HTML

Miről szól a blog?

Az Alvinczi Péter Szeretetszolgálattal kapcsolatban nagyon sok szóbeszéd látott napvilágot. Megtudjuk vajon valaha az igaz történetét? Hátha.... Egy blog azoknak, akik érintettek.... és azoknak akiket érdekel.

Friss topikok

Linkblog

2009.10.22. 22:40 ZZ

Induló bejegyzés

A blog a tervek szerint minden nap feltöltésre kerül a napi eseményekkel, hírekkel az Alvinczi Péter Szeretetszolgálattal kapcsolatban.

Feltöltjük az elmúlt időszakban készült dokumentumokat és válaszolunk a felmerülő kérdésekre. Megerősítjük a valós híreket és cáfoljuk a hamisakat. (Reméljük sikerül.)

Megpróbáljuk kideríteni miért nem fizet az állam egy folyamatosan működő szociális ellátásért akkor, amikor a Magyar Államkincstár határozatban rögzíti a fizetés tényét.

Van ártatlanság vélelme? Vagy ez csak a kiváltságosoké? Aki nem az, azt nem illeti meg?

Tönkre lehet tenni egy éveken keresztül felépített és szívvel-lélekkel üzemeltetett rendszert irigységből és/vagy rosszindulatból?

Miért lehet 20.000 idős ellátott életével játszani? Több, mint 1.000 (!) főállású munkavállaló bérét minden szabályt felrúgva több hónapon keresztül visszatartani?

Vizsgálatokat indíttatni és végeztetni úgy, hogy a vizsgált időszakra járó normatív támogatást viszont nem utalják és ezzel további költségeket generálva ellehetetlenítik az egyébként közmegelégedéssel végzett ellátásokat?

Jogszabályokat változtatni, nehogy már működő rendszerek megmaradjanak, hiszen hamar kiderülne, hogy sok ember nem csinált éveken keresztül semmit. Csak "szakértett", vagy még azt sem.

119 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://szeretetszolgalat.blog.hu/api/trackback/id/tr421468750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mit? 2009.10.23. 07:36:14

Tisztelt Zelenák úr!
Végre, megtört a jég, a hónapok óta tartó keresgélés után találtam egy helyet, ahol talán több, hasznosabb információhoz juthatunk. Mi egyszerű munkások, a gondozónők. Azt gondolom az első kérdésem természetesen az lesz e fizetésünk és mikor? Hiszen ebből élünk. Ha egy munkáltatónak nincs annyi tartaléka,cégvagyona, hogy kifizzesse a dolgozóit, akkor egy minimálbérért dolgozónak honnan volna a megélhetésre?
Második kérdésem miért nem lehet a vezetőség annyira korrekt, hogy tájékoztassa a dolgozókat? Lehet elfoglaltságra hivatkozni, de ez kötelesség lenne. Mi csak találgatunk, vagy olvassuk a légből kapott információkat. Ez megengedhetetlen, hogy egy körlevélen kívül semmilyen tájékoztatást nem kaptunk. A vezetőgondozónő már rettegve veszi fel a telefont, hiszen nem tud semmit és pár szó után már én erősítem, bíztatom, mert ő is elkeseredett.
Mit mondjunk a gondozottjainknak? Személyszerint én próbáltam "kihagyni"ebből, de a médiából értesültek. Megrémülve kérdezték, hogy mi lesz ővelük? Hiszen már úgy megszokták, hogy van egy ember akit foglalkoztat az ő sorsuk és segíti a mindennapjaikat. Tudom nem életmentők vagyunk, de mégis szükség van ránk. Ezeknek az idős embereknek szinte családtagjaivá váltunk, hogyan lehet ezt egy tollvonással lezárni?
Én egy kicsi faluban vagyok gondozó, a minap történt ez az eset ami jó érzéssel töltött el és megmosolyogtatott: "az gondozottam érdeklődött, hogy megkaptuk e az elmaradt fizetést. Mondtam, hogy sajnos nem erre Ő: Nem baj kislányom majd beszélek a többiekkel aztán összedobjuk!" Mindezt egy minimál nyugdíjból élő idősember mondta, mert bennük még vannak jóérzések. Engem ez csak tovább erősített, hogy próbáljak meg kitartani, mert szükség van rám.

Hujbi67 2009.10.23. 10:07:00

Tisztelet Zelenák Úr!
Nagyon örülök, hogy végre lehetőségünk lesz valós információkat kapni. Gondolom ön is tudja, hogy eddig csak a szóbeszédekre alapozhattunk, és bizony nagyon nehéz kiszűrni, hogy melyik hír igaz, melyik nem. Kérdésemet talán le sem kellene írni, hisz elsősorban mindannyian azt szeretnénk tudni, hogy kapunk-e fizetést? Tudunk tenni valamit mi, gondozónők, az ügy érdekében? Amellett, hogy csődközeli állapotba kerültünk, az a legrosszabb, hogy tehetetlenek vagyunk, nem tudjuk, hogy mi lenne a helyes, mit kellene csinálnunk. Kívülálló embereknek teljesen érthetetlen, hogy miért dolgozunk még mindig?! MI tudjuk, hogy milyen nagy szükség van a munkánkra, minden áldott nap ebben erősítenek meg bennünket az idős emberek! Ezt a munkát nem lehet csak úgy, egyik napról a másikra abbahagyni! Viszont tény, hogy mindannyian fizetésből élünk! Sajnos szeretből, jóindulatból nem kerül kenyér az asztalunkra! Bízom benne, hogy hamarosan olvashatom ezen az oldalon az ön levelét!

ZZ 2009.10.23. 10:26:05

Tisztelt Hölgyem (?)!

1.) Nem tört meg a jég. Minden hónapban minimum kétszer (!) vezetői értekezlet volt az Alvincziban, ahol részletes tájékoztatást kapott minden térségi vezető. Nem vagyok sem dolgozója, sem tulajdonosa a Szeretetszolgálatnak, de mivel a rendszert többek között én építettem fel, érintve érzem magam. Személyesen is több térségbe elmentem a felmerülő kérdésekre válaszolni és próbálok részt venni a helyzet megoldásában.

2.) A hétvégén készül egy összefoglaló az eddigiekkel kapcsolatban, amit szerintem érdemes első körben elolvasni.

3.) A blog-ot azért indítottam, mert érdekes módon az általam írt bejegyzések "moderálva lettek" mindenhol és nem kerültek ki válaszként sehova. Nem azért készült, mert eddig senki nem akarta tájékoztatni az érdeklődőket.

4.) Normatíva május óta nem érkezett. (ez benne lesz részletesen a készülő anyagban) Ön szerint egy olyan non-profit szervezetnek, aki ma szociális ellátást végez vannak tartalékai? Nincsenek.

5.) Senki nem hivatkozott elfoglaltságára, de a minisztériumokban, FSZH-ban, MÁK-ban, Parlamentben, képviselőknél és kistérségi üléseken nem lehet felkapkodni a telefonokat.

6.) Képzelje el azt a helyzetet amikor egy pár fős vezetőség több, mint ezer kétségbeesett ember telefonját kell, hogy lekezelje. Közben próbál intézkedni. És az ellenőrző hatóságok többen is folyamatosan jelen vannak az ország több pontján egyszerre.
Persze közben pénz nincs, csak minden nap ígérik.

7.) A gondozottak helyzetét ne itt kérje számon. Minden évben el kellett dönteni, hogy abbahagyjuk, vagy harcolunk tovább. Higgye el, hogy ha nem érdekelt volna az ellátottak és a dolgozók sorsa, már rég abbahagytuk volna.
Ugye akkor az lett volna a vád, hogy elküldtünk több száz embert és nem érdekel minket az emberek sorsa.
(Én is egy kisvárosból származom, higgye el tudom mi a szegénység.) A jelenleg ellátásba volt települések majd mindegyikén jártam. Több idős ellátottat ismerek, mint gondolná.
Mindenki bajban van, nekem is vannak hiteleim. (Még lakás is.) Én próbálok tenni érte és hiszem, hogy igazunk van.

Minden nap ígérik, hogy megérkezik a pénz. Egy biztos, a folyamatos ígérgetések ellenére a számlán nincs!
Higgye el, abban a pillanatban amikor ez megtörténik, mint ahogy eddig is menni fognak a bérkifizetések visszamenőleg is.

ZZ 2009.10.23. 10:27:28

Még most a hét végén felkerül egy összefoglaló és néhány dokumentum is.

ZZ 2009.10.23. 10:36:17

@Hujbi67: Köszönöm a levelét.
Én is így gondolom.
Már eddig is rengeteget tettek azzal, hogy minden térségben a mai napig el vannak látva az idősek.
Én továbbra is bízom abban, hogy megkapjuk a pénzünket. (én is).
Az ügyvédek szerint nem tettünk semmi jogszabályelleneset!
Én nem tudok arról, hogy a Pápai irodában rendőrség lett volna.
A munkaügyi felügyelet járt kint, hogy miért nem kapnak bért a dolgozók.
Az ügyészségi vizsgálattal kapcsolatos tájékoztató benne lesz a hétvégi összefoglalóba.
Már régen meg kellett volna kapni a pénz!

torna2 2009.10.23. 12:48:54

Tisztelt uram!
Erről a blogról csak annyit,hogy kicsit előbb kellett volna inditani,akkor amikor már önök tudták,hogy elfogyott a pénz,de mi dolgozók még nem tudtunk semmit.Csak ingyen dolgoztunk,és dolgozunk a mai napig,kiszolgáltatva.Az tény,hogy az ügyvezető iazgató nem tájékoztatott minket,pedig kötelessége lenne.Engem már nem érdekel mi lesz az Alvinczi Péter Szeretetszolgálat sorsa,hanem már csak az foglalkoztat ,hogy mikor tudom kifizetni a számláimat,mikor lesz meleg a házban,és a legfontosabb:Éhezünk!!!És ezt a munkahelyünknek köszönhetjük.És a megalázkodó magyarázkodásokból is elegem van,hogy miért nem tudom feladni a számláimat, és abból,hogy a gyerekeimnek Semmit nem tudok venniEgyszerűen Tönkretette az ALvinczi P. szeretetszolgálat az életemet,és még 2000 másik becsülettel dolgozóét!Maga tud aludni?Nincs lelkiismeretfurdalása?

ZZ 2009.10.23. 13:43:00

@torna2: Komolyan gondolja amit ír?
Vádaskodás helyett inkább olvassa el amit írtam.
"Az önök tudták, hogy elfogyott a pénz" nagyon jól hangzik. És ha ez megnyugtatja a lelkét hát írja le.
Én továbbra is vállalom a nevem.
Ha gondolja szívesen látom, mint ahogy eddig is és ha nem voltam érthető eddig, megpróbálom újra elmondani.
Nekem nincs lelkiismeretfurdalásom, és Önnek?
Miért tette tönkre az életét? Mert megpróbált munkát adni? Mások nevében pedig megkérném ne nyilatkozzon.
A hangulatkeltő beírásokkal sajnos nem tudok mit kezdeni.
Én sem tudom lassan fizetni a hiteleimet, de tudtam volna, ha nem lett volna eddig is fontosabb az Önök bére.
Tisztelettel,
Zelenák Zoltán Mihály

zsófika szentendre 2009.10.23. 15:53:54

Tisztelt Zelenák Úr!
Nagyon örülök én is , hogy létrehozta ezt a blogot, mert az - rtl-s blogban már annyi zavaros hireket olvastam és feltételezem, hogy más hs -s szervezet is lázítja a dolgozókat.
Nagyon szeretem a munkámat, ez a szakmám és szeretném még sokáig ezt végezni. Bár még kitartok , de nem sokáig tudok pénz nélkül. Nagyon drukkolok a vezetőknek, hogy mielőbb sikerüljön az igazukat elfogadtatni.
A kérdésem tehát:
Megmarad a munkahelyem?
Mit tehetek az idős, rászorult emberekkel ha megszűnik a cég?

Válaszát előre is köszönöm

gondozo 2009.10.23. 16:11:58

Tisztelt Mindenki!

Mindenkit üdvözlök én is egyik áldozatul esett gondozónő vagyok, nekem is vannak gyermekeim, családom. De a vádaskodások és mocskolódások helyett valami megoldást kellene találni. A vádaskodásokkal gyengíteni fogjuk csak erőnket a hatalommal és azokkal szemben, akik velünk ezt tették. Közös megoldást kellene keresni,én is nagyon elvagyok keseredve, de a vezetőség, gondozók és gondozottak mindenki egy olyan szolgálatban van ami a szeretetről szól. Valószínű, hogy nem a vezetőség érdeke az hogy mi egymásnak essünk. Mindenki bérből él! Olyan megoldást kellene keresni,hogy bérünket mielőbb köteles legyen a MÁK kifizetni!!! Érdeklődni kellene olyasmi után, hogy a MÁK-nak van-e felhatalmazása arra, hogy dolgozó emberek bérét visszatartsa hónapokig?? A MÁK-nál nem vagyunk, de már a Munkaügyi ellenőrök tudnak rólunk, hogy hús-vér emberek vagyunk és dolgozunk és miért nem kapunk fizetést fel is tették a nagy kérdést !??? Ez az !!! Tehát vagyunk, dolgozunk akkor az Állam Kincstár, hogy nem vesz tudomást rólunk ??? A Munkaügyi ellenőrök nem írtak jegyzőkönyvet? S,azt nem lehet a MÁK-nál bemutatni? Igen vagyunk és dolgozunk,s még ÉLÜNK!!!!! Valami megoldásnak lenni kell,hogy a dolgozók megkapják a bérüket előlegezze meg a MÁK!!! Reméljük jóra fordul sorsunk,s az idősek sem maradnak nélkülünk! Nagyon félnek ők is,hogy mikor maradnak magukra,meddig bírjuk még,mikor mondjuk nekik hogy holnaptól nem jövünk. Az én gondozottjaim is mindennap megkérdezik : -de holnap is jössz ugye? Nem szűnik meg a szeretetszolgálat?
Mindenesetre én folytatom tovább a munkát és bízom benne hogy már felüti fejét végre
az igazság ,s hagynak dolgozni nyugodtan tovább!Mindenkinek kitartást jó munkát mielőbbi fizetést!!!
Üdv:gondozó

szekta 2009.10.23. 19:21:57

Tisztelt Uram!

Azt hittem megtudunk valamit arról mi is történt igazából miért nem jár Önöknél az elvégzett munkáért bér.Megint általános ködösítést hallhattunk arról hogy nem fizet a MÁK meg az állam a hibás.Most arról kérdezem Önt mi is történt valóban.Tisztázzunk valamit nekünk munkaszerződésünk nem az állammal van nem is a MÁK-kal Önökkel,tehát őszintén megmondom nem igazán érdekelnek azon mentegetőzései hogy mindenki hibás csak Önök nem.Miért nem vesznek hitelt hogy az igen jelentős napok múlva már 3 havi bér tb tartozásaikat rendezzék?Miért csak most ez a hirtelen megszólalás,hol vannak a területi vezetők?Milyen ügyészségi vizsgálat zajlik jelenleg?Van rálátásom az államigazgatás működésére az biztos ha a kincstár visszatartja a normatívát,annak jelentős oka van.Mi lesz ezzel a céggel,marad vaqy mint ahogy sejtjük megszűnik és ,ás formában próbál tovább üzemelni egy esetleges sikeres pályázat után? Ha nem mikor lépnek végre valamit a tartozásuk rendezésére? Vagy nekünk kell bírósági úton érvényesíteni a jogainkat? Ön szerint mi az üzletben mivel fizetünk?Mivel pénzt nem kapunk lassan semmivel.Állítom ha minden rendben nem lehetne megtagadni a normatíva kifizetést?Mi az a határidő ameddig még egyáltalán fel tudják tartani a munkaviszonyunkatCsak egy megjegyzést még a jogos kritikát meg kell szívlelni Tisztelt Uram,nem támadni visszafelé.Ön nincs abban az erkölcsi sem jogi helyzetben velünk szemben akik még a mai nappal is dolgoznak hogybármit is felrójon nekünk.
Az meg végképp felháborít hogy leagitátorozzák a saját lojális dolgozóit.

Peped 2009.10.23. 19:25:32

Sziasztok!
Vezető gondozónő vagyok, és valós a ZZ állítása, tényleg volt vezetői értekezlet. Az RTL-es blogban nekem is "moderálták" a hozzászólásaimat, mert nem volt érdekük, hogy megjelenjen, amit közölni szerettem volna.
Nagyon Örülök, kedves ZZ, hogy végre létrehoztad ezt az oldalt, mert a hátamon állt a szőr a sok bejegyzéstől. Micsoda támadások érték a kolléganőt, aki haza ment "üdüléséből", ahol a hátát, gerincét kezeltette, mert úgy érezte, az RTL-nek nyilatkozva tesz valamit azért, hogy végre felkapják a fejüket a felelősök! Azt azonban nekem is hozzá kell tennem, hogy záros a határidő, mikor fizetni kell a gondozóknak, s remélem, a MÁK végre abba hagyja amit folytat, hiszen családok vannak oltári nagy bajban. Figyelemmel fogom kísérni a bejegyzéseket, remélem, ez az oldal mentes lesz a mocskolódásoktól. Azt mindenki tartsa meg az RTL-es oldalra!!! Köszönöm!!!

Peped 2009.10.23. 19:32:49

@szekta: Bocsi, de nem bírom megállni. Ha gondozó vagy, akkor tudni kellene, hogy a területi vezetők, akik szerintem a te olvasatodban a vezető gondozónők, tuti elmondták, mi a helyzet. És a helyünkön vagyunk. Attól függően, kihez tartozol, bátran hívd fel! Ha ide tartozol...hiszen akkor pontosan tudnád, mit tegyél, ha kérdésed van.
Megértem az indulatokat, hiszen jogosak. De nem lehetne, hogy a MÁK-ot, vagy valamilyen publikálni tudó szervezetet kellene megkeresni, hogy minél hangosabb legyen tőlünk a világ: VALAKIK GÁTOLJÁK, HOGY A FIZETÉSÜNKHÖZ JUSSUNK!!! és talán Walaki végre meghallaná, hogy kétségbe vagyunk esve. És utalna. És megnyugodhatnánk.

szekta 2009.10.23. 19:33:39

@Peped: Szia!

Én csak egy egyszerű dolgozó vagyok de végre szeretnék tisztán látni az ügyben.Szeretem amit csinálok és szeretném ha maradna a dolog,de teljesen ellehetetlenültem már anyagilag.Én akikkel beszéltem egyöntetű a véleményük egy hét és tömegesen felmondunk értsétek végre meg nem tudunk fizetni sehol sem,bedőlt a lakáshitelem is,megérek egyezkedni a bankkal.Mi itt nem ellenségek vagyunk csak azt szeretnénk ami megjár nekünk,lelkiismeretesen dolgozunk akkor miért nem úgy bánnank velünk?

ZZ 2009.10.23. 19:35:04

@szekta: Tisztelt Hölgyem? Uram?
Ha elolvasta az előző bejegyzéseimet nem kívánnék hozzáfűzni semmit a mondanivalójához.
Én kérek elnézést!
Mindamellett úgy gondolom ha valóban van rálátása a közigazgatásra, akkor nem állít ilyeneket. Még szerencse, hogy megítéli a MÁK jogos, vagy jogtalan eljárását a dokumentumokra történő rálátása nélkül.
Az erkölcsi helyzetemre vonatkozó megállapítását pedig nem nagyon értem.
Tisztelettel,
Zelenák Zoltán Mihály

szekta 2009.10.23. 19:35:21

@Peped: Gyanítom régebb óta itt dolgozok mint te.Én még a HB vel kezdtem utána meg a megmentővel

szekta 2009.10.23. 19:37:23

@ZZ: Elnézését kérem ha megbántottam nem volt szándékomban.Meg kell értenie végtelenül elkeseredett és csalódott vagyok,én Önöknek dolgozok tiszta sor a béremet is onnan kell kapnom nem?

ZZ 2009.10.23. 19:47:14

@szekta: Nem bántott meg, de ha ilyen régen ebben tevékenykedik remélem nem feltételezi rólam, hogy nem harcolok a rendszerért még akkor is, ha már nincs érdekeltségem benne.

ZZ 2009.10.23. 19:51:58

Abban különbözöm talán Önöktől, hogy én tudom azt, hogy nincs törvénysértés!!!
Ma sajnos egy hivatali vezető bármikor megteheti ezt annak ellenére, hogy a másodfokú szerve az ellenkezőjét állítja.
Zelenák Zoltán Mihály

centerhalf 2009.10.23. 20:00:26

Én kb egy éve dolgozok a cégnél. Amit eddig ígértek azt teljesítették is. (Az utóbbi két hónap kivételével az ismert problémák miatt ) . Engem így társaimat is a vezető gondozó nő mindig tájékoztatott. Észre kéne venni hogy mi egy csapatban játszunk .Nem egy mással kéne foglalkozni hanem a problémával. Nem értem hogy fordulhat elő olyan dolog amit a MÁK nevetséges indokra hivatkozva elkövet.
Egyébként ha nincs rendben a bejegyzés hogy adtak ki működési engedélyt ?

Peped 2009.10.23. 20:17:04

@szekta: Tudod, szerintem elég érdekes dolog azzal foglalkozni, ki mikor jött ide dolgozni, ugyanis a kutyát sem érdekli. Ugyanolyan joga van mindenkinek, akár 2éve jött, akár csak egy hónapja. Ha régóta itt dolgozol, azt is tudnod kellene, hogy volt már ilyen helyzet, és utólag a ZZ-ék az utolsó fillérig kifizettek mindent. AKkor viszont nem értem, mi bajod velük? CENTERHALF: KÖSZI!
Válasz: Rendben vannak a papírjaink, így adták kia működési engedélyt. Ahogy a határozatot a kifizetésre, majd ennek a felfüggesztését. Ugyanis jogállamban élünk. Jogunk, hogy akár bele is pusztuljunk a döntéseikbe...

centerhalf 2009.10.24. 04:52:09

Fenemód furcsa . Kiadom a működési engedélyt majd visszatartom a kifizetést mert valami a bejegyzés körül nincs rendben(kell valamire hivatkozni ) ? Sőt Határozatok vannak hogy fizetnem kell én mégsem fizetek hanem az utolsó pillanatig hitegetem az emberek majd az utolsó pillanatban felfüggesztem a kifizetést. Ez nem törvényt követő magatartás az kis királyoskodás. Más szóval DIKTATÚRA ! Ez Magyarország 2009 ! Mindenkit rosszul érint a dolog hogy nincs fizetés. Én továbbra is bízok vezetőinkben mert ha ők nem tudják kiharcolni a bérünket ,senki nem fogja. Egyet világosan látni kell a törvényeket nem a főnökeink alkotják ! SAJNOS !

Hujbi67 2009.10.24. 11:21:00

Kedves Peped!
Abban egyetértek veled, hogy a mocskolódást hagyja mindenki az Rtl-es oldalra! De kérlek, akkor ne provokálj bennünket! Keresd vissza azt a levelet, amit a vezetőgondozónő írt! Ő írta azt, hogy megszakította az üdülését. Persze, hogy erre sokan ugrottak! Nekem annyiban szerencsém van, hogy falun élek, és a boltos ad hitelbe kenyeret! Csak ugye, ki kellene már fizetnem! Akinek nincs ilyen szerencséje, hidd el, tényleg lassan éhezik! Két napom van, hogy törlesszek az áruvásárlási hitelembe, különben felkerülök a listára! Ebben a boltos se tud segíteni! Igen, valóban sokan támadták a vez.gondozónőt, de támadnak már mindenkit! Mindenki mentségére legyen szólva, hogy az elkeseredettség, a reménytelenség szól belőlük!

Peped 2009.10.24. 15:00:55

@Hujbi67:
Én a "nyaraló" vezető gondozónőt személyesen ismerem. Nem írta le, miért volt "nyaralni", nem gondolta, hogy valakire is tartozna. A kezelései között intézte,amit csak tudott, majd mikor az RTL felhívta, hogy megcsinálnák ma(SZOMBATON) a riportot, még arra sem volt ideje, hogy az aznapi, kifizetett kezeléseit lemondja, haza rohant. Ja, a kezeléseket szemtelenül TB-s alapon vette igénybe, és csak egy töredékét kellett a valós értékének fizetni. Ha nem így lett volna, nem tudta volna kifizetni, mert ő sem kapott fizetést, és (bocs, ha kiadom őt), de van 2 cukorbeteg gyereke, akiket el kell tartania. Azt is tudom, hogy a kezelései között sem pihent, mert kapcsolatban álltunk, folyamatosan telefonált, mailezett, hogy valami eredményt elérhessen.
Támadni kell valakit? Miért nem mentek a MÁK-ba, és vonjátok kérdőre az említett hölgyet(BEA LEVELE), hogy a fenébe, hogy is gondolják ezt önök? És neki el lehet azt is mesélni, hogy a boltos nem ad hitelbe. Milyen könnyű itt, vagy a másik oldalon névtelenül írogatni, igaz? És azokat támadni, mivel el vagytok keseredve, akiket "elértek", mert más nem jut eszetekbe...
Provokatív vagyok? A fülem kivan attól, hogy mindenki szitkozódik, de csak sumákban, és nem lép. Hogy hova? VAn média, el lehet mesélni, mi a baj, kamera elé állni, vagy felhívni a rádiót, és megkérni őket, járjanak a végére, miért kussol az összes hivatalos szerv? Pl a MÁK???
Nincs mentség a támadásokra, mert azt támadni, aki tesz valamit, és itt minden támadás alatt levő vezetőre gondolok! Á, szinte nem is érdemes semmit szólni, úgyis ki lesz minden szavam forgatva.

kitartás 2009.10.24. 16:12:57

Tisztelt Zelenák Úr!
Én régi Helpboxos dolgozó vagyok. Azt szeretném megkérdezni, hogy van-e kidolgozott forgatókönyv arra vonatkozóan, ha a MÁK a bírósági feljelentés ellenére sem fizet a jövő héten?
Tudjuk, hogy a bírósági eljárások akár hónapokig is elhúzódhatnak. Mi lesz az elmaradt fizetésünkkel, lesz-e jövője az Alvincinek?
Én azt gondolom, hogy minél nagyobb nyilvánosságot kellene adni az ügyünknek. Úgy az írott sajtóban, mint a helyi és országos televíziókban. Hagy tudja meg mindenki, hogy hazánkban egy állami intézmény kénye kedve szerint bánhat emberekkel, és dönthet sorsuk felett.
Köszönjük a fáradozásaikat, és kérjük, hogy a jövőben is a lehető legmesszebbmenőkig képviseljenek bennünket!

kariby 2009.10.24. 20:39:57

@szekta: borzasztó ez a hozzáállás!Szerintem nincs keresnivalója ilyen embernek a cégnél,akiben annyi lojalitás sincs a cég felé,hogy kibirjon 2-3 hónapot.Tudom,h nehéz,nekem is vannak anyagi gondjaim,de megoldom. Lakáshitelem,autóhitelem,egyéb kölcsönöm, 3 gyerekem van.Gondozónőimnek (aki kérte) igyekeztünk segélyt kérni,banknál fizetési haladékot stb. és átmenetileg ez is valami.Őszintén megirták a vezetők,h mi a helyzet, ki miért nem fizet és hidd el meg is próbálnak mindent annak érdekében,hogy megkapjuk a bért! A vezető gondozók pedig vannak,segítenek,tájékoztatnak (legalábbis én biztos!) Nálam 65 gondozónő van, 1 mondott fel és a többiekben nagyon-nagyon próbálom tartani a lelket, remélem sikerül. Persze nem a végtelenségig, de 1, max 2 hét és úgyis kiderül mi lesz, ennél tovább nem lehet húzni. Tudom,hogy az időseknek szükségük van rátok, tudom,hogy nagy részüknek egyetlen segítségük vagytok, főleg miattuk kell még kitartanotok! Ha elmentek akkor eléri a MÁK, a kormány (vagy valaki akinek érdekében áll) amit szeretett volna. Megszüntetni a céget,hogy ne kelljen a jövőben nekik fizetni, vagy esetleg más akarja ezt a házi segítségnyújtást csinálni, vagy minél előbb kivonni az időseket,hogy még nyugdíjat se kelljen fizetni.
Kitartásotokat kérem még egy darabig, s meglátjátok lesz értelme!
Mint írtam fent vannak áthidaló megoldások (krizisalap, helyi önkorm.átmeneti segély,banki fizetési halasztás -én is kértem- stb)
Köszönöm!!!

ZZ 2009.10.24. 22:23:03

@kitartás: Próbálunk nyilvánosságot keresni, de a médiát egyenlőre nem nagyon érdekli sajnos. Ha le is adnak tv, rádió riportokat és híreket, általában csak délben és kora délután.
Bea írt egy összefoglalót ezzel kapcsolatban abból és az ottani válaszokból választ kap a kérdéseire. Már amennyit mi is tudunk.
Az ígéretek folyamatosak a politikusok részéről is. A jövő évi pályázatokhoz készülnek az anyagok.
Egy biztos, mi nem adjuk fel!

"Can't Stop The Signal..." 2009.10.25. 08:55:21

@ZZ: nyilvánosság?! Most legszivesebben leírnám, hogy az RTL Klub oldalán (www.rtlklub.hu/cikk/283696) moderálás címszó alatt, olyan cenzúrázás folyik, hogy csak a lázító és a semmitmondó hozzászólásokat engedi át a "moderátor".
De nem írom le.
Mindegy, remélem minnél többen megtalálják ezt az oldalt a dolgozók közül.

Peped 2009.10.25. 09:07:17

ZZ igazat ír. Minden adó a déli és kora délutáni hírekben számol be arról, mi történik velünk. Éljen a demokrácia, igaz?

Peped 2009.10.25. 09:08:55

Arra lennék kíváncsi, a sok hozzászóló az RTL-es oldalról hol van? Érdekes, nem? Mintha a mocskolódók csak ott találtak volna maguknak helyet, hogy hozzá szóljanak...

centerhalf 2009.10.25. 11:05:19

Igazatok van nekem is vagy 5 hozzászólásom nem jelent meg azon az oldalon. Az úgy látszik nem tetszik valakiknek ha nem a főnökeinket szidjuk . Itt a lehetőség amit a Bea főnökasszony vagy Z.Zoltánleír lehetne cáfolni, azt mondani hogy nem így van : Egy biztos qrva nagy csend van ezen az oldalon a másik részről. Nem csak ezen az oldalon hanem mindenhol láttatok egy tisztségviselőt aki azt mondta hogy a főnökeinknek nincs igaza?! Ugye nem ! Vajon miért nem mernek nyilatkozni ? Radó Krisztina elő kéne bújni a MÁK-ból ?!

norwell 2009.10.25. 13:43:04

Őszintén örülök, hogy létrejött ez az oldal.
Megnéztem a dokumentumokat is, és érdekelne, miért kellett a Máltai Szeretetszolgálatnak értesítést küldeni az AP bejegyzéséről??? Mi közük nekik ehhez?

Hujbi67 2009.10.25. 18:39:55

@Peped: Mind, akik itt írunk, az rtl-es oldalról jöttünk ide! Vagy legalábbis sokan. Visszaolvasva a leveleket, úgy látom, hogy a "mocskolodás" szót talán egyedül csak te használod. Én személy szerint, ha kérdést teszek fel, akkor a választ ZZ-tól, vagy GB-tól várom. És meg is kapom! Gondolom, ZZ sem várja el tőled, hogy megerősítsd a szavait. Üdvözlettel: Takácsné Gabi
ui: Csak azért írom ki a nevem, mert feljebb Peped név alatt azzal vádoltál, hogy névtelenül irogatok! / A Peped keresztnév, vagy vezetéknév?

G. Beatrix 2009.10.25. 18:43:15

Kedves Olvasók, akik olvassák a blogot, ide nem írnak, majd az rtl-re mennek háborogni! Nyugodtan írhatnak ide is kritikai észrevételeket, meg lesznek lepve, mert nem lesznek kimoderálva, és válaszokat is kapnak. Azt azonban elég egyoldalú, inkorrekt, - és még sok jelzőt tudnék használni - dolognak tartom, hogy érdekes módon ott nincs vélemény, ahol választ is kap rá. Mint már többen is megjegyezték, az rtl oldalon sem ZZ, sem az én bejegyzéseim nem jelennek meg, ezért volt szükség az oldalra. Nyilván, mint minden bulvárnak, ott csak a sárdobálás az érdekes, ami viszont köszönőviszonyban sincs a tényekkel. Sajnálom, hogy partnerei ebben néhányan az üzemeltetőnek és lassan Fekete Pákó szintű hírré alacsonyítanak egy - véleményem szerent - nagyon is komoly problémát. De amíg Önmagukat nem veszik komolyan, miért várjuk el ezt más emberektől szervezetektől? Akinek valós kérdése, kérése, véleménye van, szívesen látjuk itt, akkor is ha nézőpontja nem egyezik a miénkkel. Magam részéről úgy gondolom, hogy aki egy ilyen oldalon, ahol csak egy oldalról jelennek meg mondani valók mindennek elhordja a céget, nem személy szerint nekem árt, vagy bárkinek a vezetőségben, hanem annak a több száz embernek, akik viszont erőn felül próbálnak mindent megtenni, hogy maradjon munkahelyük (ami sajnos manapság nem olyan borzasztóan egyszerű, )és hogy végre a jogos pénzükhöz juthassanak. Így továbbra is várjuk a kérdéseket, véleményeket, panaszokat, ezen az oldalon.

"Can't Stop The Signal..." 2009.10.25. 19:31:42

@Hujbi67: abban igaza van, hogy azona az oldalon jóval többen írogattak, mint amennyien itt kérdezgetnek.

ZZ 2009.10.26. 00:32:25

@norwell: A Máltai Szeretetszolgálat a Módszertan. Hivatalból kapja az ilyen doksikat.

ritisi (törölt) 2009.10.26. 08:50:24

Üdvözlet!
Egyetlenegy kérdésem van!Mikor lesz pénzünk,és ha az államkincstár egyáltalán nem utal,akkor megkapjuk-e valaha az elmaradt bérünket??

Hujbi67 2009.10.26. 09:14:45

@Kanazawa: ebben igazad lehet, de ez az oldal csak pár napja jött létre, a másik meg már szept. végén. Lehet, hogy nem irogatnak oda se sokkal többen, csak többször.

ZZ 2009.10.26. 09:51:29

@ritisi: A "Mikor lesz pénzünk?" kérdésre sajnos nem tudok most többet írni, mint eddig. Úgy tudjuk mára is összehívtak egy egyeztetést ezzel kapcsolatban. Mi is várjuk a mai választ.

A "Megkapjuk-e valaha a bérünket?" kérdésre a válasz:
Folyamatosan töltöm fel a dokumentumokat ezzel kapcsolatban. Az ügyvédek (tudomásunk szerint a Szociális Minisztérium és az FSZH is ezen az állásponton van) szerint nincs olyan jogszabályoknak megfelelő ok arra, hogy ne fizessék ki.
Ez a pénz jár.
Ezért mindenki megdolgozott, érvényes és jogerős engedélyek birtokában a jogszabályoknak megfelelően látta el a feladatot.

Nem tudjuk, hogy mi a tényleges oka ennek a "hadjáratnak", de személy szerint nem gondolom azt, hogy ez a pénzen múlik.
Felteszek még ma egy vázlatos kimutatást arról, hogy ezek a bevételek hogyan kerülnek felhasználásra. (Bár ez eddig sem volt titok.) Mindenki megnézheti, hogy azok a "milliárdok" hova kerülnek.

ritisi (törölt) 2009.10.26. 13:38:33

Kedves ZZ!
köszönöm a válaszát,de ezzel sajnos előbbre megint nem jutottam.
Várom az információkat.
még egy kérdés!
felmondás esetén,mennyi idő mulva tudom megkapni az iratokat(hozzáteszem máshol a felmondás napján kiadják),ugyanis szükségesek az új munkábalépéshez.

G. Beatrix 2009.10.26. 15:05:41

Kedves Ritisi!

Igyekszünk mindenkinek minden dokumentációt a lehető leghamarabb átadni. Aznap akkor lenne, lehetséges, ha fizikailag egy helyen lennénk. Így a postázási, vagy utaztatási idő növelheti meg a várakozást. Javaslom, ha teljesen pontos információra van szüksége, keresse Káncz Éva kolléganőmert, mert személy szerint Ő intézi ezeket az ügyeket jelenleg.

sunsine1 2009.10.26. 18:50:55

érdeklődnék, hogy állítólag a mai nap folyamán döntöttek a minisztériumba/minisztériumokban/ fölöttünk hogy lesz tovább? marad-e munkahelyünk, lesz-e fizetésünk? valaki mondhatna már valamit mert eddig mindig csak a jövő hétre vártunk.
ha valaki tud vmit írjon !!!!!!!! SOS

ZZ 2009.10.26. 19:02:22

Mi is úgy tudjuk, hogy államtitkári megbeszélés volt. Úgy hallottuk, hogy csak délután kezdődött. Szerintem holnapnál hamarabb hír sem fog jönni róla. (Arról sem, hogy meg lett-e tartva.)
Vagy még tart...
Voltunk ma is több helyen.
Ma tudomásom szerint nem érkezett pénz a számlára.

Zelenák Zoltán Mihály

sunsine1 2009.10.26. 21:29:38

a megbeszélés eredményéről kapunk majd itt tájékoztatást? mert most nincs más csak bizonytalanság
mi lesz velünk?

ZZ 2009.10.26. 22:01:01

Kedves sunsine1!
Minden biztos hírről lesz itt tájékoztatás.

Zelenák Zoltán Mihály

Peped 2009.10.27. 18:25:33

Én megoldottam! Holnap kérek kölcsön dr Szűcstől! Nem ér megelőzni!!!

kitartás 2009.10.27. 21:24:20

A Szeretetszolgálat felé küldött MÁK tájékoztatóban az áll, hogy a fellebbezést 22 napig visszatarthatja, vagy módosíthatja saját hatáskörében. Ezek szerint nov. 12-ig is elhúzódhat a normatíva átutalása. Szomorú

szm71 2009.10.28. 06:38:45

Az elöttem szólótól kérdezném ezt milyen forrásból tudja?!

szm71 2009.10.28. 08:43:39

Mi a biztosíték arra ha november 12-ig várunk számunkra pozitív döntés születik??Mi van akkor ha megint olyan határozatról döntenek,hogy nem jár a kifizetés??

schumi84 2009.10.28. 14:06:34

Tisztelt G. Beatrix!
Szívből remélem, hogy amit itt Önök velünk közölnek, az megfelel a valóságnak, mert akkor talán még van némi remény a fizetések kiutalására. Nem is ezért irok most ide, hanem azért, hogy megkérdezzem a területi vezető gondozónők, miért nem lépnek kapcsolatba a gondozónőkkel? Szerintem ezzel a végletekig elkeseredett gondozónőket kicsit meg lehetne nyugtatni, az emberek nem értik, és megjegyzem jogosan, hogy ha eddig minden hónapban lehetett, és kellett is gyűlést tartani, akkor most amikor a legnagyobb szükség lenne rá miért nem lehet?
A Győr-Csorna körzetben azóta nem tudunk kapcsolatba lépni a vezető gondozónővel (Ildikó) amióta fizetéseket nem utalják! megköszönném a ha feltett kérdéseimre válaszolna!
Mindenkinek kitartást, és szebb jövőt!

centerhalf 2009.10.28. 14:18:21

@schumi84: A múlt héten szerdán 11-től volt gyűlés a központban.

torna2 2009.10.28. 14:28:00

Fofo Mi a biztositék semi !!!!! Énis nyugotab lenék ha töb százezres fizetésem volna!!! könyü azt mondani kitartás de továb nem tudok!!

Én türtem de mostanra nincs mit enem ! Tisztelt fönökök. És nyugottan provokátorozanak! Magyarázni lehet de nekünk pénz kell!!Kösz Fofo .

schumi84 2009.10.28. 14:35:57

@centerhalf: Ezt információt most hallom először, bennünket senki nem tájékoztatott erről! Pontosan a tájékoztatás hiányáról írtam, hogy akinek ez lenne a feladata az elérhetetlen!

schumi84 2009.10.28. 15:29:49

A miniszteri értekezletről tud valaki valamit? Kedves vezetőség legalább azt közöljék velünk, hogy egyáltalán meg volt e tartva?

G. Beatrix 2009.10.28. 15:49:23

Tisztelt Schumi84!
Tudomásom szerint Csornán szerdán lett volna értekezlet, ami a központi miatt maradt el, és ezen a héten pénteken kerül pótlásra. A Győri részen pedig múlt pénteken találkoztak a gondozónők Ildikóval. Ha valamiért nem tudják elnérni javaslom még Keszei Lajos kollégámat, de gondolom, pénteken minden kérdésükre választ kapnak, sőt én igazából nagyon bízom benne, hogy addigra már bíztató tényeket is tud közölni.

Kyrenia 2009.10.28. 15:54:41

Sziasztok Mindenki!

Örömmel vettem én is tudomásul, hogy létrejött a blog, ma hallottam róla.
Én is már több, mint 3 és fél éve dolgozom a cégnek, HB-vel kezdtem, Megmentő lett. Ugyan én nem vagyok főállású, csak koordinátor voltam, de a férjem a főállású sofőr. A mai napig ellátjuk a szolgálatot, a többi ügyeletes gondozónővel együtt. Reménykedünk abban, hogy minden jóra fordul, mert fontos lenne. Én ugyan csak a jelzőrendszerről tudok nyilatkozni, de nálunk az is nagyon fontos az öregeknek. Azt elmondhatom, hogy soha semmi problémánk nem volt a vezetéssel, a dolgozókkal, diszpécserekkel, szerintem nagyon jó munkakapcsolat alakult ki közöttünk. Ma már nem én vagyok a koordinátor hivatalosan, de az ügyeletesekkél még én foglalkozom, mivel a főállású koordinátornak még bele kell tanulnia a dolgokba és leginkább a papírozással van elfoglalva. Szóval remélem, hogy nem hiába tartunk még ki!
Egyetlen kérésem lenne, hogy nekünk nincsenek se megbízási szerződéseink, se munkaszerződése a sofőrnek az Alvinczitől és szeretnénk ezeket mielőbb megkapni, ha ne adja isten úgy alakul, hogy jogi útra terelődik a dolog. Főleg azért fontos ez, mert mi ezelőtt nem is a Megmentő alkalmazottjai voltunk, hanem a saját térségünké. Kérésünket már továbbítottam a vezetőség felé, csak nyomatékot adnék neki.
köszönettel Zirc térség exkoordinátora.

G. Beatrix 2009.10.28. 15:56:49

Kedves Schumi84!
Látom, azért mégis eljutnak Önökhöz az információk. Igen, meg lett tartva hétfőn, kértek be újabb dokumentumokat a képviselők, ezek ma bementek, tudomásom szerint ma vagy a holnapi nap folyamán lesz ebben újabb forduló. Az eljáró képviselők nagyon bizakodóak, de ennél konkrétabbat sajnos nem tudok.

schumi84 2009.10.28. 16:10:57

@G. Beatrix: Köszönöm szépen válaszát!

szandi74 2009.10.28. 18:13:32

Kedves schumi84!
Én is abból a térségből vagyok.
Én akár mikor szerettem volna beszélni az Ildikóval mindig tudtam.Ha nem aznap de másnap biztos.Gondolhatod mennyien keresik telefonon.Volt mikor hívtam az irodát és pont ő vette fel.Úgy hogy olyat ne mondjál,hogy nem tudtad elérni.Pedig én sem a telefonon lógtam hanem végeztem és végzem a munkámat.

schumi84 2009.10.28. 18:47:52

@szandi74: Úgy látszik akkor téged megtisztelt azzal, hogy felvette a telefont, mi max odáig jutottunk, hogy többnapi próbálkozás után dobott egy semmit mondó smst. A személyes találkozásról meg inkább szót se ejtsünk....

Peped 2009.11.01. 17:10:18

FOFO? FOgyatékosok FOnódása. Lásd: MÁK...

szm71 2009.11.02. 14:18:25

Tisztelt fönökség!!Ma megint lassan eltelik egy nap ezt nem tudom most már elhinni,hogy nincs reagálás semmire!!!

G. Beatrix 2009.11.02. 14:44:45

Tisztelt szm71!

Tett fel kérdést, amire nem kapott választ?

szm71 2009.11.02. 16:53:38

Én arra értettem Tisztelt Gál Beatrix,hogy vajon történt-e ma valami biztató a fizetésünkre nézve!!

Peped 2009.11.02. 20:16:28

@szm71: Nézted a TV-t? Mert akkor ott a válasz! Ja! És nem olvastad itt, hogy a felelősök ellen elindult az ügyészségi vizsgálat végre??? Mert én olvastam, megkérdeztem, és IGAZ!!! Na. Jöhet az újabb kérdés!

sunsine1 2009.11.02. 22:10:47

lesz ebből valaha is fizetésünk? meddig húzzák még az idegeinket?
ma csak 2 fizetési felszólítást kaptam, ha 8 napon belül nem fizetek jön a végrehajtó.
csak kérdem a MÁK fizet majd kamatos kamatot? vagy örülhetünk ha lesz fizetésünk. valaki mondjon már valami biztatót, már én is elkeseredtem. szücsünk meg éli vidáman napjait. csókoltatom az anyukáját :-(

bibo71 2009.11.03. 07:04:50

@sunsine1: Én is! Remélem, a nyomozás után oda kerül, ahova bennünk akar juttatni: csődbe! El nem hiszem, hogy nincs igazság a földön! Most már valaki tehetne ott fenn valamit!

feleség2 2009.11.04. 11:41:32

@kariby: bocsi de a krizisalapot se kaphatja meg mindenki csak akkor ha lakáscélu hitele van a segély meg nem jár mivel papiron kapsz fizetést mert kereseti igazolást kérnek be hozzá minden érintet önkormányzat tud a cég helyzetéről de ségélyt nem kaphatsz mert meghaladod papiron azt a bizonyos összeget amitől már nem jár segély

kariby 2009.11.04. 14:46:46

@feleség2: az attól függ, h melyik önkormányzat hogyan áll hozzá.

sünike81 2009.11.04. 16:19:01

Sziasztok nem tud senki semmit mi volt ma a képviselők mit döntöttek?
Lesz pénz vagy meddig húzzák még?????

mit? 2009.11.04. 16:58:29

@kariby: Már, hogy állnának hozzánk, mikor, gondolom rajtam kívül még sokan, megküzdöttünk a kedves önkományzatokkal, háziorvosokkal. Kereszteztük az érdekeiket. Most "segítőkészen" ajálnják az ingyenes jogsegélyszolgálatot, ahol a munkaadónkat perelhetjük. Ennyi az önkormányzati segítség. Az önkormányzati dolgozó pedig kizárólag "magánemberként" közli, hogy ő már az elején figyelmeztetett...Hiszem, bízom, hogy megoldódnak a problémák és újra emelt fővel nézhetek velük szembe!!!

Peped 2009.11.04. 18:16:00

Valamit szeretnék én is tudni a mai napról. Eredmény?????

feleség2 2009.11.06. 19:23:29

@kariby: bocsi de a milyenk így állt hozzá

kistérség 2009.11.06. 19:46:54

@feleség2: Sziasztok
Nekem is szabad felhasználású hitelem van és megkérdeztem hogyan lehet felvenni.Nekem azt mondták akkor is felveheted a krízis alapot csak nyilatkozni kell ,hogy lakás felújításra használtuk.Igaz még nem adtuk be,de nem sokára mivel november végéig lehet beadni.Segélyre is beadtam és nem vittem szept. és okt. igazolást hanem írtam egy nyilatkozatot,hogy nem kaptam jövedelmet szerencsére nekem segített az egyik ott dolgozó a levél írásában. Kérdezd meg.Én beadtam a rendszeres gyermekvédelmi támogatást is ugyan így azt már meg is ítélték és megkaptam.Sok sikert.

feleség2 2009.11.07. 18:15:10

@kistérség: örülök neki hogy nálatok ez így megy én nem kaptam meg a gyermek védelmit mert35000ft helyett40000 ft ja jön ki az egy före esö jövedelmem eddig párom fizetéséböl 100000 ft ot tudtunk levenni de azt elviszi a késedelmi kamat mert a fizetése 10.-e helyett 25.én vagy 30.án jön megde öröljünk hogy akkor is kap az én minimál béremből maradkb egy 10 -es kérdem én hol van az az 1 före eső 40000 szoval engem mindenhonnan elutasitottak kivánom hogy neked több szerencséd legyen hozzá sok sikert

kistérség 2009.11.07. 18:30:38

@feleség2: Szerencse a szerencsétlenségben,hogy nekünk az egy főre jutó jövedelem nem éri el a 30000 ft.Én is így kaptam csak meg. Így a gyerekek (3) kapnak főt ételt az iskolában és az oviban amiért nem kell fizetnem. Szerintem aki hónapról hónapra él annak nincsenek tartalékai.Ha jövő héten sem lesz pénz elmegyek (sajnos) munkanélkülire.Ha minden igaz nekem már jár.Mert munka az nincs olyan amiért pénzt is kapok.

mama56 2009.11.07. 18:51:37

Jó lenne, ha valaki azt is közölné, hogy egyáltalán orvosi ellátásra jogosultak vagyunk-e?! Vagy járulékot sem fizetnek utánunk?

Dolgozó11 2009.11.07. 19:00:37

@margit60: Igen! Jogosultak vagyunk. Megnézettem a dokival

feleség2 2009.11.08. 07:41:57

@Peped: örülök neki hogy neked nincs pénzügyi gondod és mindenki írásába csak a helyesírási problémákra tudsz figyelni

zsike 2009.11.08. 20:48:28

sziasztok nálunk az egy főre jutó kereset 24000ft 4 vagyunk.mégsem kaptam meg a gyermekvédelmit mivel van munkahelyem és nem érdekelte a jegyzőt hogy nincs fizetés hiába vittem neki igazolást róla hogy augusztus óta nem kaptam pénzt.most ez hogy van?

Hujbi67 2009.11.09. 07:45:32

@zsike: Reklamálj! Nálunk 32000 az egy főre jutó, és simán megkaptam a gyermekvédelmit!

Vasból 2009.11.09. 11:47:03

@Hujbi67: Bocsi a kérdésért,de ilyen téren tudatlan vagyok,mert eddig nem szorultam rá,de ezek után igen SAJNA :-(!!!Milyen juttatásokkal jár a gyermekvédelmi!!Válaszodat előre is köszi!!!!!ÜDV:a SanyarúSorsúTársaságból

zsike 2009.11.09. 12:40:57

a gyermek ingyen étkezik az iskolában óvodában ingyen tankönyv és félévente 15000 ft.jobb mint a semmi.csak nálam nem vették figyelembe hogy nem kapok fizetést mert van bejelentett munkahelyem.

Hujbi67 2009.11.09. 14:55:58

@Vasból: a lényeget zsike leírta. gyerekenként adnak 5800 ft-ot évente kétszer+ ingyen tankönyv, étkezés. Ami még nagyon fontos:aki gyermekvédelmit kap, az védendő fogyasztó lesz! Tehát nem kapcsolhatják ki nálad a villanyt meg a gázt, csak korlátozhatják a fogyasztást! Őszintén szólva ez nekem most nagyon fontos.

Vasból 2009.11.09. 15:32:07

@zsike: @Hujbi67: Köszi csajok az infót!!!Sokat segítettetek,mert itt ezen a nagy "TANYÁN" még a kutya sem ugatja ki ezeket az infókat!!Bizti olyanok kapják meg itt nálunk,akik "nagyon"rá vannak utalva!!Maszekként még a létminimumot sem jelentik be,meg az ilyen "hátrányos helyzetűek"!!!Na de próbálkozom,lesz ami lesz!!!!

Hujbi67 2009.11.09. 16:46:20

@Vasból: Ne add fel! Ha nekem jár, akkor neked is!

Peped 2009.11.09. 17:31:38

@feleség2: Szívesen! Csak kérdezz!

feleség2 2009.11.09. 18:54:26

@zsike: én úgy tudom hogy 35600at nem érheti el az egy főre eső jövedelem de a 6év alatti gyerek csak fél személynek számít viszont a közgyógyos gyereknek egyébként is csak a felét kell fizetni az étkezésének de ezt se reklámozzák meg azt se hogy aki három gyereknél többet nevel akkor is nagycsaládos ha nem mind a sajátja

feleség2 2009.11.09. 18:58:18

még mindig jobb nálunk az kap bármiféle támogatást aki legalább egy héten kétszer négykézláb végig mássza a falut annak jár beiskolázási segély gyermekvédelmi meg minden egyébb most mit csináljak én is rugjak be???????????

feleség2 2009.11.09. 18:59:11

bocsi a helyesírási hibákért de legalább peped nem unatkozik

Peped 2009.11.09. 19:10:47

@feleség2: Már írtam, kérdezz! Lenne mit! ZZ megbízhatna a moderálással is, ahogy elnéztem az írásod. Nyugi. Olyan sokan írnak, alaposan olvasd, és akkor meglepődsz, milyen okosak a társaink, mennyikreativitás szorul beléjük, hogy túléljék a helyzetet.VASBÓL és ZSIKE nagyon aranyos és készséges, de DOLGOZÓ11 is nagyon képben van. Kérdezz tőlük, úgy látom, nem zárkóznak el a felvilágosítástól a Beával és ZZ-vel egyetemben.

Peped 2009.11.09. 19:11:30

mennyi kreativitás...Bocs!!! :)

zsike 2009.11.10. 16:56:15

mindegy kinek jár kinek nem én nem kaptam meg.ráadásul fizetés sem lesz.én is felmondok a jövő héten . nagyon sajnálom a gondozottjaimat de már nem birok így dolgozni menni.együtt sírtunk mikor ma megmondtam nekik hogy a jövő héten nem jövök már.

feleség2 2009.11.10. 19:01:04

@Peped: ÉN NEM DOLGOZOM NÁLATOK CSAK ÉRDEKELTSÉGEM VAN DE MAJD SZOLÓK HOGYHA RÁDSZORULOK

Dolgozó11 2009.11.10. 19:06:11

@feleség2: Milyen téren? :D (Bocsi, de már kell egy kis feszültségoldás.....ezt nem tudtam kihagyni!)

Vasból 2009.11.12. 17:01:41

Vasi peped megmentő mentős istenem a sok nyalóka....
Név - 2009-11-11 21:25:22
EZ ÁLL AZ RTL OLDALON!!!!Menjetek és Ti is írjatok neki valami ütőset!!Légyszi :-)

centerhalf 2009.11.12. 19:28:17

Ezt írtam kérdéses hogy megjelenitik vagy ki hagyják :
Név - 2009-11-11 21:25:22
Engem kihagytál köcsög! Micsoda dolog ! Büszkén tartoznék abba a bandába. sokkal inkább mint hozzád név nélküli senki !Moderátor most nincs jogod moderálni ha azt nem moderáltad ki ! Legyél sportszerű !Egyébként megjelentettem a másik oldalon is. A munkatársaimról a barátaimról beszél !

Vasból 2009.11.12. 19:50:20

@centerhalf: Ügyes voltál:-) !!!Büszkék vagyunk rád!!Igaz csajok?????

téti (törölt) 2009.11.12. 20:06:55

Néha elgondolkodom, hogy ott az rtl-es oldalon tényleg a munkatársaink vannak? Hihetetlen, hogy idős embereket gondoznak ilyen mentalitással! Tuti, hogy a buliba nem hívjuk meg őket! Egyébként ma nagyon le vagyok törve! Hívott a bank! Persze ez nem ujdonság, hívogat egy ideje, de most mondták, hogy holnap felmondják a kölcsönömet! Nagy nehezen elértem, hogy 20.-áig még várnak, de most nagyon izgulok, hogy addigra meglegyen a fizu!

Vasból 2009.11.12. 20:25:46

@téti: Én is nyakig vagyok a kakiba,de szorítok neked,hogy arra legyen pénz!!Na de magamnak is!!!Szerintem még max. 5 nap és itt lesz a "GYÖNYÖR" !!!Legalábbis én nagyon bízom benn!!!Az rtl oldalt meg ne is mond!!Régóta nem mentem át oda,minap átnéztem hogy van-e még,de amit ott olvastam,ha itt dolgozó emberek azok,akkor az arcukról lesülhetne a bőr!!Névtelenül nagyon okosakat mernek írni!Nem tudom oda mernének-e állni bárki elé és szemtől szembe mondani???!!Siralmas!

centerhalf 2009.11.12. 20:31:20

@Vasból: Képzeljétek megjelent! Igaz a köcsögöt kihagyták belőle ! Talán füles kancsót kellet volna írnom ? Na mindegy ezt elszúrtam :)))))))))
@téti: Hidd el mi is így érzünk .Ha nem is látszik .

Vasból 2009.11.12. 20:33:34

@centerhalf: Vagy népművészeti agyagedényt!!!!!!HiHi
Peped??Ütközetben eltűnt??Vagy mi???

mit? 2009.11.12. 20:57:26

Sziasztok! Ma hajnalban kiváncsiságból én is áttévedtem:))a túloldalra. Na! kicsit kiakadtam, hiszen többnyire csak csendben figyelek, ők már azt sem hiszik el amit látnak, vagy csak olvasni nem tudnak??? aaa én lenni olvasni tudó:))
No visszaállok a figyelő pozícióba.

Dolgozó11 2009.11.12. 20:59:41

@Vasból: Peped nincs gépnél, majd holnap lessz.

Solya28 2009.11.12. 21:14:30

melyik a másik oldal címe?leírná nekem valaki

érd 2009.11.13. 09:15:48

Ti direkt sokkoljátok magatokat a "másik oldallal"?Kis mazohisták!

bibo71 2009.11.13. 11:46:51

@feleség2: Szerintem ránk szorulsz. Ha nem vagy dolgozó, milyen jogon szólsz bele bármibe is, és sértegetsz munkatársat? Nem osztottak neked lapot!

feleség2 2009.11.15. 18:20:08

@bibo71: ÉN SE NEKED LEHET HOGY NÁLATOK DE MÉGIS ÉRDEKELT VAGYOK ÉS NEM SÉRTEGETEM SENKIT CSAK AZT A HANGNEMET FOLYTATTAM MÁSOK ALKALMAZTAK VELEM SZEMBEN TUDOD AKI ENGEM NEM BÁNT AZT ÉN SEM

Vasból 2009.11.15. 18:36:55

@Peped: Helló mizujs??Azt hittem már felszívódott mindenki!!!!

Peped 2009.11.15. 18:41:26

@Vasból: Szia!
Csak nem értem el hozzátok, pedig ma indultam. Csak éppen közbejött valami.Valami, amin jól felidegesítettem magam. Úgyhogy most próbálok csillapodni. Néha jobb lenne elmenni jó messzire. Kb ezer km-rel kezdeném. Nem vagy néha így?

Vasból 2009.11.15. 18:44:55

@Peped: Dehogy nem!!Egy a baj ezen a földön!!Nagy az Isten állatkertje és kicsi a kerítés!!Sajna!!!

Peped 2009.11.15. 18:48:14

Ez így van! Holnap is nehéz napom lesz. Majd felhívlak, ha lesz egy percem, jó? De most adok vacsit a gyerekeknek. Na, most majd mindjárt jön valaki, hogy jó nekem, ha van ilyen nálunk...

Jófej 2009.11.22. 17:27:09

Sose adjátok fel.Ti vagytok a győztesek és a sok gondozott!
Bizzatok Vezetőitekben.A láb mindig kéznél van.

Jófej 2009.11.22. 17:27:44

Sose adjátok fel.Ti vagytok a győztesek és a sok gondozott!
Bizzatok Vezetőitekben.A láb mindig kéznél van.

Puppy2 2009.11.22. 18:12:14

@Jófej: Nehéz már bízni!!!Elkeserítő a helyzet!

téti (törölt) 2009.11.23. 07:18:14

@Jófej: Nem akartam feladni, de győztes nem vagyok! Bízom a vezetőkben, de mára már tényleg csődbe kerültem! A számlákat nem fizeti helyettem senki, a felmondott hitelemet se vállalja át tőlem senki, és a bizalomtól nem lakik jól a családom! Sajnos! Azt hiszem a mai naptól egyre többen leszünk, akik kénytelenek lesznek más utat választani!
süti beállítások módosítása