HTML

Miről szól a blog?

Az Alvinczi Péter Szeretetszolgálattal kapcsolatban nagyon sok szóbeszéd látott napvilágot. Megtudjuk vajon valaha az igaz történetét? Hátha.... Egy blog azoknak, akik érintettek.... és azoknak akiket érdekel.

Friss topikok

Linkblog

2009.12.08. 22:38 ZZ

Mai napi 2009.12.08....... Bérek kifizetése

Megkaptam. Ahogy ígértem felteszem. A kormány rendeletének a héten ki kell jönnie, hogy végrehajtható legyen.

szeretetszolgalat.blog.hu/media/image/Korm_rend_dolg_kif.pdf

Megpróbálom összefoglalni:

Az Alvinczi nem kap pénzt a számlájára. Azokon a településeken (kistérségekben), ahol szerződése volt (van) a feladatok ellátására, ott a dolgozóknak be kell mennie majd a térségi irodába (önkormányzathoz) és ott kell leadnia a munkaszerződését és a jogos igényét az elmaradt fizetésére.

Ahol ez nincs és az Alvinczi saját engedélye alapján végezte a feladatot, ott a regionális munkaügyi központba kell ugyanezt megtennie a dolgozóknak.

Akik nincsenek már alkalmazásban, mert  fizetésük elmaradása miatt mentek el, azok is benyújthatják követeléseiket.

Egyenlőre elég sok kérdés merül fel az ügyintézéssel kapcsolatban, ezeket holnap a szociális minisztériumban a "négyek" fel fogják tenni. Például:

- Mi lesz az ellátottakkal? (cca.: 20.000 fő) Ha nem az Alvinczi, akkor ki fogja ellátni a gondozási szükséglettel rendelkező rászorultakat?

- Mi történik a decemberi fizetésekkel? Mi lesz januártól?

- Van-e lehetőség, hogy karácsony előtt megtörténjen legalább egy részfizetés?

- A számfejtést a rendelet szerint az önkormányzatok, kistérségek és a munkaügyi központok fogják elkészíteni, ugyanakkor ezt már egyszer az Alvinczi számfejtette, bevallotta. Mi történik az elszámolásokkal? Ha a számfejtéshez szükséges anyagokat át kell adni, akkor mi történik a szolgálat nyilvántartásával?

- Van kapacitása ezeknek a szervezeteknek pár napon belül leszámfejteni több, mint ezer ember több havi bérét?

- stb.

Megkapja minden dolgozó az elmaradt bérét és ez nagy dolog. Saját maguknak köszönhetik, a kitartásuknak és az áldozatvállalásuknak. Minden tiszteletem az Önöké.

Segítek Önöknek amiben tudok (amennyiben igénylik), hogy a lehető legsimábban hozzájussanak a pénzükhöz.

A beszállítók követelése megmarad. Erre nem terjed ki a rendelet hatálya. A jelzőrendszeres pályázatok eredményei is felkerültek az FSZH oldalára. Ez alapján ahol az Alvinczi eddig alvállalkozóként dolgozott és a kistérség beadott pályázatot, ott a térségek nyertek. Az Alvinczit, mint ahogy az eredményekből is világosan kitűnik, nem kívánják finanszírozni a későbbiekben.

Így a legvalószínűbb jelenleg, hogy el fogunk egymástól búcsúzni. Az általam irányított cégek nem tudják bevételek nélkül tovább finanszírozni a szeretetszolgálat működésének egy jelentős részét. Tervek természetesen vannak és mindenkivel (térségek, önkormányzatok és magánszemélyek) személyesen fogok beszélni a "jelzőrendszer" további sorsáról és menetéről. Egy biztos. Amennyiben az Alvinczinek nem lesz lehetősége a tovább üzemeltetésre, a szolgáltatás akkor sem szűnik meg. Szolgáltatásában és finanszírozásában azonban meg fog változni. Temetni semmiképpen nem kell. Fizetős szolgáltatás lesz belőle, amiben csak az az "apró" probléma lesz, hogy pont azok nem fogják megkapni, akik a legjobban rászorultak lennének. Újra építjük, kevesebb emberrel és kevesebb, de elégedett ügyféllel.

A házi segítségnyújtás nem függ a jelzőtől! Ez ebben az évben fordítva volt igaz. Ha az Alvinczi ügyei tisztázódnak, a házi segítségnyújtással együtt a jelzőt is képes lenne tovább üzemeltetni. Ennek feltétele persze, hogy kormányzati szándék legyen arra, hogy az időseket gondozni kell.

Bea remélhetőleg rövidesen munkába áll és az én segítségemre még ennyire sem lesz szükség. A "négyek" is jelentős eredményeket értek el az elmúlt pár napban. Ma voltak Pécsen, holnap gondolom tudok róla írni majd.

Egyházak vitájának martaléka lett egy jól működő szociális ellátás és egy egész államapparátus asszisztált hozzá. Ez szerintem példátlan Magyarországon.

Akik a vesztét akarták kezdhetnek örülni, akik eddig okoskodtak önigazolásra lelnek. És akik döntési helyzetben vannak kezdhetnek gondolkozni azon, hogy az eddig becsülettel ellátott idős, rászorult embereket kik fogják ezen túl a tél kezdetén felügyelni és ellátni. Nem lesz egyszerű feladat. Véget nem érő ellenőrzések, fenyegetőzések..... Érdekes módon a gondozókat megkereső egyházi szervezetek, akik hetek óta ostromolják a dolgozókat ígérik, hogy az "átszerződött" ellátottak után Ők minden további nélkül megkapják a normatívát a kiegészítéssel együtt. Amelyik ellátott az Alvinczi ellenőrzésekor "problémás" volt, az hirtelen megfelelő lesz. Ha ez kell ahhoz, hogy ellátásban részesüljön és megkapja ami jár Neki, hát legyen.

Holnap reményeim szerint felteszek egy "mankót" az igények leadásával kapcsolatban. Azért, hogy aki szeretné és elolvassa könnyebben fel tudjon készülni az igények leadására.

A napokban felteszem azoknak a névsorát is, akik tevékenyen hozzájárultak ahhoz, hogy legalább Önök megkapják a munkabérüket.

Remélem rendeződik a jövő is és mindenkinek végre egy nyugodt, megbecsült munkahelye lesz.

346 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://szeretetszolgalat.blog.hu/api/trackback/id/tr171584767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Panda78 · http://indafoto.hu/panda78 2009.12.08. 23:57:45

Ez mind szép és jó,csak azt nem értem,hogy miért kell nekünk kuncsorogni a saját jogos fizetésünk után,mint ha valami segélyt kérnénk? Ja,és mi az az 5 nap elbírálási határidő? Elbírálják,hogy jár,vagy nem jár a saját fizetésünk? Természetesen örülök,csak ez eléggé felfoghatatlan...

Dolgozó11 2009.12.08. 23:59:03

@Panda78: Hát én nem igazán örülök!

8gyerekes 2009.12.09. 00:00:22

Nagy nehezen sikerült átrágnom magam ezen a hosszú határozaton,de megmondom őszintén nem vagyok annyira feldobódva.Először is,a határidők.Ahogy levettem,dec 31.-ig kell fizetniük,de ha nem igényli időben az Önkormányzat,hatályát veszti.Másodszor,tehát mégis sikerült szétbombázniuk a céget,és jövőre nem lesz munkahelyünk.Persze az,hogy nem veszik el a fizunk,jó dolog,de azért reménykedtem a többibe is.Ti mit szóltok?

h.e.e 2009.12.09. 00:04:59

Tele vagyok kérdésekkel? Így éjfél táján ... nagy alvás lesz ma is :(
Nekem is ez a legnagyobb szomorúságom .... mi lesz a gondozottakkal, a gondozőnőkkel .. és persze, velem is jövőre :(
A félelmem pedig az, amit te is írsz 8gyerekes ... nagyon rövidek a határidők.
Remélem, holnap egy-két telefon után, okosabbak leszünk.
A lehetőségekhez képest, jó éjjt nektek!
H.É.E.

Panda78 · http://indafoto.hu/panda78 2009.12.09. 00:06:36

@Dolgozó11: Szia! Bocs,de lemaradt az idézőjel! Én ezen eldobom az agyamat:
(25)Az (1) bekezdés szerinti feltételeknek megfelelő munkavállaló a regionális munkaügyi
központnál 2009. december 15-éig kérheti az 5. § (1) bekezdésének b) és c) pontjában
foglaltak szerinti elmaradt munkabérének, illetve díjazásának megelőlegezését. A
határidő elmulasztása jogvesztő.
(26) Az (2) bekezdésben meghatározott kérelméhez csatolni kell
a) a munkaszerződését, foglalkoztatásra irányuló jogviszonyt létrehozó egyéb szerződését,
b) a bérszámfejtéshez szükséges valamennyi dokumentumot, valamint
c) azon nyilatkozatát, amelyben büntetőjogi felelőssége tudatában kijelenti, hogy az 5. §
(1) bekezdésének b)-c) pontjaiban meghatározott feltételeknek megfelel.
(27)A regionális munkaügyi központ az előleg biztosításáról – a rendelkezésre álló
költségvetési forrásokra figyelemmel – a kérelem benyújtását követő 5 munkanapon
belül határoz. A regionális munkaügyi központ a határozatot annak meghozatalát
követően haladéktalanul közli a Magyar Államkincstár illetékes területi szervével.
(28)A regionális munkaügyi központ határozata alapján az előleget a Magyar Államkincstár
illetékes területi szerve számfejti, majd utalványozza.
(29)Amennyiben az (1) bekezdésben megjelölt személyek elmaradt munkabérét, valamint
díjazását a szolgáltató kifizeti, a regionális munkaügyi központ kéri az előleg
munkavállaló általi visszafizetését. A munkavállaló az elmaradt munkabérének
kifizetéséről köteles 5 munkanapon belül tájékoztatni a regionális munkaügyi
központot. A visszafizetett összeget a regionális munkaügyi központ 3 munkanapon
belül köteles a költségvetés felé befizetni.
9. §
E rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba, és 2010. április 1-jén hatályát veszti.
Budapest, 2009. december 3.
A miniszterelnök helyett:
Kiss Péter

piri01 2009.12.09. 00:07:29

Nekem még a munkaszerződésem sincs a kezemben,akkor mit adjak le?

ZZ 2009.12.09. 00:08:16

Tisztelt Öreg Palóc!
Azon az oldalon ahol a vizsgálatokról írt, feltettem a részletes észrevételeimet.
A blog sajátossága, hogy minden hír alá külön lehet megjegyzéseket tenni. Senki nem darabol szét semmit. Remélem megtalálja.
Köszönettel,
ZZM

Panda78 · http://indafoto.hu/panda78 2009.12.09. 00:09:51

ha megfelelek annak a sok feltételnek és még nyilatkozok is arról,hogy én vagyok én,dolgoztam,dolgozok,ja és nem csúszok ki a határidőből sem,akkor talán majd valamikor megkapom a jogos fizetésemet?

ZZ 2009.12.09. 00:11:36

@piri01:
Ha ez így van, ezeket rendbe kell tenni. Kérem hívja a központot.
Mindenki azon lesz, hogy hiánytalanul megkapják az elmaradt bérüket.
Rövid az idő, holnap részletesebb tájékoztatás lesz.

Dolgozó11 2009.12.09. 00:12:29

@Panda78: Tudod itt mennyi lehet egyéltalán az össz bér amit ki fognak fizetni? Cirka 50 millió!!!!
HOL A TÖBBI??????? MEGTARTJA AZ ÁLLAM VAGY MÁR RÉG NINCS IS MEG!!!???

h.e.e 2009.12.09. 00:12:32

@piri01: annak pedig holnap járjál utánna, hogy meg legyen 15-ig. Sajnos nekem is van még olyan gondozónőm, sofőröm, akinek nincs kezében szerződés. Eddig sem voltak nyugodtak, de holnap azt hiszem még kevésbé lesznek.
H.É.E.

cigi48 2009.12.09. 00:13:02

ZZ Úr kösz a részletes infót ,sajnos nem a legjobb hírek, Ma megint bebizonyosodott hogy Magyarországon a dolgozó csak 20ad rangu ember .A politikusainknak az lenne a legjobb ha a gondozottak önként ballagnának ki a temetőbe ,azzal se lenne gond , Még azt sem lehet mondani hogy ez a párt ,vagy az tett be ,mert eggyik sem állt ki a szolgálat mellett ,De jön majd a tavasz és pár napig megint fontosak leszünk ,majd 4 évig megint csak megtürt emberek saját országunkba .

ZZ 2009.12.09. 00:13:47

@Panda78:

Önnek teljesen igaza van.

piri01 2009.12.09. 00:15:12

@ZZ: Köszönöm a válaszát,folyamatosan próbálom rendbe tenni,de mindig csak az a válasz,hogy majd postázzák,legyek türelemmel,már 5 hónapja...

ZZ 2009.12.09. 00:15:35

@Dolgozó11:

A bér és járulékai (mert erről is szó van benne), nagyságrendekkel több.

8gyerekes 2009.12.09. 00:16:14

@Panda78: Én ezt nem értem.Volt egy jól müködő cég 2000 dolgozóval,akit minden egyház elutasított,mikor csatlakozni akart.Aztán talált egy pici egyházat,és ez csípte a szemüket,ezért ők is elkezdték a házi segítségnyújtást.Érdekes mód,nekik jár a normatíva is,és a kiegészítés is.Ők akkor milyen alapon kapják meg azt,amit mi nem?Tönkre kellett tenniük azért minket,hogy ők működhessenek!És az állam is nekik dolgozott.De MIÉRT?????

Dolgozó11 2009.12.09. 00:16:57

@ZZ: Tisztelt Z.Z.!
A bérszámfejtéshez szükséges összes dokumentumot a munkavállalók nem tudják csatolni, hisz az nincs nálunk, értem itt a ledolgozott munkaórák elszámolását pl.

Panda78 · http://indafoto.hu/panda78 2009.12.09. 00:17:12

@ZZ: Elnézést,nem Önnek szól a zugolódásom,de ez kész vicc... Ebben az országban úgy látszik,hogy bármit megtehetnek velünk és sajnos igen úgy néz ki,hogy meg is teszik... Természetesen köszönjük,hogy legalább ezt elérték az érdekünkben! Azt hittem,hogy az eddigi helyzetnél rosszabb már nem lehet,de most nagyon rácáfoltak... Először azt hittem,hogy ez valami hülye vicc,de sajna nem... Most szó szerint futhatunk a pénzünk után...

ZZ 2009.12.09. 00:17:29

@h.e.e:

Ezen nem fog múlni. Holnap én is próbálok segíteni ebben. Eddig a felmondások voltak prioritásban, most a szerződések lesznek. Ettől még a bérek a felérkezett havi elszámolások alapján le lettek bérszámfejtve.

ZZ 2009.12.09. 00:19:36

@Dolgozó11:

"@ZZ: Tisztelt Z.Z.!
A bérszámfejtéshez szükséges összes dokumentumot a munkavállalók nem tudják csatolni, hisz az nincs nálunk, értem itt a ledolgozott munkaórák elszámolását pl."

Ez is egy holnapi kérdés a minisztérium felé!

Dolgozó11 2009.12.09. 00:19:40

@8gyerekes: A másik párt meg hallgatott!
Mi meg túl nagyok lettünk kis hazánkban.

ZZ 2009.12.09. 00:20:20

@Panda78:
Ezt nem mi intéztük. Önök dolgoztak érte.

schumi84 2009.12.09. 00:21:12

@ZZ: Tisztelt Z.Z.

A dolgozó honnan fogja megtuni, hogy az önkormányzathoz, vagy a munkaügyi központba kell fordulnia? előre is köszönöm válaszát

h.e.e 2009.12.09. 00:21:51

Végiggondolta valaki, hogy dec. 15-ig 5! munkanap van?
Zoltán, te ezt hogy látod. Meg fogja kapni mindenki a központból, időben a papírját?
H.É.E.

Panda78 · http://indafoto.hu/panda78 2009.12.09. 00:22:15

@8gyerekes: Sajna ez az amit mindenki tud már,de senki sem érti,pedig az egész itt zajlott a szemünk előtt...

Dolgozó11 2009.12.09. 00:22:19

@ZZ: Túl rövid az idő! :(

piri01 2009.12.09. 00:22:53

@h.e.e: Köszi,de az irodában nem tudok jelenleg intézkedni,mert a vezetőm nincs bent.Talán telefonon sikerül valami....

ZZ 2009.12.09. 00:23:32

@schumi84:

Holnap minden térségnek eljuttatják. Ide is ki fogom tenni, ha megkapom.

ZZ 2009.12.09. 00:24:36

@h.e.e:

Nem lehet sok ember akinek csúszik, vagy valamiért nincs meg az aláírt papírja.
Szerintem megoldható.

h.e.e 2009.12.09. 00:26:53

@ZZ: Neked legyen igazad :)

Jobb lesz, ha elmegyek 'aludni', mert dolgos napknak nézünk elébe :)

Sziasztok! Jó éjjt!

8gyerekes 2009.12.09. 00:29:06

Tisztelt ZZ!Nem lenne egyszerűbb,ha a kistérségi vezetők egyben adnák le a saját dolgozói papírjait,mert így biztos,hogy mind ott lesz időben,és ők talán jobban tudják,hogy milyen iratok kellenek a bérszámfejtéshez.

Panda78 · http://indafoto.hu/panda78 2009.12.09. 00:29:43

@ZZ: Ön szerint előreláthatólag még karácsony előtt megtörténhet mindenhol a kifizetés?

Dolgozó11 2009.12.09. 00:30:24

@8gyerekes: De mindenkinek alá is kell irnia!

Dolgozó11 2009.12.09. 00:31:35

@Panda78: A remény hal meg utóljára............. hivatalok!

8gyerekes 2009.12.09. 00:33:32

@ZZ: Még valami szöget ütött a fejembe.Az van a rendeletben,hogy ez fizetéselőleg,és ha megkapjuk a munkáltatótól,vissza kell fizetni.Ez eddig rendben is van,de ezek szerint a kormány lát arra esélyt,hogy mégiscsak megkapja a cég a pénzét?Vagy rosszul értelmezem?

Panda78 · http://indafoto.hu/panda78 2009.12.09. 00:34:44

@Dolgozó11: Feladom,elköltözök Ugandába.... Ott legalább kiszámíthatóbb a jövő,mint idehaza....

8gyerekes 2009.12.09. 00:35:56

@Dolgozó11: Szerintem ez nem okoz problémát,ezt aláírni bárki szívesen bemegy,de ha egyben van,és nem külön-külön rohangálunk be,talán gyorsabban elintéződik,meg talán nem marad ki egy irat sem.

8gyerekes 2009.12.09. 00:38:54

@ZZ:Még egy kérdés.Ha a jelzőrendszer és a HSNY nem függ össze,elképzelhetőnek tartja,hogy az utóbbi tovább működjön?Vagy arra sincs esély?

8gyerekes 2009.12.09. 00:39:50

@Panda78: Ugandába?Miért pont ott?Annál közelebb is találhatnánk valamit.

8gyerekes 2009.12.09. 00:42:25

Úgy látom már megint magamban irogatok.Elmegyek én is(na nem Ugandába,)most még csak az ágyba.Majd holnap folytatjuka kérdéssort.Jó éjszakát mindenkinek!Ha ezek után lehet jó?

Panda78 · http://indafoto.hu/panda78 2009.12.09. 00:42:46

@8gyerekes: minél távolabb,annál jobb... hivatalból legyen minél kevesebb,az a lényeg..

centerhalf 2009.12.09. 00:43:03

@ZZ:
Köszönök mindent. Politika és a vallás áldozatai vagyunk.A cég, mi és ellátottaink.Sajnos. Ebben az országban nem lehet becsületesen dolgozni, vállalkozni. Az hogy a pénzünket megkapjuk mi dolgozók egy percig se volt kétséges előttem. Mint ahogy az se ,hogy a cég nagyon útjában állt a fent említetteknek. Azért az érdekes hogy a területünkön most a fideszes képviselők annyira segítőkészek lettek. Eddig meg le se ........! Azért a mi kistérségünk teljes mellbőséggel kiállt mellettünk. ( Rétság, köszönet érte ) Remélem a továbbiakban találnak valamilyen megoldást. Itt továbbra is bízunk önökben.

ZZ 2009.12.09. 00:47:16

@centerhalf:
Valóban az Önök országgyűlési képviselője (Lombos István) az egyik aki szívügyének tekintette, hogy segítsen Önöknek. Szerencséjük van a kistérségi vezetőjükkel is :)
Én is bízom benne, hogy megoldódik.

ZZ 2009.12.09. 00:47:47

@8gyerekes:
Elképzelhetőnek tartom.

centerhalf 2009.12.09. 00:48:05

@ZZ: Köszönöm nekem ennyi elég.

ZZ 2009.12.09. 00:49:01

@Panda78:

Próbálkozunk, de őszintén megmondom Önnek, hogy én nem sok esélyét látom.

Dolgozó11 2009.12.09. 00:49:23

@ZZ: Valami megoldást kell találni, ennek igy nem lehet vége!!!???

Dolgozó11 2009.12.09. 00:52:38

@ZZ: Ennek igy nem lehet vége!!!???

ZZ 2009.12.09. 00:53:01

@Dolgozó11:
Az, hogy mi kezdődik és minek lesz vége még nem tudjuk jó-e vagy rossz.
A cél, hogy a gondozottak és a mellettük kitartó gondozók helyzete rendeződjön. Ha ez megtörténik, akkor történjen meg. Félek, hogy ez nem fog maradéktalanul megvalósulni.

ZZ 2009.12.09. 00:54:51

jó éjt mindenkinek!

Panda78 · http://indafoto.hu/panda78 2009.12.09. 01:00:51

@ZZ: Köszönjük! Elnézést a kiborulásomért,csak dél környékén a "mosolya" miatt egy kicsit másra számítottam. Majd valahogy lesz,felállunk a földről és megyünk tovább,ahogy eddig is tettük...További minden jót! Üdvözlettel:Kiss Zsuzsanna

hatta_istvan 2009.12.09. 06:03:12

Őszintén megmondom, nagyon csalódott vagyok.

Még én álljak sorba záros határidőn belül, a fene se tudja melyik hivatalban, hogy azután elbírálják a kérelmem a jogos járandóságomról?

Nem nagyon látok esélyt rá, hogy decemberben fizikailag is találkozzak az elmaradt béremmel, ami több százezer Ft.

15.-ig biztos nem. Mi lesz az e havi megélhetéssel? Miből adom fel a rezsit? Mit mondjak azoknak, akik 15-ig várják a tartozásom-mert "nyugodjak meg,15-ig lesz fizetés"...

Kinél és milyen formában lehet igényt tartani a kifizetések csúszásából keletkezett anyagi károk miatt?

Őszintén hittem, hogy dec.15-ig megkapjuk az elmaradt béreket.
Ma 2009.12.09. van. ma biztos nem kapunk semmi konkrét papírt az igény benyújtásához. Ha holnap meg is kapnánk, pénteken talán be lehetne adni a kérelmet-de hova? És az már dec.11. Bár kétlem, hogy ez a határidő tartható lenne. De tegyük fel, hogy igen. Abban az esetben is 5 munkanapon belül bírálnák el, ami dec.18. péntek. Tehát ha az nap értesítenek levélben-és minden O.K.,nem kell hiánypótlás stb,-akkor is csak dec.21-23 körül kapnánk kézhez valami hivatalos papírt. És akkor mindennek elsőre sikerülnie kell!!!!
Ez esetben dec. 24,25,26, ünnep, 27 vasárnap, és max. 28-án lehetne bért utalni??? KÉTLEM!!!!!

Szóval! Az, hogy idén nem lesz fizetés, számomra egyértelmű.

Még egy kérdés: Az önkormányzat/munk.ü.központ egy összegben át is utalná vajon az elmaradt béreket, vagy egyszer csak jönne a határozat, hogy 12 hóra leosztva vizetnek? Nem lepődnék meg ezen sem.
Azon viszont igen, hogy az elmaradt -saját bérem- 305.360 ft egy összegben a számlámon lesz ezek után.

Az elmaradt étkezési utalványokkal mi lesz?

Az eddig ki nem fizetett Alvinczis számlákkal- ezek már hónapok óta a központban vannak- mi lesz??

Hajni44 2009.12.09. 06:17:18

@hatta_istvan: Szia Jobb reggelt legalábbis arra számított szerintem mindenki. Emésztettem ZZ írásait és köszönöm, hogy összegezted a problémákat, Kérdéseket. Nálunk nem volt a kistérségnek szerzödése a regionális munkaügyi központ Fehérváron van oda tartozunk. Tölünk 110km. miböl?

hatta_istvan 2009.12.09. 06:37:50

Még valami:

A decemberi hónappal mi lesz?
Azt ki fizeti ki?

hatta_istvan 2009.12.09. 06:41:15

És sajnos még a december hónap kifizetése is itt lóg a fejünk felett...

hatta_istvan 2009.12.09. 06:42:28

@Hajni44:

Szia!

Egyik szemem nevet, a másik sír...

Hajni44 2009.12.09. 06:55:09

@hatta_istvan: Na ebböl megint mi lesz? Pedig Én egy nagyon pozitív nö vagyok,de lehet hogycsak voltam.

Solya28 2009.12.09. 06:56:04

sziasztok jó reggelt nekem mindkettő sír ugyanis mi itt nyúl térségben meg se kapjuk a fízunkat mert erre a mi önkormányzatunknak nincs pénze akkor velünk mi lesz?na erre mondjon nekem valaki egy értelmes választ ha tud.
na szóval nem tuodm így mi lesz velünk de hogy pénzt nem látunk egy hamar az bíztos.

hatta_istvan 2009.12.09. 07:11:41

@Solya28:

Ez esetben Te a regionális munkaügyi központban igényelheted az elmaradt bért.

hatta_istvan 2009.12.09. 07:13:50

Idézet: - Van-e lehetőség, hogy karácsony előtt megtörténjen legalább egy részfizetés?

Ezek szerint nem biztos, hogy egy összegben megkaojuk.....

Solya28 2009.12.09. 07:19:19

azt hiszem félre értelmeztem amit a Zelenák Úr leírt az önkormányzatnak kell megígényelni a mák felé hogy kinek mennyi az elmaradt bére és akkor ha megjön bemehetünk érte a hivatalba vagy utalják számlára.erről van szó igaz?

Solya28 2009.12.09. 07:21:04

ja már közben olvastam a sorok között is ugyhogy rájöttem hogy rosszul olvastam így korán reggel.
hát végülis még 12 munkanap karácsonyig talán szerencsénk lesz majd kiderül.

sünike81 2009.12.09. 07:21:31

Jó reggelt!
Igen hatta istvánnal egyetértek, túl rövid a határídő s szerintem karácsonyra tutti nem lesz pénz, de év végéig is kéttséges!
Sajnos rendesen elintézték az Alvinczit, remmélem örül neki aki ezt tette!De akkor járja az országot és segítse az időseket, jönn a tél mi lesz velük, igaz ez őket nem érdekli!
Na meg velünk is mi lesz hol kapok én 3-om gyerekkel munkahelyet?????????
Sehol!!!!!!!!!!!

sünike81 2009.12.09. 07:24:18

@Solya28: Remmélem NAGYSZERENCSE lesz velünk!!!!!!!!!!Amilyen lassan intézkednek a hivatalokban, lassan érnek ide a papírok, csak csipkedik egy kicsit magukat!!!!!!!
De az Alvinczis vezetőinknek köszönhetjük, hogy ezt is kijárták, sajna itt fentebb vannak ellenünk!!

sünike81 2009.12.09. 07:26:13

@hatta_istvan: örüljünk ha a 4 havit megkapjuk most időben!Decemberiről majd folytatjuk a streszt egy új évben!
étkezési utalványra nem is merrek gondolni, peddig az sem kis összeg nekünk:)

Solya28 2009.12.09. 07:49:00

bejelöltelek iwiwen István.

hatta_istvan 2009.12.09. 07:49:16

@sünike81: Nem is az Alvinczis vezetőkkel van gondom nekem sem, hanem a határidővel.

sünike81: Személy szerint nem érdekelne jelenleg a decemberi bér, amennyiben az elmaradt béreket még e hónapban egy összegben rendeznék.
Az étkezési jegy is fontos! És minden egyéb járandóság!
Ez a mocskos állam pedig jó lenne ha nem úszná meg a dolgot kártérítési per nélkül, hisz' ilyen vagy olyan formában mindenkit ért anyagi és erkölcsi veszteség.

piri01 2009.12.09. 07:49:37

@sünike81: szia.de nem ám!!! Főleg ebben a helyzetben. És vajon folytathatjuk-e?Ma talán többet is megtudunk.

hatta_istvan 2009.12.09. 07:50:25

@Solya28:

O.K. köszi)))

Mint munkatárs, vagy mint volt munkatárs?:D:D:D

hatta_istvan 2009.12.09. 07:56:33

Ma azt kellene nagyon hamar megtudnunk, hogy egyes térségeknél az önkormányzatokhoz, illetve a munkaügyi központhoz kell-e beadni a "kérelmet" a bérek rendezésére.

Továbbá, hogy az ezekhez szükséges dokumentumokat a cég képes lesz-e a megadozz határidőn belül kézbesíteni a dolgozók felé!-mivel nagyon kevés az idő, és kétezren vagyunk kb.

téti (törölt) 2009.12.09. 07:57:45

Sziasztok!
Azon "vigyorgok", hogy ha mondjuk hamarosan megkapom 1 havi béremet, akkor a családom még most sem fog jóllakni, mert a bank egyből le is nyúlja! KB annyi elmaradásom ugyanis már van a bank felé!

sünike81 2009.12.09. 08:02:04

@hatta_istvan: Ez az kitudja mikkor tudjuk meg hová mehetünk!Szalladgálhatunk, kész röhej!!!A férjemet most hívtam tisztára kikadt, azt mondta tiszta hülyét csináltak belőlünk!!!!!!Kéttezer ember rengeteg nem tudom mikkor sikerül, rendezni, remmélem a vezetőnk összehív vagy behív, ne külön külön járkáljunk!!!KÖSZÖNÖM A MAGYAR ÁLLMNAK, HOG Y ÉN SZALADOZZAK A SAJÁT MEGDOLGOZOTT PÉNZEM UTÁN JA 4 HÓNAP UTÁN!!

ISMERITEK A MAGYAR ZENEKART??
1 GORDON, 10 MILLIÓ BŐGŐ!!!:)

hatta_istvan 2009.12.09. 08:03:28

@téti:

Igen. Senki nem adott felvilágosítást arról, hogy egy összegben kapjuk meg, vagy majd csepegtetik néha-néha.

M. K. 2009.12.09. 08:05:40

Mindennap olvasom a blogot, és elképedek!
Én azt gondolom, nektek nem veszekedni kellene, hanem azt kellene a p....nél fogva felakasztani, aki képes volt beugratni ennyi embert ebbe a cégbe úgy, hogy anyagi háttér nincs mögötte, csak az állami kifizetésekre támaszkodva, az idős emberekről nem beszélve!
Hol van itt a létbiztonság???
Ez valakinek nagyon jó biznisz volt!!

sünike81 2009.12.09. 08:06:59

@hatta_istvan: NA AZ LESZ MÉG SZÉP DOBNAK MAJD PÁR 10 EZRET AKKOR FALNAK MEGYEK, HA ÚGY ÍRTÁK MEGKAPJÁK AZ ELMARADT BÉRÜKET CSAK EGYBEN FIZETNEK?VAGY MÁR NE BÍZZAK?

téti (törölt) 2009.12.09. 08:08:44

@hatta_istvan: A kártérítéssel kapcsolatban is nagy igazságod van. Én már többször feszegettem ezt a kérdést, de válasz nincs! ZZ azt ígérte, hogy ezzel kapcsolatban is tájékoztat majd bennünket. Eddig még nem tette. Persze tudom, nem ez volt a legfontosabb dolga.....Azért engem nagyon érdekelnének a lehetőségek!

mona16 2009.12.09. 08:12:07

Sziasztok!!
Az elmaradt béreket tudjuk igazolni a bérpapírral amit megkaptunk fizetés nélkül!! Legalábbis a mi térségünk: Na nem mindet,de aug. szept. okt -havit legalább! A többivel mi lesz?? Szerintem rendben lesz minden!
Én így látom ezek után!!
Szeretném köszönetemet kinyilvánítani Lombos Istvánnak és Gresina Istvánnak! Nélkülük nem tartanánk itt!!
Látták a kitartásunkat és ezért érdemes volt küzdeniük!!
Köszönjük nekik és mindenkinek aki mellettünk állt és áll!!!!

téti (törölt) 2009.12.09. 08:19:31

@mona16: én egy bérpapírt sem kaptam!

piri01 2009.12.09. 08:19:46

@mona16:Szia! Ezzel megint gond van,én legalábbis(de szerintem nem csak én)még bérpapírt sem kaptam.

sünike81 2009.12.09. 08:20:10

@mona16: tE IS NÓGRÁDMEGYI VAGY?
MERT ÉN BÉRPAPÍRT NEM KAPTAM, DE BIZTOS BENT VAN A VEZETŐMNÉL!
éN MÉG NEKI IS KÖSZÖNÖM, MERT NAGYON KIÁLT MELLETÜNK!ÉS PERSZE A FŐNÖKEINKNEK!dE zz FEL FOGJA TENNI KIK INTÉZKEDTEK AKTÍVAN!!!!!!!

hatta_istvan 2009.12.09. 08:41:13

Ismét átnéztem a dokumentumot.

Azt írja, az önkormányzatoknak dec.15-ig van idejük, hogy a MÁK felé beadják az igénylést. Tehát az eddig értelmezett időintervallum még kevesebb, mint először gondoltam.

lilapolo 2009.12.09. 08:55:14

Állhatunk sorba a munkaügyi központban nepokig,már bőrömön tapasztaltam sajnos,h rengetegen vannak.
Ebből nem tudom megint mi lesz!
Jobb lett volna ha ezt elöbb kitalálják,több idő lett volna az ügyintézésre.

8gyerekes 2009.12.09. 09:03:52

@lilapolo:Szia!Én most beszéltem a kistérségi vezetőmmel,aki azt mondta,hogy mindenképpen úgy akarják benyújtani az iratokat,hogy egyben a vezető lead minden papírt,amiért még fel kell mennie Pestre,de ezt ők intézik,úgyhogy neked nem kell sorban állnod sehol sem.Sajnos az ő véleménye is az volt,hogy ez nem fog karácsonyig megjönni. Mert nagyon rövid az idő.Előbb is kitalálhatták volna ezt már.

8gyerekes 2009.12.09. 09:05:45

@sünike81: Azt mondta a vezetőm,hogy bérpapírt senki nem kapott,fent vannak Pesten,majd ők most egyben lehozzák,és intézik amit kell.

Kyrenia 2009.12.09. 09:09:27

Sziasztok! Hát én sem nagyon tudok mit mondani. Nekünk se bérpapírunk, se munka-illetve megbízási szerződésünk nincsen. Ma azt az infot kaptam, hogy mielőbb pótolják. Ja, csak nehogy kifussunk a határidőből.
Nekem amúgy olyan kérdéseim lennének, hogy 2010 január 1-én leáll az autó, kikapcsoljuk a telefonokat és vége a jelzőnek? Ki fogja értesíteni az ellátottakat erről? Ki szedi össze a készülékeket? Mert mostmár szinte biztos, hogy az Alvinczi ezt így nem tudja tovább működtetni, és feltételezem, hogy ennyi idő alatt új cég sem fog alakulni, ami mindent így átvesz, ahogyan van.
Nagyon kíváncsi leszek a mai dolgokra.

8gyerekes 2009.12.09. 09:10:03

@hatta_istvan:A kártérítéssel kapcsolatban ZZ azt mondta,hogy azt csak akkor tudjuk érvényesíteni,ha a feljelentésünk,amit ismeretlen ellen indított a cég,lezárul,és a bíróság kimondja,hogy ki a hunyó.Ez pedig nem holnap lesz,ahogy eddíg is tapasztalhattuk az ügy gyorsaságát.

téti (törölt) 2009.12.09. 09:12:04

@8gyerekes: Ezt már ép ésszel fel sem lehet fogni! Mit mondunk karácsonykor a gyerekeinknek? Az ajándékról már úgyis lemondtunk, de legalább a számlákat tudnánk rendezni! Szar lenne , ha karácsonykor csak a gyertya pislogna.....

8gyerekes 2009.12.09. 09:13:50

Na jó,én most megyek dolgozni,majd délután jövök,remélem addigra többet tudunk.üdv mindenkinek,és ne húzzátok fel magatokat,mert nem érdemes,nem old meg semmit.

téti (törölt) 2009.12.09. 09:16:12

@Kyrenia: Ha lesz is másik cég, nincs nagy jelentősége! Úgy értem, hogy amit eddig megkaptak az idősek ingyen, azért ezután majd fizetniük kellene.....pont azok nem fognak majd ellátást kapni, akiknek a legnagyobb szükségük lenne rá!

hani1 2009.12.09. 09:20:23

Tegnap este már nem tudtam kivárni a dolgokat
@hatta_istvan: egyet értek

egyébként nekem sincs a m.szerződés a kezembe, jobban móndva 1 hóra van 4 órás, mert nem voltak meg az emberek, mert bizalmatlanok voltak, most meg ??? nem is akarom folytatni
valaki adna tel.számot, mert a 80..... folyamatosan foglalt

sünike81 2009.12.09. 09:22:07

@téti: Igen igazad van, és hogy mondjam meg nekik hogy januárban már nem megyek mert nincs munkahelyem!!!!!Mikkor többször azt mondták"ugye nem vesznek el tőlünk téged, ugye jössz?"
Kész gáz én ezt nem tudom közölni velük!!!!!Sajnálom őket mert kis nyugdíjasok és nem tudnak fizetni az ellátásért majd, és szükségük van RÁNK!!!!!
És sajnálom a céget szerettem a kollégáimmal , vezetőmmel dolgozni!!!!!Teljesen ki vagyok

h.e.e 2009.12.09. 09:23:16

Nem vagyok egy lázongó típus, aki ismer az tudja. Azt is tudom, most nem is a lázongásnak van itt az ideje, DE hogy kistérségi vezetőként, az éjszaka közepé, a blogról kell megtudnom ezt az infót..... kicsit felháborít!
H.É.E.

téti (törölt) 2009.12.09. 09:24:53

@sünike81: Hát igen! Nagyon nehéz lesz megmondani a gondozottaknak, hogy nincs tovább. De a gyerekeinknek is nagyon nehéz lesz megmondani, hogy idén nem lesz karácsony!

zsófika szentendre 2009.12.09. 09:35:28

Jó reggel!!!!!

Valaki mondja meg, merre induljak a pénzemért!!!!!!!!

hani1 2009.12.09. 09:35:37

hohó valaki tudna adni egy tel. számot a 80 400....-on kivül nincs munkaszrződésem!!!

Panda78 · http://indafoto.hu/panda78 2009.12.09. 09:46:09

Sziasztok! Merre fussunk vajon,jobbra,vagy balra?

Panda78 · http://indafoto.hu/panda78 2009.12.09. 09:57:02

(6) Az Önkormányzat az igénylést 2009. december 15-éig a Magyar Államkincstár
területileg illetékes Igazgatóságához (a továbbiakban: Igazgatóság) nyújthatja be. A
határidő elmulasztása jogvesztő.
(7) Az Igazgatóság megvizsgálja az igénylést, és hiányosság észlelése esetén az Áht. 64/B.
§ (3) bekezdése alapján 3 munkanapos határidővel hiánypótlásra szólítja fel az
Önkormányzatot. Amennyiben az Önkormányzat a hiánypótlásnak nem, vagy nem
megfelelően tesz eleget, az Igazgatóság az igénylést elutasítja.
(8) A feltételeknek megfelelő igénylések adatait az Igazgatóság megyénként összesítve,
településsorosan legkésőbb 2009. december 23-áig megküldi az Önkormányzati
Minisztérium, valamint a Szociális és Munkaügyi Minisztérium részére.
(9) A támogatásokat az Önkormányzati Minisztérium – a Szociális és Munkaügyi
Minisztérium véleményére figyelemmel – soron kívüli utalványozása alapján a Magyar
Államkincstár legkésőbb 2009. december 30-áig folyósítja.

Panda78 · http://indafoto.hu/panda78 2009.12.09. 09:59:13

Ebből arra jutottam,hogy idén már eléggé kevés az esély a béreink rendezésére,bár ne legyen így....

Panda78 · http://indafoto.hu/panda78 2009.12.09. 10:01:49

Tudjátok,hogy mi a legérdekesebb az egészben???? December 3-i dátum van a rendelet aljára biggyesztve...

Ápoló 2009.12.09. 10:04:04

@Panda78: Nem is figyeltem. Hát akkor még talán lett volna esélyünk. De így......

Panda78 · http://indafoto.hu/panda78 2009.12.09. 10:14:49

Ja,amúgy meg április 10-ig hatályos ez a rendelet,miért nem inkább április 1-ig,az a bolondok napja...... Elnézést,de most kezdem elveszíteni éppen a birka türelmemet...

baba27 2009.12.09. 10:15:15

@Ápoló: Úgy tűnik igazatok van, idén ebből már én sem hiszem, hogy pénzünk lesz. Tegyük át a karácsonyt januárra?
Azért az engem nagyon érdekelne kinek állt szándékában tönkretenni a céget és mit kapott ezért?! Remélem egyszer kiderül majd és jó sok évet kap érte nem felfüggesztve!!!!!!!!

baba27 2009.12.09. 10:16:57

Gondolom az étkezési utalványokról nem is álmodozhatunk, pedig az sem kis összeg!

baba27 2009.12.09. 10:17:57

Így kell költségtakarékosan gondoztatni hazánkban az idős rászorulókat :-((

mit? 2009.12.09. 10:20:23

@Panda78: Szia! Sziasztok! dec 3!!!! Már megint ki volt aki nem továbbította nekünk?! Akik leszarják a fejünket! Akinek az inge, vegye magára!!!Miért nincs bérpapírunk?, munkaszerződésünk? Mikor a kolléganőm feltette a kérdést, 1hete, hogy kinek hiszel? Nem tudtam rá válaszolni! Tedd fel ma!! téti!

hani1 2009.12.09. 10:22:32

hát már nem értek semmit, ha 10 szer elolvasom talán, de lehet hogy akkor sem!! állambácsi adott nesze semmi fog meg jól, nem hiszem hogy ebben az évben, nem is beszélve karácsonyig lesz pénz!!, karácsony lehet hogy csak a naptárban lesz!! , sporolni a lisztel, hogy legalább zsíros kenyér legyen, na megyek egy kört, aztán benézek hátha valami, nem is tudom mi !!!

Hajni44 2009.12.09. 10:23:43

@Panda78: De nálunk nincs szerzödése az önkormányzatnak akkor hova menjek. Bérpapírt Én sem kaptam ez sümegi térség.

mit? 2009.12.09. 10:24:29

@Panda78: A kicsi fiam akkor született! ápr.1! A doki azt mondta nyugi, már nem bolondok napja, hanem apák és férfiak napja!!!
Nekünk auguszus óta minden nap, bolondok napja!!

Panda78 · http://indafoto.hu/panda78 2009.12.09. 10:29:35

@Hajni44: ZZ azt ígérte,hogy ma felteszi,ezekre a kérdéseinkre a választ,csak meg kell várni a "négyek"-et,ma vannak a Szociális minisztériumban,pont ezek után érdeklődni...

kadar.janos 2009.12.09. 10:31:50

Kedves Kollégák!
Bérpapírt mindenki akkor kap, amikor utalják a fizetést. Mivel ez még nem történt meg, az említett dokumentumok a központban nyugszanak az asztalon. A területi vezetők -ha erre a papírra van szükség - gondoskodnak róla, hogy mindenki kézhez kapja. Egyelőre azonban még nem tudunk az intézés módjáról, feltételeiről, mert nem jött ki a rendelet, vagyis a MÜK-ban sem tudnak róla.
Ne essetek pánikba!
Az ötletgazda, aki kitalálta, hogy hogyan tehetnek tönkre ennyi embert, nagyon okos. Pontosan ismerte a "szúrás" módját. Ezúton is gratulálok. Viszont nem alattomosan kellett volna, hanem kiállni és az érintettek előtt elmondani, hogy nem akarunk benneteket. Így könnyű. Remélem a sors kiegyenlítődése folytán egyszer ugyanebbe a cipőbe kerül. Egyszer fent a kerék, egyszer lent. Talán nem is oly soká...
A kérdésekre pedig megjön ma a válasz. Addig foglalja le magát mindenki valahogy és ne hergelje tovább a másikat. Rövid az élet.....

Panda78 · http://indafoto.hu/panda78 2009.12.09. 10:32:43

@mit?: Nem akartalak megbántani a dátummal,csak idegességemben irkálok már ilyeneket,amúgy gratulálok a kicsi fiadhoz! Mennyi idős?

Panda78 · http://indafoto.hu/panda78 2009.12.09. 10:40:13

@kadar.janos: Köszönjük az infót! Sajnos ez az idegállapot nem egy nap alatt alakult ki,tart már 4,5 hónapja,de megpróbálunk nem pánikba esni,végül is mit nekünk békés boldog karácsony?

apjuk 2009.12.09. 10:40:36

A Kormányrendelet a Magyar Közlöny 177. számában a mai napi dátummal jelent meg. A rendelet végén olvasható, hogy a kihirdetést követő naptól hatályos, azaz csak holnaptól, és hatályát veszti 2010. április 01. Így december 15-ig szinte semmire nincs idő, mivel van még közben egy hétvége is.

S Teri 2009.12.09. 10:40:44

tudja azt valaki hogy mikortol lehet a pénzünket keresni?és hogy hol? mi a somlo kistérséghez tartozunk. hová forduljunk? kinéll kutakodjunk?igaz én nekem okt 30-val megszünt a munkaviszonyom én akkor kihez forduljak az elmaradt 3 havi béremér
ha tudjátok irjátok meg kőszike

mit? 2009.12.09. 10:43:56

@Panda78: Már nagy fiú!!11 lesz, csak nálunk ő a kicsi, 17,16 éves tesók mellett! Dehogy bántottál meg! :)) Amúgy meg mindegyikünk, dühös, csalódott, elkeseredett!!
kadar.janos! könnyű azt mondani! Persze nem oldunk meg semmit, csak utálom ha hülyének néznek!Dec.3 nem tegnap volt! Erre csak annyit A TITKOKRA mindig fényderül, talán csak időt lehet vele nyerni!
Részemről zártam a témát! Az újjabb kiakadásomig...

zsófika szentendre 2009.12.09. 10:44:28

Szóval, megszűnik a cég vagy nem???
Dolgozzunk-e tovább, vagy sem??
Én már semmit nem értek!!!
Magunknak kell elintézni a munkaügyi hiv-nál, vagy a területi vezető veszi kézbe az egészet.
Számfejtés senkinek nincs a kezében , az biztos.
Van akinek munkaszerződése sincs.
Nem tudok nyugodt lenni , talán van rá okom...

zsófika szentendre 2009.12.09. 10:56:38

@apjuk: nem holnaptól lép hatályba , ha 3. -a dátummal keltezték.
Így , 4.-től hatályos..

Panda78 · http://indafoto.hu/panda78 2009.12.09. 10:59:26

@S Teri: Szia! ZZ ma fel fogja tenni a ezekre a kérdésekre a válaszokat,amint megtudja... Figyeld majd a bejegyzéseit!
@mit?: Akkor már nem olyan kicsik,de gondolom a velük járó gondok sem azok.. Nem csoda,ha ki vagy akadva..
@zsófika szentendre: Nekem sincs meg a szerződésem a 8 óráról,csak a régi,ha nem a területi vezetőink intézik a dolgokat,akkor jól megszívtam,mert csak 4 órás fizetéseket fogok kapni...

apjuk 2009.12.09. 11:03:23

@zsófika szentendre: A kihirdetést követő nap azt jelenti, hogy a rendelet mikor jelenik meg a Magyar Közlönyben.

ÖREG PALÓC 2009.12.09. 11:19:11

Tisztelt MINDENKI!
A MAGYAR KÖZLÖNY 177.száma ma 2009.12.09.-én jelent meg.A Zelenák úr által feltett kormány rendelet száma:278/2009.(XII.9.)Korm.rendelet.
Megjelent még egy Kormányrendelet is !A száma:279/2009(XII.9.)Korm.rendelet.A tárgya:Egyes szociális tárgyú kormányrendeleteknek a szociális foglalkoztatás és a jelzőrendszeres házi segítségnyújtás állami támogatásának átalakításával,valamint az egyházi kiegészítő támogatás megtérítésével
összefüggő módosításról.
Javaslom a jogszabályok beszerzését,vagy megtekintését és elolvasását a http://www.magyarország.hu/ugyfelkapu portálon.Figyelem!A Kormány ÜGYFÉLKAPU-ján előbb regísztrálni kell!
Tisztelettel:egy sületlen

hani1 2009.12.09. 12:09:47

nem jutottam többre az iméti olvasással
volt egy hozzászoló régebben, aki egy polgármester valahol, megtenné, hogy ír ő mit tud, illetve aki tudja ki volt értesítené, hogy olvassa már el a blogot@ÖREG PALÓC: megtenné, ha ön regisztrált mi is olvasható, ne keljen már regisztrálni, az olvasáshoz

Panda78 · http://indafoto.hu/panda78 2009.12.09. 12:15:30

@hani1: www.magyarkozlony.hu/
Figyi,a jobb oldalán megtalálod a legújabb szám azonnal olvasható verzióját. A pdf formátum-ra kattints rá és már olvashatod is...

Panda78 · http://indafoto.hu/panda78 2009.12.09. 12:18:13

@várok a pénzemre: Szia! Az nem lenne túl jó megoldás,nem vagyok én faltörő kos... Menjen az a falnak,aki ezt tette velünk!

hani1 2009.12.09. 12:24:42

@Panda78: rákattintottam de nincs idegem végig olvasni

ÖREG PALÓC 2009.12.09. 12:26:40

Kedves Panda78!
Ön egy gyorsabb megoldást választott.Azt hiszem,igy hani1 és minden érintett hamarabb juthat informácíóhoz.Megjegyzem,a mai megjelenés az azt jelenti,hogy meg lehet kezdeni az ügyintézést.Tisztelettel:

zsófika szentendre 2009.12.09. 12:28:16

Valaki adjon választ arra, hogy most végül is megszünt a cég ? dec 1-től??

zsófika szentendre 2009.12.09. 12:29:12

Szentendre kistérségből valaki van fent a blogon???????????????

lilapolo 2009.12.09. 12:29:52

@zsófika szentendre:
szerintem még nem szünt meg a cég

Panda78 · http://indafoto.hu/panda78 2009.12.09. 12:33:03

@ÖREG PALÓC: Kedves Uram! Megkezdenénk az ügyeink intézését,de amíg a hozzá szükséges papírok nem állnak a rendelkezésünkre addig sajna nem megy...
@zsófika szentendre: Ezt sajnos nem tudjuk,de talán ma erre is választ kapunk...

lilapolo 2009.12.09. 12:33:22

a munkaügyre milyen papírok kellenek??

lilapolo 2009.12.09. 12:34:12

Bérpapírok?
vagy a jövedelem igazolás?
megyek és felhívom a kirendeltség vezetőt!!

zsófika szentendre 2009.12.09. 12:37:27

@Panda78:
Azt a felvilágosítást kaptam, hogy a központban ugye megvannak a munkaszerződések, a bérszámfejtés
naprakészen.
De nekünk ki fogja elintézni, Szentendre kistérség vezető nélkül
Szeretnék erre választ kapni!!!!!!!!!!!!!!!

lilapolo 2009.12.09. 12:37:31

Kész röhely,hogy nekünk kell elintézni,hogy kapjunk fizetést,nem elég hogy megdolgoztunk érte.

zsófika szentendre 2009.12.09. 12:39:43

@lilapolo: Jó lenne persze, de decemberi hónapi kifizetést majd kitől várjuk????
Januárban mi lesz????????????,,

Panda78 · http://indafoto.hu/panda78 2009.12.09. 12:45:01

@zsófika szentendre: Szerintem kérd ki a központból és intézd magad,mert nem várhatsz senkire,az idő meg nagyon szűkös!!!!

hani1 2009.12.09. 12:48:05

@zsófika szentendre: érdekelne engem is
az összes elmaradt pénzt megkapjuk a Munk. köszpontól???

zsófika szentendre 2009.12.09. 12:50:08

@Panda78: Lehet , hogy igazad van . ma reggel beszéltem Káncz Éva münkaügy/ , De mivel nincs arról infóm, hogy melyik területen van szerződésük az önk.-al , igy nem olyan egyszerű. Max annak a 6 embernek
tudnám intézni, ahol én lakom.
Probléma még , hogy felhívtam egy
vezetőt ez ügyben , nem veszi fel.
Benne van a " NÉGYEK"- ben, nem hiszem , hogy ráérne erre,
Most FŐ A FEJEM!!!!!!

hani1 2009.12.09. 12:51:52

@zsófika szentendre: az enyémetis kérd ki, ha eljutsz odáig!!!!!
Na megyek megint kört, tiszta ideg vagyok, nem is tudom hogy nézzek az emberek szemébe többször hallottam már, na megmondtam

zsófika szentendre 2009.12.09. 12:53:51

@hani1: Félő, hogy e pillanatban a Munkan.központ még nem is tud rólunk, mire ők hivatalból megkapják..
Ajaj... telik majd az idő

Panda78 · http://indafoto.hu/panda78 2009.12.09. 13:05:42

@zsófika szentendre: nem tudom,hogy mit is írhatnék neked... Ez az egész annyira brutális.. Azt hittem,hogy az eddiginél már rosszabb úgysem lesz,hát ilyet többet még csak gondolni sem fogok... Egy rakás elkeseredett,szerencsétlen gondozónő és sofőr fejvesztve rohangál az ünnepek előtt,de nem a bevásárlás miatt,ez siralmas....

zsófika szentendre 2009.12.09. 13:13:38

@Panda78: Az is siralmas , hogy egyszerű kérdésekre nem válaszol illetékes.
1. DECEMBER 1-30 időszakra , bért számfejtenek -e , ki fizeti ki??
2. Alkalmazásban meddig áll a dolgozó??
3. Van-e jövője a cégnek, vagy mindenki keressen munkahelyet???
4.Mégis mit mondjunk szegény időseknek??? Már mióta bizonytalanságban vagyunk velük együtt!!! Még meddig???

Egyszerű kérdések, én csak erre vagyok kiváncsi!!

zsófika szentendre 2009.12.09. 13:40:24

Szentendre kistérség!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A munkanélküli Hivatal faxon már megkapta, J. GY. is intézkedik.
EZ A RÉSZE ÚGY NÉZ KI ALAKUL

Dormi26 2009.12.09. 13:56:41

Valaki van itt aki a csornai térséghez tartozik?Mert az irodát egyszerüen lehetetlen elérni!!

hatta_istvan 2009.12.09. 13:57:43

Ennek a napnak is vége lesz, és ha tényleg ilyen szoros a határidő, akkor nagy kakiban leszünk így papírok nélkül.

Ha a dec. 15 a mérvadó még mindig, akkor már csak 3 munkanapunk van!!!

VALAKI ÍRJON MÁR VALAMIT!!!

poppi24 2009.12.09. 13:58:12

Ez röhej!! Én már tegnap írtam, hogy megszűnik a cég Dec 15.-től vagy 16-tól.
Milyen érdekes, hogy dec.15 az Önkormányzatoknál is a határidő.
Jól értem, hogy 6 napunk van a fizetésünk után rohangálni?

zsike 2009.12.09. 13:58:22

Sziasztok ezt úgy gondolom mindenkinek tudnia kell.Sikerült felvennem a kapcsolatot az Államkincstárral és részletes tájékoztatást kaptam az ügyről.

A Szeretetszolgálat működési engedélyét az illetékes hatóság felülvizsgálta és mivel jogszabálysértéseket észlelt az egyházi szervezet alapítása kapcsán, ezért megvonta az állami támogatást. Az Államkincstár tájékoztatása szerint a jogelőd Megmentő Kht. 377 millió forinttal tartozott az Államkincstárnak, amely fizetési kötelezettség most a Szeretszolgálatot terheli. Tehát az Államkincstár szerint a Szeretetszolgálatnál nem üres a kassza, hiszen még olyan pénzek felett is rendelkezik, amelyeket vissza kellene fizetnie. Az Államkincstár egyértelműen a Szeretszolgálat vezetését teszi felelőssé a kialakult helyzetért.

Az Államkincstár határozatát figyelembe véve az állami támogatás folyósítására nincs remény.

zsófika szentendre 2009.12.09. 14:00:12

@hatta_istvan: Szerintem hívd fel a vezetődet, hogy intékedett-e már.
Mert vagy az önk. vagy a munk. hiv.
nál meg kell hogy legyen ez amit a ZZ felrakott.Nálunk már megkapták.

Panda78 · http://indafoto.hu/panda78 2009.12.09. 14:02:42

@zsike: Szia! Amennyiben jól tudom,abból a pénzből kaptuk meg az augusztusi béreinket....

hatta_istvan 2009.12.09. 14:04:09

@poppi24:

Milyen 6 nap?

Dec.15-ig a MÁK-hoz be kell érkeznie az igénylésnek, ha pl. önkormányzatnál kéred. Az még 3 munkanap. Szombat-vasárnap semmi nincs.

hatta_istvan 2009.12.09. 14:07:42

@Panda78:

377 millió lett volna az augusztusi munkabérünk összesítve? Kétlem, mivel ez azt jelentené, hogy adott hónapban 3770 dolgozó kapott netto 100ezer ft bért.

Ugye te sem hiszed el?)))

baboca38 2009.12.09. 14:12:17

@zsófika szentendre: szia szióka köszönöm jól vagyok a körülményekhez képest ,meg tanácstalan nem tudom mit kezdjek . Örülök az eseményeknek nagyon meg hogy a kis gyermekeseknek talán időbe sikerül a jézuskával beszélni, lesz fa meg étel.

hatta_istvan 2009.12.09. 14:12:32

@zsófika szentendre:

Majd fel fog hívni ha tud valamit.
Viszont ha marad a 15-i határidő, akkor S.O.S. kellenek a papírok. Még holnap!

zsófika szentendre 2009.12.09. 14:15:37

@hatta_istvan: Biztos tudja a vezetőd , hogy ki foglalkozik az üggyel, sos kell intézkedni, a központban meg vannak
a szerződések, a bérek számfejtve vannak , ennél több papírunk nincs.

zsófika szentendre 2009.12.09. 14:18:26

@baboca38: csak akkor ha sos intézkednek..

hatta_istvan 2009.12.09. 14:20:34

@zsófika szentendre:

Értem én, de a központban nem ezren dolgoznak, ott az ellenőrzés, és kétlem, hogy a mi papírunkat időben mindenkinek el tudják juttatni.
Ha valós a 15-i határidő, akkor szegények még ötvenen is kevesen lesznek 24 órában.

zsófika szentendre 2009.12.09. 14:22:15

@hatta_istvan: na ebben van valami..
éjszakai müszak???

zsófika szentendre 2009.12.09. 14:23:26

@hatta_istvan: Hidd el, már kínomban írok hülyeségeket..

baboca38 2009.12.09. 14:25:58

@zsófika szentendre: nálunk a munka nélkülibe nem is tudnak az ügyről nem is hallotak róla. ez érdekes lesz

Dormi26 2009.12.09. 14:26:32

Hát a mi illetékes munkaügyi központunk semmit nem tud semmiröl!

endre56 2009.12.09. 14:26:47

@zsófika szentendre:Mikor lehet J.Gy-t megalálni az irodában?Azért tőled kérdezem, mert nem akarom Gy-t zavarni.Köszi.

zsófika szentendre 2009.12.09. 14:27:40

@baboca38: @Dormi26:
Lehet, hogy az önkormányzat intézi?
Azért azt jó lenne megtudnotok ??

Panda78 · http://indafoto.hu/panda78 2009.12.09. 14:29:02

@hatta_istvan: Gondolom,hogy nem csak a béreinkre ment mind,én csak azt írtam,hogy ebből lett kifizetve,azt nem írtam,hogy az egész erre ment el... Nem voltam ott...

Csacska csacsi 2009.12.09. 14:29:25

@baboca38: Már tudnak, voltunk bent. Hétfőn várnak mindenkit kitölteni a nyomtatványokat és aláírni! Haladunk! :)

zsófika szentendre 2009.12.09. 14:29:54

@endre56: ma telefonon beszéltünk néhányszor. Nálunk ez már folyamatban van, tud róla a Hivatal vezetője, faxon megkapta.
Az hogy most ott van-e , nem tudom.

baboca38 2009.12.09. 14:32:06

@Csacska csacsi: bocsika bevogtam a szám én még reggel nél tartottam

Dormi26 2009.12.09. 14:32:21

@zsófika szentendre: ha az önkormányzathoz kell nekünk fordulni akkor mi azt a pénzt el is felejthetjük mert képesek annyit huzni az idöt hogy kifussunk belöle hogy ne kelljen fizetniük!

lilapolo 2009.12.09. 14:33:01

Az ajkai munkaügyi központban tudnak a dologról,azt az infot kaptam ott,hogy holnap mennek Pestre értekezletre ez ügyben,úgyhogy pénteken már többet tudnak.
Nekem ma megjöttek az elmaradt bérpapírok,de pl a kolléganőmnek semmi nem jött.

baboca38 2009.12.09. 14:34:59

@Csacska csacsi: na már megint nem tudok írni.

zsófika szentendre 2009.12.09. 14:35:44

@lilapolo: ezt nem értem, nálunk senki nem kapott bérpapírt , mert ugye fizetést sem. Viszont van papírunk arról , hogy tartozik a cég x havi fizuval.
ezt viszont hétfőn kértem, keddre itt volt. ma szerettem volna kérni a többieknek, de már nem adnak ki ilyet.

zsófika szentendre 2009.12.09. 14:37:55

@Dormi26: Szerintem a vezetőtök fogja intézni, ha szerződés van az önk-al, ha nem akkor a munkanélk. hiv-ra tartozik.azt is ő intézi. meg kell kérdezni a vezetőt.

hatta_istvan 2009.12.09. 14:42:46

Nos!!!

Az imént beszéltem a munkaügy központ kaposvári kirendeltségével.

A hölgy közölte, hogy holnapra hivatalosak Budapestre egy értekezletre ez miatt az ügy miatt, és csak holnap du. kapják kézhez azokat a formanyomtatványokat, amik az igényléshez kellenek.

Ez azt jelenti, hogy legjobb esetben is csak pénteken kapnám én kézhez itt kaposváron-megjegyzem ezek csak fprmanyomtatványok-és majd csak az átvétel után tudnám kitöltetni a munkáltatóval szintén Budapesten.

A hölgy is azt mondta, hogy nagyon szoros a határidő, hisz' péntek után már csak egy munkanap van arra, hogy ezeket az iratokat benyújtsam.

ILYENKOR MI VAN????????????

baboca38 2009.12.09. 14:44:15

@Csacska csacsi: jól van na hát én már csak ilyen vagyok.

lilapolo 2009.12.09. 14:47:03

@zsófika szentendre:
Ez érdekes!
Nekem viszont olyan papírom nincs,amin a cég elismeri a tartozását.Minden irat úgíy van kitöltve,mintha megkaptam volna a fizut meg a járulékok is lennének rendezve.

zsófika szentendre 2009.12.09. 14:47:19

@hatta_istvan: Valakik , valamiért igyekeztek olyan határidőt kiszabni, amit tartani nem lehet. okos húzás.

lilapolo 2009.12.09. 14:48:43

@hatta_istvan:
Szia!Én is ilyen információt kaptam,de nálunk nem tudták,hogy kivel kell kitöltetni.
Kiváncsi vagyok ebből mi lesz??????

Dormi26 2009.12.09. 14:50:44

@zsófika szentendre: hát én nem tom a vezetönket nem akarom zaklatni mivel benne van a "NÉGYES"-be az irodánkat meg hiába hivom senki sem veszi fel

zsófika szentendre 2009.12.09. 14:54:38

@lilapolo: Beatrix azt igérte, hogy mindenki ki lesz fizetve. Mivel most nem a cég fizet , erre nem tudok mit válaszolni. Meg kell kapnod , kérdezz utána.

zsófika szentendre 2009.12.09. 14:56:33

@Dormi26: szerintem biztos elintéznek mindent. Ők ezt jobban tudják.

Sophia76 2009.12.09. 14:57:26

Ezek szerint az étkezési utalványunkra keresztet vethetünk?
Nagyon sajnálom,hogy megszűnik a cég.Én jól éreztem itt magam.Holnap megyek és elkezdek búcsúzkodni szegény gondozottaimtól.Kemény lesz.....:-(!

Sophia76 2009.12.09. 14:58:28

Ja,ma voltam orvosi vizsgálaton,kórházban és nem pirultam be úgyhogy a TB-nk rendben van!

baboca38 2009.12.09. 14:59:07

@Csacska csacsi: ok csak 4ig próbálj meg hívni létszi.

Dormi26 2009.12.09. 15:01:49

@zsófika szentendre: hát nagyon tetszik az optimizmzsod de mi önkormányzatunk semmit sem tud erröl még a jegyzönk sem:D!

téti (törölt) 2009.12.09. 15:06:15

Mi van ott, ahol az önk.-nak kell fizetni és esetleg üres a kassza. Ilyenkor év végén már minden lehet..... Ráadásul sok olyan kisebb falu is lehet, ahol nem egy, hanem esetleg több Alvinczis dolgozó is van. Ha nincs pénz, nem fizetnek?

zsófika szentendre 2009.12.09. 15:10:36

@téti: úgy értettem hogy a mák fog fizetni, az utalja ki az önk, vagy a m.hiv felé.

zsófika szentendre 2009.12.09. 15:11:18

@Dormi26: a főnököd biztos intézkedik

téti (törölt) 2009.12.09. 15:13:07

@zsófika szentendre: kösz. Én teljesen meg vagyok már zavarodva. Azt sem tudom ki kivel van

zsófika szentendre 2009.12.09. 15:15:15

@téti: bízzunk abban , hogy estére többet tudunk meg. A vezetőd sem tud semmiről?

Dormi26 2009.12.09. 15:16:06

@zsófika szentendre: hát valóban intézkedik mivel a négyekben benne van:)Csak éppen aki mellette dolgozik azt lehetetlen elérni!

téti (törölt) 2009.12.09. 15:16:08

@zsófika szentendre: Ma még nem kerestem. Gondoltam, ha tudna valamit, úgyis hívna!

zsófika szentendre 2009.12.09. 15:17:33

@Dormi26: Akkor biztos elintéz nektek mindent. Nyugodj meg egy kicsit.

téti (törölt) 2009.12.09. 15:19:13

később jövök! Sziasztok

Dormi26 2009.12.09. 15:21:15

@zsófika szentendre: Nagyon aranyos vagy csak tudod reménykedem benne hogy ezzel majd egy kis haladékot még nyerek a banknál mivel 15-vel felmondják a szerzödésemet!S van két kicsi lányom!Akik már tervezgetik,hogy mit szeretnének kapni én meg lehet még fát sem tudok nekik állitani nem hogy alá tenni valamit!
Szóval szeretnék nyugodt lenni de ahhoz mindent kéne tudnom!

S Teri 2009.12.09. 15:23:30

sziasztok én okt 30-val mondtam fel és a papirokat nov29-én kaptam kézhez megkaptam a jövedelem igazolást is és felvoltam háborodva mert az egész három honap is felvolt tüntetve fizuként amit nem kaptam meg. felhivtam a területileg illetékes fönököt ő azt mondta hogy ez igy jo mert ezzel hogy ők leirták bizonyitani tudom hogy még akkor föállásban az alvinczinél voltam és hogy ezzel felválalták azt hogy az elmaradást valamikor kifizetik ti mit gondoltok erröl?

zsófika szentendre 2009.12.09. 15:26:39

@Dormi26: Nem kértél igazolást a bérhátralékról????

mit? 2009.12.09. 15:27:58

Sziasztok! @téti: Én hívtam a vezetőnket! Semmit nem tud, csak ami a blogon van és kérdeztem mit tegyünk? Azt mondta, hogy ő intézi már az ügyeket, így nekünk egyenlőre semmit. Hm...várunk...várunk!

Dormi26 2009.12.09. 15:31:07

@zsófika szentendre: hát még elég régen kértem de azon csak az augusztusi és a szeptemberi szerepel mivel az oktoberben kértem!

Sophia76 2009.12.09. 15:43:09

@zsófika szentendre: ..sajnos úgy áll nem,hogy finitó?

Dormi26 2009.12.09. 15:43:12

leadtam igen és kaptam is akkor 2 honap haladékot!Most is kaphatnék ha minimum 60ezret befizetnék a héten!

zsófika szentendre 2009.12.09. 15:45:44

@Dormi26: Találj ki valamit, pld: másold le a határozatot, kérj a munkanélk. hiv tól valami igazolást , hogy folyamatban van a pénz, vagy bármi ami az eszedbe jut.Nem tudom.
szerintem email-en beszélgessünk..

zsófika szentendre 2009.12.09. 15:47:26

@Sophia76: Nem tudom, a választ megkapjuk hamarosan. Biztos hogy a főnökség harcol. Lehet , hogy más néven, fizetős lesz , nem tudom.

Sophia76 2009.12.09. 15:52:20

@zsófika szentendre: Ha fizetős lesz akkor sajnos senkim nem marad...talán 1 bácsi.Tehát...:-(.

zsófika szentendre 2009.12.09. 15:57:30

@Sophia76: SEMMI NEM BIZTOS MÉG:
ne keseredj el, most a pénzünkkel foglalkozzunk.

Dormi26 2009.12.09. 15:57:55

Hát ha fizetős lesz akkor nekem sem marad gondozottam az tuti!

Dormi26 2009.12.09. 16:04:43

Hát mi most beszéltünk a a polgármesterünkkel és nincs szerzödés közöttük és az Alvinczi között ugyhogy nagyion jó!!

sünike81 2009.12.09. 16:07:40

@Dormi26: Nekem sem lesz gondozottam miből fizetnének , én januártól tovább élem gyes-es napjaimat otthon a lányommal!

Dormi26 2009.12.09. 16:13:18

@sünike81: Igy van nem lesz aki fizet talán egy két ember most nálunk is a faluban 3-an dolgozunk mindegyikünknek van 8 embere,de ebböl jo ha van kb 5 aki kérné de ö is azért mert már nagyon beteg!Aki csak kicsit önellátóbb az már nem is fog érte fizetni az tuti mert azt a keveset is alig tudják beosztani!

Peped 2009.12.09. 16:16:02

Sziasztok!
Nos, mi az, amire lehet a jelen pillanatban válaszolni?
A munkaügyi kirendeltségek vezetői valóban HOLNAP lesznek kioktatva, mit is kezdjenek velünk, jó az infó. A központban ezerrel dolgoznak azon, hogy mindenki megkaphassa a papírokat, ZZ-ék azt próbálják a 4-essel elérni, hogy a vezetők EGYBEN, és ne egyesével a dolgozók adhassák be a papírokat az illetékes helyekre. Szerintem ez lenne a legjobb dolog.
Azt gondolom én is, amit ZZ írt, gratulálhatunk azoknak, akik szét akarták verni a céget, ha minden igaz, sikerült nekik. Bár ZZék dolgoznak egy másik megoldáson, hiszen ezt is írta már, hogy más formában megmaradhassunk.
Nem tudom, melyik térségben mi folyik, nálunk tudom, kik az ellenlábasok, de cégen belül is volt rá példa. Nem szeretném, ha fizetősök lennénk, de nem kizárt. És akkor bajban leszünk megint, hiszen épp azok, akik rászorulók lennének, ki fognak esni a körből. Gyomoridegem van, ha csak rágondolok is.
Én, személy szerint köszönöm valamennyi godnozónőmnek a kitartását, ZZnek, Beának szintén, én nem kudarccal zárom a ténykedésem, ha erre kerül sor, mert megtettem mindent,ami tőlem telt. A kudarc azoké, akik lelketlenül megkínoztak rengeteg embert, akik olyan munkát vállaltak fel, amely CSAk és KIZÁRÓLAG tiszteletet érdemel. Én azt tanultam gyerekként, több olvasmány is foglalkozott vele általánosban, hogy az időseket tisztelni kell, kiállni mellettük(emlékeztek, mikor a nagyapót külön ültetik, mert kilötyögteti a remegő kezével a levest, és akkor térnek észhez, mikor a kisgyerek nekiáll fatányérat faragni a szüleinek, hogy ő is majd hasonlóan tudjon velük bánni, ha megöregszenek), szeretni, segíteni őket...sokan hiányoztak ezekről az órákról. Nos, ők azok, akik ezen helyzetért felelősek.
Azt gondolom, most koncentráljunk arra, hogy a fizetést hogyan kell megszereznünk, ha már feltételekhez kötik. Ma este biztos többet fogunk tudni, sikerülnie kell, mert különben valóban elbukjuk a pépnzünk. Ezt pedig nem engedhetjük. JÁR.

Dormi26 2009.12.09. 16:23:17

@Peped: Ezt az olvasmányt olvasta tegnap pont a lányom!El is sirtam magam rajta és pont erre gondoltam,hogy mi lesz ezekkel a szegény kis idösekkel nélkülünk pedig ha fizetös lesz az én gondozottjaim tuti nem tudnak majd fizetni egy fillért sem!Hiszen éppen csak megélnek belöle a legtöbben!
Hát remélem hogy lesz ma fejlemény mert az irodában nem veszik fel egyáltalán a telefont a fönökasszonyt meg nem zavarhatom illetve nem merem, mert benne van a négyesben!

Peped 2009.12.09. 16:25:23

@Dormi26: Szia!
Beszéltem a ZZvel dél körül, azt mondta, majd csak később lehet őket hívni.
Nem tudom, hogyan lehet ezta helyzetet kezelni, mert szerintem káoszt eredményez. De, ha kell, akkor éjjelezni fogok, és megteszek bármit, hogy a gondozónőim megkapják a pénzük. A Te vezetőd is így fog tenni, hidd el!

sünike81 2009.12.09. 16:28:19

@Peped: Szívszorítóak voltak soraid, de egyettértek , s igen ma én is könnyes szemmel közöltem ,hogy lehet szabi után már munkahelyem sem lesz, nem tudom mi lesz az idős rászoruló emberekkel, de ők a mai világban nem számítanak!Sajnos majd májuban kellünk nekik egy "X" erejéig!!!!!!!!

Dormi26 2009.12.09. 16:30:39

@Peped: Hát remélem így lesz!Ismered a fönökasszonyunkat gondolom,biztos te többet tudnál róla mondani mint én!

schumi84 2009.12.09. 16:46:36

Szia @Dormi26: Te melyik kistérségbe tartozol?

Dormi26 2009.12.09. 16:51:53

@schumi84: Hát Csornán van az iroda !

Hajni44 2009.12.09. 16:53:48

@Peped: Köszi hogy ilyen lényegretöröen megfogalmaztad nagyon sok kolléganö gondolatát. Nagyon egyetértek veled.

torna2 2009.12.09. 17:03:11

Veszprémi, nincs köztetek?

Dolgozó11 2009.12.09. 17:09:51

@Peped: Szia! Mikor kell a segitség????

Peped 2009.12.09. 17:18:15

@Dolgozó11: Remélem, mielőbb. ég nem érem el a négyest, pedig próbálom. Ahogy valamit tudok, azonnal szólok, addig nem telefonálok, jó?
Eszméletlen, nem bírtak velünk, mert alamennyien, szinte kivétel nélkül kitartottunk, és most itt van, most más oldalról martak belénk. Jó, hogy nem a sarki zöldségehez kell benyújtanunk a papírjainkat. Kb annyit tud rólunk ő is...

Ápoló 2009.12.09. 17:21:01

@Peped: Szerinted, ha mindent pikk-pakk csinálunk akkor karácsonyra lehet pénz? Vagy csak azért se?.......

hani1 2009.12.09. 17:23:53

@Peped: szerintem a sarki zöldséges többet tud

Dolgozó11 2009.12.09. 17:25:06

@Peped: Jó éjjel is a meló és hétvégén is készen állok rá! Várom a telót!

barbarizga 2009.12.09. 17:26:58

@Peped: Nagyon köszönjük amit tettél, és most is teszél értünk! Melletted állunk, bármikor számíthatsz ránk!!!!

várok a pénzemre 2009.12.09. 17:28:40

Sziasztok! Hát olvastam amit ZZ felrakott. Hát cseppet sem vagyok tőle elragadtattva mert itt nálunk 16 gondozó nő van! Nálunk van a legtöbb! Az önkormányzat nekünk tuti nemfog fizetni.

Ápoló 2009.12.09. 17:30:49

@várok a pénzemre: Nem az önkormányzat fizet. A területileg illetékes MÁK utalja az önkormányzatoknak.

hani1 2009.12.09. 17:36:54

@várok a pénzemre: nem biztos hogy az önkormányzathoz lesz utalva, többhelyen a munkaügyi központhoz

Panda78 · http://indafoto.hu/panda78 2009.12.09. 17:36:57

@hani1: meg aztán gyorsabb is a zöldséges néni,mint a hivatalokban az ügyintézés....:) Sajnos...

Dolgozó11 2009.12.09. 17:37:08

@Ápoló: Egyenlőre ott tartunk, hogy legyen egyáltalán pénz. Azért folyik ka küzdelem, hogy határidőre az összes kért dokumentum pontosan kitöltve leadható legyen oda ahová kell.

Panda78 · http://indafoto.hu/panda78 2009.12.09. 17:44:07

@hani1: ZZ azt írta fel erről,hogy ahol önkormányzattal ill. kistérségi társulással van az Alvinczinek szerződése ott kell igényelni,ahol nincs szerződő önkormányzat a háttérben,abban az esetben a munkaügyi központon keresztül intéződnek a dolgok... Legalábbis nekem ez jött le,de lehet,hogy rosszul értelmeztem a dolgokat...

Dolgozó11 2009.12.09. 17:45:13

@Panda78: Ez igy van, jól értelmezted.

zsófika szentendre 2009.12.09. 17:47:28

@Panda78: Nálunk a Munkanélk. hivatal intézi, ma megkapta a vezetője faxon.

Panda78 · http://indafoto.hu/panda78 2009.12.09. 17:49:39

@zsófika szentendre: Az jó,nálunk nem tudom még,hogy mi a helyzet,már nem is merem felhívni a főnökömet,mert zargattam ma már eleget.... Talán este okosabb leszek..

sunsine1 2009.12.09. 17:59:20

@Dormi26: szia szóval csornán akkor senkit nem lehet elérni? igaz ma én is többször próbálkoztam de a telefon még ki sem csöngött!
ezek szerint akkor voltál a csornai munkaügyi központban? semmit nem tudtál intézni? nem is tudnak semmiről?
ha valamit sikerült intésned írj!!!
előre is köszi

angyalüzö 2009.12.09. 18:00:12

@Panda78: jól értelmezted én is ezt az információt kaptam!

angyalüzö 2009.12.09. 18:07:26

@sunsine1: Irtam neked e-mailt légy kedves olvasd el!Köszönöm!

Peped 2009.12.09. 18:12:19

@Ápoló: Szerintem lehetséges. A munkaügyisek rendesek, nem lesznek gátjaink, szerintem.

Peped 2009.12.09. 18:15:53

@várok a pénzemre: Tévdsz. Nálam csak helyben van ennél több gondozónő, és a többiekkel együtt pedig 62-en várnak a pénzükre a térségemben...

zsófika szentendre 2009.12.09. 18:18:24

@Peped: nem tudom melyik helységre gondolt a kolléganő, mert szentendre kistérségben 40 fő dolgozik összesen.
úgy tudom ő oda tartozik.

Panda78 · http://indafoto.hu/panda78 2009.12.09. 18:20:17

A mi térségünkben is 62-en vagyunk...

Vasból 2009.12.09. 18:24:41

Sziasztok!!!@Peped:Ha tudok segíteni valamiben,akkor nyugodtan szólj!!!Meg ha kell,tudod az ember is felajánlotta a segítséget :-))!!!!

schumi84 2009.12.09. 18:25:21

@Panda78: Szerintem a kolleganő nem egy térségről beszélt, hanem egy faluról .:-)

schumi84 2009.12.09. 18:27:59

a győri kistérségből egy falu

zsófika szentendre 2009.12.09. 18:37:55

@endre56: szívesen, azt hiszem rendben leszünk, Gyöngy ma is bent volt, a hivatal vezetőjével beszélt, valami papírokat kellett kitölteni, aláírni. Holnap bemegyek az irodába.

endre56 2009.12.09. 18:41:25

@zsófika szentendre: Hány óra felé leszel ott?Beszélhetnénk.Talán reggelre több infónk lesz.

Panda78 · http://indafoto.hu/panda78 2009.12.09. 18:46:23

@schumi84: értem... Bocsánat,de ma nagyon elvesztettem a fonalat,kicsit össze kell szednem magam... Nem igazán jellemző,hogy kétségbe esek,de ma nagyon közel vagyok hozzá...

Panda78 · http://indafoto.hu/panda78 2009.12.09. 18:47:48

Semmi infóm nincs és ez a frászt hozza rám...

Ápoló 2009.12.09. 18:50:11

Kedves C ! Ha itt vagy, leírhatnád, mi hol tartunk.Tudsz-e valami újat a reggelhez képest. Köszi!

schumi84 2009.12.09. 18:54:51

@Panda78: szerintem mindenki elvesztette, elég nagy káosz uralkodik , most, remélem a vezetőség segít kibogozni az összekuszálódott szálakat

schumi84 2009.12.09. 18:56:18

ha valakinek infója van kérem ossza már meg itt, elvégre ez a blog azért született

Dolgozó11 2009.12.09. 18:57:33

@Ápoló: Bocsi, de épp udvarol azt üzeni. :D

zsófika szentendre 2009.12.09. 18:58:19

@Panda78: ötletem jött és írtam, gyere

Ápoló 2009.12.09. 19:00:07

@Dolgozó11: Akkor én bocsi, hogy zavartam. Esetleg, ha befejezte. Vagy meddig tart Nála ez az állapot? Reggelig?

Ápoló 2009.12.09. 19:10:20

@Dolgozó11: Értem. Neked udvarol. Ti legalább vígan mentek tönkre. :)

Dolgozó11 2009.12.09. 19:12:18

@Ápoló: Naná, valami jó is legyen már a sok rossz között. No meg egy üveg pia is fel van dobva azt is meg kell majd inni valamikor. ))))

zsófika szentendre 2009.12.09. 19:17:54

Most hívott a NÉGYEK egyik tagja, holnap délután kapja meg minden
hivatal azaz munkanélk. és önk-i,
azokat a doksikat amiket ki kell tölteni, minden dolgozónak alá kell írni, minden dolgozó szerződés másolatával és a számfejtéssel.
DECEMBER 31-ig fizetnek ki , tehát a
decemberit is kifizetik.

zsófika szentendre 2009.12.09. 19:20:12

előre kifizetik a decemberit is, a főállásúaknak fix bér, a megbízással dolgozőknak pedig a beoszutásuk szerint kiszámolják.
Hétvégén az irodákban nagy meló lesz, mert 15 ig be kell küldeni,

schumi84 2009.12.09. 19:20:46

Azt honnan lehet tudni, hogy a kistérségi irodába, vagy a munkaügyi központba kell menni?

schumi84 2009.12.09. 19:22:01

@zsófika szentendre: És a bérszámfejtést hogyan kapjuk meg? vagy elintézik helyettünk?

Ápoló 2009.12.09. 19:22:50

@Dolgozó11: Szerintem igyátok meg most, aztán ihaj-csuhaj, ereszd el a hajamat! Vigyázz a piában sok a cukor...... édes élet. Ti aztán tudtok élni!

zsófika szentendre 2009.12.09. 19:23:16

@schumi84: Úgy értelmeztem, hogy egyben kihozzák , nem mi!!!!!

sunsine1 2009.12.09. 19:24:45

és akkor itt lesz vége ?

sunsine1 2009.12.09. 19:25:58

januártól lehet új állás után nézni?

zsófika szentendre 2009.12.09. 19:26:20

@sunsine1: még nem biztos, megpróbálnak mindent ...

Dolgozó11 2009.12.09. 19:28:54

@Ápoló: Pálika épp megfelelő lesz, ne aggódj. ))))

Ápoló 2009.12.09. 19:31:49

@Dolgozó11: Pálinka? Az most nekem is jól jönne. Na, megyek aztán meghúzom a butykost. Csak a feszültség oldására.

mona16 2009.12.09. 19:38:12

@Ápoló: Nem udvarolhat mindig neked,még egymásra untok a végén!!
Biztosan jelentkezik előbb-utóbb,vagy így vagy úgy!!(poénos vagyok?)
Reggel kávé?

mona16 2009.12.09. 19:40:47

@Ápoló: Én már meghúztam a butykost...tudod fáj a torkom !! A tiéd is fáj...

Ápoló 2009.12.09. 19:42:22

@mona16: Barátnő az ilyen, aki elárul?Majd bokán rúglak. Reggel, a kávé után. Azt gondoltam te is udvaroltatsz az uraddal magadnak, hisz oly sokáig volt távol.

Hajni44 2009.12.09. 19:44:40

@Ápoló: Pálinka az infulenzára is nagyon jó.

Ápoló 2009.12.09. 19:45:04

@mona16: Megyek fürizni. Olyan mintha közös fürdőszobánk lenne veled, te jössz, én megyek. Tök jó.

angyalüzö 2009.12.09. 19:46:02

@zsófika szentendre: Tehát ha jól értelmezem amit írtál,akkor még decemberben számíthatunk pénzre?

Ápoló 2009.12.09. 19:46:13

@Hajni44: Mi is azért isszuk. A biztonság kedvéért, hogy nehogy valami bajunk legyen.

Hajni44 2009.12.09. 19:49:27

@Ápoló: a párom is azért issza most ápolásra szorul 38,2 volt aa láza

mona16 2009.12.09. 19:52:22

@Ápoló: Észrevetted,hogy amikor én jövök Te mész és fodítva??
Mert lassan én megyek, jön Jocky!

zsófika szentendre 2009.12.09. 19:53:49

@angyalüzö: szerintem a dec 15 határidő azért van, mert utána már
fütyülnek ránk.!!!

mona16 2009.12.09. 19:55:12

@Ápoló: Az uram már régen húzza a lóbőrt!! Akinek nem inge ne vegye magára!!
És igenis BARÁTNŐ!!!!!
Hol kapsz ilyen inséges időben még kávét?? HM???

mona16 2009.12.09. 19:56:14

@Ápoló: Körfolyosós rendszer...

angyalüzö 2009.12.09. 20:02:49

@zsófika szentendre: Értelek el is hiszem!Csak arra leszek kiváncsi hogy valoban meg is kapjuk decemberben?
Ne haragudj de már nem tudok optimista lenni sajnos:(!

mona16 2009.12.09. 20:12:17

@Ápoló: Sorbaállás volt??
Tudod mint annak idején a banánért!!
Eddig bírtam rád várni!! Feladom...

zsófika szentendre 2009.12.09. 20:13:52

@angyalüzö: Sajnos nem tudom, de biztos vagyok benne , hogy most már ez a cél, hogy kifizessenek bennünket.

hatta_istvan 2009.12.09. 20:17:10

@zsófika szentendre:

Szerintem a decembert nem fizetik ki, mivel bérszámfejtés sem történt, ráadásul egy megkezdett hónap. Pl. azt sem lehet tudni, hogy a következő héten ki megy mondjuk táppénzre stb.

Így is elég gázos a határidő!

Én személy szerint jobb szeretném magam intézni a dolgokat, mivel már elégszer atvert a MÁK és az állam.

Amikor én sk. adom be a papírokat a megadott helyen és a megadott határidőn belül, az a biztos!!!

Nem szeretnék több fiaskót.

Nekem elég ha a kezembe nyomják a formanyomtatványt a munkaügyi központban, a cégnél pedig a szükséges iratokat-kitöltve-és már megyek is.

angyalüzö 2009.12.09. 20:18:46

@zsófika szentendre: Nagyon jól esik ,hogy ennyire segítökész vagy!Köszönöm szépen!

zsófika szentendre 2009.12.09. 20:20:05

@hatta_istvan: Igazad van.
Én továbbítottam egy infót, ennyi.

hatta_istvan 2009.12.09. 20:21:37

A dec.15 határidő pedig azért van, mert akkor zárja a MÁK az költségvetést...

Peped 2009.12.09. 20:24:12

@hatta_istvan: Pedig én is úgy tudom, és szerintem a négyek jól tudják, hogy a december is ki lesz fizetve!!!!

zsófika szentendre 2009.12.09. 20:24:37

@hatta_istvan: a munkaügyön ezerrel dolgoznak , hogy minden készen legyen.

hatta_istvan 2009.12.09. 20:29:31

@zsófika szentendre:

Ebben biztos vagyok. Csak hát a munkaügyi központoknál péntek reggel lehet átvenni a formanyomtatványokat, és kitöltve hétfőn már le is kell adni!!!

Na ezt hozza össze valaki!!
Remélem sikerül.

zsófika szentendre 2009.12.09. 20:32:53

@hatta_istvan: holnap délután kapják meg a nyomtatványokat, minden dolgozónak majd alá kell írni. valószinű hogy hétvégén hajrá lesz.

Peped 2009.12.09. 20:34:31

@hatta_istvan: Holnap jönnek a nyomtatványok, én pl szombaton fekszem neki, akkorra behívom az embereimet, és hétfőn be is szeretném adni. Szoríts, hogy sikerüljön nekem is, és mindenkinek!!!

hatta_istvan 2009.12.09. 20:39:27

@Peped:

Persze, hogy azon izgulok.)
Itt Kaposváron azt közölték, hogy a holnapi értekezlet után kapják meg, és úgy hozzák-ezért péntek reggeltől lesz elérhető.
Szerencsések vagytok, ha holnap a kezedben lesz.

Peped 2009.12.09. 20:45:47

@hatta_istvan: Hát, holnap délutánra ígérték mailben. De pénteken már nem tudok vele mit kezdeni, be vagyok táblázva. Ezért lesz a szombat.

zsófika szentendre 2009.12.09. 20:47:17

@Peped: szerintem mindenki segít, tényleg ezen múlik.

Blgon.hu nik 2009.12.09. 20:50:43

szerintetek aki már munkanélkülin van neki mit kell tenni

zsófika szentendre 2009.12.09. 20:51:36

@várok a pénzemre: bocs, összetévesztettelek valakivel.

angyalüzö 2009.12.09. 20:59:09

Hát azért gyerekek nagyon kíváncsi leszek hogy jövö héten mik lesznek itt a blogon:)!!

várok a pénzemre 2009.12.09. 21:03:03

akkor most már csak azt mondja meg nekem vki,hogy lessz pénz még az idén vagy nem?

zsófika szentendre 2009.12.09. 21:05:00

@hatta_istvan: most esett le amit írtál
ez azt jelentené, hogy jövő héten utalnak?

zsófika szentendre 2009.12.09. 21:33:00

Megérkezett!!!!! ÚJ bejegyzés!!!!!
ZZ ÍRT!!!!

Peped 2009.12.09. 21:34:40

@Vasból: köszönöm szépen, holnap este majd felhívlak, ha már letisztul, mi is lesz valójában. Meg fogjuk oldani, oké???Csak már ott tartsunk!!!!

zsófika szentendre 2009.12.09. 21:40:35

OLVASSÁTOK ZZ ÍRT! FONTOS!!!!

Vasból 2009.12.09. 21:41:38

@Peped: Oké!!De először is egy kalappal holnapra!!!!

Peped 2009.12.09. 21:44:20

@Vasból: Ne légy piti! Csak egy kalappal telik most, a fizetés kapujában???

Vasból 2009.12.09. 22:19:11

@Peped: Na,akkor legyen egy lovaskocsinyi :-)!!!!!!!!
süti beállítások módosítása