőként dolgozom vagyis dogoztam hétfőtöl felmondok mert a családnak nem elég az egy fizetés melyet a férjem hoz haza.három gyermekem van és nekik is enni kell . három hónap nagy kiesést.ugyanis ennyi idelye nemkaptam pénzt a cégtől.de gondolom ti is csak igy vagytok vele.mit tesztek ha ezekután sem fizetnek?én ajka körzetéhez tartozom a fönknöt csak ritkán lehet elérni de nem tud ő em mondani semmit.én kinek tudnák irni hogy legyen fizetés vagy hogy lépjen az érdekünkben.rajtam kivűl még van hat gondozó nő aki ugyan ebben a cipöbe jár itt a szomszédos faluban

szm71 2009.11.07. 14:45:15

Tisztelt ZZ!!Köszönöm segítségét jeleztem Mesterházy Atillának remélem segít ! Ha válaszol azonnal felteszem az infót!!Ha minden rendben lesz hétfőn mire számíthatunk, melyik nap lesz fizetésünk??

50barika 2009.11.07. 15:49:23

@S Teri: Tudom hogy nehéz időket élünk át de ha lehet ne mondjál fől.Már nekem is megfordult a fejembe de lebeszéltek róla.Ha te mondasz fel még munka nélkülit sem kapsz.Sok szerencsét!

S Teri 2009.11.07. 16:25:31

@2000birka: igen tudom de elfogadják a közös megegyezéssel és mindjárt megyek is a munka ügyre bejejentkezni
ze honnan irtál? hol laksz?

50barika 2009.11.07. 16:34:09

@S Teri: Nógrád megye azaz Patak.Bele mennek a közös megegyezésbe?

50barika 2009.11.07. 16:47:49

Én beszéltem egy munka jogásszal és ő javasolta hogy ne mondjak fel.Nem szeretném ha rosszul járnál.Kérdezd meg a munkanélküli hivatalt és csak utána cselekedj.Mond el hogy mi a problémád és hogy mit javasolnak.

centerhalf 2009.11.07. 16:59:48

A közös megegyezés nem értem miért téma? A főnökeink elmondták hogy bele mennek. Nekem is kelletek mindenféle papírok beszéltem velük másnap a kezembe voltak, Igaz be utaztam értük a központba. Már egyszer leírtam amit nekem ígértek mindig be is tartották. Ezért tartok ki nem mondok fel . Ezt mindenkinek saját magának kell eldönteni hogy számára mi a következő lépés.Meddig tud kitartani. Ne hallgassatok senkire , mindenkinek saját magának kell döntést hoznia. Itt a honlap , minden információ rendelkezésetekre áll. Szerintem....

50barika 2009.11.07. 17:12:34

@centerhalf: Azért téma mert pénzért vesszük a tejet és a kenyeret nem a hitböl!!!!!!!!!

feleség2 2009.11.07. 17:20:02

@2000birka: ne aggodj nálunk velünk van a polgármester annyira hogy a párom jó barátja és osztálytársa volt de csak lelkileg van velünk anyagi támogatást nem kaptunk csak összesen 3000 ft -ot abbol befizetem a két gyerek néptánc oráit "nagy segitség "VOLT emellett a körzeti orvos és felesége a gyyerekorvos már 3 éve böki a szemét ez a rendszer most örül mert megmondta hogy ez az egész nem ér semmit meg fölösleges mert ha valakinek baja van hivja ki az ügyeletet kérdem én az ügyelet ha nem megy ki egy 40fokos lázas gyerekhez kifog majd akkor menni felemelni egy honapba25* leesö nenihez szerintem nem szerintem ez a rendszer egy csomo dolgot levett az orvosi ügyelet váláról meg a messze lakó hozátartozokéról remélem megmarad már annal is inkább mert ewgy csomo mindenkinek ad itt a balaton parton éves szinten munkát vagy kiegészitő keresetet

pótkerék 2009.11.07. 17:20:15

@2000birka: És ha százszor megkérdezed akkor nem pénzért veszed ? Olvasd el főnökeink erre már válaszoltak.
@centerhalf: igazad van mindenben.

50barika 2009.11.07. 17:27:29

@feleség2: Köszi én kitartok de mások már nem nagyon tudnak kitartani.

50barika 2009.11.07. 17:32:19

@pótkerék: Nézd meg hogy mit ÍRTAM .
Próbálom lebeszélni arról hogy fel mondjon.Én is olvasom a blogot.

centerhalf 2009.11.07. 17:38:08

@2000birka: Ennek én ismeretlenül is örülök . Mármint hogy kitartasz. Erről viszont mindenkinek saját magának kell döntenie. Legalábbis szerintem. Már csak azért is mert egymás lehetőségeit egyáltalán nem, ismerjük.Tudod nekem is pénzért adnak mindent. Mint mindenki másnak.

Ápoló 2009.11.07. 17:44:35

Mi lesz, ha hétfőn sem lesz döntés? Tudja valaki mi a sokadik "B" terv?????

feleség2 2009.11.07. 17:56:40

@Ápoló: szerintem még nincs b verzió de ha söförként dolgozol és tudsz másod állást nyugodtan válald el tudom hogy a fekete munka törvénytelen de a magyar állam nem törvénytelenül tartja vissza a normativát

centerhalf 2009.11.07. 17:59:53

@Ápoló: Hát igen bennem is felvetődött már ez a kérdés !" DZS" variáció és talán az utolsó hogy vannak képviselőink akik azt mondták hogy akkor a parlament elé viszik az ügyünket, Döntsön a "T HÁZ". Azt meg ne kérdezze valaki hogy ez mennyi idő? Fogalmam sincs! Utána viszont már csak a jogi út marad. Azt se tudom meddig tarthat csak sejtem. SOKÁIG !

Peped 2009.11.07. 18:47:46

@2000birka: Nem lehet véletlen a blogos neved! Mi is pénzért vesszük a tejet! Minek írogatsz, ha már döntöttél? Nem írták még elegen, hogy sok sikert a jövőben? Mert akkor most én is megteszem, szia!
Aki marad, annak meg kitartást! Én is maradok!

S Teri 2009.11.07. 19:20:34

kösz a tippet igy lessz különben én is nógrád megyéböl származom mégpedig szendehelyröl már 20 éve eljöttem onnan hétfön ha tudok már valamit akkor megirom

Hujbi67 2009.11.07. 19:20:51

@Peped: Nem kellene ilyen lekezelően beszélned a munkatársaiddal! Remélem nem vétek helyesírási hibát, mert abba is belekötsz!

50barika 2009.11.07. 21:09:04

@Peped: Te gondozó nő vagy? Mert a viselkedésed nem erre vall.........a gondozottaiddal is igy beszélsz!!!!!!!

50barika 2009.11.07. 21:19:01

@S Teri: Én csak nem kilenc éve kerültem ide Budapestről.

bmarcsi szhely 2009.11.08. 13:17:41

@centerhalf: én is ugy gondolom hogy igazad van mindenkinek magának kell hogy eldöntse hogy mit csinál marad nem marad a főnökeink minden támogatást megadnak a tisztán látáshoz ettől kezdve mindenki maga tudja a lehetőségeit szerintem ha ezerszer írjuk meg hogy semmit nem adnak ingyen ez a helyzeten nem segit és nem is old meg semmit

bmarcsi szhely 2009.11.08. 14:05:01

@Peped: talán tényleg nem kellett volna ilyen durván válaszolni de téged is megértelek hogy idegesít és te is ugyanabba a helyzetben vagy mindenki másképp éli meg de mindenki csak magan tud segíteni jusson eszetekbe hogy egy csapatban vagyunk és lehet hogy egyszer még személyesen is találkozunk és nagyon rossz lenne ha egymás nyakának ugorva üdvözölnénk egymást azzal hogy TE VOLTÁL AZ AKI NEKEM EZT IRTA a legjobbakat mindenkinek

bmarcsi szhely 2009.11.08. 14:43:24

@2000birka: ismerem patak lehetőségeit tudom hogy nagyon nehéz a megélhetés ismerve ismeretlenül is köszönettel tartozom neked mivel az egyik rokonomat is gondoztad hónapokig fizetés nélkül is én nekem mindig ez jár a fejemben hogy én sem tudhatom melyik családtagom szorul segítségre és milyen jó ha valaki ott van engem ez segít át minden napon és azt gondolom hogy sok olyan idősért mint az én rokonom is érdemes kiállni én nekem is van gondom rengeteg de nem hiszem hogy megoldás az ha panaszkodom ha úgy gondolod hogy van más lehetőséged lépjél mert mindenkinek a saját családja biztonsága a legfontosabb sok sikert a legjobbakat mindenkinek

S Teri 2009.11.08. 17:52:42

@bmarcsi szhely: te honnan irtál? megtudhatom? te is gondozónőként dolgozol?

G. Beatrix 2009.11.08. 17:56:07

Kedves Kollégák!

Olvastam a hozzászólásokat. Sajnos nem vagyok meglepve, az elmúlt évek során számtalanszor tapasztaltuk, hogy egyes polgármesterek, vagy háziorvosok ilyen ellenséges érzelmeket tápláltak felénk. Azt hiszem, nyugodtan mondhatom, hogy az irígységen kívül semmi racionális alapja nem volt. Ami azért jó hír, hogy elenyésző kissebbségben vannak, de nyilván Ők a hangosabbak. Többségük inkább örült, hogy munkahely létesül a településén (hozzáteszem, ha megköveznek is, szerintem ez az egyetlen épeszű hozzáállás). Aki beleszaladt ilyenbe, pontosan tudja, hogy mindent elkövettünk, hogy ne érezzenek konkurenciának, hanem jó legyen az együttműködés. Ez az esetek túlnyomó többségében sikerült is. 700 település azonban 700 polgármestert jelent, statisztikailag kell hogy legyen olyan is, aki minden törekvés ellenére ellenséges maradt. Minden elismerésem azoké a gondozóké, akiknek ezzel kellett együtt élni.

Ez azonban nem jelenti azt, hogy az adott térség képviselője is hasonlóképp vélekedik, mint egy falu polgármestere. Erre remek példa, hogy azt hiszem valaki Nógrád Megyét említette. Gyakorlatilag az egyik legtöbbet a problémánkon dolgozó képviselő nógrádi. A kistérségi vezetők kérésére kapcsolódott a problémába. Mint Ő, mint a kistérség vezetői úgy gondolják, hogy Nógrád Megye azon részén, ahol Önök dolgoznak, több mint 100 munkahely hatalmas dolog, sok az idős ember is. Minden tiszteletem az Övé, ahogy hetek óta milyen lendülettel dolgozik ezzel a problémával.

Persze nincs ezzel egyedül, de minél többen támogatják az ügyünket, annál valószínűbb, hogy végre rendeződhetnek a problémáink.

S Teri 2009.11.08. 18:13:05

@G. Beatrix: önszerint mikorra várhato valamipénz ebböl a dologbol én is gondozónőként dolgozom veszprém megyében.3 gyermeket nevelünk a férjem fizetéséböl ami nem sok.most megy mütétre akkor mi lessz velünk csak a fizetésének valamennyi százalékát fogja kapni.ami nem sok.ezért ugy döntöttem hogy elmwgyek munkanélkülire és kiskönyvel dolgozom a régi cédemnél .mert muszály az nagy úr.3 hónap nagy kiesés a fizetést értem ezalatt.

G. Beatrix 2009.11.08. 18:39:43

Kedves S.Teri!
Mivel hétőn tudomásunk szerint ez hivatalosan már téma lesz a parlamentben, ezért remélem a hét első felében tudok Önnek határozott választ adni. Nem biztos, hogy hétfőn, mert múlt héten sem jutottak el hozzánk aznap a hírek, de talán szerdán már igen.

megmentő 2009.11.08. 18:47:13

@G. Beatrix: Tisztelt FŐNÖKASSZONY!
Én is Nógrád Megyei vagyok. Meg lehet tudni kik azok a képviselők illetve kistérségi vezetők akik fáradoznak érdekünkben. Örömmel olvastam amit az országgyűlési képviselőinkről írt. Szeretném nekik megköszönni munkájukat.

Panda78 · http://indafoto.hu/panda78 2009.11.08. 18:53:19

Kedves Mindenki!
Aki ez után a riport után sem áll mellénk,az NEM NORMÁLIS!!! Ez az én véleményem. Most történnie kell valami nagy fordulatnak,valaminek,ami tényleg valami nagyon jót hoz nekünk és az idős ellátottjainknak... Most már így kell lennie!!!!!!

Nem adjuk fel! 2009.11.08. 19:02:35

Tisztelt Gál Beatrix!
Láttam- és gondolom még rajtam kívül sokan- a mai esti riportot a HÍRTV-ben.Csak ültem és néztem a sorstársaimat ahogyan beszélnek a helyzetünkről, néztem az idős emberek arcát, de megmondom őszintén, bármi lesz is a honatyák döntése, MINDEN TISZTELETEM az ÖNÉ! Kívánok Önnek, és a születendő kisbabájának jó egészséget,SZEBB JÖVŐT!

bmarcsi szhely 2009.11.08. 19:50:26

@S Teri: természetesen nem titok ki vagyok Bacsa Máriának hívnak budapesti születésü vagyok 7éve lakom SZendehelyen azóta kisebb nagyobb megszakításokkal mindig idősek ápolásával foglalkoztam a cégnél június óta gondozónőként dolgozom

zsike 2009.11.09. 15:26:50

sziasztok lehet már tudni valamit?már kezd elhagyni a hitem.

S Teri 2009.11.09. 15:51:53

@bmarcsi szhely: csak azért kérdeztem mert én is szendehelyi voltam 15 évig ott jártam iskolába és ugy gondoltam hogy ismerhetjük egymást bocsika a zavarásér. te miota nem kaptál fizit? én 3 honapja ma voltam felmondani meg a munkaügyön is voltam csak a papirjaimat kell hogy megküldjék peströl 23-ig ma regisztráltak és majd igazolnom kell magam a többi papirokkal

gipszi 2009.11.09. 16:24:41

Nos kedves vezetőség mikor lesz fizetés? Mi történt ma,megint megy az időhózás?

S Teri 2009.11.09. 16:29:45

irjon már az aki tud valamit a mai parlamenti döntésröl

gipszi 2009.11.09. 17:17:20

@S Teri: Milyen döntésről nagyon nagy a csend megint.

torna2 2009.11.09. 17:28:19

??????????????????????????????????

Peped 2009.11.09. 17:28:39

@2000birka: Kérdezed, hogy beszélek, vagy kijelented? Ismersz? Tudod, helyesírás. Vagy hejesirás?

Ápoló 2009.11.09. 17:29:27

Majd éjszaka lesz info, hogy tudjunk nyugodtan aludni.

gipszi 2009.11.09. 18:21:58

Holnap lesz az a nap amikor Önök 3 havi bérünkkel fognak tartozni.Mit szándékoznak tenni a következő 48 órában a dolog azonnali megoldására azon kivül hogy ittirogatnak.A türelmünk a leges legutoljára ért,azzal hitegetnek bennünket majd holnap meg holnap meg megint holnap meg majd a parlament.Mi igaz abból hogy a parlament ugy döntött a héten megkapjuk a több száz millió bért amivel tartoznak.

centerhalf 2009.11.09. 18:28:31

@gipszi: Hol olvastad hogy a mai nap folyamán a parlament fog dönteni ?
Egyébként szerintem sokkal többet tesznek mint itt írogatnak. De ha neked nem tetszik akkor viszlát. Kit érdekel a te türelmed. Ki hatalmazott fel hogy többes számba írj?Elég volt belőled!

MENTŐS 2009.11.09. 18:32:16

@gipszi: Szerintem is elég a kötözködésedből húzzál a fenébe. senki nem kíváncsi rád !
@centerhalf: igazad van setét mint az éjszaka.

Dolgozó11 2009.11.09. 18:34:51

Nyugalom!
Pattanásig feszültek már az idegek! Várjátok meg a hivatalos infót Z.Z.-től!
Utána mindenki döntse el saját maga, hogy mit tesz.
Köszönöm!

Peped 2009.11.09. 18:35:02

@gipszi: Az "Egy kis történelem"ben virágabb nyelven, de én is hasonlót javaslok!

Vasból 2009.11.09. 18:45:09

Most ebben a szar helyzetben,nem mindegy hogy helyesírás,vagy hejesírás?????Nekem is zavarja a szemem,de átlépek rajt!!FIZETÉS!!Nekem ez a fő fő gondom!!!SAJNOS!!!!!A helyesírást meg ki nem sz..... le!!!!!!!

gipszi 2009.11.09. 18:45:35

@MENTŐS: Te milyen mentős vagy?Honnan veszed magadnak a bátorságot hogy másokról itélkezz főleg ilyen alpári stilusban.Barátocskám a setét te vagy de nem kicsit mert te hajlandó vagy ezeknek akár még több hónapig is ingyen dolgozni,miközben engem fikázol.Te ki vagy? Csak nem egy igazi funkci? Az intelligenciádhoz gratulálok kedves barátom,remélem nem viszed ezt a stilust magaddal amikor az időseket látod el.

Ápoló 2009.11.09. 18:46:52

@Dolgozó11: Teljesen igazad van, de hol van itt már a nyugalom? Te nyugodt vagy? Mert akkor irigyellek! Az info már jól jönne. Ha nem tudnak semmit azt is leírhatják.

gipszi 2009.11.09. 18:47:24

@Peped: Te egy olyan emberük vagy azt hiszem aki feltétel és gyomor nélkül....Tudod figyeltem az eddigi hozzásuólásaidat,ahogy be be szólogatsz másoknak,dolgozzál sokat és KITARTÁS tudod a végsőkig akár,....

megmentő 2009.11.09. 18:53:24

@gipszi: Ne hogy már te fújd a passzát szelet. És te ki vagy okoska ? Én is rohadtul unom már a nyöszörgésedet . Sértődj meg nyugodtan.

Peped 2009.11.09. 18:55:48

@Mentős: Bakker, ez a GIPSZI nem semmi. Szabályosan hányik, szegény. Csak épp olyan a stílusa, hogy nem is értem, mit akar. Kicsit összeszedhetné magát, nem?
@Ápoló: Senki sem nyugodt. Az info jönni fog. Megígérték.
Gipszike! Neked is KITARTÁST! Valahol...

Peped 2009.11.09. 18:56:40

@megmentő: Vannak, akik értik a hablatyom. Köszönöm!

Peped 2009.11.09. 18:57:56

@Vasból: A Te helyesírásod kitűnő! Ahogy a hozzászólásaid is a helyén vannak, szeretem őket olvasni!

Dolgozó11 2009.11.09. 18:58:28

@Ápoló: Nem vagyok nyugodt hisz nekem is súlyos gondjaim vannak, de sajnos nem tehetünk mást mint várunk türelemmel.
Melyik munkahelyen nézik el az ilyen megnyilvánulásokat?
Nem tudom ki hol dolgozott eddig milyen munkahelyen. Ott elnézték volna az ilyen megnyilvánulásokat a vezetőkkel és a kollégákkal szemben?
Teljes névvel ki meri vállalni a hozzászólásait?
Névtelenül mindent lehet?
Próbáljuk meg hogyan megy a pocskondiázás egymás fikázása?
Köszönöm annak aki meri vállalni a hozzászólásait, tisztelem és becsülöm!
Svendorné Boros Ilona

MENTŐS 2009.11.09. 18:59:20

@gipszi:Te sötétke még te emlegetsz intelligencia szintet? A béka feneke alól. Nyugodj meg én még dolgozok "ezeknek " . Saját akaratomból! És te ? Miért nem húzol a fenébe? Ki tart vissza? Ennyire akarat gyenge vagy ? Szerencsétlen csak sajnálni tudlak .

Vasból 2009.11.09. 19:02:44

@Peped: KÖSSSSZ :-) !!!De most ez kevésbé nyugtat meg!!!Pattanásig vannak az idegeim ma,gondolom Ti is így vagytok!!DE remélem,ma csak pozitív infó lesz!!!!

Vasból 2009.11.09. 19:07:34

@Dolgozó11: Én simán merem válalni a nevem!!De igazad van,mindenki úgy komizon itt,hogy utána az arcát(nevét) is merje felválalni!!!!!

Peped 2009.11.09. 19:12:33

@Vasból: Nem kell, hogy ismerjük egymás nevét. Nem az a lényeg.

centerhalf 2009.11.09. 19:14:56

Én annyit tudok hogy a frakció nem adott igazat Katona államtitkár úrnak a délutáni órákban..
Sürgősen összehívták a parlament szociális bizottságát.
szóval képviselőink HARCBAN ÁLLNAK.
Akármi lesz a vége minden tiszteletem LOMBOS ISTVÁN képviselő úré.
Remélem a Nógrád Megyeiek tudják hogy ki harcol értünk. Öcsi veled vagyunk.

torna2 2009.11.09. 19:15:12

@Peped: Hallottál már az empátiáról?Rémlik valami?Elkeserítően nagyképú, és sértő, a modorod.

Ápoló 2009.11.09. 19:21:35

@centerhalf: Most már tudom, hogy Te is "földi" vagy.A képviselő urat csak sejtettem, senki nem mondott konkrét nevet. De jó, hogy Te kiírtad csupa nagy betűvel.

Dolgozó11 2009.11.09. 19:23:48

@Peped: Nem az a lényeg, ebben egyetértek veled.
DE!
Aki másokat pocskondiáz, vádol és nem tud tisztességesen megnyilvánulni az vagy hallgasson vagy pedig teljes nevével tegye, ha meri!!!!!!!!!!
Hol van az egymás iránti tisztelet?
A gondozottakkal szemben is ez a viselkedési forma?????????
Ezt a blogot olvassa ország világ!
Lejáratjuk az ALVINCZIT!

Panda78 · http://indafoto.hu/panda78 2009.11.09. 19:26:45

Kedves Mindenki!
Ahelyett,hogy itt gyilkoljátok egymás idegeit,olvassátok el amit a ZZ most tett fel az oldalra.... Szerintem kezd jóra fordulni az ügyünk sorsa!!!!! :)

centerhalf 2009.11.09. 19:32:01

Nyugi Nyugi ! Még csak csatát nyertünk háborút nem . Várjuk ki a végét. Azért az meg nem semmi hogy a Katona urat elküldték a fenébe. A Szűcs urat nem fenyegetni kell hanem fel kell venni az ellátottak közzé . Azért is hogy nehogy elfelejtse az Alvinczit. Én önként vállalom a gondozását(normatíva nélkül). Pedig Pécs nem a szomszédban van.

Dolgozó11 2009.11.09. 19:35:14

@centerhalf: De egy győztes csata újra erőt és lendületet ad a háborúban! :)

pénztelen 2009.11.09. 19:35:15

Szevasztok!

Ne haragudjatok ,de túlzás amit ti itt
megengedtek magatoknak.Igaza van
dolgozónak:Ilonának!Ha nem lesz pénz
akkor egymást marjátok? Szerintem
nem ezért készült ez a blog!!!Aki pedig
nem tudja tartani ezt a helyzetet,akkor
rendezze sorsát,ne a másikat marja!
Engem is érdekel az elmaradt fizetésem,pláne úgy ,hogy már nem itt dolgozom.Nagy fájdalmam,nekem
és a volt gondozottjaimnak is!
Csak sajnos az én kasszám üres,
ezért kellett váltanom.Sokunknak,
tudok olyan volt munkatársat is ,,,nincs tartalék, nincs már akitől kérjen,meg uram bocsá meddig?
Higgyétek el minden nap azzal ülök ide,talán most,talán ma ,????
Sümeg: Hajni

bmarcsi szhely 2009.11.09. 19:45:46

@S Teri: nem haragszom és nem is zavartál remélem hogy ha valamikor Patakon járok megismerhetlek személyesen is persze ha nem bántottalak meg de én úgy gondolom hogy nem én is mint a többiek 3.hónapja nem kapok fizetést remélem hogy valamelyest problémáid enyhülnek és a későbbiekben rendeződnek ezt kivánom neked és mindenkinek aki maradtak és akik mentek

centerhalf 2009.11.09. 19:46:30

@Dolgozó11: Igaz Igaz ! Személyesen is beszéltem a képviselő úrral a hétvégén. Még nem nyertünk. DE ! Nem is állunk vesztésre. Azért ez már nagy szó ! Vannak még a képviselő úr zsebébe aduk.
Nem hiszem hogy ennél többet tudott volna tenni a főnökségünk mint amit tett. Aki tud olvasni és ért a szóból az tudja miről beszélek. Aki meg nem ért hát azt csak sajnálni tudom. Főnökeink képviselőink ő értük is meg tesznek tettek mindent.
Reméljük ez elég lesz a háború megnyeréséhez.

S Teri 2009.11.09. 20:34:58

@pénztelen: igazad van teljes mértékben a trágár beszéd nem vezet sehova inkább össze kellene fognunk én igy gondolom .bár én sem dolgozom már itt a cégnél .ma mondtam fel egyenlöre kiskönyvvel fogok dolgozni de legalább ebböl lessz fizetésem..elfogyott a türelmem 3 honapot vártam nem történt semmi csak a félretett pénzünk is elfogyott 3 gyerek mellet nem lehet teljessen pénz nélkül maradni.tegnap azt igérte a g.beatrix hogy szerdáig ad választ arra hogy mi lesz a fizetéssel

téti (törölt) 2009.11.09. 20:44:25

Hát szuper amiket itt irogattok! Csatát nyertünk!! Klassz! A következő csata mikor lesz? Holnap? Vagy a jövő héten? Adjátok a jó tanácsokat, hogy aki akar mondjon fel! Persze ez is igaz! De ha mindíg a jövőhétre várunk előbb-utóbb mindenkinek fel kell mondani!

S Teri 2009.11.09. 20:49:28

@bmarcsi szhely: bocsika de félre értettük egymást én somloszölösben lakom vagyis veszprém megyében már 20 éve csak az állt iskolát végeztem szenden tehát a sok barát és barátnö mind szenden maradtak. te melyik utcában laksz?

centerhalf 2009.11.09. 20:50:13

@téti: Ne várjál tegyél már valamit amivel ennél gyorsabban fognak menni a dolgok mi csak őrülni fogunk neki.

szm71 2009.11.10. 19:41:03

Kedves Pénztelen!!Hajni!!Te tetted jól mert van másik munkahelyed ahonnan kapsz már fizetést.Én a mai napot várom aztán lépek!Jól átvertek bennünket is meg a szegény öregeket is!!Már nincs kitartás csak gondoltam ide írom emlékeztetőül!!M

S Teri 2009.11.11. 11:43:17

@G. Beatrix: mit lehet tudni a pénzünk felől?én már hétfőn felmondtam.elfogyott már a türelmem és a félre tett pénzem is.mennyi idöbe tellik mig megküldik számomra a papirokat?a területileg illetékes hölgy azt mondta hogy nem dolgoznak az irodában sem.nekem szükségem van a papirokra mert azok nélkül nem tudok sehova sem menni.pedig van állás ajánlatom.de nem tudok lépni mert nincs semmi a kezembe.kérem önt hogy legyenszives válaszolni mihamarabb.megértését elöre is köszönöm.

G. Beatrix 2009.11.11. 13:21:23

Kedves S.Teri!

Félre érthette a területi vezetőjét, dolgoznak az irodában, de valóban nem olyan létszámban, amire szükség lenne. Ettől függetlenül, ha hétfőn felmondott írásban, valóban szerdán még nem lehetnek ott a papírjai, hiszen jó esetben is tegnap érkezett meg az Ön levele, lehet, hogy csak ma fog. Amint elkészült, nekünk is postára kell adni.
Mint már többször írtam Káncz Éva kolléganőm kezében vannak ezek az ügyintézések, ha keresi Őt telefonon, biztosan utána tud nézni, hol tart az ügye, de sajnos tekintetbe kell venni azt is, hogy földrajzilag milyen távolságra vagyunk egymástól.
Remélem, a következő helyén megtalálja a számítását.
Sok szerencsét kívánok

kiwi81 2009.11.11. 15:57:48

@G. Beatrix: Tisztelt Beatrix.Azt hiszem nyugodtan írhatnék sokunk nevében,de mivel nem tudom ki hogy érzi,így a magam nevében szeretném megköszönni hogy ilyen elszántan küzdött az érdekeinkért éjjel nappal,és segítőkészen válaszolt mindannyiunk kérdéseire,illetve nyugtatott bennünket,ahelyett hogy saját magára és a születendő babájára fordította volna ezt a vissza nem hozható időt,amiért én személy szerint nagyon hálás vagyok önnek!Még egyszer köszönöm szépen önnek és természetesen minden más felettesnek is akik szintén kiálltak értünk illetve mellettünk! Sok boldogságot,és egészséget kívánok önnek és a születendő kisbabájának is!

Sárvár 2009.12.03. 15:12:24

@Vasból: figyelem Mindenki!!!!!!!!!!!!
Bármilyen okból kaptak fizetésekre vonatkozó papírokat az Alévinczitól,NAGYON FIGYELJETEK A SZÁMOKRA? UGYANIS NEM STIMMELNEK A SZERZŐDÉSEKHEZ VISZONYÍTVA: nettóban keményen meg lesztek lopva!!!!!!!!!

Peped 2009.12.03. 19:06:37

@Sárvár: Akit úgy rúgtak ki, az akár bosszúból is írogathat ilyeneket. Mindenki a saját papírjait nézegesse, ha valami nem stimmel, meg kell reklamálni, és helyesbítve lesznek rögtön az adatok, ha a reklamáció jogos. Az nem lett leírva, miért lett kirúgva???

Puppy2 2009.12.04. 10:51:13

@Peped: te ezt nem tudhatod!!!
süti beállítások módosítása